Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Täällä hankittiin äskettäin työllä ja tuskalla Exotic Weapons Bountyn kautta eksoottinen revolveri.

Arvostus palkintoa kohtaan on eri kun tietää minkä työn takana se on ollut. Siksi näiden kauppaaminen erittäin halvalla vieläpä ei oikein näytä hyvältä.

Mitä tulee arpajaisiin. Ei hyvää pidä jakaa automaattina ja kaikille tasapuolisesti. Virtuaalimaailmassa massasta erottuminen on kova kiihoke ja se kannattaa säilyttää sellaisena. Motivaatio yrittämiseen on toinen kun hyvää ei jaella automaattina luukulta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Täällä hankittiin äskettäin työllä ja tuskalla Exotic Weapons Bountyn kautta eksoottinen revolveri.

Arvostus palkintoa kohtaan on eri kun tietää minkä työn takana se on ollut. Siksi näiden kauppaaminen erittäin halvalla vieläpä ei oikein näytä hyvältä.

Mitä tulee arpajaisiin. Ei hyvää pidä jakaa automaattina ja kaikille tasapuolisesti. Virtuaalimaailmassa massasta erottuminen on kova kiihoke ja se kannattaa säilyttää sellaisena. Motivaatio yrittämiseen on toinen kun hyvää ei jaella automaattina luukulta.
Hyvä, sä olet edelleen sitä mieltä että hyvä varustus pitäisi jakaa työn ja taidon perusteella, ja silloin sitä osaisi kunnolla arvostaa. Mä olen edelleen täysin samaa mieltä.

Mutta tämä ei ole se peli.

Tässä pelissä tavarat tulevat munkilla. Siksi minusta on ihan oikein että ne, joilla ei ole munkkia, voivat ostaa edes jotkut tavarat. Joku voi hyvinkin nähdä 17 strange coinin eteen enemmän duunia, ja arvostaa asetta sitä enemmän, kuin joku jolle se nyt on vaan sattunut tipahtamaan jostain. En näe ero tässä, toinen hankkii aseen toisella tavalla, toinen toisella. Kumpikaan tapa ei ole oikeampi.

Ettei vaan olisi kyse jostain ihmisluonnon synkemmästä piirteestä, jota nyt koitetaan selitellä miten vaan parhaiten voidaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Miksi tuosta ice breakerista on nyt noussut hirveä älinä?

Coinit joutuu kuitenkin keräämään että on varaa ostaa se eksoottinen ase. Onhan tuossa nyt joutunut edes jotain tekemään vrt. pvp :stä saatuihin eksoottisiin.

(Ice breaker ei ole mikään täydellinen ase, erittäin hyvä mutta ei loppupeleissä se mikä tulee olemaan aina mukana. Raid-gearin hanskojen special weapon reload on turha tuon aseen kanssa, raid-chestin special weapon lisäammukset perk on myös turha.)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nuo "koska minä sain aseen raidista, kenenkään muun ei pitäisi sitä saada mistään muualta" kommentit on kyllä hauskoja. Ihan kuin se olisi itseltä pois, jos joku muu saa samaa kamaa toista reittiä ja vaikka vähän helpommallakin. Ei tarttis ihan kyynel poskelle tulla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mistä muuten saa tarkalleen ottaen noita Strange Coineja?

Vielä tarviisin 3 coinia jotta saisin ostettua tuon Ice Breakerin.

Weekly Heroic Strikestä sain jo sen 9 coinia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Muutenkin ihmisen itsetunnossa ja elämän sisällössä lienee perustavanlaatuista korjattavaa, jos jonkin pelin tavaroiden saamisen helppous ottaa koville edes vähää alusta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olisi kaikkein kätevintä, jos nuo pelin harvinaisimmat aseet, esim. juuri se vex mythoclast saisi ainoastaan storesta ostamalla. Harvinaisimmalle aseelle kuten tuolle hintana esim 50-100€ ja vähemmän harvinaisille se vaikkapa 20e jne. Ei tarvisi vittuuntua pelin surkeaan arvontaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nuo "koska minä sain aseen raidista, kenenkään muun ei pitäisi sitä saada mistään muualta" kommentit on kyllä hauskoja. Ihan kuin se olisi itseltä pois, jos joku muu saa samaa kamaa toista reittiä ja vaikka vähän helpommallakin. Ei tarttis ihan kyynel poskelle tulla.

