Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Vasen polvi on ottanut jostain kipeää. Onhan tuo jo jonkin aikaa vihoitellut, joten sinänsä oli aika kääntyä lääkärin puoleen. Saapi nähdä, että mikä on tuomio huomenna. Mutta juu, tämä ei enää ihan hirveästi kuulu ketjun aiheeseen. :D

Pikaisia parenemisia, feels like #24 jos tiedät mitä tarkoitan. ;)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Pikaisia parenemisia, feels like #24 jos tiedät mitä tarkoitan. ;)

Kiitos kiitos. Täytyy tosiaan toivoa, että ei ole mitään vakavampaa.

Hah hah, ja ymmärsin myös viestin loppuosan. :D

Meinasitko itse ruveta vääntämään tätä?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Kai sitä täytyy puolen yön paikkeilla ottaa jo pienet maistiaiset. Ei vaan millään jaksaisi odottaa. Harmi vaan, että huomiselle sattui klo. 9.40 lääkäriaika. Täytyy polvea käydä näyttämässä ja ihmettelemässä, että mikä mahtaapi olla vikana. Noh, sen jälkeen voi painella hyvillä mielin takaisin kotiin ja laittaa pelin tulille.
Minäkin olin aikoinaan seikkailia niin kuin sinä, mutta sitten minua osui Destiny suoraan polveen.
Ei vaa ;), toivottavasti ei oo mitää pahempaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Pakko oli käydä ennakkotilauskaupasta kysymässä notta josko sen levykkeen saisi, mutta ei onnistunut :) Vähän pohtivat puolenyön jälkeen avaamista, mutta saa nähdä alkavatko moiseen. No, huomiselle menee siis joka tapauksessa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Kai jollain teistä fyysisen kopion omistavista on vartin päästä streami käynnissä ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Kai jollain teistä fyysisen kopion omistavista on vartin päästä streami käynnissä ?

Voisihan sitä viritellä, jos sille on tarvetta :D Vähän olen itse skeptinen tuota servereiden toimivuutta kohtaan.

Kaksi kitutuntia vielä edessä, ennen kuin pääsee pelaamaan. Odotan jotain tajunnanräjäyttävää pelikokemusta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Kiitos kiitos. Täytyy tosiaan toivoa, että ei ole mitään vakavampaa.

Hah hah, ja ymmärsin myös viestin loppuosan. :D

Meinasitko itse ruveta vääntämään tätä?

Kyllähänä se tuossa preloadattuna on PS4:llä. :) Tulee huomenna pitkä päivä, kun ei oo mitään klesana tällä hetkellä. :p
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Kyllähänä se tuossa preloadattuna on PS4:llä. :) Tulee huomenna pitkä päivä, kun ei oo mitään klesana tällä hetkellä. :p

Päivähän on vielä pitkä, joten kaikennäköistä kerkeää vielä sattua. Puolen yön maissa hetkeks linjoille? :)

Mut juu, pitkät tunnit tässä on kieltämättä edessä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Pelittömät tai muuten vaan pelaamaan kykenemättömät, menkäätte katsomaan Thomas Puhan Destiny-striimausta. :)

Lähde: Twitch
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

87b834de10bbea0a0f900ddc39e53f4a.jpg


Hajoilkaa odotuksiinne!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mielestäni tuo on typerää, että fyysisellä levyllä pääsee pelaamaan aiemmin. Paremmin sopisi, että digitaalisella, tai ainakin samaan aikaan. (juu ehkä pientä katkeruutta ilmassa, kun itse joutuu vielä odottamaan :D ) Enkä tosiaan aluksi tajunnut, että koska ostin tuon jenkkistoresta, niin joudun odottamaan vielä hieman kauemmin kuin eurostoren asiakkaat :D No eipä tässä muuta voi kuin odotella.

Näytä liitetiedosto 13288


Oisit ottanu sieltä marketista :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Ne jotka viel ihmettelee sitä, miksi niissä Destinyn bonushärpäkkeiden kohdalla lukee cannot download. Ei hätää, ne on jo asennettuna. Sen näkee kun menee pelin kohdalle ja painaa siitä related items kohdasta. Mulla ainaki näkyy siinä 3 items ja jokaisen kohdalla lukee Installed.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Kyllä nyt kelpaa kituvan kitua. Noin 24h vielä, kun itse pääsee linjoille Destinyn parissa. :p
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Voi voi voi.. kattoo psn kaverilistaa nii sielä ne jo ovat destinyn kimpussa, ite pitäs vielä treeneissä käydä ennen ku yöllä lähtee peliä hakemaan :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Onneksi ei ole mitään kiirettä, kun oma Limited Edition tulee postista sitten joskus.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Eurogamerin streamin perusteella latausajat on edelleen pitkiä... :(
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit aukeaa tänään klo 15 Suomen aikaa!

Toivotaan, että meikän 100/10 sais jotain vauhtia sen tulemaan kun aika koittaa..
 
Ylös Bottom