Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olet FelisLeo oikeassa. Tämän pelin viehättävyys perustuu lähinnä seuraavaan psykologiseen ilmiöön: http://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma
Tätä viestiä lukiessa tuli mieleen yksi kiva artikkeli, joka sopii tuohon viestiisi vastaukseksi täydellisesti. Jospa jatkossa ne pojat oikeesti miettis, mitä kirjoittaa ja vielä kun sais asialliset perustelut. Ilmeisesti monta ihmistä kärsii vieläkin Bungien kovasta julkaisua edeltävästä hypestä, mutta joku roti.

Linkki artikkeliin: http://www.talouselama.fi/uutiset/valittajien+kuunteleminen+on+vahingoksi+aivoille/a2140737

Tänään luultavasti vielä vetelemään Trials of Osirista. Siitä on kyllä tullut uusi pvp-suosikkipelimuoto.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jospa näin tämän pelisarjan tulevaisuuden kristallipallostani jo 22.9.2014:

"Jos nyt tätä uutista pitäisi tulkita Bungie-hypen kautta, niin...

http://www.gamespot.com/articles/des.../1100-6421768/

1) DLC:t ovat samoihin karttoihin sijoittuvia, ja niissä on muutama uusi juonitehtävä (sama deploy ghost ja ammu horde)
2) Muutama uusi strike (samoja bullet spongeja joista ehkä yksi uusi vihollisdesign)
3) Pari uutta PvP mappia samoissa maisemissa
4) Uusia geneerisiä aseita grindattavaksi (kun story ja striket on menty kolmessa tunnissa läpi)

Ei hyvältä vaikuta tän pelin tulevaisuuskaan."

Kyllä siellä aiemmin on sitä perustelua. Nyt on joku 200-250 pelituntia takana, eikä tätä nyt mitenkään mestariteoksena voi pitää. Vertaisin lähinnä kokemuksena johonkin änäriin. Samoissa kaukaloissa veivataan illasta toiseen. Tukholma-syndrooma. http://explosm.net/comics/3111/
Kerrotko toki, mistä ne perustelut löytyy tosta esimerkistä. Näen vaan pessimistisiä ennustuksia, joista toki osa osui oikeaan. Siksi olikin hyvä, että useita noita virheitä korjattiin tällä uusimmalla paketilla.

Ei varmaan kukaan ole sanonut Destinyn olevan mestariteos ja mikäli oikein olen ymmärtänyt änäri vetää joka vuosi platinalevyjä, vaikka siinä pelataan samoissa kaukaloissa koko ajan. Pitäskö joka pelikerralla vai olla eri pelikaukalo vai mitä oikein meinaat?

Miten edelleenkään se Tukholma-syndrooma liittyy tähän? Ei kai ny kukaan niin hölmö ole, että pelaa joka päivä peliä, joka tuntuu hampaiden narskuttelulta. Sinulla tällainen käsitys tuntuu olevan, ettei Destinystä voi aidosti nauttia vaan kyse on sietämisestä.

Oletko kokeillut uusia aktiviteetteja vai perustuuko väitteesi jonnekin menneisyyden synkkyyksiin?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Huvittuneena oon lukenut tätä keskustelua pelistä osa lähes vihaa ja osa taas rakastaa. Näinhän se tietysti pitääkin olla. Itse pidin aikanaan pelistä suurestikkin ja tuli siihen upotettua varmaan joku 350tuntia jos jotakin kiinnostaa voi sen nopeasti tarkistaa. Kritisoijat puhuvat mielestäni suurelta osalta asiaa, tietysti pientä liioittelua on ilmassa. Pelissä on paljon hyvää pelattavuus on timanttia, kauniit maisemat, raidit ja striket on alkuunsa mukavaa puuhaa porukassa. Bountyjä sun muuta pelattavaa tuntui aluksi olevan. PVP on tehty melko hyvin. Hahmot on hyvin tasapainossa. Toimihan peli jonkun luokan uudistajana mmo ja fps genreissä. Vai onko tämä nyt mitä genreä?

