Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry

Kuinkas pitkällä muut pelaajat menevät pelissä ?

Itselläni on vähän ongelmia DMD vaikeusasteen Nelo Angelossa,
mutta eiköhän se kohta mene läpi ellei ohjain hajoa ennen
sitä :D
 
Ai... En edes huomannut, että healthia oli tullut lisää :D

Itse olen muistaakseni kuudennessa tehtävässä, siellä ollaan jossain viemäreissä tai vastaavissa. Ei ole oikein pelikärpänen puraissut, ei jaksa paljoa pelata.
 
vedin sen läpi helpolla, mutta sen jälkeen alkaa suoraan alusta, mutta kun tallentaa pelin niin siihen tallennuksien määrän alle tulee "secret mission" lukemaan aina. mitäs tämä merkkaa? mitä saa lisää kun vetää tän toisenki kerran läpi?
 
No ne secret missionit ovat niitä jotka olet suorittanut eli niistä
ei voi enää saada palkkiota. Jos pelin menee läpi normaalilla
niin se jatkuu hardille siitä sitten LDK tai DMD , mutta easyllä
jos menee niin peli jatkuu uudestaan easyllä...
 
En tavannut sitä "demoni-pantteria"

Olen nyt ehkä mission9:ssä, ja en ole vielä tavannut sitä mustaa "demoni-pantteria"(shadow tai phantom). Olen lukenut jostakin että se tulee vastaan aika alussa, olenko tehnyt jotain väärin ??
 
Mission 4:ssä se shadow tulee ja myös mission 5:n alussa
se on sellainen musta pantteri :) etkä ole tehnyt mitään väärin
jos kerran olet noin pitkällä...
 
mitä mieltä ootte ifritistä ja alastorista? eli kumpaa käytätte ja minkä takia jompi kumpi on parempi? itse en käytä oikeastaan koskaan ifritiä, en ole kokeillu edes kaikkia liikkeitä ifritillä eikä se muutenkaan tunnu hyvältä, liian hidas sanoisin...alastor toimii mielestäni paremmin aseiden kanssa yhteen...
 
Nyt innostuin pelistä, ja sujuu. Peliaikaa tullut jo yli 3 tuntia, joku 16. missio menossa.

Mielestäni Ifrit ja Alystar ovat oikeastaan yhtä "cooleja", ehkä Ifrit on parempi, mutta Alystar sopii paremmin vaikkapa "sinejä" vastaan. Kannattaa muuten hankkia se Boomerang-hyökkäys Alystarinn, se on "cool" ja oikeastaan aika tehokaskin.

Jos Phantomia ei ole tullut vastaan, niin pelaat varmaan Easyllä? Niitä olisi varmaan pitänyt tulla ainakin kaksi kappaletta jo tuossa vaiheessa...

Ikäviä muuten ne lisääntyvät örkit, niitä ei millään meinaa saada hengiltä.
 
Mitenkäs tuo vaikeustaso pelissä? Olen veteraanipelaaja ja yhtään lelupeliä en enää osta...eli onko vastusta?
Entä vihujen tekoäly, voiko niitä kurmottaa pitemmän matkan päästä jemmasta, tms. Entä yleisfiilis...aidosti jännittävä vaiko rennon toimintapainotteinen?

TOP 3 PLUSSAT JA MIINUKSET, kiitos!
 
Kyllä siinä jonkin verran haastettakin on, tai riippuu vähän. Ekassa päävihollisessa sai turpaan oikein kunnolla, mutta pari pääkkäriä kuolee ekalla yrityksellä. Mutta kyllä siinä haastetta on.

Top-listoja en jaksa alkaa kirjoittamaan, kun en keksi oikeastaan miinuksia. Kamera kusee välillä, mutta muuten pelissä on liikaa hyviä ominaisuuksia listattavaksi.
 