Loistava kommentti, just tuota minä tarkoitin. Mä olen niin hajalla..:D

Näytä liitetiedosto 13466
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nuo "koska minä sain aseen raidista, kenenkään muun ei pitäisi sitä saada mistään muualta" kommentit on kyllä hauskoja. Ihan kuin se olisi itseltä pois, jos joku muu saa samaa kamaa toista reittiä ja vaikka vähän helpommallakin. Ei tarttis ihan kyynel poskelle tulla.

Itseäni ainakin ärsyttää suuresti, se että viereinen pelaaja saa jotain hyvää samasta aktiviteetistä missä itsekin olin mukana. Itselle jotkut kivat vihreät tai siniset monot ja toiselle legendaarinen tai exotic ase. Ongelmahan ei ole siinä, että kaveri saaa jotain kivaa vaan se että itse ei saa mitään järkevää. Miksi hakata jotain Raidia, kun sen palkinnosta ei ole mitään varmuutta ja saat vain arpa palkinnon kerran viikossa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Miksi hakata jotain Raidia, kun sen palkinnosta ei ole mitään varmuutta ja saat vain arpa palkinnon kerran viikossa.

Täällä saadaan kiksit jo ihan siitä tiimityöskentelystä joka johtaa mahdollisesti, toisarvoisiin palkintoihin. Kerran viikkoon kokoontuminen vähän isommalla köörillä on tapaus jo sinänsä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itseäni ainakin ärsyttää suuresti, se että viereinen pelaaja saa jotain hyvää samasta aktiviteetistä missä itsekin olin mukana. Itselle jotkut kivat vihreät tai siniset monot ja toiselle legendaarinen tai exotic ase. Ongelmahan ei ole siinä, että kaveri saaa jotain kivaa vaan se että itse ei saa mitään järkevää. Miksi hakata jotain Raidia, kun sen palkinnosta ei ole mitään varmuutta ja saat vain arpa palkinnon kerran viikossa.

Alkaa olla loton tarkistamista toi homma. Eli pitää noita tappomatseja alkaa käymään automaatilla. Telkkua katellessa aina väliin liikuttaa ohjainta ja katsoo vartin välein miten arvonnassa. Ainoan violetin aseen kouluttaminen ja updeittaaminen ei ole paljon auttanut. Aina publicin tullessa pitää vanha rare rifle kaivaa naftaaliinista, että voi edes jotenkin olla avuksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Miksi tuosta ice breakerista on nyt noussut hirveä älinä?

Coinit joutuu kuitenkin keräämään että on varaa ostaa se eksoottinen ase. Onhan tuossa nyt joutunut edes jotain tekemään vrt. pvp :stä saatuihin eksoottisiin.

(Ice breaker ei ole mikään täydellinen ase, erittäin hyvä mutta ei loppupeleissä se mikä tulee olemaan aina mukana. Raid-gearin hanskojen special weapon reload on turha tuon aseen kanssa, raid-chestin special weapon lisäammukset perk on myös turha.)

Nuo "koska minä sain aseen raidista, kenenkään muun ei pitäisi sitä saada mistään muualta" kommentit on kyllä hauskoja. Ihan kuin se olisi itseltä pois, jos joku muu saa samaa kamaa toista reittiä ja vaikka vähän helpommallakin. Ei tarttis ihan kyynel poskelle tulla.

Tällä hetkellä nuo pari eri reittiä kyseisen aseen hankkimiselle ei ole ihan tasapainossa jos vertaa nyt vaikka sitä että Ice Breaker voi tippua Raidista tai nyt voit ostaa sen Xurilta 17 kolikon hintaan. Kyse on nyt oikeastaan tuosta. Noita kolikoita nyt oikeasti tulee ihan ilman yrittämistäkin, itsellänikin tällä hetkellä on joku 22 kolikkoa enkä ole edes weeklyä tehnyt vielä ja aloin niitä nollasta keräämään kun viime viikolla, perjantaina, tuhlasin kaikki. Pystyn arkipäivisin pelaamaan joku 3 tuntia ehkä, joten en ole pystynyt niitä mitenkään farmaamaan vaan niitä on vain tasaisesti tullut viikon aikana, purkamalla sinisiä.