Mutta olihan pelissä ongelmiakin ainakin näin omasta näkökulmastani.
-PVP on lagisuutensa takia lähes peli kelvoton.
-Tarina oli tehty aivan sairaan huonosti. Siinä olisi niin saamaristi potentiaalia, mutta se ryssittiin täysin.
-Peli oikeasti alkaa vasta endgamessa. Pitäisihän pelaajat saada paremmin koukutettua jo pelin alkuvaiheilla. Itseä tämä ei häirinnyt.
-Peli oli aika saamarin buginen ja juustoja oli joka nurkalla. Tämä on tosin ongelma lähes kaikissa tämän päivän peleissä.
-End game sisältöä oli lopulta aika vähän. Samat striket pyörii viikosta toiseen nightfallina ja weeklynä. Muutama hassu raidi. CE oli omasta mielestäni vielä aika surkea suoritus bungielta kun verrataan Vogiin. Vogissa pelaaminen perustui tiukkaan ryhmäpelaamisen CE:ssä rooli oli liikaa yksittäisellä pelaajalla.
-Peli toistaa aivan älyttömästi itseään. Päivästä toiseen samoja boyntyjä, tarina tehtäviä, patrollia ja strikejä. Näissä on hyvää ideaa ja ne oli aikansa todella mukavaa touhua, mutta niitä on vaan aivan liian vähän. Sisällön vähyyden takia kaikki asiat tuli pelissä osattua ja se muuttui suorittamiseksi minkä takia peli jäikin sitten hyllyyn.
-Grindaukseen painottuvassa pelissä saisi olla enemmän armoreita ja aseita. Ensimmäistä kertaa levuttaessa oli hienoa kuin kokoajan sai jotain uutta. End gamessa on ne muutamat raidista saatavat armorit ja sit exot kylkeen. Aseita nyt on suhteellisen paljon, mutta niissäkin olisi saanut olla vielä sitä jotain joilla saataisiin eroa pelaajien varustuksiin. Se mitä sitä en osaa sanoa? Nythän kaikki vetävät lähes samalla gearilla end gamea siinä saisi olla enemmän variaatioita.
-Lisäreissä sisältöä tulee hintaan nähden turhan vähän. Tosin koen silti että sain premiumilleni aikanaan katetta eikä harmita yhtään, että sijoitin rahani tähän.

Uusi lisäri on varmasti korjannut tai ainakin tuonut parannuksia edellä mainitsemiini ongelmiin huomattavasti. Uusi lisäri tuntuu muutenkin saaneen aika hyvän vastaanoton? Itse en ole siihen jaksanut lähteä mukaan ihan sillä, että on niin paljon kaikkea muuta pelattavaa ja minua ei olisi kiinnostanut kun se horde mode. Käsittääkseni peli pakotti kuitenkin pelaamaan uudet tarinatehtävät ennenkuin siihen pääsee käsiksi joten jätin väliin. Ehkä kesän jälkeen katselemaan millasia tuulia destinyssä silloin.

En jaksanut alkaa hyviä asioita suuremmin erittelemään. Paska myrskyä odotellessa. Annan pelille kuitenkin 8.5/10 ja tästä saa ison osan aikaseksi jo sen aikainen timanttinen peliporukka.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jos on yhtään pvpn ystävä niin tuo trials of osiris on parasta vähään aikaan missään omasta mielestäni.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jos on yhtään pvpn ystävä niin tuo trials of osiris on parasta vähään aikaan missään omasta mielestäni.

