Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En tajunnut ajoissa ottaa niitä gunsmithin asetilauksia, ja tänään oli liian myöhäistä. Sniperin onneksi ehdin ottaa ajoissa otin, mutta jätin muut odottamaan etteivät vie tilaa inventoryssa. Pikkasen vatuttaa, mutta tietääpähän jatkossa ottaa ne ajoissa, onkohan nyt perjantai vai lauantai viimeinen päivä ne tilata.
Ennen xurin lähtöä pitää tilata. Opein kantapään kautta eilen.. yhtään tilausta en jättänyt ja ketuttaa ihan simona
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

http://kotaku.com/sources-destiny-will-get-paid-cosmetic-dlc-and-free-ne-1734800399
Jep jep. Jotain huhuja tästä jo pyöri, ettei maksullisia lisäsisältöpaketteja tulisi enää kuin vuosittain. Nyt se sitten on varmistunut. Vuoden mittaan tippuva sisältö rahoitetaan mikromaksuilla kosmeettisista herkuista.

Jos tuo sisältö jää kosmeettiselle tasolle, ei mulla ainakaan ole mitään probleemaa. Mikäli lähdetään tuosta pidemmälle, pelistä muodostuu melkoinen pay-to-win systeemi. Sellaisesta en pidä ainakaan itse.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mielenkiintoista. En itsekään ole kosmeettisia ostoksia vastaan, mietin vaan miten tasokasta ja riittoisaa sisältöä tässä vuoden mittaan tulee ulos. Jospa tällä kertaa halvalla(ilmaiseksi) saisi hyvää.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mielenkiintoista. En itsekään ole kosmeettisia ostoksia vastaan, mietin vaan miten tasokasta ja riittoisaa sisältöä tässä vuoden mittaan tulee ulos. Jospa tällä kertaa halvalla(ilmaiseksi) saisi hyvää.

En valitettavasti usko hetkeäkään että sieltä tulisi mitään tasokasta sisältöä tuolla bisnesmuodolla, samaa settiä samoissa kentissä väärinpäin ja oikeinpäin juostuna, hivenen erilaisilla viholliskokoonpanoilla, tarinaa ei kannata odottaa. Jo pelkästään 20 euron dlc:llä sai tuollaista menoa niin mitä voi odottaa ilmaiseksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toi NF on vähän ristiriitainen eventti nykyään. Year1 se oli liian helppo ja siitä sai expa boostin typerän loottitablen palkinnon lisäksi. Nykyään se on vaikea, mikä sinällään on hyvä asia, pelissä pitääkin olla haastetta, mutta nyt sieltä ei saa palkinnoksi kuin sen typerän loottitablen palkinnon, joka pahimillaan on outokolikoita. Oi kiitos siitä, ne lämmittävät niiden 500 vaultissa olevan kolikon lisänä..
Eli eventtiä vaikeutettiin ja palkintoa huononnettiin. Bungie, miten meni niinku omasta mielestä...

Raidi on kyl mahtavuutta, sitä vielä jaksaa vääntää. Mutta nyt olen yhden hahmon pelannut 305 light, ja on 4 Crusible questia kesken, eikä mitään muuta. Ja kakkos hahmo on 301 light ja kolmaskin on korkattu jo 280 tasolle, niin ei tässä pelissä hirveästi enää pelattavaa ole. Ei noita ihan samoja tarinatehtäviä jaksa joka hahmolla pelata. Ehkä parin kuukauden päästä, mutta ei todellakaan heti putkeen.
PvP on ihan viihdyttävää, mutta siihen ei synny samanlaista pelihimoa kuin tuohon PvE puoleen ja hahmon kehitykseen, olen pikkuhiljaa saavuttamassa pisteen, jossa raidi läpäistään viikossa pari kertaa ja Destinyn viikkoannos on sitten siinä. 40 egen dlc ja kuukaudeksi pelattavaa, noh, sen verran yhteen normipeliin yleensä tulee käytettyä ellei kyseessä ole joku moninpeli mitä pelaa vain peliseuran takia.

Miksei Bungie tweakannu noita vanhoja raideja year2 kuntoon? Kyllä niitäkin olisi kiva vääntää, jos palkinnot olisivat year2 tasoa ja vaikeutta olisi sopivasti. Nyt Hard Crotakin on lähinnä vitsi, joka ei enää edes naurata, 1 miekka=HC Crota=WTF?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Varmaan vanhoja raideja ei ole sen(kään) takia tweakattu Year 2 kuntoon, ettei se ole loren kannalta järkevää. Niiden aika oli ja meni (loren kannalta) ja ne selvitettiin. Nyt Guardianit on huomattavasti vahvempia ja paremmin varusteltuja kuin silloin niin eipä se ihmekään ole, että joku Crota menee nurin noin helpolla. Juurihan tässä on tapettu Crotan isä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Makunsa kullakin, itsellä kaikki kolme hahmoa nyt light 301-307 riipuen aseista ja mulle tää dlc vasta alkaa nyt viikonpäästä kun ironbanana ja trials alkaa.
Tähän asti on vain straikeissa varustaudutta raidiin ja raidissa varastauduttu trialssiin ja nyt kun alkaa olla kamat tiptop pikkuhiljaa niin vasta päästään siihen cremdelacremiin :)

