Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

A.1F19X-RYL olisi ihan hyvä scout rifle, 27 panosta lippaassa perkillä ja tekee ihan hyvää vahinkoa. Vähän hidas mutta tulivoima ja iso lipas korjaa tuota aika paljon.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Scoutit on myös aika päteviä tosiaan, kun usein joutuu olemaan vähän kauempana vihuista. Itsellä käytössä eka legendary joka tippui, Cryptic Dragon scout rifle, tosin taitaa Crucible-hemmo sitä myydä, mutta on ne muutkin varmaan yhtä päteviä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Suosittelen kans scoutrifleä kun ne nyt on vähä sellasia joka paikan höyliä. :cool:Vetelin jonkun aikaa proxima centauri 2:lla ennenkuin raidista lopulta putosi vision of confluence. Tosin täältä lähtis kyl aivan ensimmäisenä ääni hand cannonin suuntaan mut ne ei vissiin ollu sulle mieleisiä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Saakos noista low level strikeistä palkinnoksi +20lvl kamaa vai keskitynkö vain lvl20 strikeihin?
Venuksella tipahti random mobilta sininen armori tosin vain lvl18.

Oon yrittäny lueskella eri sivustoja liittyen tuohon lvl20 eteenpäin grindaamiseen.
Lyhyesti ilmeisesti light on ainut keino saada leveleitä? Tänään sain postissa pari armoria missä oli sitä joten nyt mennään 21 tason puolessa välissä (light jotain 15atm).
Ahkerasti vaan bountyjä ja strikejä ja toivoa hyvää loottia ja myöhemmin ostaa niillä pisteillä parempaa armoria?
Tämä on varmaan täällä jossakin selitetty mutta en jaksanut kaikkia sivuja kahlata läpi ja kyselinki tuolla chatissa vielä asiasta.
Ainakin parempi ase pitäisi saada kun lvl22 dailyyn en saanut edes kaikkiin vastustajiin tehtyä damagea (lvl18 ase nyt).
Ja varmaan se storykin pitäisi mennä läpi joskus.

Story kannattaa ehdottomasti mennä läpi, koska osa vangard bounteista on mission riippuvaisia. Itse olen vienyt yhden hahmon level 29 ja yhden level 28 ilman ensimmäistäkään tiger strikea. Tulet vääntämään strikejä niin maan perusteellisesti, kunhan pääset vetämään weeklyjä + nightfalleja, etten suosittele kyllästyttämään itseäsi niillä vielä.

Vangard: Tee kaikki bountyt plus mene osoitteeseen http://destinypublicevents.com/
Tuolta ota maan public event kierto ja juokse sitä minkä kerkiät.

Crucicible: Tee kaikki bountyt (mihin taitotaso riittää ilman hirveää kiroilua). Markseja tulee pakosti, hävitystä pelistä 2, voitetusta 3.
(Huom, peleistä tippuu myös sinistä armoria, joten pääset level 24 jo pelkästään pelaamalla pvp:tä, jos tuuri käy)

Noin paria tuntia päivässä viikon ajan pelaamalla sinun pitäisi saada molemmat factionit levelille 2 ja kumpaankin vähintään sen 65 marksia. Noilla markseilla ostat toiselta yhden lege armorin ja toiselta toisen. Ei ole mitään väliä mitä armoreita ostat, kunhan se ei ole kypärä (se maksaa 130).

Ensi perjantai - sunnuntai akselilla ostat xurilta 13 kolikolla sitten exo kypärän (jos xurilla vain on sinun hahmollesi kypärä. Jos haluat pelata varman päälle, kerää marksit, mutta älä osta mitään vielä. Ostat xurilta sitten sen exo armorin mikä sillä on. Ja ostat kaksi muuta suojaa tämän jälkeen. Näin sinulla on pakosti yhtä vajaa setti kasassa. Jos huono tuuri käy, pitää sinun ostaa sitten kypärä vendoreilta, mikä tarkottaa sitä, että joudut kerämään 130 marksiä siihen). Näin sinulla on viikon sisään yhtä armoria lukuun ottamatta kaikki legeä - exoa. Päivittämällä nämä armorit, sinun pitäisi olla 25-26 levelillä, jollon pääset kiertämään (jopa sooloamaan) level 26 weeklejä (6 kolikkoa) -> ja homma rupeaa pyörimään.