Se on loistavaa viihdettä jos kaikki sujuu, mutta aivan kamalaa jos tulee jatkuvasti turpaan. Itsellekin on lahjana suotu sellainen ominaisuus että vasen käsi ei tiedä mitä oikea käsi tekee. Näin ollen jokaisen Trials of Osiriksen lopputuloksena on ollut kolme punaista palluraa. :) Eiköhän se tästä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Illalla jos saisi porukan kokoon tuota osirista varten, ennen ku lähtee tauolle. Tän pelin pvp menee meikäläisellä joko ihan nappiin ja ollaan the best around, tai sitten 0,2 ratiolla hännillä! Kahta tasaista kierrosta ei vain tuu :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä tuo osiris on loistoviihdettä ja tuo pvp puolelle kaivattua haastetta. Eilen vasta pääsin ekaan kertaan koittamaan ja harmillisesti jäi yhden voiton päähän yhdeksän voittoa. No tulipa ainakin uusi haarniska ja ether lightia, että sai nostettua ukon sinne lvl34. Tänään jos vielä töiden jälkeen ehtisi vielä vähän koittamaan. Kyllä tullut tämän dlc:n jälkeen taas sellainen fiilis, että pakko päästä pelaamaan destinyä. :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

-PVP on lagisuutensa takia lähes peli kelvoton.
-Tarina oli tehty aivan sairaan huonosti. Siinä olisi niin saamaristi potentiaalia, mutta se ryssittiin täysin.
-Peli oikeasti alkaa vasta endgamessa. Pitäisihän pelaajat saada paremmin koukutettua jo pelin alkuvaiheilla. Itseä tämä ei häirinnyt.
-Peli oli aika saamarin buginen ja juustoja oli joka nurkalla. Tämä on tosin ongelma lähes kaikissa tämän päivän peleissä.
-End game sisältöä oli lopulta aika vähän. Samat striket pyörii viikosta toiseen nightfallina ja weeklynä. Muutama hassu raidi. CE oli omasta mielestäni vielä aika surkea suoritus bungielta kun verrataan Vogiin. Vogissa pelaaminen perustui tiukkaan ryhmäpelaamisen CE:ssä rooli oli liikaa yksittäisellä pelaajalla.
-Peli toistaa aivan älyttömästi itseään. Päivästä toiseen samoja boyntyjä, tarina tehtäviä, patrollia ja strikejä. Näissä on hyvää ideaa ja ne oli aikansa todella mukavaa touhua, mutta niitä on vaan aivan liian vähän. Sisällön vähyyden takia kaikki asiat tuli pelissä osattua ja se muuttui suorittamiseksi minkä takia peli jäikin sitten hyllyyn.
-Grindaukseen painottuvassa pelissä saisi olla enemmän armoreita ja aseita. Ensimmäistä kertaa levuttaessa oli hienoa kuin kokoajan sai jotain uutta. End gamessa on ne muutamat raidista saatavat armorit ja sit exot kylkeen. Aseita nyt on suhteellisen paljon, mutta niissäkin olisi saanut olla vielä sitä jotain joilla saataisiin eroa pelaajien varustuksiin. Se mitä sitä en osaa sanoa? Nythän kaikki vetävät lähes samalla gearilla end gamea siinä saisi olla enemmän variaatioita.
-Lisäreissä sisältöä tulee hintaan nähden turhan vähän. Tosin koen silti että sain premiumilleni aikanaan katetta eikä harmita yhtään, että sijoitin rahani tähän.

Kyllä me ainakin samaa peliä on pelattu, sillä allekirjoitan kaiken tuon viimeistä kohtaa lukuunottamatta. Tätä perustelen sillä, että emopelissä on sisältöä myös helvetin vähän niin lisäreissä saatava vähäkin lisä on paljon. Ja tämän typpisessä pelissä minulle ei se lisärissä tuleva kampanjanlisä merkkaa oikein mitään joten sen "pienuudelle" en anna mitään painoarvoa, tulee se mikä tulee, pakkopullaa se on jokatapauksessa. Mut lisäreissä on tullu toinen raidi ja nyt horde, niin se on minusta ihan riittävästi. Enempi olisi tietysti parempi mutta....

