Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nonni, menihän se 22 tason strike läpi ja puuttuvat coinit koossa. Nyt vain Xuria odotteleen, josko kunnon pääase tulisi kaupan. Nyt Ascendant energyä etsimään. Aseet ei ole pariin viikkoon päivittyneet.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli tänään vedettyä hard raidia gorgoneille asti ja palkinnoksi energyä ja kolmas tai neljäs found verdict. Helpompi on ku hinkkaa normi raidia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Selkeästi suunnitelma on tehdä toi Exoase siihen pisteeseen että tarvitsen tiettyjä aseita purettavaksi ja tämän jälkeen strike playlistiä (tarpeeksi paljon) kehiin.

Onko kellään illemmalla kiinnostusta lähteä tahkoamaan Strike playlistiä?

^^ Varmaan alkuilta tutusti menee Vitalle pelatessa, ehkä 22 aikaan pääsen suoraan telkusta pelaamaan. Vitalla kyllä kuulee muiden puheen, muttei itse pysty mikkiin höpisemään (varmaan kaistarajoituksia tms). (Tigerstrike playlistiä randomien kanssa tullut aika paljon Vitalla tahkottua).

Pelin sisäinen chatti ei toimi, mutta samassa party chatissä olevat pelaajat voivat jutella keskenään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli tänään vedettyä hard raidia gorgoneille asti ja palkinnoksi energyä ja kolmas tai neljäs found verdict. Helpompi on ku hinkkaa normi raidia.
Eli puolet lootista. Hyvät chänssit olisi saada loppupuoliskolla gearia, mutta onhan se helpompaa norskilla. Mä en ole saanut normi vaukeustasolla pitkään aikaan muuta ku shardeja ja samoja pyssyjä. Munkista kiinni, mutta sanoisin että ittellä ainakin helpommin tippuu uutta hardissa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Destiny softan edellisessä päivityksessä on poistunut kohta mistä näkee pelatun ajan. Muutenkin tuo softa on muuttunut todella sekavaksi siitä mitä se oli vähän aika sitten. Minkä ihmeen takia aina pitää pilata päivityksillä hyviä softia.

Edit: Mistä ihmeestä näen pelatun kokonaisajan ? Miksi se on täytynyt poistaa siitä Destiny softasta. Siitä sen näki 3 sekunnissa.

Edit: Bungien netti sivuilta näkee johon taas ei kännykällä pääse, ei avaa sivua mustaa ruutua vaan.

Mulla näkee ainakin vielä tosta softasta pelatun ajan, mutta en olekaan näköjään päivittänyt sitä. Menee legend ja stats, niin näkyy kaikki tapot eri pelimuodoissa ja pelattu aika ym.

E: Täytyis varmaan jossain välissä varata aikaa taas raidille, kun kertaalleen olen sen vasta läpäissyt ja rintapanssari uupuisi. Hanskat ja kengät on siis jo hallussa ja exo kypärä siihen päälle. Noilla pääsi mulavasti levelille 29.

Pari exo boyntyäkin on tällä hetkellä päällä. Bad juju (ilmeisesti tällä hetkellä aika roska ase) ja Pocket infinity. Noitten lisäksi olen tehnyt invectiven boyntyn.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Näköjään Van Guard reputaatiolla saa rojua vastaavasti kuin Engrameja avaamalla. 3. Tasollahan napsahati ekat legendaariset VG:ltä. Päätin eilen grindata jokuset patrolit että näen mitä tulee kun taso nousee 3. -> 4. Ja kyllä, napsahti Mote sekä Coin ja 2 legendaarista kamaa (hanskat ja warlock bond). Bondin otin käyttöön kun taisi tulla joku sähköerikoisefekti (käytössä ollessa bondissa tuli), hanskat vetäsin sileäksi.

Hanskoista sain sopivasti pari ass shardia joiden ansiosta pystyin päivittämään rintapanssarin viimeisen pykälän ja tämän ansiosta nousin tasolle 27 (hiphiphureii :p). Ehken nyt ole niin tykinruokaa normiraidissa, toki nyybie tekee mitä nyybien pitää, eli mokailla tasaisesti!

