Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kannattaa kokeilla Trials of Osirisia heti kun se aukeaa tällä viikolla.

Pelasimme heti perjantaina ja yhteydet olivat hyviä, mutta eilen ne oli suurimmaksi osaksi aika kamalaa kuraa.
Jep. Toki heti eventin alkaessa paremmat yhteydet, koska tuolloin on enemmän pelaajia paikalla. Eilen tuli flawlessina vedettyä lighthouse auki, mutta 1 peli oli selvä lagswitch ja muutama peli tökki kamalasti. Perjantaina ja lauantaina yhteydet oli pirun hyvät.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onkos kellään mitään käryy muuttuuko noi prison of elderssit mitenkään viikoittain. Esim muuttuuko vihu järjestys, burnit, bossit yms.? Vai onko tuo aina joka viikko samaa?

Mun käsityksen mukaan 32 ja 34 bossit vaihtaa paikkaa keskenään - bossien modifiereista ei oo tietoo.
Skolasissa pitäis pysyä solar burn.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jaa, tähänkin oli tosiaan sitä lisäosaa pukannut. Onko siitä nyt sitten mihinkään? Ei viitsisi pelkästään Fatebringereiden ja Vanquisher 8:n päivityksen takia palata pelin pariin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jaa, tähänkin oli tosiaan sitä lisäosaa pukannut. Onko siitä nyt sitten mihinkään? Ei viitsisi pelkästään Fatebringereiden ja Vanquisher 8:n päivityksen takia palata pelin pariin.

Viimeisin asetasapaino päivitys poisti tarkoituksen tuolta Vanquisherilta, joka ennen oli minunkin luottoase. Että ei sitä kannata edes päivittää...
95% pelaajista vetää PvP:tä jollain nelikentästä Thorn, Hawkmoon, RD tai Vex. En tainnut eilisen 1,5 tunnin aikana nähdä kertaakaan mitään muuta pääasetta...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jos huhut pitää paikkansa niin noita erilaisia haasteita oli joku 5-6kpl. LV35 Skolas pysyy aina samana mutta modifikaattorit varmaankin muuttuu, luulis ainakin. Mutta nyt siellä sitten pitäis resetin jälkeen olla lv32 joku uus, ja jos ne kiertää tasaisesti niin tän viikon lv32 siirtyy lv34 paikalle.

Se menee kyllä niin, että lvl 34 modifierit siirtyy lvl 32 paikalle. Lvl 34 tulee uudet modifierit ja lvl 35 muuttuu ainakin niin, että Skolaksen burni näyttää olevan tällä kertaa arc.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko toi lagaamine vaa ps4/3 ongelma ku ei ainakaa xonella lagaa? Mutta onko kellää mitää tietoo tulevasta lisäristä? Mitä sisältää?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mutta onko kellää mitää tietoo tulevasta lisäristä? Mitä sisältää?

Jos House of Wolvesin jälkeistä tarkoitat, niin se liikkuu tällä hetkellä nimellä "Comet" ja on ilmeisesti vähän isompi ja ilmainen lisäosa, joka tulee syksyn aikohin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Se menee kyllä niin, että lvl 34 modifierit siirtyy lvl 32 paikalle. Lvl 34 tulee uudet modifierit ja lvl 35 ei muutu minkään osalta.

Niinhän tuo näytti menevän, itse olin ihan huhupuheiden varassa. Lv32 on nyt siis sama kuin viime viikon lv34, mutta lv34 on nyt joku ilmeisesti aika Vexi painoitteinen The Forever Eater:

Round1: Vex (catapult)
Round2: Vex (void burn)
Round3: Fallen (Brawler)
Round4: Vex (small arms)
Round5: Vex (Trickle)

Mutta taitaa nuo lv35 modifierit olla muuttuneet myös, nyt ei ainakaan ole mainintaa että Skolasissa olisi Solar Burnia, ellei se ole sitten joku vakio siinä ja sitä ei mainita lainkaan. Mulla lukee vain Trickle ja Small Arms.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko toi lagaamine vaa ps4/3 ongelma ku ei ainakaa xonella lagaa? Mutta onko kellää mitää tietoo tulevasta lisäristä? Mitä sisältää?

Tarkotat varmaan sitä, joka tulee joskus syksyllä?

Varmaksi voin sanoa, että kulkee nimellä Comet.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mutta taitaa nuo lv35 modifierit olla muuttuneet myös, nyt ei ainakaan ole mainintaa että Skolasissa olisi Solar Burnia, ellei se ole sitten joku vakio siinä ja sitä ei mainita lainkaan. Mulla lukee vain Trickle ja Small Arms.

Skolas ja Arc burn.

