Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Odotetuin päivitys koko Destiny historiani aikana. Thron ja muut reukut ovat olleet naurettavan tehokkaita joka paikassa auto rifle nerffin jälkeen. Esim osiriksessa antaa toiselle tiimille auttamatta tasoitusta jos ei käytä thornia tai hawkmoonia. Aiemmin kun porukka pystyi ampumaan reukulla ja snipulla yhtä tarkasti lähes kenttien päästä päihin. Puhumattakaan final round snipuista tai shot package haulikoista joiden suosio on räjähtänyt. (nämäkin nerffataan)

Kai kaikilla on gjalla on ollut Destiny "elitistien" suosikki kysymyksiä raideissa jo alusta asti, joka kertoo kaiken tarvittavan nerffin suhteen. (iteltä löytyy 3 ja silti vituttaa se vouhotus)

Toivon todella että toi viesti oli trolli...
Kaikki muut aseet on ihan turhia esim pvp:ssä kun löytyy näitä näin selvästi op vaihtoehtoja... aivopieru just joo

Vai odotetuin päivitys, noo huh huh :) Itseä kiinnostaa PVP tasan nolla, luokattoman huono se tässä Destinyssä. Tekis siä puolen ihan mitä lystäävät kunhat jättää PVE puolen rauhaan. Itse en 1000h ole varmaan 2-3x enempää törmännyt johonkin gjalla "elitisteihin", mitä helv...... se edes tarkottaa ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

PvPtähän yritettiin saada eloon enemmän parantamalla RNGtä. Ja nyt nerffataan niitä aseita, joita on ainoastaan järkevä käyttää siellä? Kai tässä sit bungie odottelee, että ruvetaan vääntämään jollakin tehottomalla aseella kuten Necrochasm PvPssä. Pelissä ei muutenkaan ole moneen kuukauteen ollut muuta pelattavaa kun PvP ja se on toiminut ihan ok (Vaikkakin serverit ovat rikki hieman).

Tän päivityksen jälkeen kaikki käyttää pulsea PvPssä... Siihen se menee.... En kyllä jaa tätä bungien näkymää tästä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

PvPtähän yritettiin saada eloon enemmän parantamalla RNGtä. Ja nyt nerffataan niitä aseita, joita on ainoastaan järkevä käyttää siellä? Kai tässä sit bungie odottelee, että ruvetaan vääntämään jollakin tehottomalla aseella kuten Necrochasm PvPssä.

Aseita joita on järkevä käyttää pvp:ssä? Ongelma on siinä, kun niitä ei ihan kauheasti ole. Thorn, TLW, Hawkmoon, the messenger, Red death...op haulikot höpelöllä rangella ja final round sniput. Ei ihan kauheasti valinnanvaraa, vaikka tuosta nyt joku potentiaalinen tykki saattaakin puuttua. Ei autoriflejä, ei fusareita..

Itseä ainakin pännii kun crusible on täynnä tiettyjä handcannoneita ja ärsyttäviä haulikko- blinkkaajia. Jos tuo päivitys tuo muutosta tähän ja lisää pelaajille valinnanvaraa aseiden/ pelitavan suhteen, se on vaan helkkarin hyvä!

Edit.

Kippo76:
Mitä tuohon G-hornin nerffiin tulee, käsittääkseni ainoastaan sen wolfpack roundsin damagea tiputetaan, joka tuo aseen vain lähemmäs muiden heavyjen tasoa. Todennäköisesti tulee silti olemaan paras kategoriassaan, ei vaan niin op enää.

Thornin myrkyn teho lasketaan 1/3 nykyisestä, mutta se myös stackaa viidesti, eli pve:tä ajatellen muutos on ihan hyvä ja lopulta voit tehdä vihuun enemmän damagea myrkyllä kuin aiemmin. Pvp:ssä tuo (ehkä) estää varman tapon kahdella headshotilla, mikä on hyvä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aseita joita on järkevä käyttää pvp:ssä? Ongelma on siinä, kun niitä ei ihan kauheasti ole. Thorn, TLW, Hawkmoon, the messenger, Red death...op haulikot höpelöllä rangella ja final round sniput. Ei ihan kauheasti valinnanvaraa, vaikka tuosta nyt joku potentiaalinen tykki saattaakin puuttua. Ei autoriflejä, ei fusareita..