Vaikkakin se Breaker tulee Raidista RNG loottipöydältä niin onhan se nyt ihan selkeästi ansaittu palkinto tehdystä raidista, se että sen voi ostaa noin matalaan hintaan kauppiaalta on ihan naurettavaa. Bungie saisi nyt vähän nostaa niitä hintoja tai muokata tuota Xurin kauppalistaa siten ettei se möisi suoraan eksoottisia, vaan se voisi myydä vaikka muutamaa eksoottisen aseen pirullista bountyä, jotka sitten joutuisi tekemään läpi ennen kuin aseen saisi kätösiinsä. Bungiella olisi tässä hyvät mahkut tehdä oikeasti erilaisia ja pirullisia mutta silti mielekkäitä bounteja niiden "tapa 400 vihollista X paikassa Y" tai niiden todella nihkeiden PVP -versioiden sijaan.

Joku systeemi pitää olla jolla se mitä Xur tarjoaa olisi rinnastettavissa siihen haasteeseen mistä se kyseinen eksoottinen useimmiten tippuu. Silloin jos joku nyt vaikka saa aseen raidista, ja joku hankkii samaisen aseen Xurin kautta, niin molemmat olisivat tyytyväisiä ja voisivat jopa vertailla sitä polkua mitä kautta he aseen saivat. Toinen kertoo tarinaa siitä miten Atheon kukistettiin, ja toinen kertoo tarinaa mielenkiintoisesta monivaiheisesta OIKEASTA seikkailusta jonka kautta hän sai aseen kätösiinsä.

Nyt se menee niin että toinen kertoo Atheonista ja toinen kertoo miten kaivoi nenää, speedrunnasi pelin helpointa/lyhintä strikea jotta sai sinisiä, purki nämä ja oli onnekas että sai kolikoita joilla ostaa ase, epic shit right there. Tai hankki loput kolikot glitsaamalla jonkun weekly striken istumalla seinän sisällä yms, niinhän ne legendat syntyy.

Pointti on se että keneltäkään ei pidä ottaa sitä eksoottisen mahdollisuutta pois, vaan ne pitää laittaa saatavuutensa kanssa samalla linjalle jotta se olisi mielekästä. Uskoisin että ne jotka sen Xurilta ostavat varmasti haluaisivat siihen jonkun siistin aiheeseen liittyvän tehtävän mukaan, itse ainakin arvostaisin sellaista asetta enemmän.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tällä hetkellä nuo pari eri reittiä kyseisen aseen hankkimiselle ei ole ihan tasapainossa jos vertaa nyt vaikka sitä että Ice Breaker voi tippua Raidista tai nyt voit ostaa sen Xurilta 17 kolikon hintaan. Kyse on nyt oikeastaan tuosta. Noita kolikoita nyt oikeasti tulee ihan ilman yrittämistäkin, itsellänikin tällä hetkellä on joku 22 kolikkoa enkä ole edes weeklyä tehnyt vielä ja aloin niitä nollasta keräämään kun viime viikolla, perjantaina, tuhlasin kaikki. Pystyn arkipäivisin pelaamaan joku 3 tuntia ehkä, joten en ole pystynyt niitä mitenkään farmaamaan vaan niitä on vain tasaisesti tullut viikon aikana, purkamalla sinisiä.

Vaikkakin se Breaker tulee Raidista RNG loottipöydältä niin onhan se nyt ihan selkeästi ansaittu palkinto tehdystä raidista, se että sen voi ostaa noin matalaan hintaan kauppiaalta on ihan naurettavaa. Bungie saisi nyt vähän nostaa niitä hintoja tai muokata tuota Xurin kauppalistaa siten ettei se möisi suoraan eksoottisia, vaan se voisi myydä vaikka muutamaa eksoottisen aseen pirullista bountyä, jotka sitten joutuisi tekemään läpi ennen kuin aseen saisi kätösiinsä. Bungiella olisi tässä hyvät mahkut tehdä oikeasti erilaisia ja pirullisia mutta silti mielekkäitä bounteja niiden "tapa 400 vihollista X paikassa Y" tai niiden todella nihkeiden PVP -versioiden sijaan.

Joku systeemi pitää olla jolla se mitä Xur tarjoaa olisi rinnastettavissa siihen haasteeseen mistä se kyseinen eksoottinen useimmiten tippuu. Silloin jos joku nyt vaikka saa aseen raidista, ja joku hankkii samaisen aseen Xurin kautta, niin molemmat olisivat tyytyväisiä ja voisivat jopa vertailla sitä polkua mitä kautta he aseen saivat. Toinen kertoo tarinaa siitä miten Atheon kukistettiin, ja toinen kertoo tarinaa mielenkiintoisesta monivaiheisesta OIKEASTA seikkailusta jonka kautta hän sai aseen kätösiinsä.

