Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

The Devil You Know aikas pähee tykki ihan näin vakionakin. Melkonen lahtaaja varmaan loppuun asti päivitettynä.

Päivityksen jälkeen kyllä tippuu sinistä palluraa ihan eri tahtiin, tippu ekan kerran Lege pallokin Venuksen Patrollista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ainakin pvp puolella tuo Galahad-E on mielestäni pelin parhaita aseita. Ainoastaan päivittämätön Suros Regime on ollut hieman parempi kuin tuo oma Galahadi (jossa attributena on parempi stability vielä).

Olihan se aivan kunnon ase, mutta kyllä tää Shadow Price on eri luokkaa parin päivityksen jälkeen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Peli vedetty "läpi". Viimisenä trophynä Flawless Raider: Complete a Raid without anyone in your fireteam dying.

Onneksi olkoon! Huikea suoritus kun muistaa kuinka monta muuttujaa löytyy jo yksin raidin läpäisystä koko tiimin osalta kuolematta. Itselle jää todennäköisesti vain haaveeksi. Tällä hetkellä 78% ja työn alla trophy loppuun asti viritetystä eksoottisesta aseesta.

Tänään raidi hardilla alusta loppuun. Mennyt monimutkaisemmaksi kun ei voida pitää vakiokokoonpanoa kilpeä hakemassa Atheonia kaataessa. Palkinnoista mainitsemisen arvoisia fusion rifle Plan C ja jo kertaalleen nerffattu Vex Mythoclast.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kiitoksia Requnille opastetusta kierroksesta Strike playlistin maailmaan.

En edes tienny että tuollainen playlist on olemassa. Luulin että kartalta pitää napsia strike ja mennä sitä kautta. No ny tiedän ja sopivasta tulikin tuo playlist. Oli pari bountyä varastossa + tehtiin yksi ja palautin ne toweriin ja leveli nousi & playlist aukesi. Oli hiukan ööh wtf fiilis :).

Muutamia Rixan(tm) hajanaisia huomioita ranskalaisittain:

- Auto Riflet ei ole minua varten, ei noilla pyssyillä osu kuin metristä tai ladon seinään (Nexus). Valitettavasti "tällä" hetkellä ainoa sininen ykkösase on tämä:
EclypseVMx2.PNG


- Fusion Rifle joka myös eilen tipahti on pätevä peli, sen vähän mitä ehdin testaileen.
HeliosFR5.PNG


- Toinen vaihtoehto kakkosaseeksi on haulikko mikä tippui joltain level 3 tyypiltä kun boyntyä olin tekemässä.
SidewinderMK53.PNG

En ole testannut tuota haulikkoa mutta vaikuttaa aika päheältä lähiaseelta. Tosin käyttöönotto edellyttäisi että saisin Scout Riflen / Hand Cannonin / Pulse Riflen ykkösaseeksi.

- Onneksi nämä tulevat vielä vaihtumaan useaan kertaan :). Mutta joo ei saakeli Auto Rifleä mulle.
- Tähän liittyen, remote playaaminen Vitalla Auto Rifle / Fusion Riflellä ei ole kannatavaa helppo ampua ohi (minulla on Horin Grippi Vitaan joten oten laitteesta on hyvä).
- Eilen tuli yksi disconnect, kesken Public Event Warsatia (jossa oli noin 10 muuta tyyppiä), emmä oiskaan halunnut gold tieriä.
- Puoli tuntia myöhemmin samaisessa mestassa oli toinen Public Event (erilainen kuin tuo yllämainittu, tässä tuli 3 aaltoa ja paikka vaihtui).
- No enkös saatana ollu yksin tekemässä sitä ja pronssia tuli. Kiitti vaan :p.

- Molemmat publicit siis Vitalla pelaten, hivenen on hankalaa. Kyllä Vitalla pelaa mutta on se vähän tihrustamista, pitänee kokeilla tänään juonta (joka on Moon edelleen :p) eteenpäin Vitalla (ellei telkku ole vapaa), nähtäväksi jää montako kertaa tulee kuoltua.