Itseä ainakin pännii kun crusible on täynnä tiettyjä handcannoneita ja ärsyttäviä haulikko- blinkkaajia. Jos tuo päivitys tuo muutosta tähän ja lisää pelaajille valinnanvaraa aseiden/ pelitavan suhteen, se on vaan helkkarin hyvä!

Edit.

Kippo76:
Mitä tuohon G-hornin nerffiin tulee, käsittääkseni ainoastaan sen wolfpack roundsin damagea tiputetaan, joka tuo aseen vain lähemmäs muiden heavyjen tasoa. Todennäköisesti tulee silti olemaan paras kategoriassaan, ei vaan niin op enää.

Thornin myrkyn teho lasketaan 1/3 nykyisestä, mutta se myös stackaa viidesti, eli pve:tä ajatellen muutos on ihan hyvä ja lopulta voit tehdä vihuun enemmän damagea myrkyllä kuin aiemmin. Pvp:ssä tuo (ehkä) estää varman tapon kahdella headshotilla, mikä on hyvä.

Juurikin näin, samaa mieltä. Tulevalla päivityksellä Bungie osoittaa, että on kuunnellut pelaajia ja tunnustaa virheensä aseiden balanssin suhteen. Pvp pyritään tuolla tuomaan juurikin siihen tilanteeseen, että kykenee pärjäämään muillakin kuin nykyisillä "meta" -aseilla. Aikalailla täysin tyytyväinen tulevaan päivitykseen nykyisten tietojen nojalla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aseita joita on järkevä käyttää pvp:ssä? Ongelma on siinä, kun niitä ei ihan kauheasti ole. Thorn, TLW, Hawkmoon, the messenger, Red death...op haulikot höpelöllä rangella ja final round sniput. Ei ihan kauheasti valinnanvaraa, vaikka tuosta nyt joku potentiaalinen tykki saattaakin puuttua. Ei autoriflejä, ei fusareita..

Itseä ainakin pännii kun crusible on täynnä tiettyjä handcannoneita ja ärsyttäviä haulikko- blinkkaajia. Jos tuo päivitys tuo muutosta tähän ja lisää pelaajille valinnanvaraa aseiden/ pelitavan suhteen, se on vaan helkkarin hyvä!

Kyllähän jos tarkkasilmäinen on ollut cruciblen RNGstä niin sieltähän putoaa aseita, jotka ovat ihan päteviä sinne mutta tottakai pelaajat ovat iskostuneet niihin, joilla ovat oppineet pelaamaan. On siellä käytettävää auto rifleä ja hyvän pulse riflenkin jos RNG on mukana niin saa vanguard dragonista (Hopscotch Pilgrim). Split Shifter, joka myöskin putoaa cruciblesta niin on oikeilla perkeillä ihan pätevä vehje ja kyllä niillä pelaavat pelaajat tekevät aikamoista jälkeä. Haulikko toki on OP mutta kyllä sen pitäisikin olla ajatellen sitä, kuinka realistinen siitä on haluttu tehdä.

Blinkkaavat lokit ja hunut toki risoo meikäläistäkin mutta kyllä niitäkin vastaan oppii pelaamaan ennakoidusti.

Jos nämä päivityksessä tulevat nerffit huonontaa aseita merkittävästi niin saa olla sitten TTKssa paljon pelattavaa muutakin kun HoW, jossa Bungie itse halusi, että Crucibleen myöskin painotetaan. Tässähän on Bungie onnistunut tosi hyvin.

Tämä on oma mielipide, hate it or love it.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vai odotetuin päivitys, noo huh huh :) Itseä kiinnostaa PVP tasan nolla, luokattoman huono se tässä Destinyssä. Tekis siä puolen ihan mitä lystäävät kunhat jättää PVE puolen rauhaan. Itse en 1000h ole varmaan 2-3x enempää törmännyt johonkin gjalla "elitisteihin", mitä helv...... se edes tarkottaa ?

