Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry 5

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Genre: Action, Hack and Slash
Alustat: PC, PS4, XOne
Kehittäjä: Capcom
Julkaisija: Capcom
Julkaisupäivä: 8.3.2019

Final Trailer (sisältää spoilereita)


Julkistus traileri


Tuskin tämä peli sen enempää esittelyjä kaipaa, demoa voi kokeilla PS4 ja Xbox.
 
Alle viikko enää niin päästään jatkamaan Neron ja Danten mähinöitä. Onkos täällä paljon sarjan faneja? Itse en laske DmC-peliä tähän sarjaan - se oli aikamoista syöpää ja ei ikinä tapahtunut.

EDIT: pistetään vielä sarjan historiasta kertova video jos ei ole jollekkin tuttua mitä matkan varrella on tapahtunut.

 
DmCssä oli kyllä helposti paras combat verrattuna muihin osiin. Bossitkin oli loistavia. Tarina huttua.

Tämän demoa pelasin ja bossia lukuunottamatta jätti kylmäksi.
 
Vähän tylsäkkö demo oli, en tiedä vaikuttiko se kun ei ollutkaan enää kunnon laumaa vihuja vastassa kun vertaa devil May cry 4:n special editioniin.. Demon bossi tuntui myös suoralta kopiolta berialista, Komialta peli silti näytti.
 
Juuri luin Neogafista että Pleikkaversiota on taas länkkärijulkaisussa sensuroitu. On kyllä taas ihme pelleilyä Sonylta.
 
Juuri luin Neogafista että Pleikkaversiota on taas länkkärijulkaisussa sensuroitu. On kyllä taas ihme pelleilyä Sonylta.

Joo lukenu saman aikaisemmin tänään, ei sillä että se itse koskisi mutta onhan se silti perseestä. Mutta onko se vain yksi kohtaus josta olen kuullut, vai onko niitä enemmänkin ?
 
Tuli alotettuu peliä ja vedin demon kenttään asti, kuvittelenko vain vai oliko demo versio pätkitty? Mutta peli vaikuttaa ihan huikealta, 4K/60 FPS HDR luovat sellaisia kuvia ruudulle että huh. Ääniraita on todella mahtipontinen ja bassot on käännetty täysille, dialogi on mestariluokkaa, varsinkin Nico on loistava uusi hahmo. Pelaaminen myös ehtaa DMCtä ja yhtä hauskanpitoa. Alun perusteella kaiken ylistyksen arvoinen tekele.
 
Devil May Cry ykkönen oli aikoinaan itselleni legendaarisen kova. Peli oli pakko läpäistä kaikilla vaikeustasoilla ja hahmoilla. Jos tuohon aikaan olisi trophyja ollut, niin itsestäänselvyytenä olisin harjoitellut niin kauan, että saisin siitä platinaa. Kertakaikkisen mahtava toimintapeli.

Kakkososaa näin striimistä joskus ja kolmosta en pelannut tai nähnyt ollenkaan, nelosta kokeilin demon verran. Odotukset ovat korkealla viitosen suhteen.

Devil May Cry 5 on yksi äänestettävistä striimipeleistä ensi viikon perjantaille. Vaihtoehdot tästä ketjusta.
 
Digital foundry tehnyt konsoli versioista testit:

 
Joo lukenu saman aikaisemmin tänään, ei sillä että se itse koskisi mutta onhan se silti perseestä. Mutta onko se vain yksi kohtaus josta olen kuullut, vai onko niitä enemmänkin ?
Yhdestä kohtauksesta ainakin siinä puhuttiin minkä luin. Eihän tuo varmasti iso asia ole eikä itse peliin vaikuta millään tavalla, mutta jäisi ainakin itseltä hankkimatta ihan vaan periaatteesta; Play-Asian mukaan kuitenkin aasia-versiosta löytyy äänet ja puheet englanniksi, joten ei mitään syytä hankkia paskempaa versiota (Paitsi jos on jotain DLC:tä odotettavissa niin sitten toki vaatii säätämistä tehdä oikean regionin tili ja hankkia krediittejä storeen).

Itse kuitenkin varmaan tämänkin lainailen sitten joskus kirjastosta, ei mitään kiirettä kun vasta ensimmäisen Devil May Cryn olen pelannut. :D
 
Eilen tuli tästä vähän katottua Youtuben kautta. Esim Metacriticin sivuilla ei ole ainuttakaan negatiivista arviota.

Okei se on vaan yks sivu mut tuo on aina kova temppu ettei negatiivisia löydy.

Edellinen sarjan peli oli tuo DMC 4 Special edition.

Miten hyvin tuo Demo kuvaa peliä? Demoja ei useimmiten enään tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä se demo kuvaa peliä hyvin, aika samanalista menoa koko peli.

Itsellä jäi tämä peli kesken johkin chapter 12 paikkeille, oli vaan niin uskomattoman tylsää menoa ja ympäristöt ja vihut niin itseääntoistavia. Tarina ja hahmot oli loistavia, harmi että pelattavuus puoli kompastelee kun ei se tarjoa tarpeeksi vaihtelua.
 
Viimeisin Devil May Cry elämys mulla oli Devil May Cry 2 (PS2) josta tykkäsin tosi paljon, sit vähä jotenki unohti koko sarjan, sit tuli se DmC joka oli ihan ok hack'n slash. Nyt hommasin tän kun halvalla sai, ei voi muuta sanoa kun että peli on "badass". Todella viihdyttävää ja näyttävää mättöä. Tarina ja hahmot vedetty ronskisti ja hauskalla hyvällä tavalla överiks. Kyllä tämä taas herätti ne muistot miksi tämä sarja on vaan niin kova. Napit alkuun tietenkin hukassa, mutta kun edes ne perus jutut alkaa olee siel takaraivos niin aikaseks saa vaikka millaisia överikomboja, pelkästää nappeja hakkaamallaki pärjää mutta mitä hauskaa siinä nyt on?!

Peli myös pyörii PS4Prolla kun unelma.

Mahtava peli!
 
Special Editionin arvostelut, tietysti paras versio pelistä ja nyt sen voi kokea 4K/60 FPS tai 1080P/60 ray tracing tai jopa 120 FPS/1080p ilman säteitä. Täytyy varmaan ottaa uusi rundi tätä jossain vaiheessa kun en ikinä saanut sitä loppuun, jäi jotenkin harmittamaan etten antanut pelille kunnon mahdollisuutta.

 
Täytyy varmaan ottaa uusi rundi tätä jossain vaiheessa kun en ikinä saanut sitä loppuun, jäi jotenkin harmittamaan etten antanut pelille kunnon mahdollisuutta.
Joo, täälläkin on pelattuna johonkin kolmanneksi viimeiseen kenttään tai jotain vastaavaa. En edes oikein tiedä miksi jäi silloin joskus kesken. Peli kun on varsin hyvä.
 
Joo, täälläkin on pelattuna johonkin kolmanneksi viimeiseen kenttään tai jotain vastaavaa. En edes oikein tiedä miksi jäi silloin joskus kesken. Peli kun on varsin hyvä.

Itsellä taisi olla kauhea kiire pelaamaan jotain toista peliä ja sitten tämä piti saada kiireellä läpi, meni väkinäiseks puurtamiseksi. Siksi nuo kommentit oli mitä oli, mutta kyllä haluan uudestaan yrittää next gen versiona.
 
Ylös Bottom