Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Okei, pitää viikonlopun aikana katella ensin innostuisiko toi alkuperäinen porukka "tulille". Silloin hieman vastusti kaikki. Lokki ei osannut lentää ja sokea mies lähti ampuun oraakkelia, eikä meinannut päästä portaalista takaisin. :)

Pitää sitten sunnuntaina viimeistään kerätä "random" porukka, ettei mene toi hukkaan.

Niin ota maaho76 yhteyttä jos tarviitte apua.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Polttava kysymys on, onko kenelläkään enään mitään upgradettavaa asetta? Korvaisivat tuon nyt jollain muulla......

Tai onko kellään enää edes yhtään puuttuvaa exoticia? Aika tehokkaasti tuo Xurppa on vesittänyt koko exotic varusteet kun ainoa keneltäkään enää puuttuva varuste on se Gjallarhorn.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Reddeath,4th horseman ja ruinwings niin sitten on pelin kaikki exoticaseet ja kaikkien luokkien kaikki exotic suojat.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tai onko kellään enää edes yhtään puuttuvaa exoticia? Aika tehokkaasti tuo Xurppa on vesittänyt koko exotic varusteet kun ainoa keneltäkään enää puuttuva varuste on se Gjallarhorn.
Mitään ole vesittänyt. Ei noita exo aseita ole mulle 350h+ aikana kovin montaa tipahtanut, puhumattakaan Gjallasta tai Vexistä. Jos jotain tippuu, niin se on yleensä gearia, tai legendaarinen fusion rifle. Joka viikko Nightfallit, Weeklyt ja Raidit. Plus usein päivittäiset bountyt, yms sekalaista strikeä tai Cruciblea. On jotenkin ollut paska tuuri exoaseiden kanssa, ja se on kyllä vituttanut. Onneksi on toi Xurri, niin ei tartte niin pahasti itkeä epäreilun nallekarkkijaon takia. Siltä oon ostanut kaikki käyttökelpoiset exot mitä mulla on.

Skilli pohjaisessa lootinjaossa parhaille pelaajille siisteimmät lelut. Todellakin. Mutta nyt kun niin ei ole, vaan lootti riippuu puhtaasti tuurista, niin pitäs olla noi Vex ja Gjallakin myynnissä, niin ois huonotuurisellakin jotain mahkuja saada ne.

Pitäs vissin tehdä juustohengessä kolme saman luokan hahmoa, ja juosta kaikilla kaikki läpi. Nyt mielenkiinto riittää noitten edellämainittujen tekemiseen yhdellä hahmolla, ja sekin mielenkiinto on kyllä jo hiipumassa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tai onko kellään enää edes yhtään puuttuvaa exoticia? Aika tehokkaasti tuo Xurppa on vesittänyt koko exotic varusteet kun ainoa keneltäkään enää puuttuva varuste on se Gjallarhorn.

Meikäläisellä on edelleen ikuisuusprojekti nimeltä "missä mun Hawkmoon" kesken ja loppua ei tunnu tulevan millään. Myös Thunderlord puuttuu edelleen, mutta sen saamiseen ei niin pakonomaista tarvetta ole kuin tuon Hawkmoonin.

Ihan pelottaa että mitäs sitten kun tuon handcanonin jostain löydän? Jotenkin se vaan yhdenkin mielenkiintoisen varusteen metsästys ajaa eteenpäin ja mieli tekee vogitkin viikoittain kaikilla hahmoilla läpi juosta. Toki edelleen olen sitä mieltä että tuo 6 hengen raidi on parasta mitä minä aika pitkälläkin konsolipelaamisen historiallani olen kokenut. Jospa se kaikkien varusteidenkin löydettyä jaksaisi ajaa pelin pariin.
Only time willhelm tell.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toki edelleen olen sitä mieltä että tuo 6 hengen raidi on parasta mitä minä aika pitkälläkin konsolipelaamisen historiallani olen kokenut. Jospa se kaikkien varusteidenkin löydettyä jaksaisi ajaa pelin pariin.
Only time willhelm tell.

Raidi on kyllä parasta bestiä ja yleisestikin tuo tiiminä pelailu. Kun seuraavan kerran tipahtaa Glowhoo hardista Crotasta, niin on kaikki "kiinnostava" hallussa... Toivottavasti peliä jaksaa vielä pelata senkin jälkeen, ainakin Future War Cultin ja Dead Orbitin shadereita multa vielä puuttuu. :p
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse sain tuon Glowhoon viimeks, en vaan sitä huomannut kun oli mennyt postiin. Ihan siistin näköinen kyllä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Polttava kysymys on, onko kenelläkään enään mitään upgradettavaa asetta? Korvaisivat tuon nyt jollain muulla......

Hyvä pointti, tai onko enää mitään saavutettavaa? IMO Ei ole.
Itsellä varmaan jo 1kk mittainen tauko Destinysta, eikä edes tee mieli pelata. Hahmo aikoja sitten pelattu Lv 32. Pelit ja vehkeet löytyy (gjalla, hawkmoon yms).