Se kuuluisia mitä muilla singoilla tekee kun on gjalla asenne (turha yrittää jos ei oo gjallaa) Ja jos PvP ei kiinnosta niin mitä väliä näil nerffeillä sit on? PvE:ssä nää nerffit käytännössä tuskin tekee juuri mitään. Ykkös hahmolla tullu mätettyä 16 d 15 h ja pahiten pelaamista on latistanut huono ase balence.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kun kerran tuo on ollut ongelma joillekkin että ei oo haluttu peleihin mukaan, jos ei Gjallaa ole, niin miksei Bungie ole ratkaissut ongelmaa nerffaamisen sijaan yksinkertaisesti sillä, että laittaisivat sen Xurille myyntiin... Oisko liian yksinkertaista?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kun kerran tuo on ollut ongelma joillekkin että ei oo haluttu peleihin mukaan, jos ei Gjallaa ole, niin miksei Bungie ole ratkaissut ongelmaa nerffaamisen sijaan yksinkertaisesti sillä, että laittaisivat sen Xurille myyntiin... Oisko liian yksinkertaista?
Eli ratkaisu siihen, että ase on turhan tehokas ja tekee kohtaamisista turhankin helppoja on pistää se kaikkien saataville. Hehheh. Toki silloin poistuisi se ongelma, että osalla tuota kyseistä asetta ei olisi, mutta itse olen ainakin sen kannalla että kaikki voisivat olla aseista riippumatta suhteellisen samalla tasolla. Nyt näin ei ole. Toki se ase vieläkin on pelin paras ase, mutta ero muihin vaihtoehtoihin kapenee.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ihan hyvä jos auto riflet pitkästä aikaa olisi hyödyllisiä, sitä ihmettelen tosin että fusioille tehty pahemmin mitään, näytti olevan melkein enemmän nerfiä kuin buffia. Aika turhia nykyisellään kummiskin. Hand cannonien nerf oli kyllä nähtävissä ja ehkä ihan hyväkin, samoin final round snipuissa.

Hawkmoonkin tipahti vihdoin Nightfallista, menikin melkein 700h että mokoman sain. Enää ei pahemmin mitään puutukaan, ainkaan sellaista mitä tulisi käytettyä. Jää muutenkin taas Destiny vähemmälle kun ei oikein ole saatavaa kuin PoE-armorit eri stateilla, enkä tiedä jaksaako niitä kauheasti keräillä, elleivät jossain vaiheessa lisäisi korkeamman tason prisoneita.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Musta alkaa tuntua, että mun ensimmäinen Hawkmoon ostetaan Xurilta sitten marraskuussa. On niin exclusivea että.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Näin luulin itsekin, ehtii vielä vähän pelaamaan ennen nerfejä, toivottavasti pysyy hyvänä sen jälkeenkin. Tosin eikös nuo julkkari-exclusiivit tule boxille(ja mahdollisesti Xurille) syyskuussa?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Musta alkaa tuntua, että mun ensimmäinen Hawkmoon ostetaan Xurilta sitten marraskuussa. On niin exclusivea että.
Rng osaa olla välillä aika bitch tässä pelissä. Mulla oli samat fiilikset Fatebringerin ja Suros regimen suhteen. Viime syksystä asti olen molempia havitellut mutta ei ollut onni myöten. Nyt viime viikolla sitten tippui Vog:sta Fatebringer ja eilen hard Crotasta Suros. Nyt vaan toivotaan että tuleva päivitys palauttaa Suroksen entiseen loistoonsa. Helkkarin mukava ase käyttää mutta kun ei vaan tee nykyisellään tarpeeksi damagea.