Seuraava upgrade tavoite on saada uudempi heavy weapon droppina. Olisin eilen voinut ostaa sinisen raketinheittimen mutta njääh en tässä vaiheessa tuhlaa (muistaakseni) 3k siihen. Joten level 10 vihreä konekivääri käytössä. RNG jumalat näyttävät kuinka sitä mitä tarvitsee ei ihan muutamaan hetkeen tipu.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kiitoksia Requnille opastetusta kierroksesta Strike playlistin maailmaan.

En edes tienny että tuollainen playlist on olemassa. Luulin että kartalta pitää napsia strike ja mennä sitä kautta. No ny tiedän ja sopivasta tulikin tuo playlist. Oli pari bountyä varastossa + tehtiin yksi ja palautin ne toweriin ja leveli nousi & playlist aukesi. Oli hiukan ööh wtf fiilis :).

Muutamia Rixan(tm) hajanaisia huomioita ranskalaisittain:

- Auto Riflet ei ole minua varten, ei noilla pyssyillä osu kuin metristä tai ladon seinään (Nexus). Valitettavasti "tällä" hetkellä ainoa sininen ykkösase on tämä:

.

Autorifleissä on kuule eroa. Toi sun esimerkki on vähän sama kuin mulla ollut Hex Caster, paukkua löytyy ja lähtee muttei osu eikä tehoa. Kokeiles esim. Galahad-E mallia, jos et vielä legeen pääse kiinni. Äläkä mieti lippaan kokoa. Noista 90% osuu, mutta tuolla toisella 90% ohi.
Minulla on nyt lege Shadow Price. Sillä ampuu parin paukun pääosumia kuin huvikseen. Ei tarvi paniikkinappia painaa. Casterilla piti mennä niin lähelle, että piti etummaisia piipulla tökkiä etemmäs, että hei etsä huomaa mä ammun sua.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

The Devil You Know aikas pähee tykki ihan näin vakionakin. Melkonen lahtaaja varmaan loppuun asti päivitettynä.

Päivityksen jälkeen kyllä tippuu sinistä palluraa ihan eri tahtiin, tippu ekan kerran Lege pallokin Venuksen Patrollista.

Mulla on kyseinen tussari vielä kaupassa, kun rankki ei vielä riitä. Aseessa on 12 kutia vakiona ja omassa versiossa olisi perkkinä suurempi lipas ja lisää kantamaa. Let's go!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hohhoh alkaa usko loppumaan. Missä mun legendary engramit ovat! :D Eilen tahkottu ties mitä läpi mutta kavereille samassa fireteamissa tipahtaa legendary sälää viimeistä päivää ja meikäläiselle tulee tuo Sidewinder mk 53 joka ei nyt sinäänsä ole huono. Mutta sen verran onnellinen pitää olla, että melkein pääsi jo exotic bountyssa viiteen discarded fusion rifleen =) Se olis sit taas tänään dailya ja jos täältä irtois ukkoja niin weeklya voisi tehdä.

Itsellä jo tuo Expansion pass onkin joten odottelen innolla noita dlc :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hohhoh alkaa usko loppumaan. Missä mun legendary engramit ovat! :D Eilen tahkottu ties mitä läpi mutta kavereille samassa fireteamissa tipahtaa legendary sälää viimeistä päivää ja meikäläiselle tulee tuo Sidewinder mk 53 joka ei nyt sinäänsä ole huono. Mutta sen verran onnellinen pitää olla, että melkein pääsi jo exotic bountyssa viiteen discarded fusion rifleen =) Se olis sit taas tänään dailya ja jos täältä irtois ukkoja niin weeklya voisi tehdä.