En sano, että peli on huono. Sitä on pirun mukava porukalla pelata. Samat striket ja raidit ei vaan jaksa yksinkertaisesti kiinnostaa tällä hetkellä.
Pelataan sitten taas, kun saadaan lisää sisältöä tai kiinnostus peliä kohtaan palaa. Tällä hetkellä se on vaan meh..
Dying Light koukuttaa!:)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse sain tuon Glowhoon viimeks, en vaan sitä huomannut kun oli mennyt postiin. Ihan siistin näköinen kyllä.
Juu, thrallin oksennus, niinkuin joku tiimiläinen osuvasti kuvaili ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan hc Crotan kaadon jälkeen. Kyllä se esim. hunterilla on ihan hieno, warlockin mekko taasen ei mielestäni ole kovinkaan edustava tuon kanssa :D

Mites niitä factioneiden shadereita saa? En ole huomannut noita myynnissä. Varmaan repua keräämällä ja randomisti postimestarin lahjasta? Jos noin, eipä ehkä ole grindin väärti...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nyt on meikäläinenkin päässyt Raidien makuun normi Crotan ja hard VoGin myötä. Ensikertalaiselle tippui Willbreaker's Fists Gauntletit ja Light of the Abyss Fusari. Hauskaa oli kyllä. :)

Hard Crota olisi tietenkin vielä kiva käydä koluamassa, mutta en sitten tiedä oisko mun 31lvl Titanista muihin kuin maskotin hommiin siellä. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Piru, kun maan patrollissa bountyja tehdessä malttas olla availematta noita arkkuja. Ennen niissä oli peräti sinistä engrammia silloin tällöin. Nykyään ei ja kaikki paikat on täynnä spin metallia. Äsken piti 600 yksikköä laitaa roskiin kun loppuu tilat :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tai onko kellään enää edes yhtään puuttuvaa exoticia? Aika tehokkaasti tuo Xurppa on vesittänyt koko exotic varusteet kun ainoa keneltäkään enää puuttuva varuste on se Gjallarhorn.

Heart of Praxic Fire, siinäpä Warlock panssari jota Xurppa ei ole myynyt. Starfire Protocollaa sitäkin useammin :P. En myöskään tajua, kun tuo Heavy Ammo bugi vielä vaivaa, minkä takia Heavy Ammo Synthejä ei joka viikko ole myynnissä. Viime myyntikerralla (ja sitä aikaisemmalla) tuli kyllä varauduttua tuohon ettei niitä joka viikko ole myynnissä, mutta moni ei ole varautunut.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voi kohta jättää pelin kuukauden paussille, kunhan saa vielä sen uuden scout riflen. Ei ole pahemmin enää mitään pelattavaa, enkä Hawkmoonia ala etsimään sen enempää. Peli vaatisi paljon enemmän sisältöä, tai isompia muutoksia lootti/hahmonkehitykseen että jaksaisi, ja olisi syytä pelata pidempään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kahdella hahmolla yhteensä 23 päivää peliä. Alkaa myös tuntua siltä, että tauko olisi paikallaan, vaikka päätin pelata siihen asti, että suros regtimen saan ostettua, tai jostain putoaa ja sen tuunaan tappiin. Näyttäs, että Xur petti ja VOG alkoi tuntuun liikaa työltä, eikä saatu edes loppuun. Raid ei tuonut mitään muuta kuin konekiväärin kahdeksan muun kaveriksi.

edit: Ei silti, että se olis (suros) aseiden ase, mutta eka viikon jälkeen tuntui siltä ja sillä mennään :)
Vexihän se paras nyt on....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Heart of Praxic Fire, siinäpä Warlock panssari jota Xurppa ei ole myynyt. Starfire Protocollaa sitäkin useammin :P. En myöskään tajua, kun tuo Heavy Ammo bugi vielä vaivaa, minkä takia Heavy Ammo Synthejä ei joka viikko ole myynnissä. Viime myyntikerralla (ja sitä aikaisemmalla) tuli kyllä varauduttua tuohon ettei niitä joka viikko ole myynnissä, mutta moni ei ole varautunut.

Praxic olisi kyllä ihan kiva, kun se ei näytä yhtä kamalalta kuin raidista saatava itsensäpaljastajan takki ja tuo cooldown bonuskin lienee oikein käyttökelpoinen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kymmenien normaalien ja hardien VoGien jälkeen tipahti viimein Vision of Confluence raidista ja kyllähän tuo on aivan loistava vehjes. Raiskaa täysin Crotalta tippuvan mallin mielestäni.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voi kohta jättää pelin kuukauden paussille, kunhan saa vielä sen uuden scout riflen. Ei ole pahemmin enää mitään pelattavaa, enkä Hawkmoonia ala etsimään sen enempää. Peli vaatisi paljon enemmän sisältöä, tai isompia muutoksia lootti/hahmonkehitykseen että jaksaisi, ja olisi syytä pelata pidempään.

Kieltämättä vähän jännittää mitä kevät ja kesä tuo tullessaan jos House of Wolvesin jälkeen on useampi kuukausi ennenku tulee uutta sisältöä. Ja jos HoW:n sisältö on pelattu samassa ajassa ku DB:n niin taitaa olla tauko paikallaan. Ehkä levelcap nousee 36:een niin kestää kauemmin grindata ittensä sinne ku 32een, vaikka tuskin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kymmenien normaalien ja hardien VoGien jälkeen tipahti viimein Vision of Confluence raidista ja kyllähän tuo on aivan loistava vehjes. Raiskaa täysin Crotalta tippuvan mallin mielestäni.

Onkos toi parempi kuin Mida multi tools, joka oli hetki sitten myynnissä ?
 
Ylös Bottom