Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Muistaakseni viikko sit lueskelin bungien sivuilta, että ghosteja ja artifacteja tippuu vähemmän kuin on tarkoitettu. Miettivät jotain tehtävää, josta niitä tippuis.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pelaako kukaa tätä ilman rise of iron lisäosaa. Eli ei oo lisäosaa et paljonko lightia voi saada.

Joku tääl kirjotteliki että sinisiä engrammeja saa 365 asti siinä kohtaa ny suunnillee menossa mitäs sitten pystyykö enää muuta tekeen tietty exotic voi varmaa saada parempii 366 kypärän sain exotic.

taken war strike pelailin vaa ni sai toho 365 asti aika lail mitäs sitten seuraavaks vai joutuuko ton lisäosan hommaa jos haluu eteen päin kait toiki tulee tarjouksee halvemmal ku hetken viel odotettelee.

Artifact pitäs löytää parempi eiköhä senki saa eris mom tai court of oryx jos pelailee.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

290d9a57c5bdc72b39d32d68fc890775.jpg


Mitäs jengi on mieltä tälläisestä scoutista? Kannattaako pitää mukana ja uppailla. Tipahti muistaakseni Dead Orbitin paketista.

Eli perkkejä: Explosive rounds, hammer forged (range, accuracy) ja firefly (tarkalla ampumisella kohde räjähtää)

Omaan silmään näyttää aika kivalle.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sanoisin, että scout rifleen parhaat perkit on sellaset, jotka kasvattaa damagea, lipasta tai stabilitya. Firefly on hyvä perk etenkin PvEssä, jossa viholliset liikkuvat usein massoissa. Third eye on suhteellisen turha PvEssä, koska tuskin kukaan ikinä siellä yllättää tähdätessä. Hammer forged on sarjassa ihan kiva, koska lisätty tarkkuus on jees, mutta rangea scouteissa on jo tarpeeksi.

Explosive rounds taas mielestäni on aika hölmö perk varsinkin jos sen lisänä on joku precision tappoa vaativa perk kuten firefly tai outlaw. Explosive rounds jakaa damagen siihen räjähdykseen ja luotiin, jolloin saattaa käydä niin, että fireflyn proccaamisesta saattaa tulla vaikeaa.

Omasta mielestäni ideaali rolli scouttiin on sama kuin Dead Orbitilla oli tarjolla eli Hung Jury Taken Kingin alkupuolella. Siinä oli triple tap eli kolmen precision shotin jälkeen yks luoti takas lippaaseen, hand laid stock eli pienempi rekyyli mutta rangea vähemmän, jolloin tuo precision shottien landaaminen oli helppoa ja sitten siinä oli vielä firefly.

Lyhyesti sanottuna pistäisin palasiks.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hard raidin nopeimmat veti 42min läpi.

Vähän vaa enempi servitoreja, monitoreja ja aksiksessa turretti joka pitää diseiblaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mitäs Destinyyn kuuluu nykyään? Pelasin aikoinaan The Dark Belown jonka jälkeen en ole koskenut peliin, mutta nyt alkaisi taas kiinnostamaan avaruusseikkaileminen... Kuinka paljon tuskaa olisi luvassa näin pahasti kärryiltä pudonneelle ja mitä kaikkea uutta ja jännää siellä olisi tarjolla?

Edit: Ja tähän samaan syssyyn vielä kysymys: Kun omistan pelkästään base gamen ja TDB:n, niin miten tuo Destiny kannattaisi päivittää jos halajaa takaisin pelaamaan? Suoraan The Collection PSN-storesta vaiko House of Wolves ja sitten vielä erikseen ostoon Rise of Iron?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Osta se collection suoraan. Ei mikään mahdoton homma päästä taas jaloilleen, tosin moni asia on muuttunut ja paljon on tullut uutta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Osta se collection suoraan. Ei mikään mahdoton homma päästä taas jaloilleen, tosin moni asia on muuttunut ja paljon on tullut uutta.

Saituri kun olen, tilasin fyysisen kopion hieman PSN-storea halvemmalla. Loppuviikosta sitten pääsen repimään hiuksia päästäni ja tuskailemaan miten kauas muiden guardianejen tasosta sitä onkaan pudonnut.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vanhan Destinyn ilmeisesti viimeinen sisältöpäivitys tuo vanhat raidit vihdoin takaisin.

[video=youtube;gvggkQs3N8I]https://www.youtube.com/watch?v=gvggkQs3N8I[/video]

Kai sitä pitää kirjaan yrittää jotain raapustaa ja VoG ainakin kerran vetäsemässä muistojen siivittämänä.

Toivottavasti uusia tai vanhoja juustoja löytyy, ne olivat se suola.
 
