Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry 4 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Onko tästä tullut jo Demo Suomen PS-storeen??? En itse ainakaan löytänyt sitä.:O
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Onko tästä tullut jo Demo Suomen PS-storeen??? En itse ainakaan löytänyt sitä.:O
Ei ole omaan Storeemme DMC4-demoa tullut, mutta USA- ja JAPANI-Storelle kyllä,
molemmista ladattuna demo on täysin englannin kielinen.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

En tiedä onko tästä jo puhuttu täällä, mutta peli kuulemma vaatii, että 5 gigaa dataa asennetaan ps3 kovolle. Pitää varmaan tosissaan harkita isomman kovon hankkimista, kun eihän tosta tule mitään jos pelit alkavat vaatimaan noin paljon, kauhulla odotan paljonko GTA IV vaatii dataa kovolle :eek:
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

En tiedä onko tästä jo puhuttu täällä, mutta peli kuulemma vaatii, että 5 gigaa dataa asennetaan ps3 kovolle. Pitää varmaan tosissaan harkita isomman kovon hankkimista, kun eihän tosta tule mitään jos pelit alkavat vaatimaan noin paljon, kauhulla odotan paljonko GTA IV vaatii dataa kovolle :eek:

Eikai se mitään vaadi (kiitos Xboxin), kun ollaan ilmoitettu ettei kovalevyä tarvita boxille ja pelithän ovat identtiset..
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Tulipas tuo demo ladattua, ja pelailtua. Ei voi muuta sanoa kuin että ostoon menee heti kun ilmestyy, koska oli kyllä sen verran asennepeli :D
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Peli on niin samannäköinen konsoleilla, että vähän piikkiä heitin vaan. Vertailin eilen illalla itse ja erot olivat naurettavia. En meinannut huomata eroja millään. Jotkut sivustot ovat kertoneet PS3:n paremmista varjostuksista, heijastuksista, tekstuureista, toiset taas toisinpäin. Samannäköisiä nuo ovat värien tummuutta lukuunottamatta. Jos olisin joutunut sokkona pohtimaan kumpi on kumpi, niin värien tummuus olisi ollut ainoa asia, jolla olisin voinut eron huomata, kun taas esim.Burnoutissa pelin töksähtelyn huomaa selvästi XO.lla tietyssä tilanteessa.
Minä en kyllä demon perusteella menisi sanomaan mitään, ties kuinka vanha tuokin on (samaista demoa esiteltiin ensimmäistä kertaa jo joskus syyskuussa 2007). Lopulliset vertailut kannattaisi jättää sinne lopullisten pelien julkaisuun asti. Tosin, tuskinpa nyt mitään sen suurempia eroja on. PS3-versiossa ei monien mukaan ole käytännössä yhtään hidastelua (jotain harvoja tapauksia lukuun ottamatta) kun taas XO-versio kärsii niistä hieman enemmän. Ei tuon pelaamista silti pitäisi hankaloittaa.

Ja kyllä, PS3-versio asentaa kovolle 5gigaa dataa lataustaukojen tuhoamiseksi. XO-version lataukset saattavat kestää sen 5-10 sekuntia (lopullista peliä levyltä pelatessa, demo saattaa ymmärrettävästi ladata nopeamminkin kun kovolta kuitenkin pyörii), PS3:lla ruutu käy lähinnä mustana sen sekunnin tai pari.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Tässä olisi videoarvostelu. Sisältää jonkin verran spoilereita, mutta ei mitään turhan paljastavaa. Arvostelun sisällöstä/laadusta voi olla montaa mieltä.. .
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Demon rajoittuneisuuteen nähden näppärän näköistä pelaamista...

http://www.breatoal.com/dmc4tra2.wmv

EDIT:Niin ja loppupomokaan ei tuottanut hirveitä vaikeuksia... en minä tiennyt että sitä voi noin urakalla pataan pistää.

Joo loppupomo oli vaisumpi mitä luulin . Ekallahan se meni jo läpi ja samoin tokalla kun uudestaan tarvisti demo vetää tietty vielä lyhykäityysensä takia läpi. Nuo koura liikkeet ovat kyllä todella hyvä lisä ja meno tuntuu paljon paremmalta kuin DMC3:sessa. Enää ei tarvitse olla edes blademaster huitoakseen ilmassa kunnolla ;)

bossissa haska kun voi pysyä ilmassa huitomassa sitä nassuun kohtuu kauaa grabbaamalla sitä sarvista tai mistä se nyt ottaakaan siitä kiinni ja tippuessa ottaa uusiksi kiinni ja jatkaa sarjaa :P healthia tippui kyllä ympärille enempi mitä DMC:ssä ikinä on tippunut että otetaan alkavatkin pelaajat huomioon.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Demon rajoittuneisuuteen nähden näppärän näköistä pelaamista...

http://www.breatoal.com/dmc4tra2.wmv

EDIT:Niin ja loppupomokaan ei tuottanut hirveitä vaikeuksia... en minä tiennyt että sitä voi noin urakalla pataan pistää.

Aika brutaalia toimintaa. Jo tuosta videosta oppi paljon. Näköjään miekan voi pitää jotenkin koko ajan (miten? En tiedä, koitan pian) vähintään level 1 -tasolla hanaa vääntämällä. Myös juoksuun pääsee normaalia nopeampaa, jos dashaa ensin ja juoksee siitä. Pari salapaikkaa tyyppi myös löysi, mutta missasi muutaman, jotka itse olen löytänyt. Joka tapauksessa kyseessä on paratiiesimerkki siitä, miten DMC:tä pelataan :cool:

Edit.

Secrets unfold, part 1.