Mutta tän pelin suurin miinus tulee tuon PVP:n yhteyspelleilyn takia. Eilen pääsin viimein korkkaamaan tuon ToO:n ja voi jeesus mitä shittii. Jos sattui hyvä yhteyksinen rundi, niin oikein mukavaa taistelua ja eeppisiä suorituksia, mutta seuraavaksi tulee vastaan joukkue from mistäliehelvetistä ja vihut warppailee ettei niihin osu millään niin ei paljoa naurata. Siis ihan samat ongelmat kuin IB eventeissä. Niitä tosin on jotenkin jaksanu ostettavien palkintojen takia vääntää väkisin läpi porukan kanssa, mutta tuota ToO:ta ei todellakaan jaksa. Ja kun taidot eivät riitä kompensoimaan tuota lagin vaikutusta pois niin aivan turhaa siellä on käydä turpaan ottamassa. Eilisen 1,5 tunnin lagifestin tuloksena sain oikeuden ostaa jonkun sinisen emblemin enkä yhtään mitää droppia. Just näin, ei kiitos, mieluummin pelaan sitä hordea.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

-PVP on lagisuutensa takia lähes peli kelvoton.
-Tarina oli tehty aivan sairaan huonosti. Siinä olisi niin saamaristi potentiaalia, mutta se ryssittiin täysin.
-Peli oikeasti alkaa vasta endgamessa. Pitäisihän pelaajat saada paremmin koukutettua jo pelin alkuvaiheilla. Itseä tämä ei häirinnyt.
-Peli oli aika saamarin buginen ja juustoja oli joka nurkalla. Tämä on tosin ongelma lähes kaikissa tämän päivän peleissä.
-End game sisältöä oli lopulta aika vähän. Samat striket pyörii viikosta toiseen nightfallina ja weeklynä. Muutama hassu raidi. CE oli omasta mielestäni vielä aika surkea suoritus bungielta kun verrataan Vogiin. Vogissa pelaaminen perustui tiukkaan ryhmäpelaamisen CE:ssä rooli oli liikaa yksittäisellä pelaajalla.
-Peli toistaa aivan älyttömästi itseään. Päivästä toiseen samoja boyntyjä, tarina tehtäviä, patrollia ja strikejä. Näissä on hyvää ideaa ja ne oli aikansa todella mukavaa touhua, mutta niitä on vaan aivan liian vähän. Sisällön vähyyden takia kaikki asiat tuli pelissä osattua ja se muuttui suorittamiseksi minkä takia peli jäikin sitten hyllyyn.
-Grindaukseen painottuvassa pelissä saisi olla enemmän armoreita ja aseita. Ensimmäistä kertaa levuttaessa oli hienoa kuin kokoajan sai jotain uutta. End gamessa on ne muutamat raidista saatavat armorit ja sit exot kylkeen. Aseita nyt on suhteellisen paljon, mutta niissäkin olisi saanut olla vielä sitä jotain joilla saataisiin eroa pelaajien varustuksiin. Se mitä sitä en osaa sanoa? Nythän kaikki vetävät lähes samalla gearilla end gamea siinä saisi olla enemmän variaatioita.
-Lisäreissä sisältöä tulee hintaan nähden turhan vähän. Tosin koen silti että sain premiumilleni aikanaan katetta eikä harmita yhtään, että sijoitin rahani tähän.
En kyllä itse sanoisi pvp:tä lagisuutensa takia pelikelvottomaksi. Toki tulee niitä pelejä, että pari eeverttiä jyskyttää seiniä vasten, mutta niistä vaan reporttia eteenpäin. Sit joskus saattaa hostiksi valikoitua peru namies Siperiasta, jolloin toivo on kyllä menetetty. Bungie vois kyllä lisätä matchmakingissa yhteyksien merkitystä niin kuin trialsissa. Samalla ois kuitenkin hyvä pitää kiinni nykysistä skill- ja fireteamit fireteameja vastaan painotuksista. Jos kaikki pelit lagittaa, kannattaa kans tarkastaa oma yhteyden taso.

Tarina The Dark Belowssa ja emopelissä oli tosiaan melkoista kuraa. Paikasta A paikkaan B, analysointi käyntiin "just hold on a little bit longer". Tehtävä valmis orbittiin Jei. Eipä paljoa jäänyt käteen. House of Wolfesissa on vähä näkyvissä jo yrityksen merkkejä. Kaksi päätarinankertojaa käyvät suht hauskaa dialogia ja osa tehtävistä suht hauskoja suorittaa, kuhan jättää jallat naulaan.