Itse käytän Ifrittiä , itse asiassa se on vähän pakko DMD vaikeusasteella... Mutta molemmilla on hyvät skillinsä , mutta
itse suosin Ifrittiä ja Inferno ja kick skilliä sillä, ifrit on myös hyvä
siitä että se menee todella helposti vihollisen torjunnasta läpi
ja on myös kohtalaisen nopea devil muodossa...

Itse olen vielläkin jumissa DMD Nelo Angelossa ,ei tahdo riittää
energiat :) tai oikeastaan sillä riittää ne ehkä vähän liikaakin :)

kyllä peli normaalilla menee viellä ihan suhteellisen helposti läpi,
mutta nyt tässä Danta Must Die vaikeus-asteessa se ei ole
kovin helppoa enää, esim tämän Nelon yksi isku vie yhden koko
energia mittarin :(
 
sen verran vielä että suositteko spardamiekkaa...meinaa sillä ei voi olla devil-muodossa ollenkaan mut muuten se on älyttömän tehokas....ja sit toinen kysymys eli tahkotteko red orbeja jossain paikoissa eli aina poistutte ja palaatte johonkin huoneeseen missä on aina jotkut vastukset vai menettekö suoraan eteenpäin aina eli ette jää paukuttamaan red orbeja? en oo ite jääny keräilemään red orbeja mut tuntuu vähän siltä et jos niitä ei tarkotuksella jää keräilemään ni esim. energiamittaria ei saa ikinä täyteen tai kaikkia skillejä...


no ei se oikeastaan oo halpamaista ku meinaan ei kaikkia skilleja muuten voi millään saada...mut en usko et normal-modessa vielä ees tartten maksimienergiaa tai skilleja mutta vaikeemmilla tasoilla on varmaan pakko keräillä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No tuota sinänsä spardamiekka on hyvä että sillä voi käyttää
alastorin skillejä , red orbbeja jäin itse keräämää johonkin
tehtävään missä tuli 3 plasmaa huoneessa jossa on lentokone
siellä sai noin 10000 orbbia parissakymmenessä minuutissa,mutta
onhan se tietenkin vähän halpa tapa...

mutta suosittelen menemään ainakin pelin hardilla läpi niin
saatte ainakin LDK moden , itse tähtään DMD:n läpi niin saan
Super Danten mutta se tuleeko siitä mitään jää nähtäväksi ;)
 
Menihän peli läpi. Hyvä peli, ei aivan toivomusteni mukainen.

Mites, minkälaista extraa siinä on? Onko mitään syytä lähteä pelaamaan hardia? Entäs special-missionit, pitääkö ne löytää jostain vai tuleeko ne automaattisesti vastaan?
 
No hardilla saat Legendary Dark Knight moden , sillä kun pelaa
saa Dante must Die vaikeus asteen ja sillä kun pääsee pelin
läpi saa Super Danten...
 
Mitenkäs muuten on, kun pelaan pelin läpi ja se alkaa alusta, niin säilyykö siihen mennessä kerätyt red orbit ja noiden aseiden special jutskat?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Raza
Mitenkäs muuten on, kun pelaan pelin läpi ja se alkaa alusta, niin säilyykö siihen mennessä kerätyt red orbit ja noiden aseiden special jutskat?

Jep, kaikki jää talteen. Samoin kaikki aseetkin on mukana heti alusta.
 
Pieni galluppi eniten käyttämästänne tuliaseesta. Itse suosin monissa pomotaisteluissa pistooli+ifrit komboa. Ammukset lentävät nopeasti ja kauas "devil" tilassa.
Haulikko on toinen jota käytin suht ahkerasti.
 
Pistooli tai granaatin heitin + ifrit , helposti devil trigger täyteen
ja sitten vain meteoria ja infernoa kehiin..
 
Hiljasta

Aika hiljasta täällä Devil keskustelussa. Johtuneekohan se siitä et MGS2 julkaisupäivä lähenee entisestään:rolleyes:

Anyways....mikä oli teidän aika kun veditte pelin ekalla kerralla läpi? (Normal)

Mun: 3h50min:)
 
Ylös Bottom