+ tietenkin sitä oottaa innolla vielä hardmode raidia ja että pääsee keskiviikkona vihdoin alottamaan tuon firstcursen questlinen :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En valitettavasti usko hetkeäkään että sieltä tulisi mitään tasokasta sisältöä tuolla bisnesmuodolla, samaa settiä samoissa kentissä väärinpäin ja oikeinpäin juostuna, hivenen erilaisilla viholliskokoonpanoilla, tarinaa ei kannata odottaa. Jo pelkästään 20 euron dlc:llä sai tuollaista menoa niin mitä voi odottaa ilmaiseksi.

Tälläisen mallin tuotto% on reilusti suurempi kuin 3 expansionia vuodessa. Activisionilla on se todistettu jo monessa pelissä (Hearthstone, Diablo 3 aasia serverit, HoTS etc).

Jos nuo skinit vielä aseisiin asti jossain välissä ehtivät niin siinä on jo pelkästään miljoonabisnes (katso CS). Yllättävän moni noihin rahaa kuluttaa reilusti enenmmän kuin lisäosiin.

Itselle uudet missionit/questit on aina hyvä asia, ihan sama kuinka kierrätettyjä ne ovat. Vuosi on pitkä aika, joten eiköhän siihen hyviä missioneita tai jopa raidi mahdu. Niin ja kaikki siis ilmaiseksi joten ei paljoa voi valittaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Varmaan vanhoja raideja ei ole sen(kään) takia tweakattu Year 2 kuntoon, ettei se ole loren kannalta järkevää. Niiden aika oli ja meni (loren kannalta) ja ne selvitettiin. Nyt Guardianit on huomattavasti vahvempia ja paremmin varusteltuja kuin silloin niin eipä se ihmekään ole, että joku Crota menee nurin noin helpolla. Juurihan tässä on tapettu Crotan isä.

No niin, en minä edes ajatellut mitään tarinaa ja sen jatkumoa. Minulle noi raidit on yksittäisiä eventtejä mitä on kiva pelata porukassa.

Ja tottahan toki, niille pelaajille on vielä pari hienoa eventtiä avautumassa, joille tämä peli on PvP kokemus ja PvE on vain pakollinen paha hahmoa kehittäessä. Minulle tämän pelin PvP ei tarjoa mitään sellaista miksi tätä edelleen ylipäätään pelaisin, siihen tarkoitukseen on parempiakin FPS rymistelyjä olemassa. Mutta nämä ovat niitä kuuluisia makuasioita...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tälläisen mallin tuotto% on reilusti suurempi kuin 3 expansionia vuodessa. Activisionilla on se todistettu jo monessa pelissä (Hearthstone, Diablo 3 aasia serverit, HoTS etc).

Jos nuo skinit vielä aseisiin asti jossain välissä ehtivät niin siinä on jo pelkästään miljoonabisnes (katso CS). Yllättävän moni noihin rahaa kuluttaa reilusti enenmmän kuin lisäosiin.

Itselle uudet missionit/questit on aina hyvä asia, ihan sama kuinka kierrätettyjä ne ovat. Vuosi on pitkä aika, joten eiköhän siihen hyviä missioneita tai jopa raidi mahdu. Niin ja kaikki siis ilmaiseksi joten ei paljoa voi valittaa.

Saattaa ollakin, tästä on vaan pieni matka siihen kun huomaavat mallin erittäin tuottavaksi ja alkavat hivuttamaan erinäisiä aseita sun muita pikku apuja sinne mikromaksujen taakse, yksi todennäköinen kohde on erilaiset buffit esim X tunnin päällä oleva bonus xp, X tunnin päällä oleva suurempi mahdollisuus saada lege engrameja jne. Kyllä ne osaavat sen tehdä niin ettei kukaan pysty valittamaan pelin muuttuneen Pay to Win -muotoon.

En pidä tästä suunnasta ihan yleisellä tasolla, liian monet pelit on jo laittaneet mukaan mikromaksuja vaikka pelistä on kertaalleen maksanut sen 60 euroa, Destinyn tapauksessa reilusti päälle 100 euroa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Luke Smith twiittasi eilen, että kyseessä on vain easter egg. Tuo twiittihän näkyy myös linkkaamasi jutun lopussa. Tuskin olisi antanut noin suoraa vastausta, ellei myös sitä tarkoittaisi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

http://kotaku.com/destiny-players-d..._source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow

Tällänen osu naamakirjassa silmään, jännä nähdä mitä tuo tullessaan vaikka hard modessa vai keksiikö joku ennen sitä mitä pitää tehdä... :)
Luke Smith twitterissä

"Oryx's Basketball Court is a fun Easter Egg the team put together. It's just a place to Dunk like your neighbors 8 ft rim. No loot to find"

Edit. Vähän myöhässä mut siinäpä tuo twiitti
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No niin, en minä edes ajatellut mitään tarinaa ja sen jatkumoa. Minulle noi raidit on yksittäisiä eventtejä mitä on kiva pelata porukassa.