Yhden tason latauksen saa näköjään ainakin yhden tai kahden iskun kombojen jälkeen. Vaatimuksena on, että näpäyttää "hanaa" juuri oikean framen aikana. Yhden ja kahden iskun komboissa frame on juuri lyöntianimaation keskivaiheessa. Tarkemmin juuri silloin, kun miekka ohittaa Neron olkapään. Sama ajoitus kelpaa joka iskun jälkeen. Homma toimii myös ilmassa. Lisäksi munaa komboihin saa, jos vaikka ensin huitaisee vihua ilman targetointia kahdesti, näpäyttää level 1 -latauksen, jonka jälkeen targetointi päällä suorittaa vihollisen ylös nostavan liikkeen. Uusia iskuja löysin myös pari. Nämä tehdään jättämällä pieni viive iskujen väliin. Nothing too fancy, mutta ihan kätsyjä silti.

Secrets unfold, part 2

Dash-liikkeestä juoksuun onnistuu vain ja ainoastaan, jos dashaa alas jostain, vaikkapa korokkeelta. Putoamisen aikana pitää vain painaa eteenpäin, jolloin juoksu aktivoituu.

---

Noi latausliikkeet ovat selvästikin ihan must, jos tahtoo tahkoa pelin vaikeammalla vaikeustasolla. Rinnastaisin ne suoraan Guilty Gear -sarjan roman cancel -ja falce roman cance -liikkeisiin. Pirun vaikeita, mutta palkitsevia!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Nyt on demo hakattu muutamaan otteeseen läpi ja täytyy sanoa että oikein loistava peli on kyseessä. Tämä on ensimmäinen kosketukseni kyseiseen pelisarjaan ja nyt kyllä harmittaa kun en aikaisemmin ole tähän tutustunut. Peli tulee varmasti ilmestymään hyllyyni heti julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Oon nytte pelannu ton demon jotain 4 kertaa läpi ja joka kerta tekee vaan enemmän mieli ostaa peli. sanokaas nytte ihan rehellisesti että kannattaako se ostaa,kun en ole pelannut yhtään aikaisempaa DMC:tä. Olisinko juonesta ihan pihalla? vaikka toisaalta voihan sitä mennä juonta wikipediaankin lueskelemaan,mutta saattaa olla vähän tylsää.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Oon nytte pelannu ton demon jotain 4 kertaa läpi ja joka kerta tekee vaan enemmän mieli ostaa peli. sanokaas nytte ihan rehellisesti että kannattaako se ostaa,kun en ole pelannut yhtään aikaisempaa DMC:tä. Olisinko juonesta ihan pihalla? vaikka toisaalta voihan sitä mennä juonta wikipediaankin lueskelemaan,mutta saattaa olla vähän tylsää.

Sillä aikaa kun peli asentaa itseänsä kovalevylle, niin ruudulla pyörii edellisten osien tarina, joten hyvin pääset tarinaan mukaan.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Oon nytte pelannu ton demon jotain 4 kertaa läpi ja joka kerta tekee vaan enemmän mieli ostaa peli. sanokaas nytte ihan rehellisesti että kannattaako se ostaa,kun en ole pelannut yhtään aikaisempaa DMC:tä. Olisinko juonesta ihan pihalla? vaikka toisaalta voihan sitä mennä juonta wikipediaankin lueskelemaan,mutta saattaa olla vähän tylsää.
Olen ite pelannut läpi vain kolmosen, ja sen tarina oli ainakin täyttä diiba-daabaa. En usko, että nelosen juonen kannalta on kovinkaan oleellista tuntea edellisiä pelejä. Sitä paitsi jos tuo ColdFiren kertoma pitää paikkansa, niin se on hemmetin hyvä juttu. Mietinkin, että jotain "viihdykettä" sen asennuksen ajaksi täytyisi olla järjestettynä. Pelkän latauspalkin tuijottaminen kun tuntuu monille kaikkimulleheti-teinarieinareille olevan sietämätöntä tuskaa. :p
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

Pelkän latauspalkin tuijottaminen kun tuntuu monille kaikkimulleheti-teinarieinareille olevan sietämätöntä tuskaa.

:p

Jep kiva demo ja meno oli odotetun tyylikästä. IR systeemi vaatii totuttelua ja demon perusteella ei voi vielä sanoa, että onko se hyvä vai huono lisä. Yyber-pelaajille varmasti kivaa opettelua.

Taistelusysteemi oli erittäin tuttu jos kolmosta oli pelannut ja Devil Bringer on loistava uudistus. Animaatio pisti silmään hienoudessaan jos graffoja pitää kehua. Muuten sitten tyylillisesti peli olikin aika peruskauraa ja jatkaa näemmä kolmosen paskaa kenttäsuunnittelua. Eipä tuo kovin suuressa osassa enää tämän sarjan kohdalla ole, mutta ykkönen näytti miten senkin voi hoitaa kunnialla kotiin.

Onneksi kaverini hypettyi tästä ihan kunnolla, niin saapahan pelata heti julkaisun koittaessa :)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 [Hype]

No en tiedä tuon kenttäsuunnittelun osalta... Kyllä sentään eeppisyyttä löytyi jo demosta jonkin verran ja omasta mielestä se ylempi demon osa oli kokonaisuutena aika siisti. Hienon näköisiä ja jylhiä ympäristöjähän nuo on, mutta hankala varmaan muunlaisella kenttäsuunnittelulla toteuttaa pientä leikkikenttää tuolle pelimekaniikalle.
Ja IR on todella vaikea, en ymmärrä sen ajoitusta ollenkaan... Rämppäämällä onnistuu välillä... Kai sekin pitää sitten koko pelissä opetella.
 
Ylös Bottom