Nyt se menee niin että toinen kertoo Atheonista ja toinen kertoo miten kaivoi nenää, speedrunnasi pelin helpointa/lyhintä strikea jotta sai sinisiä, purki nämä ja oli onnekas että sai kolikoita joilla ostaa ase, epic shit right there. Tai hankki loput kolikot glitsaamalla jonkun weekly striken istumalla seinän sisällä yms, niinhän ne legendat syntyy.

Pointti on se että keneltäkään ei pidä ottaa sitä eksoottisen mahdollisuutta pois, vaan ne pitää laittaa saatavuutensa kanssa samalla linjalle jotta se olisi mielekästä. Uskoisin että ne jotka sen Xurilta ostavat varmasti haluaisivat siihen jonkun siistin aiheeseen liittyvän tehtävän mukaan, itse ainakin arvostaisin sellaista asetta enemmän.

Jälleen kaunis pikku tarina siitä, miten vain raidaava Tosipelaajien herrakansa on ansainnut palkintonsa ja loput ovat vain tärvelemässä tämän puhtaamman rodun pelikokemusta ja pelin tasapainoa. Bungiella ei vissiin nähdä asiaa samalla tavalla (onneksi). Jäisi muutoin 99 tyypillä 100:sta peli pelaamatta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jälleen kaunis pikku tarina siitä, miten vain raidaava Tosipelaajien herrakansa on ansainnut palkintonsa ja loput ovat vain tärvelemässä tämän puhtaamman rodun pelikokemusta ja pelin tasapainoa. Bungiella ei vissiin nähdä asiaa samalla tavalla (onneksi). Jäisi muutoin 99 tyypillä 100:sta peli pelaamatta.

No voi huoh sun kanssas, on vissii lukemisen ymmärtämisessä ongelmia? En sanonut että eksoottisten mahdollisuus pitäisi ottaa muilta pois kuin raidaajilta, vaan että sen jakaminen pitää laittaa samalle linjalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Muistetaas nyt kuitenkin se ettei Ice Breaker ole pelkästään raidista tippuva ase sillä Raidissa on loot table myös täysin satunnaisesti tippuville exoticeille. Sen voi saada täysin satunnaisesti vaikka Cruciblesta. Xurrile ei ole tullut tähän päivään mennessä yhtäkään raid exclusiivia itemiä ja tuskin tulee tulevaisuudessakaan. Ihan yhtä RNG:tä on niiden kolikoiden saanti kun munkittaa exoticia jostain.

Loppupeleissä itselle ei ole ainakaan mitään merkitystä kuinka joku on minkäkin exoticin saanut tai kuinka monella kyseinen exotic on. C'mon.....
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Noh, mä sain mun Ice Breakrin heti pelin ekalla viikolla, strikestä, violetista pallurasta josta tuli myös sen lisäksi Exotic Armor kaupan päälle. Et se siitä hienosta tarinasta miten minä saavutin minun Exotic hienon pyssyn. Vaikeempi se nykyään, kun pitää jopa kolikoita siihe tuhlata. Plus kaikki ne shardit jos sen tappiin vielä haluaa.

Sen jälkeen kun lotossa voitin, ei olekaan yhtä ainuttakaa asetta tullut droppina vaan kaiken oon tehnyt bountyjen kautta. Ice Breaker on kyllä kieltämättä hemmetin hyvä pyssarna, monet exoticit on kokeilussa käynyt, mutta siihen sitä tulee aina palattua. Varsinkin strikeis ja raideis jne, juuri sen takia että ei tarvii murehtia ammoista plus tekee melkoista damaa jos sen on tappiin virittänyt.

Mulle ihan sama mistä kukin aseensa hommaa, jos nyt rehellisä ollaa niin mun mielestä se että sä tuhlaat kolikoita, joita ei mun mielestä nyt niin kauheen helposti kuitenkaan tipu. Ellet sitten ole säästänyt niitä parin viikon kolikoita, on vaikeempaa luopua niistä kun että avaat raidin ekan loottiboxin josta sulle se pyssy tipahtaa.