Kynnys endgameen on tosiaan ollut suuri, mutta nyt pääsee vendorgeareilla 32 tasolle ja jos lykky käy käsiin tipahtaa etheric light. Etheric lightillä pääsee kasvattamaan olemassa olevien legekamojen lightin maksimitasolle, jolloin tuo samanlaisuusongelmakin katoaa. Voit olla millä tahansa legekamoilla maksimitasolla.

Mielestäni grindausta ei pitäisi tässä pelissä ottaa liian vakavasti vaan yrittää yhdistää se johonkin hauskaan tekemiseen. Nyt kun vielä markitkin saa tekemällä vaihtelevaa prison of eldersissä ja pvp:ssä tuplasti nopeammin, sekään ei ole ongelma.

Tottahan se on, että House of wolfesia edeltänyt ajanjakso oli suht vähäinen sisällön suhteen, mutta nyt tuntuu olevan joka päivä jotain uutta tekemistä. Toki vieläkin on tilaa parannuksille.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mutta tän pelin suurin miinus tulee tuon PVP:n yhteyspelleilyn takia. Eilen pääsin viimein korkkaamaan tuon ToO:n ja voi jeesus mitä shittii. Jos sattui hyvä yhteyksinen rundi, niin oikein mukavaa taistelua ja eeppisiä suorituksia, mutta seuraavaksi tulee vastaan joukkue from mistäliehelvetistä ja vihut warppailee ettei niihin osu millään niin ei paljoa naurata. Siis ihan samat ongelmat kuin IB eventeissä. Niitä tosin on jotenkin jaksanu ostettavien palkintojen takia vääntää väkisin läpi porukan kanssa, mutta tuota ToO:ta ei todellakaan jaksa. Ja kun taidot eivät riitä kompensoimaan tuota lagin vaikutusta pois niin aivan turhaa siellä on käydä turpaan ottamassa. Eilisen 1,5 tunnin lagifestin tuloksena sain oikeuden ostaa jonkun sinisen emblemin enkä yhtään mitää droppia. Just näin, ei kiitos, mieluummin pelaan sitä hordea.

Tän pelin suurin miinus on perseilijät. Ei siinä jos reilulla pelillä vedetään murskavoitto, koska oon hävinnyt ennenkin, mutta ne helvetin huijarit... Ite en ehtiny Osirista pelaamaan heti kun se avautui ja taisin ehtiä pelaaman ensimmäisen Osiris-matsin vasta sunnuntai-iltana. Silloin vedettiin loppuun asti yhdestä tappiosta huolimatta, että sai ostettua kamat. Eilinen ilta sitten koitettiin vetää Flawlessia, mutta eihän se oikein natsannut eikä ollut coinejakaan, että olisi saanut Boonit ostettua. Klo 02:00 oltiin tilanteessa 5-0 ja kaikki näytti hyvältä kunnes saatiin vastaan nippu venäläisiä... Tässä kooste matsista:

[video=youtube;KoKcmArWaqY]https://www.youtube.com/watch?v=KoKcmArWaqY[/video]