Edelleen tuo peli suosii minun 0 tason hunteria. Tiger Strikestä tippui legendaariset hanskat ja kelleppä muulle kuin hunterille, sehän passaa mun hunterilla on nyt Exokypärä, leguchest, leguhanskat, rarebootsit. Jokunen "ilmaistaso" räpsähtää kun sen aikanaan hilaan 20 tasolle.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Näköjään Van Guard reputaatiolla saa rojua vastaavasti kuin Engrameja avaamalla. 3. Tasollahan napsahati ekat legendaariset VG:ltä. Päätin eilen grindata jokuset patrolit että näen mitä tulee kun taso nousee 3. -> 4. Ja kyllä, napsahti Mote sekä Coin ja 2 legendaarista kamaa (hanskat ja warlock bond). Bondin otin käyttöön kun taisi tulla joku sähköerikoisefekti (käytössä ollessa bondissa tuli), hanskat vetäsin sileäksi.

Hanskoista sain sopivasti pari ass shardia joiden ansiosta pystyin päivittämään rintapanssarin viimeisen pykälän ja tämän ansiosta nousin tasolle 27 (hiphiphureii :p). Ehken nyt ole niin tykinruokaa normiraidissa, toki nyybie tekee mitä nyybien pitää, eli mokailla tasaisesti!

Edelleen tuo peli suosii minun 0 tason hunteria. Tiger Strikestä tippui legendaariset hanskat ja kelleppä muulle kuin hunterille, sehän passaa mun hunterilla on nyt Exokypärä, leguchest, leguhanskat, rarebootsit. Jokunen "ilmaistaso" räpsähtää kun sen aikanaan hilaan 20 tasolle.

Saakos noita aseita siirrettyä vaultin kautta hahmolta toiselle ? Jos näin, niin pitää tehdä toinenkin hahmo ja alkaa kehittään siihen asti, että muutama legease tippuu. Niistähän saa "myymällä" sitten Ascendant energyä ns. päähahmolle.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Saakos noita aseita siirrettyä vaultin kautta hahmolta toiselle ? Jos näin, niin pitää tehdä toinenkin hahmo ja alkaa kehittään siihen asti, että muutama legease tippuu. Niistähän saa "myymällä" sitten Ascendant energyä ns. päähahmolle.

Saa, olen myös lukenut että jotkut pelaajat ovat tehneet toisen hahmon vain muulinhommia varten (joillakin ei ole pulaa exoticeistä). Toki varmaan jokaisen pelaajan toiveessa olisi ihan oikea holvi nykyisen tallelokeron sijaan, aika rajoittuneesti mahtuu rojua säilöön.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Saakos noita aseita siirrettyä vaultin kautta hahmolta toiselle ? Jos näin, niin pitää tehdä toinenkin hahmo ja alkaa kehittään siihen asti, että muutama legease tippuu. Niistähän saa "myymällä" sitten Ascendant energyä ns. päähahmolle.

Vault on yhteinen kaikkien hahmojesi kesken.

Itselläni on toinen täysi Raid-setti odottamassa toista titania. Kaksi tai jopa kolme samaa hahmoluokkaa helpottaa huomattavasti raidilootin haalimisessa, mutta ei kyllä maistu kovin raposalta. Täysi lege-setti löytyy myös warlockille jos sen nyt joskus jaksaisi pelata. Aseitakin löytyy tuplaten ja joka slottiin kolmelle hahmolle legeä joka lähtöön (mm. 2x Vex Mythoclast).
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli tänään vedettyä hard raidia gorgoneille asti ja palkinnoksi energyä ja kolmas tai neljäs found verdict. Helpompi on ku hinkkaa normi raidia.
:rolleyes:

Vinkki: vedä suoraan hardilla se läpi niin saat ne norminkin lootti dropit samalla kertaa, ei tartte montaa kertaa pelailla sitä Raidia viikossa läpi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eilen Destinyn RNGesus järjesti jonkinlaisen diviinisen interventionin meikälle.