Toivottavasti juustot on poistettu, erittäin typerää jos niitä ei ole. Toki niille ne on hyvät ketkä ei muuten raideja pääse läpi. Sitten vaan sitä harjoittelua, kyllä se menee ihan legitisti myös [emoji2][emoji2]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toivottavasti juustot on poistettu, erittäin typerää jos niitä ei ole. Toki niille ne on hyvät ketkä ei muuten raideja pääse läpi. Sitten vaan sitä harjoittelua, kyllä se menee ihan legitisti myös [emoji2][emoji2]

Mitäs juustoja nyt meinaat? Nuohan kaikki korjattiin jo pari vuotta sitten.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Crotas Endin toisessa vaiheessa pääsee vielä sillan yli heiluttemalla miekkaa ja hyppimällä, vaikka siltaa ei olisi. Live teamin vetäjät kuitenkin puhuivat, että aikovat tuoda noista raideista eräänlaisen directors cutin, että oiskohan se sitten korjattu toikin bugi. Loput bugithan korjattiin jo ennen kuin Crotan hard mode edes julkaistiin.

En kyllä itse ymmärrä, miten ne juustot oli niiden raidien suola. Niillä ohitettiin mekaanikoita, joita Bungie oli tehnyt pelaajien hallittavaksi. Olihan se silloin ihan hauskaa mennä sieltä mistä aita on matalin, kun ainoa tapa päästä max lightiin oli raidaus. Nyt kun se ei ole, tuntuu vähän typerältä mennä pelaamaan raidia, jotta sen voi juustota läpi.

Esimerkiksi tuo siltakohta oli normaalisti vedettynä jännittävä, kun taas juustoamalla yks jätkä menee yli ja pari kaveria toiselta puolelta ressaa ja paukuttelee kaukaa ice breakereilla jippii. Itse toivon, että nyt jokainen pääsee kokemaan noi raidit nykylighteilla, jolloin niissä on ehkä haastettakin.

Toi uusi 13 sivunen kirja vaikuttaa iha kivalta porkkanalta Destiny 2:sta odotellessa. Jokaisen sivun suoritettua saa uuden emblemin ja repua keräämällä eri emblemeitä. Saavutettuaan 3/4 vaadituista kohdista avautuu koodi, jolla voi ostaa Bungien storesta Age of Triumph t-paidan. Näin voi esimerkiksi näyttää olleensa Destinypolulla alusta saakka.

Ensi viikolla ilmeisesti kerrotaan lisää noista viikkoaktiviteeteista, mutta ainakin itseä kiinnostaa nähdä mitä kaikkea Bungie on keksinyt virikkeeksi uutta peliä odotellessa. Päivitettyjen raidien ja record bookin lisäksi on luvassa sandbox päivitystä taas sekä päivitys viikkoaktiviteetteihin.

Destinyä on tosiaan tullut hakattua aktiivisesti alusta saakka ja siitä on tullut nähtyä selvä kehityskaari, vaikka pieniä mutkia matkan varrella on ollut. Toivottavasti tältä pohjalta saadaan erinomainen jatko-osa, joka ei ole samanlainen rykäelmä kuin tämä alkuperäinen oli julkaisussaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juustot olivat yhteisön hengentuotetta ja siten yhteistä kivaa. Niille saatiin nauraa ja ihmetellä miten joku oli tuonkin hoksannut. Toki tätä ennen oli usein jo ehditty läpäistä monen tuumailun jälkeen siten kuin pelintekijä oli tarkoittanut. Ehdottomasti raidien suola nyt ja jatkossakin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ymmärrän mitä meinaat Nisu, mutta tarkoitinkin sitä, ettei niitä samoja bugeja sinne enää tarkoituksella uudestaan laiteta. Ne olivat hauskoja silloin, mutta samalla osalle se kenties ainoa raidikokemus saattoi sisältää mekaanikoiden ohituksia, kun muu raidiporukka halusi päästä helpolla. Nyt, kun niitä bugeja ei toivottavasti ole jokainen pääsee kokemaan raidit niin kuin ne alun perin oli tarkoitettu. Viimeiset kaksi raidiahan olivat suhteellisen bugivapaita, mitä nyt Oryxissa Ogret spawnaili miten sattuu ja uusimmassa keskivaiheessa peli muuttuu aika lailla diashowksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Niitä mitä on tai tulee olemaan. En tiä mistään korjauksista vastasin vaan ylempään viestiin.

Korjattu ja korjattu vielä kerran uudestaan. Striimissä ainakin sanottiin että VoGin templarissa ei voi enää siellä ylhäällä sniputella oracleja (joka ei ollu devien tarkoittama pelityyli ja oli vähän juustomainen)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Koskas nuo vanhat raidit tulee uudella levelillä pelattavaksi?
28.3

Harmi vaan kun Bungie ei nostanut light leveliä. :/
Noh kaipa tässä hommaa riittää edes hetkeksi kun yrittää saada uuden Fatebringerin, Black Hammerin, Fang of Ir Yutin ja Vex Mythoclastin. Olisin vaan ite toivonut Light lvl nousua vaikkapa 420 ja ainoastaan Raid kamoilla olis voinut siihen päästä. Olis ollut sentään joku syy jaksaa grindata peliä muutaman kuukauden.
Noh toivottavasti kirja saa syyn edes siihen hommaan sitten
 
Ylös Bottom