Tuon jälkeen ei enää jaksanut hakea uutta korttia Veli Vancelta, koska herätyskello soi 5 tunnin päästä. Edellisen kortin 5 matsia oli nekin ollut sen verran tiukkoja, ettei vaan enää aivot jaksanut aloittaa alusta. Jäi se Prison of Eldersikin vetämättä 34 ja 35 tasojen osalta, koska meni viime viikko neppaillessa ja puhallellessa munille. Jospa se taas tästä. Destiny on tosin maistunut todella hyvälle taas parin kuukauden tauon jälkeen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eilen pääsin viimein korkkaamaan tuon ToO:n ja voi jeesus mitä shittii. Jos sattui hyvä yhteyksinen rundi, niin oikein mukavaa taistelua ja eeppisiä suorituksia, mutta seuraavaksi tulee vastaan joukkue from mistäliehelvetistä ja vihut warppailee ettei niihin osu millään niin ei paljoa naurata. Siis ihan samat ongelmat kuin IB eventeissä. Niitä tosin on jotenkin jaksanu ostettavien palkintojen takia vääntää väkisin läpi porukan kanssa, mutta tuota ToO:ta ei todellakaan jaksa. Ja kun taidot eivät riitä kompensoimaan tuota lagin vaikutusta pois niin aivan turhaa siellä on käydä turpaan ottamassa. Eilisen 1,5 tunnin lagifestin tuloksena sain oikeuden ostaa jonkun sinisen emblemin enkä yhtään mitää droppia. Just näin, ei kiitos, mieluummin pelaan sitä hordea.

Samat fiilikset ToO:sta, omat pvp-taidot eivät ole kaksiset niin turpiinhan siellä tulee, ja kun siinä ei ole matchmakingia niin jos ei satu löytymään pvp:stä ja trialista kiinnostunutta porukkaa niin sinne ei pääse edes harjoittelemaan. Vähän hanurista että nyt tällä hetken pvp:n pelaajille annetaan enemmän mahdollisuuksia saada hahmonsa korkealle tasolle, PoE:n lisäksi kun tarjolla on se Triali niin siinä ei nokka kauaa tuhise kun hommat on paketissa useammallakin hahmolla.

Tarina The Dark Belowssa ja emopelissä oli tosiaan melkoista kuraa. Paikasta A paikkaan B, analysointi käyntiin "just hold on a little bit longer". Tehtävä valmis orbittiin Jei. Eipä paljoa jäänyt käteen. House of Wolfesissa on vähä näkyvissä jo yrityksen merkkejä. Kaksi päätarinankertojaa käyvät suht hauskaa dialogia ja osa tehtävistä suht hauskoja suorittaa, kuhan jättää jallat naulaan.

Tottahan se on, että House of wolfesia edeltänyt ajanjakso oli suht vähäinen sisällön suhteen, mutta nyt tuntuu olevan joka päivä jotain uutta tekemistä. Toki vieläkin on tilaa parannuksille.

Jos nyt ihan rehellisesti katsotaan, niin ei tässä HoW -paketissakaan hirveästi hommaa ole, samantyylisiä tehtäviä tässä on kuin emopelissäkin, ja Dark Belowssa. Menet jonnekin (vanhoihin tehtäväkenttiin) ja lopussa tapetaan hillitön läjä aalloittain tulevia vihuja, aika meh.

Prison of Elder, alkuun oli ihan jees kun se oli uutta, noh samaa aaltotappoa kuin emopeli mutta uudessa jännittävässä ympäristössä. En ole vielä lv35 tyrmää läpi mennyt mutta eipä siihen juuri hirveästi mielenkiintoa edes ole, samat cabalit, hivet, vexit varmaan juostaan läpi, modifiereit vähän sekoittaa pakkaa, sitten aarrehuoneeseen. Sieltä muutamat motet ja coinit, se viides sama kuningattaren pyssy palkkioksi. Sitten kun avaimet uhkaa loppu mennään skywatchiin istumaan useiksi tunneiksi farmaamaan arkkuja glitsejä hyödyntäen ja toivoen että tulisi aarreluolan avain.

Kattoo jos tänään Verrikillä ois vaikka jalat taikka chesti myynnissä niin vois mennä kokeileen niitä eri vankiloita, mutta muuten ei varmaan hirveää hinkua tule olemaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tän pelin suurin miinus on perseilijät. Ei siinä jos reilulla pelillä vedetään murskavoitto, koska oon hävinnyt ennenkin, mutta ne helvetin huijarit... Ite en ehtiny Osirista pelaamaan heti kun se avautui ja taisin ehtiä pelaaman ensimmäisen Osiris-matsin vasta sunnuntai-iltana. Silloin vedettiin loppuun asti yhdestä tappiosta huolimatta, että sai ostettua kamat. Eilinen ilta sitten koitettiin vetää Flawlessia, mutta eihän se oikein natsannut eikä ollut coinejakaan, että olisi saanut Boonit ostettua. Klo 02:00 oltiin tilanteessa 5-0 ja kaikki näytti hyvältä kunnes saatiin vastaan nippu venäläisiä...

