Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu
Saakos noista low level strikeistä palkinnoksi +20lvl kamaa vai keskitynkö vain lvl20 strikeihin?
Venuksella tipahti random mobilta sininen armori tosin vain lvl18.
Oon yrittäny lueskella eri sivustoja liittyen tuohon lvl20 eteenpäin grindaamiseen.
Lyhyesti ilmeisesti light on ainut keino saada leveleitä? Tänään sain postissa pari armoria missä oli sitä joten nyt mennään 21 tason puolessa välissä (light jotain 15atm).
Ahkerasti vaan bountyjä ja strikejä ja toivoa hyvää loottia ja myöhemmin ostaa niillä pisteillä parempaa armoria?
Tämä on varmaan täällä jossakin selitetty mutta en jaksanut kaikkia sivuja kahlata läpi ja kyselinki tuolla chatissa vielä asiasta.
Ainakin parempi ase pitäisi saada kun lvl22 dailyyn en saanut edes kaikkiin vastustajiin tehtyä damagea (lvl18 ase nyt).
Ja varmaan se storykin pitäisi mennä läpi joskus.
Story kannattaa ehdottomasti mennä läpi, koska osa vangard bounteista on mission riippuvaisia. Itse olen vienyt yhden hahmon level 29 ja yhden level 28 ilman ensimmäistäkään tiger strikea. Tulet vääntämään strikejä niin maan perusteellisesti, kunhan pääset vetämään weeklyjä + nightfalleja, etten suosittele kyllästyttämään itseäsi niillä vielä.
Vangard: Tee kaikki bountyt plus mene osoitteeseen
http://destinypublicevents.com/
Tuolta ota maan public event kierto ja juokse sitä minkä kerkiät.
Crucicible: Tee kaikki bountyt (mihin taitotaso riittää ilman hirveää kiroilua). Markseja tulee pakosti, hävitystä pelistä 2, voitetusta 3.
(Huom, peleistä tippuu myös sinistä armoria, joten pääset level 24 jo pelkästään pelaamalla pvp:tä, jos tuuri käy)
Noin paria tuntia päivässä viikon ajan pelaamalla sinun pitäisi saada molemmat factionit levelille 2 ja kumpaankin vähintään sen 65 marksia. Noilla markseilla ostat toiselta yhden lege armorin ja toiselta toisen. Ei ole mitään väliä mitä armoreita ostat, kunhan se ei ole kypärä (se maksaa 130).
Ensi perjantai - sunnuntai akselilla ostat xurilta 13 kolikolla sitten exo kypärän (jos xurilla vain on sinun hahmollesi kypärä. Jos haluat pelata varman päälle, kerää marksit, mutta älä osta mitään vielä. Ostat xurilta sitten sen exo armorin mikä sillä on. Ja ostat kaksi muuta suojaa tämän jälkeen. Näin sinulla on pakosti yhtä vajaa setti kasassa. Jos huono tuuri käy, pitää sinun ostaa sitten kypärä vendoreilta, mikä tarkottaa sitä, että joudut kerämään 130 marksiä siihen). Näin sinulla on viikon sisään yhtä armoria lukuun ottamatta kaikki legeä - exoa. Päivittämällä nämä armorit, sinun pitäisi olla 25-26 levelillä, jollon pääset kiertämään (jopa sooloamaan) level 26 weeklejä (6 kolikkoa) -> ja homma rupeaa pyörimään.
Sitten keräät vielä toiselta factionilta toiset 65 markkia ja ostat sen viimeisen puuttuvan palasen jahka jaksat. Kun olet level 27 porukka alkaa ottamaan sinut ilomielin nightfalleihin mukaan ja pian oletkin sitten jo level 28. Sitten pääset taas Raideihin jne.
(päivittämällä kaikki kolme ostettua lege suojaa ja exo kypärän pääset jo level 29. Shardeista voi vaan olla pulaa, jos et pelaa raideja)
Nyt olis aika ostaa lege pääase, kun rahkeet ei exoon riitä. Tällä hetkelllä Galahad-E. Kumpi olisi parempi tilalle
Doctor Nope vai Shadow Price ? Aiemmin on ollut täyteen tuunattu Hex Caster, mutta sillä ei osunut mihinkään.
Tai onko muuta ideaa vanguard aseeseen ? Vaikko kannattasko ostaa lege armoreita ja vaihtaa ascendanttiin.
Itse pelailin / pelailen vieläki shadow pricella. Aivan loistava ase jo tuolla 25 lippaalla. Pärjäät niin pvp kun pve. Kyseisen aseen kanssa on tullut soolottua nighteja ja weeklejä. Suros Regime on toki parempi, mutta itse tarvitsen hyvin monesti exo-aseen (ice breaker / gjalla) speciaaliin tai heavyyn.
Ainoa perustelu ostaa doctor nope (sain tämän dropista ja pelailin tällä pvp:tä ja pve:tä pari päivää) on, jos et ole hirveän hyvä tähtäämään. Jos päähän tähtääminen tuntuu luonnolliselta, niin shadow price ostoon ja heti. Toki, se ei ole tehty nappi pohjaan ja silmät kiinni aseeksi.