Itsellä jo tuo Expansion pass onkin joten odottelen innolla noita dlc :)

Eilen tuli aivan Venuksen patrollissa bountyja tehdessä lege engrammi. Oli paita, mutta väärälle hahmolle. No sai siitä Shardia pari kappaletta. Mulla kans Fusion rifle bounty menossa. Pitäs 200 örkkiä tappaa NightWallissa jollakin Fusiolla...Siellä ei vaan "jollakin" fusiolla saa ketään hengiltä. Nyt alkaakin olla viimeiseen asti tuunattu lege fusio, jolla vois lähtä tehtävää jatkaan. Mutta tulee mieleen, että mitä tuolla exo fusiolla tekee. Sitä pitää tieten viikko päivittää, että saa siitä saman veroisen, kuin tää tuunattu lege fuusio ???

Muutenkin tuntuu, että nää exot on hieman yliarvostettuja. Mulla on lege Machine gun ja siinä sivussa exo bountystä hommattu vastaava exo, mutta tuntuu, ettei siitä saa niin hyvää tuunamallakaan kuin toi lege on.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mulle tipahti toi Pocket Infinity melkeen heti kättelyssä. Sitä on tullut käytettyä melko runsaasti. Kun sen sai kehitettyä tappiin, tuli siitä melkonen tappokone. Ohi menevät luodit palasi lippaaseen, ja melkosen tulisyöksyn sillä saikin aikaan kahdeksalla ammuksella lippaassa. Riitti melkeen, että tähtäät "sinne päin" ja johan alko porukkaa tippua. PvP:ssäkin odottelit vaan, että tutkasta lähestyy vihollista ja avasit tulen. Siinä jäi autorifletkin kakkoseks. Sitten Bungie tajusi, että ei perkele, täähän on liian tehokas ja pilas huvit muuttamalla kahdeksan lippaan perkin nopeeseen lataukseen. Pöh.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Autorifleissä on kuule eroa. Toi sun esimerkki on vähän sama kuin mulla ollut Hex Caster, paukkua löytyy ja lähtee muttei osu eikä tehoa. Kokeiles esim. Galahad-E mallia, jos et vielä legeen pääse kiinni. Äläkä mieti lippaan kokoa. Noista 90% osuu, mutta tuolla toisella 90% ohi.
Minulla on nyt lege Shadow Price. Sillä ampuu parin paukun pääosumia kuin huvikseen. Ei tarvi paniikkinappia painaa. Casterilla piti mennä niin lähelle, että piti etummaisia piipulla tökkiä etemmäs, että hei etsä huomaa mä ammun sua.

Varmasti, toi oli mun ensimmäinen sininen Auto Rifle :p, paukkua tosiaan lähtee aika noileesti ja millistä vihut saa kyytiä, lipaskin oli lähemmäs 700 kutia käsittävä. Katsotaan mitä vastaan tulee ja mennään sen mukaan, ei paineita edelleenkään. Ts. Galahadia ei ole vielä vastaan tullut.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nopeammatkin autoriflet on hyviä jos niissä on stability-perkki, laskee huomattavasti recoilia. Itse pelannut aika paljon tosin scoutilla, ne tuntuvat toimivan lähes kaikessa paitsi ihan face-to-face lähitaistelussa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tänään on tippunut patrolleista sinistä kuulaa urakalla. Peli näyttää tietävän mitä varusteita on päällä ja tarkoituksella pukkaa pykälää huonompaa tarjolle.
No onhan niissä jotain vaihtelua, käydä tornissa arvuuttelenassa josko jostakin tippui joku ylläri.
 
Varmasti, toi oli mun ensimmäinen sininen Auto Rifle :p, paukkua tosiaan lähtee aika noileesti ja millistä vihut saa kyytiä, lipaskin oli lähemmäs 700 kutia käsittävä. Katsotaan mitä vastaan tulee ja mennään sen mukaan, ei paineita edelleenkään. Ts. Galahadia ei ole vielä vastaan tullut.

Itsellä on tuo Galahad-E PVP:hen jos satun sitä pelaan. Ihan yksinpeliinkin tuo oli hyvä.