Well hello lag switch! Tätä oon pelänny tulevan vastaan Trialsia pelatessa, mutta onneksi ei oo ite joutunu vielä tätä todistamaan.
Onhan tuo ihan kauheeta katsottavaa. :( Muistakaa aina heti raportoida tällaiset pelaajat niin tulee bungien tietoon. Bungie ei vielä ole nähtävästi tehnyt raportoiduille pelaajille mitään, mutta veikkaan että nyt Trialsien pyöriessä ryhtyvät
pikkuhiljaa toimenpiteisiin.

edit: Videossa näkyikin raportointi. Kelailin hieman niin en nähnyt :) Mutta samalla kuitenkin muille tiedoksi, että raportoikaa.

edit 2: Onko kukaan muuten kokeillu vielä Warlockin Solar Wind -meleetä näihin lagittajiin, että saako työnnettyä pois lipulta?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En kyllä itse sanoisi pvp:tä lagisuutensa takia pelikelvottomaksi. Toki tulee niitä pelejä, että pari eeverttiä jyskyttää seiniä vasten, mutta niistä vaan reporttia eteenpäin. Sit joskus saattaa hostiksi valikoitua peru namies Siperiasta, jolloin toivo on kyllä menetetty. Bungie vois kyllä lisätä matchmakingissa yhteyksien merkitystä niin kuin trialsissa. Samalla ois kuitenkin hyvä pitää kiinni nykysistä skill- ja fireteamit fireteameja vastaan painotuksista. Jos kaikki pelit lagittaa, kannattaa kans tarkastaa oma yhteyden taso.

Ilmaisin asian ehkä hieman huonosti. Lähtökohtaiseksi hostit on usein hyviä ei siinä poikkeuksia toki on. Tosiaan lähinnä tarkoitin näitä peeloja, jotka pelaavat tahallaan jollain puhelimen neteillä K/D takia. Tietysti välillä velivenäläinen on huonolla yhteydellä oikeasti warppimassa ympäri ruutua. Niitä jätkiä ei vaan voi tappaa ja se sai aikanaan naaman hajoamaan muroiksi esimerkiksi Iron bannerin aikana. Eikä se omien muistikuvien mukaan ollut harvinaista vaan niitä oli lähes jokaisessa matsissa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tän pelin suurin miinus on perseilijät. Ei siinä jos reilulla pelillä vedetään murskavoitto, koska oon hävinnyt ennenkin, mutta ne helvetin huijarit... Ite en ehtiny Osirista pelaamaan heti kun se avautui ja taisin ehtiä pelaaman ensimmäisen Osiris-matsin vasta sunnuntai-iltana. Silloin vedettiin loppuun asti yhdestä tappiosta huolimatta, että sai ostettua kamat. Eilinen ilta sitten koitettiin vetää Flawlessia, mutta eihän se oikein natsannut eikä ollut coinejakaan, että olisi saanut Boonit ostettua. Klo 02:00 oltiin tilanteessa 5-0 ja kaikki näytti hyvältä kunnes saatiin vastaan nippu venäläisiä... Tässä kooste matsista:

[video=youtube;KoKcmArWaqY]https://www.youtube.com/watch?v=KoKcmArWaqY[/video]

Tuon jälkeen ei enää jaksanut hakea uutta korttia Veli Vancelta, koska herätyskello soi 5 tunnin päästä. Edellisen kortin 5 matsia oli nekin ollut sen verran tiukkoja, ettei vaan enää aivot jaksanut aloittaa alusta. Jäi se Prison of Eldersikin vetämättä 34 ja 35 tasojen osalta, koska meni viime viikko neppaillessa ja puhallellessa munille. Jospa se taas tästä. Destiny on tosin maistunut todella hyvälle taas parin kuukauden tauon jälkeen.

