Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Keskustelu kun muutenkin käy näin kuumana täällä, niin mahdollisuus siihen että joku titani olisi tuossa tuossa tilanteessa jäänyt ylimääräiseksi taitaa olla aika pieni.

Melkein ehdottaisin jotain reddittä tai muuta ulkomaista foorumia.

Ps. Itse jo koodit syötettynä ja viimeisiä pomoja vailla. (tosin lokkina)


Löydettiin "orpo" titani ja saatiin koodit kuntoon. Vielä kolme possia raidissa niin tussarin saisi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ihan jees tussari toi exo pulse on, ainoo "vitutus" että kun se nyt on light 390, niin voi muuta primaryä käyttää, ennenkuin levelit alkaa kohdata.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ihan jees tussari toi exo pulse on, ainoo "vitutus" että kun se nyt on light 390, niin voi muuta primaryä käyttää, ennenkuin levelit alkaa kohdata.
Kyllähän niitä toisia aseita voi käyttää, eihän se light nouse kokonaisuudessaan kahdella parhaimmillaan jos gearit on kunnossa :D
 
No sillä 2 lightilla on jo todella iso merkitys vaikka uuden Gearin putoomisessa [emoji2]

Edit: Niin siis toki jos ne varusteet ei viä oo kunnossa, en osaa lukee kerralla oikein [emoji2]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mitä mieltä olette Dead Orbitin Keystone 01 Skoutista, joka tuli seuraavilla perkeillä.
(Red Dot-ORA2, Ranged Lens RLS3, Reflex*) - (Extended Mag*, Lightweight) - (Perfec Balance*, Unflinching) - Crowd Control*
Kannataako tuota rollia infusata? Tällä hetkellä 250.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mitä mieltä olette Dead Orbitin Keystone 01 Skoutista, joka tuli seuraavilla perkeillä.
(Red Dot-ORA2, Ranged Lens RLS3, Reflex*) - (Extended Mag*, Lightweight) - (Perfec Balance*, Unflinching) - Crowd Control*
Kannataako tuota rollia infusata? Tällä hetkellä 250.
Ei paras mahdollinen, mutta ihan kelpo. Jos Tier 1 - Tier 3 luokkaan tuon laittaisin niin luultavasti Tier 2 keski kastiin menis.
Kelpo pyssy PvEhen niinkuin myös PvPhen.
Jos ite sanoisin niin PvE puolelle parhaat perkit olis (Extended Mag / Explosive Rounds - Full Auto) - (Hammer Forged / Perfect Balance - Outlaw) - (Firefly)
PvPhen nopea scoutti full autolla ja crowd control tai hidden hand

Muutenkin hieman turha kysellä toisilta kannattaako asetta fusettaa. Kaikilla kun on oma mieltymys :)
Esim itse en tykkää Suros PDX Pulse Riflestä jos siihen tulee Perfect Balance, Small Bore ja Counter Balance, kun taas pari kaveria pitää sitä yhtenä parhaimpana rollina.
Liian vähän recoilia mun makuun :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pikkuhiljaa noustaan. Nyt taitaa olla 327.
Meinasi käydä vahinko Hawksaw:n kanssa, kun katsoin että pienempi leveli kuin käytössä olevalla (ei toi infuse tule aina mieleen).
Noh, katsoin perkkejä missä oli seuraava kombo.
Counterbalance, HCR ja Smallbore.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Täällä oltais melkein 390, jos samperin 365 ghost ei himmais matkaa. Paree olis tulla se sit sieltä IB rank 5 [emoji2]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Täällä oltais melkein 390, jos samperin 365 ghost ei himmais matkaa. Paree olis tulla se sit sieltä IB rank 5 [emoji2]
Minulla on kaikki kolme hahmoa pelattu IB rank 5. Eikä ole yhtään ghostia tähän mennessä tippunut.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aah okei, eli toiveet on vähissä siitäkin sitten. Voi PRK.... kun sitä ei tuu mistään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itselle tuli ghost kun olin rank 4, ei niitä hirveästi tipu, mutta pitää olla jo huono tuuri ettei saa yhtään jos on 3x rank 5, melkein joka pelissä joku sellaisen saa. Sain myös yhden faction paketista, mutta ei niitä sieltäkään pahemmin satele.

369 nyt mittarissa, pitää hakea skeleton keyllä artifacti jotta pääsee etiäpäin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse olen kahdella hahmolla 386, Huntterilta puuttuu 2 lightia jotta olis 387 ja Titaanilla 3. Warlock on vasta 384.
Itelläni tippus IB Ghost randomina pelin päätteeksi tasolla 384.
Ghost on toki 387 joten ei hätää :)

Mulla on tippunut 8 Ghostia jo Faction Packageista. Chroma paketeista 7 ja Weaponista 1.
Armor paketteja en edes avaa enään kun Chroma antaa samaa tavaraa kuitenkin.
Kaverikin on napannut Ghostit vain Chroman kautta.
Eli vaikuttaa siltä, että sieltä Chromasta saa parhaalla % Ghosteja.

Eli huomenna ei muutakun ostat Strange Coineilla 600 Heavyy Xúrilta joilla sit levutat Factionia 6 Tasolla ja toivo parasta :D
Toki voihan niitä enemmän ostaa, mut ite ostan aina sen 600 Hevi vaippaa ja 150-200 3 of Coinia. Loput strange coinit jää säästöön sit pahan päivän varalle.

EDIT: Artifacteja saa sit myös Eris Mornin paketeista hyvällä %. Itse levuttanut nyt 2 viikon aikana 4 Tasoa Eriksen factionia. 2 Artifactii tippunu :)
Ei muutaku Court of Oryxiin. Antiqued Runeilla nousee taso mukavasti ja Exoticiakin tippuu vähän väliä. Ja tietenkin sen sokeen naikkosen bounteja kannattaa tehdä kun saa faction reppiä 250-750
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pitääkin kokeilla niitä chroma-paketteja normaalien sijasta ensi kerralla.

Peliaika on nykyään niin kortilla että on hyvä kun on tullut säästettyä moteja, coineja sun muuta, ei jää niin pahasti jälkeen leveleissä.
 
No juu itse en ole ainuttakaan chroma pakettia aukaissut [emoji2] Nyt mulla venailee siellä 4 faction pakettia valmiina avattavaksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei näkynyt ghostia. IB rank 5 ja faction rollauksiin 800 motee ja 250 000 glimmeriä noilla sai 14x pyöräyttää ympäri eikä mitään [emoji2]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mulle on tippunu 2 ghostia kun yhden hahmon levuttanu ib rank 5:een.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mulle on tippunu 2 ghostia kun yhden hahmon levuttanu ib rank 5:een.

Onnea vaan sinulle. :) Kuinkahan monta tuntia on tullut lisää jo tahkottua iron banneria ghostin toivossa. Sinäkin aikana nähnyt vain yhden ghostin tippuvan toiselle pelaajalle.
 
Mulla on viä vaihtoehtona 2x NF ja Raidi jos noista ei tuu, niin lähtee Destiny melkein poistoon. Ihan turha hakata päätä seinään, kun light leveliä ei enään saa ylemmäs ilman parempaa ghostia ja sitä on kymmeniä tunteja nyt yritetty.
 
Ylös Bottom