Näytä liitetiedosto 13512
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jonkun verran on tullut pvp:tä pelattua viime aikoina ja Suros Regime on palvellut tarkoitustaan erittäin hyvin. Sillä saa aika hyvin myös pääosumia. Ase on päivitetty yhtä pykälää vaille tappiin.

Tänään tippui maan patrollista legendary special weapon engram, ja sieltä pullahti ulos 77 wizard -merkkinen fusion rifle (arc damage). Hyvää fusionia olin oikeastaan havitellutkin kun ennestää löytyi exo haulikko ja lege snipu.

Seuraavaksi voisi käydä primary puolelle hakemassa The Devil you known. Alkaisi tuo ase kavalkaadi olemaan ihan kohtalaisessa kuosissa.

Raskaampaa aseistusta löytyy Swarmin (tekee voidia) ja Zombie apocalypsen muodossa. Kummatkin raskaita konekivääreitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jaha, menipä peli taas siksi itekseen, Ei tipu ku vihreetä ja public eventeistä ei tule kuin lämmintä kättä. Vois noista edes yhden ascendantin lykätä
Pitäköön tunkkinsa.
 
Jonkun verran on tullut pvp:tä pelattua viime aikoina ja Suros Regime on palvellut tarkoitustaan erittäin hyvin. Sillä saa aika hyvin myös pääosumia. Ase on päivitetty yhtä pykälää vaille tappiin.

Tänään tippui maan patrollista legendary special weapon engram, ja sieltä pullahti ulos 77 wizard -merkkinen fusion rifle (arc damage). Hyvää fusionia olin oikeastaan havitellutkin kun ennestää löytyi exo haulikko ja lege snipu.

Seuraavaksi voisi käydä primary puolelle hakemassa The Devil you known. Alkaisi tuo ase kavalkaadi olemaan ihan kohtalaisessa kuosissa.

Raskaampaa aseistusta löytyy Swarmin (tekee voidia) ja Zombie apocalypsen muodossa. Kummatkin raskaita konekivääreitä.



Itse tarviin vielä Fusionin ja pari Heavy asetta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Just nyt (vielä parin tunnin ajan) on muuten gunsmithillä myynnissä rare fusion rifle, jos joku niitä tarvitsee palasiksipistettäväksi exotic bountyaan varten.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Just nyt (vielä parin tunnin ajan) on muuten gunsmithillä myynnissä rare fusion rifle, jos joku niitä tarvitsee palasiksipistettäväksi exotic bountyaan varten.

Noh täähä meni taas ohi mut kyllä toi boynty joutaa tossa roikkumaan.:rolleyes:
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Noh täähä meni taas ohi mut kyllä toi boynty joutaa tossa roikkumaan.:rolleyes:

Yritä päivitellä joku hyvä Fusion Rifle odotellessa, että saat nightfallissa teilattua ne 200 vihulaista. Itse kävin silloin heti tussarien purun jälkeen kokeileen perus sinisellä fusiolla, niin ei sillä saanut oikein ketään hengiltä. Piti ampua muilla aseilla suojat pois ja sitten yrittää fusiolla. Siellä vaan lähtee iteltä henki yhdellä osumalla :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Yritä päivitellä joku hyvä Fusion Rifle odotellessa, että saat nightfallissa teilattua ne 200 vihulaista. Itse kävin silloin heti tussarien purun jälkeen kokeileen perus sinisellä fusiolla, niin ei sillä saanut oikein ketään hengiltä. Piti ampua muilla aseilla suojat pois ja sitten yrittää fusiolla. Siellä vaan lähtee iteltä henki yhdellä osumalla :)

Noh täytyy ostaa joku lege pyssy sitä varten jossei sininen tahdo purra. Leveliä ukolla on kolmekymmentä niin pysyy siellä jo jotenkin hengissäkin.
E: Ellei tänään atheoni antaisi jo sitä mythoclassia, mutta tuskin.
 
Ylös Bottom