Säähä sait nukka kaun mulla soi 3,5h päästä voi ***** että vieläki vituttaa tuommoset clichaajat... No se jäi titaanilla mercyryssa käymättä :(
Toivottavasti exoemblemi ois jaossa vielä ensi viikollakin niin saisi kolmannellekkin hahmolle oman emblemin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kannattaa kokeilla Trials of Osirisia heti kun se aukeaa tällä viikolla.

Pelasimme heti perjantaina ja yhteydet olivat hyviä, mutta eilen ne oli suurimmaksi osaksi aika kamalaa kuraa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mielestäni grindausta ei pitäisi tässä pelissä ottaa liian vakavasti vaan yrittää yhdistää se johonkin hauskaan tekemiseen. Nyt kun vielä markitkin saa tekemällä vaihtelevaa prison of eldersissä ja pvp:ssä tuplasti nopeammin, sekään ei ole ongelma.

Vaikka kyseessä on monelle ennen kaikkea grindausfestareista, on täällä motivaattorina tuttujen kavereiden kanssa pelaaminen. Siihen Destiny tarjoaa yhä edelleen haastavan ympäristön, on pvp:tä ja cooppia.

Eilen mentiin Trials of Osiriksen 3 vs. 3 matseja. Parhaimmillaan suurta herkkua tasaväkisten pelien muodossa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kannattaa kokeilla Trials of Osirisia heti kun se aukeaa tällä viikolla.

Pelasimme heti perjantaina ja yhteydet olivat hyviä, mutta eilen ne oli suurimmaksi osaksi aika kamalaa kuraa.
Jep. Toki heti eventin alkaessa paremmat yhteydet, koska tuolloin on enemmän pelaajia paikalla. Eilen tuli flawlessina vedettyä taas lighthouse auki, mutta 1 peli oli selvä lagswitch ja muutama peli tökki kamalasti. Perjantaina ja lauantaina yhteydet oli pirun hyvät.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nyt alkaa dlc olla koluttu aikas vahvasti. On koettu prison of elderssin kaikki levut, flawlessit trials of osiriksesta, kaikki hahmot 34 ja hyvä arsenaali vanhoja legu pyssyjäkin päivitetty 365 atakeille. Nyt alkaa sitten taas viikko resetti aktiviteettien juoksut, sen mitä jaksaa/viittii juosta kun kesäkin tekee tuloaan. Isolla porukalla, hiivaa koneeseen niin kyllä toi jokusen perjantai illan pyörii tuolla taustalla :)

Onkos kellään mitään käryy muuttuuko noi prison of elderssit mitenkään viikoittain. Esim muuttuuko vihu järjestys, burnit, bossit yms.? Vai onko tuo aina joka viikko samaa?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nyt alkaa dlc olla koluttu aikas vahvasti. On koettu prison of elderssin kaikki levut, flawlessit trials of osiriksesta, kaikki hahmot 34 ja hyvä arsenaali vanhoja legu pyssyjäkin päivitetty 365 atakeille. Nyt alkaa sitten taas viikko resetti aktiviteettien juoksut, sen mitä jaksaa/viittii juosta kun kesäkin tekee tuloaan. Isolla porukalla, hiivaa koneeseen niin kyllä toi jokusen perjantai illan pyörii tuolla taustalla :)

Onkos kellään mitään käryy muuttuuko noi prison of elderssit mitenkään viikoittain. Esim muuttuuko vihu järjestys, burnit, bossit yms.? Vai onko tuo aina joka viikko samaa?

Jos huhut pitää paikkansa niin noita erilaisia haasteita oli joku 5-6kpl. LV35 Skolas pysyy aina samana mutta modifikaattorit varmaankin muuttuu, luulis ainakin. Mutta nyt siellä sitten pitäis resetin jälkeen olla lv32 joku uus, ja jos ne kiertää tasaisesti niin tän viikon lv32 siirtyy lv34 paikalle.
 
Ylös Bottom