Sitten keräät vielä toiselta factionilta toiset 65 markkia ja ostat sen viimeisen puuttuvan palasen jahka jaksat. Kun olet level 27 porukka alkaa ottamaan sinut ilomielin nightfalleihin mukaan ja pian oletkin sitten jo level 28. Sitten pääset taas Raideihin jne.
(päivittämällä kaikki kolme ostettua lege suojaa ja exo kypärän pääset jo level 29. Shardeista voi vaan olla pulaa, jos et pelaa raideja)


Nyt olis aika ostaa lege pääase, kun rahkeet ei exoon riitä. Tällä hetkelllä Galahad-E. Kumpi olisi parempi tilalle
Doctor Nope vai Shadow Price ? Aiemmin on ollut täyteen tuunattu Hex Caster, mutta sillä ei osunut mihinkään.

Tai onko muuta ideaa vanguard aseeseen ? Vaikko kannattasko ostaa lege armoreita ja vaihtaa ascendanttiin.

Itse pelailin / pelailen vieläki shadow pricella. Aivan loistava ase jo tuolla 25 lippaalla. Pärjäät niin pvp kun pve. Kyseisen aseen kanssa on tullut soolottua nighteja ja weeklejä. Suros Regime on toki parempi, mutta itse tarvitsen hyvin monesti exo-aseen (ice breaker / gjalla) speciaaliin tai heavyyn.

Ainoa perustelu ostaa doctor nope (sain tämän dropista ja pelailin tällä pvp:tä ja pve:tä pari päivää) on, jos et ole hirveän hyvä tähtäämään. Jos päähän tähtääminen tuntuu luonnolliselta, niin shadow price ostoon ja heti. Toki, se ei ole tehty nappi pohjaan ja silmät kiinni aseeksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Suosittelen kans scoutrifleä kun ne nyt on vähä sellasia joka paikan höyliä. :cool:Vetelin jonkun aikaa proxima centauri 2:lla ennenkuin raidista lopulta putosi vision of confluence. Tosin täältä lähtis kyl aivan ensimmäisenä ääni hand cannonin suuntaan mut ne ei vissiin ollu sulle mieleisiä.

Pitänee kokeilla rare scoutriflellä ensin, oppiiko sillä tähtäämään ja ampumaan tarpeeksi nopeasti. Kaukomatkoille on onneksi toi jäänsärkijä. Hevi puolelle exo ja lege machine gun. Niillä paukut vaan aina hakusalla.
Varsinkin toi Zombie apocalypse kävis muuten pääaseeksi :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse mennyt pitkään seuraavalla setupilla:

Primary - Shadow Price (nyt korvaantunut Vision of Confluencella, molemmat legendary)
Special - Ice Breaker (exo) tai Praedyth's Revenge (lege)
Heavy - Hezen Vengeance (lege) tai Gjallarhorn (exo)

Välillä primaryksi on vaihtunut Atheon's Epilogue, varsinkin jos voididamagelle on ollut tarvetta. Muutama muukin exo-ase hallussa tuolla "päähahmolla" hätätapauksia varten (mm. Invective, Thorn, Super Good Advice). Fusion riflenä toimii 77 Wizard, koska arpaonni ei ole suosinut tätä miestä... *snif*
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

A.1F19X-RYL olisi ihan hyvä scout rifle, 27 panosta lippaassa perkillä ja tekee ihan hyvää vahinkoa. Vähän hidas mutta tulivoima ja iso lipas korjaa tuota aika paljon.

Tuo on hyvä scoutti. Pääosumasta ainakin PvE puolella jätkä räjähtää, mikäli päivityksen on avannut.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tykästyin Crackerjack.betaan mutta harmi kun se on vaan rare. Melkoisen hyvä pulserifle. Nykyisin "joutuu" käyttämään tuota A.1F19X-RYL scouttia, joka on kyllä melko beast ja helppo ampua mutta itse vaan pidän enempi pulserifleistä. Crackerjackkiä voinee varmaan sitten käyttää crusiblen puolella. Pvp:ssähän tuolla damagella ei tainnut olla niin väliä? Impact vaan merkkaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tykästyin Crackerjack.betaan mutta harmi kun se on vaan rare. Melkoisen hyvä pulserifle. Nykyisin "joutuu" käyttämään tuota A.1F19X-RYL scouttia, joka on kyllä melko beast ja helppo ampua mutta itse vaan pidän enempi pulserifleistä. Crackerjackkiä voinee varmaan sitten käyttää crusiblen puolella. Pvp:ssähän tuolla damagella ei tainnut olla niin väliä? Impact vaan merkkaa.