56DePdG.png
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En tiedä miten näiden pelien yhteydet kulkee, mutta eikö tuollaisiin "lag switcheihin" voisi puuttua servereillä ? Eli siis tarkoitan, että jos on huono yhteys/lag switch, niin se kärsisi siitä pelissä eikä muut ? Eli jos serveri ei saa dataa, pysäyttää se ukon paikoilleen ja se ukko olisi vapaata riistaa. Miksi homma tuntuu toimivan päinvastoin ?
Vai kulkeeko tuo data suoraan pelaajilta pelaajille eikä serverin kautta ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En tiedä miten näiden pelien yhteydet kulkee, mutta eikö tuollaisiin "lag switcheihin" voisi puuttua servereillä ? Eli siis tarkoitan, että jos on huono yhteys/lag switch, niin se kärsisi siitä pelissä eikä muut ? Eli jos serveri ei saa dataa, pysäyttää se ukon paikoilleen ja se ukko olisi vapaata riistaa. Miksi homma tuntuu toimivan päinvastoin ?
Vai kulkeeko tuo data suoraan pelaajilta pelaajille eikä serverin kautta ?

Pelikehityksen kannalta toi serveripuolen tekniikka / koodaus on hemmetin monimutkaista, joten helppoo korjaus ei tule olemaan.
Data kulkee serverin kautta pelaajille.

Kun pelaaja A käyttää lag switchiä ja liikkuu kohtaan X, mutta lähettää tiedon serverille upload -lagin takia vasta esim. 5 sekunnin viiveellä, näkevät pelaajat siis pelaaja A:n liikkeet 5 sek myöhässä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jaa, tähänkin oli tosiaan sitä lisäosaa pukannut. Onko siitä nyt sitten mihinkään? Ei viitsisi pelkästään Fatebringereiden ja Vanquisher 8:n päivityksen takia palata pelin pariin.

Prison of elders on kyllä mahtavaa viihdettä, suosittelen sitä kokeileen ilmanmuuta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tarkotat varmaan sitä, joka tulee joskus syksyllä?

Varmaksi voin sanoa, että kulkee nimellä Comet.
Ainakin huhuna ellei jo ollut varmistettu syksyn lisärin nimeksi The Taken King + joku logo, joilla viitataan ilmeisesti Crotan isukkiin Oryxiin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jännä, miten erilaiseksi kokemus venyy kun tiistaisen resetin jälkeen palasi PoE:n pariin. Sieltä oli ylemmältä tasolta tuotu pomotaistelu. Erilaiseksi sen teki myös vakiokokoonpanon korvanneet taistelutoverit, joiden taktinen kuvio poikkesi omasta. Uutta ilmettä kahdesta suunnasta. Nimenomaan tähän vankilakierrokseen tarkoitettu rintapanssari odottaisi nyt noutajaansa palkinnon muodossa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Loottijumala sekosi eilen. Hardi Crotasta tippui Jallajalla noidista JA Crotasta minulle samalla vedolla...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä tämä House of Wolves nyt lässähti aika pahasti täällä päässä, matchmakingin puute ajaa siihen tilanteeseen että ei löydy porukkaa Prisoniin tai sitä on vaikeaa etsiä, ja pelissä ei muutakaan enää ole, niin jää Destinyn pelailut vähän vähemmälle. Miksei tähän voinut tulla kuuden hengen raidia? Tätä on uskomattoman tylsä pelata "yksin", ennen pelattiin raideja porukalla, nyt kun ei voi olla kuin kolme jannua keskenään, ja fireteamit on täynnä kun itse linjoille pääsee niin ei voi muuta tehdä kuin odottaa ja toivoa että tulee joku rako johonka mahtuu ja että muut jaksavat vielä mennä vaikka sitä Prisonia läpi. Vähän on pelaamista rajoittavaa tämä tälläinen Bungien touhu.

Kyllä tämä on ihme peli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä tämä House of Wolves nyt lässähti aika pahasti täällä päässä, matchmakingin puute ajaa siihen tilanteeseen että ei löydy porukkaa Prisoniin tai sitä on vaikeaa etsiä, ja pelissä ei muutakaan enää ole, niin jää Destinyn pelailut vähän vähemmälle.

Täältä KonsoliFIN:stä jos mistä löytää peliseuraa: http://www.konsolifin.net/bbs/peliseura/

Tuo Prison of Elders on ollut sen verran eeppinen kokemus, jotta tohtii suositella näkemään tuon vaivan hakea peliseuraa.

Ihan hyvä kun tulee taukoa päivitykseen. Tässä on kesä edessä ja tukka takana ohjelman suhteen jo muutenkin. Antaa myös tilaa muille peleille, eikä yksi Destiny syö kaikkea kuten teki syksyn ja osan talvesta.
 
Ylös Bottom