Farmasin Su/Ma vanguard marksit (120) lege titan pottaan ja olin menossa ostamaan sitä toweriin. Sitä ennen kuitenkin engramit Rahoolin kirottavaksi :eek:

Ekasta sinisestä helmet engramista tipahti lege potta Warlockille (nyt lege gauntlet, exo chest ja lege potta kasassa jo, hahmo lv15).
Sitten vielä 2 lege engramia lisää kun Rahool antoi reputation levelin myötä palkkiota. Lege potta titanille ja lege buutsit huntterille :D

Selkeä vinkki että säästä ne marksit siihen legendary auto rifleen tjsp :D

E: Ja ainiin, lv28!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tämän viikon Strike:

Winter's Run (Archon Priest)

Weekly Heroic: Heroic, Lightswitch
Nightfall: Epic, Juggler, Lightswitch, Arc Burn, Nightfall

Eli käytännössä käytä ARC aseita kyseisissä missioissa?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tämän viikon Strike:

Winter's Run (Archon Priest)

Weekly Heroic: Heroic, Lightswitch
Nightfall: Epic, Juggler, Lightswitch, Arc Burn, Nightfall

Eli käytännössä käytä ARC aseita kyseisissä missioissa?

Nightfallissa kyllä, varsin jepa. Tosin kannattaa ottaa huomioon että myös kaikki Fallenit käyttävät Arc aseita joten sniput varmaan tulee oneshottailemaan yms :(
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tänään taas normi raidi läpi ja palkinnoksi shardeja ja kuudes found verdict. nyt saa tämä peli jäädä vaihtaa master chieffiin
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tänään taas normi raidi läpi ja palkinnoksi shardeja ja kuudes found verdict. nyt saa tämä peli jäädä vaihtaa master chieffiin

Itsellä päinvastaista, pitkän tauon jälkeen on taas alkanut saamaan kaikkea kivaa ;)

Eilinen neitsytraid Hunterilla, tipahti Vision of Confluence jota on jo pitkään kaipaillut. Tänään sitten heti resetin jälkeen Nightfallia ja Weeklyä, josta tippui ihan passeli Fusion Rifle Void-damagella, jollaista ei vielä ollut. Raidista sitten Hunterin päheä viitta sekä The Last Word handcannon :)

Saas nähä mitä Titanille tippuu.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

on muutes tämän viikon nightfallissa melkein helpon saada ne pocket infinity boynty tapot.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

on muutes tämän viikon nightfallissa melkein helpon saada ne pocket infinity boynty tapot.

Juuh, pitäis vaan ensin saada ne siniset fusionit kasaan. :( Viisi olin muistanut laittaa varastoon odottamaan tätä boutyä. Nyt kun tuo on päällä, niin noita saakin etsiä kissojen ja koirien kanssa.

Kauppiaan tarjonnan toki tarkistan aina aika ajoin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tää peli on loppujen lopuksi aika ilkee. Nyt kun on ryysyt tuunattu viimeiseen asti, tippuu Ascendant shardia joka risauksesta :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juuh, pitäis vaan ensin saada ne siniset fusionit kasaan. :( Viisi olin muistanut laittaa varastoon odottamaan tätä boutyä. Nyt kun tuo on päällä, niin noita saakin etsiä kissojen ja koirien kanssa.

Kauppiaan tarjonnan toki tarkistan aina aika ajoin.

Eihän niiden ole pakko olla sinisiä. Käy yhtä hyvin legendaryt myös. ;)

Ihan hyvin kertyy sinisiä kun vetää vaikka Tiger-playlistiä kun ne striket menee 10-15 minuutissa läpi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eihän niiden ole pakko olla sinisiä. Käy yhtä hyvin legendaryt myös. ;)

Ihan hyvin kertyy sinisiä kun vetää vaikka Tiger-playlistiä kun ne striket menee 10-15 minuutissa läpi.

Juuh, oon huomannut vaan sen että enää ei tipu sinisenä noita fusion riflejä. :D
 
Ylös Bottom