Jep, kaikilla hyvä puolensa. Noita markseja vaan tippuu niin hitaasti, että jokin pitää valita. Muutenhan olis noi kaikki ja vaihtelis tilanteen mukaan. Minä ainakin tarvin sen "paniikkinappulan" kovassa paikassa.. Hieman sen vuoksi autoriflen puolelle kääntyy. No jos sitä joskus sen suoroksen saisi ostettua..jos ei sitten ole jo peli lopetettu ja servut alhaalla :)

Joillekin on jopa patrollista tippunut ylläri lege ase. Ei enää, tai ei ole tuuria.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko taso 18 se milloin alkaaa sinistä kamaa tippumaan vai tippuuko aiemmin? Olin eilen aika wtf kun päästyäni tasolle 15 alkoi vihreää kamaa tippumaan sarjassa, parissa minuutissa oli 5 vihreää pyssyä inventoryssä, kun aiemmilla tasoilla noi oli todella harvinaisia. Olettaisin että näin käy sinisille kamoille jokusen tason päästä?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko taso 18 se milloin alkaaa sinistä kamaa tippumaan vai tippuuko aiemmin? Olin eilen aika wtf kun päästyäni tasolle 15 alkoi vihreää kamaa tippumaan sarjassa, parissa minuutissa oli 5 vihreää pyssyä inventoryssä, kun aiemmilla tasoilla noi oli todella harvinaisia. Olettaisin että näin käy sinisille kamoille jokusen tason päästä?
18 levelin jälkee alkaa sinisiä tippuu enemmän mutta ei kumminkaa yhtä paljon ko vihreitä
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko taso 18 se milloin alkaaa sinistä kamaa tippumaan vai tippuuko aiemmin? Olin eilen aika wtf kun päästyäni tasolle 15 alkoi vihreää kamaa tippumaan sarjassa, parissa minuutissa oli 5 vihreää pyssyä inventoryssä, kun aiemmilla tasoilla noi oli todella harvinaisia. Olettaisin että näin käy sinisille kamoille jokusen tason päästä?

Yleensä siinä vaiheessa kun et enää tarvi :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli destinyyn pari päivityspalikkaa, Mitähän ne nyt on viilanneet ?
 
Jotain uusia paikkoja ainakin tuossa latauksen aikana näytettiin.

Edit: Postitätille oli tullut lahjapaketti, 3 halloween kurpitsaa sieltä pamahti :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Päivityksen myötä näköjään Bountyt bugaa. Kerää/tapa jotain tietty määrä, niin ei tuu edistymistä ollenkaan. Täytyy ilmeisesti aina päivityksen jälkeen pitää 1-2 pvä taukoo, kun joka kerta peli menee sekasin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Päivityksen myötä näköjään Bountyt bugaa. Kerää/tapa jotain tietty määrä, niin ei tuu edistymistä ollenkaan. Täytyy ilmeisesti aina päivityksen jälkeen pitää 1-2 pvä taukoo, kun joka kerta peli menee sekasin.

Minä myös jo ihmettelin, että nyt pääsee uusia tussareita ostaan, mutta eihän tuohon 150 marksiin pääse millään ja mulla piti jo olla se kasassa ?

edit: Ei ne piru kerry marksiin. Aineiden myynti menee. 129 olis koossa. Pitänee lähtä maahan puolukkaan ja myydä spinmetallia (puolukkaa).

Samaa vihreetä pukkaa arkuista ja blondi antoi taas Alukseb.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

S***anan PSN. Voisiko tuo enää huonommin toimia. Ihmiset eivät varmaan valita tarpeeksi sen toiminnasta, kun Sony ei laita tuota kikkaretta toimimaan paremmin. Tällä hetkellä mahdoton päästä sisään PSN:ään ja siten myös Destinyyn, ei auta vaikka boottailee, jne.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nyt alkoi noista onnistuneista public eventeistä saamaan ascendat aineita. Jotain parannusta.
 
Ylös Bottom