Tuo Hawkmoon oli pitkään mun ykkösvalinta melkein mihin tahansa pve- meininkiin. Kuitenkin jossain TDB:n ja HOW:n välissä tuota on käsittääkseni nerffattu jollain tapaa (korjatkaa jos olen väärässä). Itse pidin ekan hard Crota runin jälkeen pari kuukautta taukoa pelistä, eikä ase tunnu enää läheskään niin hyvältä kuin aiemmin. Voi olla toki päänsisäistä tämä, mutta tuntuu että word of Crota, Fatebringer ja Thorn toimii nykyisin paremmin pve:ssä. (Ei nyt sotketa pvp:tä tähän.)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuo Hawkmoon oli pitkään mun ykkösvalinta melkein mihin tahansa pve- meininkiin. Kuitenkin jossain TDB:n ja HOW:n välissä tuota on käsittääkseni nerffattu jollain tapaa (korjatkaa jos olen väärässä). Itse pidin ekan hard Crota runin jälkeen pari kuukautta taukoa pelistä, eikä ase tunnu enää läheskään niin hyvältä kuin aiemmin. Voi olla toki päänsisäistä tämä, mutta tuntuu että word of Crota, Fatebringer ja Thorn toimii nykyisin paremmin pve:ssä. (Ei nyt sotketa pvp:tä tähän.)

Ilman damage tyyppiä hawk jää noiden jalkoihin PvE:ssä word= void, fate= arc ja thornissa burnit. Hawkmoonissa ei mitään lisä damagea joka hyödyttäis niin selvästi aina PvE ajatellen (random kudit). En oo ite huomannu/ muista mitään eroa päivitysten muodossa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuo Hawkmoon oli pitkään mun ykkösvalinta melkein mihin tahansa pve- meininkiin. Kuitenkin jossain TDB:n ja HOW:n välissä tuota on käsittääkseni nerffattu jollain tapaa (korjatkaa jos olen väärässä). Itse pidin ekan hard Crota runin jälkeen pari kuukautta taukoa pelistä, eikä ase tunnu enää läheskään niin hyvältä kuin aiemmin. Voi olla toki päänsisäistä tämä, mutta tuntuu että word of Crota, Fatebringer ja Thorn toimii nykyisin paremmin pve:ssä. (Ei nyt sotketa pvp:tä tähän.)


25.2.2015 päivätyssä weekly updatessa:
Hand Cannons
Slightly reduced effective range
Slightly reduced initial accuracy

Muuta nerffiä ei hand cannoneihin ole tullut, mutta tuo ehkä selittää eron muistikuvien ja nykytilanteen välillä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

25.2.2015 päivätyssä weekly updatessa:


Muuta nerffiä ei hand cannoneihin ole tullut, mutta tuo ehkä selittää eron muistikuvien ja nykytilanteen välillä.
Tämähän se oli. Katsoin jonkun videon aikoinaan (olisikohan ollut joku Planet destinyn), jossa vertailtiin exotic hand cannoneita ja siinä vaan sanottiin että kyseinen range/accuracy-nerf näkyy ikävästi Hawkmoonissa. Tiedä sitten kuinka paljon noita on ylipäätään menty nerffaamaan mutta kyllä sen eron huomaa, kun aiemmin käytin Hawkmoonia lähes koko ajan.

Nämä on tietty subjektiivisia kokemuksia ja joku toinen ei välttämättä tunne mitään eroa Hawkmoonin käyttäytymisessä. Nykyisin omaan näppiin ase tuntuu hieman (vaikka ei statsien mukaan olekaan) Fatebringerilta, mutta ilman burnia ja fireflyta.

Hassuja sinänsä nuo nerfit, kun Thorn toimii nykyisin kuin scout rifle matkan ja tarkkuuden osalta.. [emoji57]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olisko kukaan mahdollisesti aloittamassa uuden hahmon tekoa? Tarttis katsoa se reef cutscene uudestaan ku ei ole siitä sitä korttia näköjään tullut..

Edit: onnistui jo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hitto kun itteäni kiinnostelis Destiny - harmi vaan kun ei ole importattu Vitalle enkä aivan yhden pelin takia viitsi/raaski toista konsolia ostaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vihdoin tipahti fatebringer hard vogin templarista!! Eikä siinä mitään, mutta yllätykseksi postmasterilla oli toinenkin fb. Onkos tuo ihan normia että saa 2 hardin asetta kerralla?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hardista voi saada 2x esim Fatebringerin, pari kertaa tippunut 2x kypärät itselle.
 
Ylös Bottom