Yks esimerkki kun mun kaveri on saanut raidista jo kaks kertaa oliko se ny ekasta vai toisesta loottiboxista exotic aseen, ei se kovinkaa vaikeeta oo avata sitä laatikkoa. Sekä varsinkin kun on level 27-29, se raidi normilla on melko helppoa.

Sitäpaitsi se tieto, että nyt munki kavereilla on kyseinen ice breakkeri, kolmella jätkällä loputtomat ammot. Voin sanoo että se helpottaa tulevia nightfalleja sekä raideja huomattavasti, joka parantaa taas mahdollisuutta mulle saada parempaa gearia ja muuta parempaa exotic pierua.

Sekä mitä siihen tulee että raideja pitää pelata hardilla että saa niitä lvl30 armoreita, ei pidä paikkansa. Muutamat raiditoverit ovat saanut jo lapaset ja armorit, ihan normi raidista. Mahdollisuudet toki kasvais jos vedettäis hardilla, mutta kun kaikilla ei vielä ole tarpeeks kovia pyssyjä/armoreita tai jotain jne.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

tuumatalkoot kolmeen pekkaan, tunnin väännöllä iso örkki saatiin nurin. Palkintona 14 pinnaa vanguard ja liian pienet kengät. kyllä ny minäkin alan taipuun .....
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jos mietitään että kyseessä on lähinnä pve peli, niin mitä väliä onko kenellä mitkäkin kamat, paitsi että tiimityö helpottuu jos jokaisella on hyvät rojut niskassa :) tietty jos on pvp henkinen niin voi potuttaa jne.

Tosin juuri se seikka että exotikin voi saada vaikka yhdestä pvp matsista, loot laatikkoja farmatessa, strikestä, nightfallista, raidista, xurilta, bountystä, cryptopalkintona ym tekee ihan turhaksi olla elitisti jos itse sai vaikealla tavalla ja joku helposti. Kun on kuitenkin se pve pääpainona pelissä, niin eihän siitä itselle koidu haittaa.

Olen kuitenkin samaa mieltä, että voisi jotain erikoisempia juttuja olla jonka saisi korkeintaan kovalla työllä mutta mielenkiintoisesti, niin olisi jotain saavutettavaa.

Esim eräs mmo jota pelailen välillä jo vuodesta 2006, siinä tietyn sormuksen jota kaikki himoitsee voi saada kerran viikossa syntyvältä pomolta jota kaikki yhdessä pieksää sen yhden kerran yhdessä, ja yksi pelaaja 30-40 porukasta saa dropin(muut ei yhtään mitään) ja droppi on 99% mahdollisuudella jotain muuta kuin sormus.

Myös pelin legendary tavaroita saa korkeintaan yhden-kaksi jos grindaa kuukausia, eli helvetin harvoin. Edes perustavaroita ei yleensä tule tuntien örkintapolla yhtään. Rahalla voi ostaa boxeja joista yleensä tulee kökköjä jne.

Pelissä on myös amuletti joka on OP mutta niitä ei voi enää saada, ja ennenkin oli todella vaikeaa.

Eli destinyn lootti on suoraataan lomailua moniin mmo henkisiin peleihin verrattuna. :D niin hyvässä kuin pahassa. Kyllähän sitä tuntisi olevansa erityinen jos 8 vuoden pelailun jälkeen saisi sen hiton sormuksen, mutta kyseisen pelin pelaajamäärät pyörii ehkä sadoissa, joten moni muu ei ole varmaan samaa mieltä. Ja se peli on aika pvp painotteinen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Yhteisessä virtuaalimaailmassa erottuminen muista on tärkeää. Sitä tukee tässä Destinyssä saatava valkoinen väritys vaatteille merkkinä Raidin läpäisystä. Tätä silmällä pitäen pelin omalla valuutalla helposti tavoitettavat korkean tason eksoottiset aseet ja suojat eivät sovi kaavaan. Näiden pitäisi olla merkkinä tavoitetuista saavutuksista. Henkilökohtaisista taidoista ja kyvystä toimia tiimin jäsenenä. Arpaonnelle toki myös mahdollisuus palkita vastaavasti. Nyt eilen täysin snipoihin koskematta kävin hakemassa pelin vahvimman tarkkuuskiväärin Ice Breakerin. Arvostus saatua asetta kohtaan olisi ihan toista mikäli se olisi tullut pitkän työn tuloksena. Nyt sen sai puoli-ilmaiseksi tiskin alta.

attachment.php
 
Ylös Bottom