Ja tottahan toki, niille pelaajille on vielä pari hienoa eventtiä avautumassa, joille tämä peli on PvP kokemus ja PvE on vain pakollinen paha hahmoa kehittäessä. Minulle tämän pelin PvP ei tarjoa mitään sellaista miksi tätä edelleen ylipäätään pelaisin, siihen tarkoitukseen on parempiakin FPS rymistelyjä olemassa. Mutta nämä ovat niitä kuuluisia makuasioita...

Jep makuasioita ja kyllä tuo pvekin maistuu oikeen kivasti kun on aika mukava ja laaja porukka pelaamassa raideja ynm :)

Tuosta pvp puolesta vielä että itselle tuo trials on vaan niin parasta mitä on :) Ei machmakingiä vaan pieni 3h oma porukka jonka pitää toimia että tulosta syntyy etkä voi syytellä randomeja häviöistä ja tuo että sun porukan pitää saavuttaa se 9 voittoa putkeen (-boonit tietty) saavuttakses oikeasti jotain saa vaan ne onnistumiset maistumaan niin paljon paremmalta. :)
Tai kun oma jengi on 4-1 häviöllä ja otatte porukalla päät perseistä ja voitatte matsin 4-5 se on omastamielestä vaa jotain nii siistiä :D

Ihan toista luokkaa kun cruciblessa meet 2-3 hengen porukalla pelaa riftiä ja kaikki omat siniset pelaa nurkassa deadmachiä sillävälin -.-
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ilmeisesti Sleeper Simulant quest etc. on nyt saatavilla? Prkl kun pääsis jo pelaamaan... :D:D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ilmeisesti Sleeper Simulant quest etc. on nyt saatavilla? Prkl kun pääsis jo pelaamaan... :D:D
Juu, mutta toistaiseksi näyttää päättyvän umpikujaan. Joko jotain aukeaa ajan myötä, tai sitten toivotaan että joku kovemman luokan pelaaja kaivaa seuraavan stepin esiin.

e. miten jotkut sai sen gunsmith lvl 5 jo kasaan? Omasta mielestäni olen tehnyt kaikki asebountyt (ekalla viikolla NF-bonuksen kanssa) ja napsinut tehtävät mistä tulee repua. Eihän noita DVALINeitakaan loputtomasti putoile?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

e. miten jotkut sai sen gunsmith lvl 5 jo kasaan? Omasta mielestäni olen tehnyt kaikki asebountyt (ekalla viikolla NF-bonuksen kanssa) ja napsinut tehtävät mistä tulee repua. Eihän noita DVALINeitakaan loputtomasti putoile?
Ilmeisesti viikko sitten oli ollu jotain bugia viikkoresetissä, jossa oli saanu uudet testiaseet, ja sitten keskiviikkona samat uudelleen..
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ilmeisesti viikko sitten oli ollu jotain bugia viikkoresetissä, jossa oli saanu uudet testiaseet, ja sitten keskiviikkona samat uudelleen..
Sen bugin kanssa sai rank5 jo viimeviikolla. Itse tehnyt vain aseet jokaviikolla+ ne fusarit ja crucible questline josta saa 500repua niin sai nyt rank 5 ja first curse bounty aloitettu ja nyt odotellaan taas armsdayta :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sen bugin kanssa sai rank5 jo viimeviikolla. Itse tehnyt vain aseet jokaviikolla+ ne fusarit ja crucible questline josta saa 500repua niin sai nyt rank 5 ja first curse bounty aloitettu ja nyt odotellaan taas armsdayta :)

Mulle tuli eilen kanssa rank 5 ja sain tuon Exotic questin.

Tein ekalla viikolla NF-buffin kanssa rank 1:n ja sen jälkeen testiaseet + Fusarit ja Gunsmithin antamat questit. Crucible-questlineä en ole tehnyt sinne asti missä saa Gunsmithille repua. Omasta mielestäni en ole käyttänyt hyväksi tuota bugia, mutta eipä voi muistaa noin kauas tuliko silloin testattua kahteen kertaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mulle tuli eilen kanssa rank 5 ja sain tuon Exotic questin.

Tein ekalla viikolla NF-buffin kanssa rank 1:n ja sen jälkeen testiaseet + Fusarit ja Gunsmithin antamat questit. Crucible-questlineä en ole tehnyt sinne asti missä saa Gunsmithille repua. Omasta mielestäni en ole käyttänyt hyväksi tuota bugia, mutta eipä voi muistaa noin kauas tuliko silloin testattua kahteen kertaan.
Ite tehnyt ton Crucible-questinkin ja silti puuttuu vielä jokunen sata pongoa rank 5:stä. Ei nyt aukea mulle mikä tässä mättää, mutta vähän nyt kaikki viittaa siihen että olen ollut niin reikäpää, että jäänyt joltain viikolta päähahmolla ottamatta noita bountyjä :mad:
 
Ylös Bottom