Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja draev
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Diablo 3

Nyt näyttäisi toimivan. Sessio jäi lyhyeksi, mutta löytyi sentään toinen osa Akkhan settiin ja +500 strenaa ansaittiin :) Dmg/s näytti ~740k, korkein critti jonka bongasin oli reilut 12 miljoonaa.

Tuo Akkhanin setti on sitten oikeastaan ainut järkevä geari mitää crusaderille kannattaa laittaa päälle. Tai muotoillaan niin, että jos tahtoo pärjätä isoilla tormenteilla(T5-6) ja pysyä vielä hengissä niin on erityisen suositeltavaa yhdistää tuo Akkhan setti ja Akarat's Champion.

Itse PC puolella pelannu kohta tuhannen tuntia(ellei jopa jo ole ylittynyt) ja tällä hetkellä ladderia/season 1 meneillään crusaderilla. Crusaderilla on tullut testattua aika montaa buildia ja nyt käytössä tuon uuden season 1 crusader shieldin takia condemn build.

Jos kiinnostaa vilkaista niin täältä löytyy pari buildia. Viimeinen kolmesta crusaderista vain ilman Akkhanin gearia mutta muuten täydellinen.

Tulipas hankittua pelin ps4 versio, vaikka PC versio tuli hankittua julkaisussa ja kyllästyi peliin heti. Yllättäen nyt tämä on maistunut erittäin hyvin. Voi lisäillä jos peliseuraa haluaa. Mikki harvemmin käytössä.

Jes, hyvä lista. Alan hinkkaamaan torment kakkosta noitatohtorilla. Päivystystyö menossa, joten ei voi lähteä mihinkään. Joudun ehkä välillä keskeyttämään pelaamisen ja soittelemaan puheluita, mutta tervetuloa mukaan. Vois ehkä levuttaa munkkiakin, tasoja vain 13.

Muokkaus.. Tuli lahjana Uhkapian Serpent, legendaarinen mojo. Kiitti HarleyFag!

Voi jepajee! Kiitos Lohis77, Fate of the Fell tuli perille :) Melkosen metka meisseli. Ja tippuipa heti perään kolmas piissi Akkhan settiinkin ;>

Voi jepajee! Kiitos Lohis77, Fate of the Fell tuli perille :) Melkosen metka meisseli. Ja tippuipa heti perään kolmas piissi Akkhan settiinkin ;>

Ole hyvä vaan. Jo toinen tollanen mitä laittanu sulle. Eka vaan katos bitti avaruuteen.

Itte sain ekan osan akkhaniin tänää :)

Kaipaisin vinkkejä mun munkille. Pelaan nyt Master tasolla ja olisi tarkoitus päästä Tormentille jossain välissä. Tuntuu että Masterilla pärjää iha ok, mutta kuolemia tulee siellä täällä ja luulen että Tormentilla kuolen liikaa vielä. Oon aika nyyppä Diablon suhteen, pelasin PS3-versiota ja tein samanlaisen buildin ku sieltä ja siellä pärjäs Master II ja III iha ok. Toki equipit on vielä aika huonot mut ei oo parempaakaan tullut vielä vastaan.

Skillit mitä käytän:
Fist of Thunder
+ Static Charge
Wave of Light
+ Numbing Light (freezen takia kai)
Serenity
+ Ascension (4 sekkaa kuolematon, kyllä kiitos)
Sweeping Wind
+ Cyclone (tykkään tästä)
Dashing Strike
+ Quicksilver (liikkuvuus ja hätävara tiukassa paikassa)
Mantra
- Vaihtelee, välillä evasion ja hard target, välillä overwave, välillä Healing.

Passivet:
Exalted Soul
The Guardian's Path
One With Everything

Statsit:
DMG: 130k
Critical Change: 38 %
Critical Damage: 291 %
Damage reduction: 61,10% (mitä tässä olisi hyvä olla?)
Resistancet: 434 kaikissa.

Kaikki vinkit ja ehdotukset on tervetulleita.

Kaipaisin vinkkejä mun munkille. Pelaan nyt Master tasolla ja olisi tarkoitus päästä Tormentille jossain välissä. Tuntuu että Masterilla pärjää iha ok, mutta kuolemia tulee siellä täällä ja luulen että Tormentilla kuolen liikaa vielä. Oon aika nyyppä Diablon suhteen, pelasin PS3-versiota ja tein samanlaisen buildin ku sieltä ja siellä pärjäs Master II ja III iha ok. Toki equipit on vielä aika huonot mut ei oo parempaakaan tullut vielä vastaan.

Skillit mitä käytän:
Fist of Thunder
+ Static Charge
Wave of Light
+ Numbing Light (freezen takia kai)
Serenity
+ Ascension (4 sekkaa kuolematon, kyllä kiitos)
Sweeping Wind
+ Cyclone (tykkään tästä)
Dashing Strike
+ Quicksilver (liikkuvuus ja hätävara tiukassa paikassa)
Mantra
- Vaihtelee, välillä evasion ja hard target, välillä overwave, välillä Healing.

Passivet:
Exalted Soul
The Guardian's Path
One With Everything

Statsit:
DMG: 130k
Critical Change: 38 %
Critical Damage: 291 %
Damage reduction: 61,10% (mitä tässä olisi hyvä olla?)
Resistancet: 434 kaikissa.

Kaikki vinkit ja ehdotukset on tervetulleita.

http://us.battle.net/d3/en/blog/15663733/bitshifts-sizzle-splat-monk-9-4-2014 tossa olis monkille buildii

Onko teillä ps3 pelaajilla ongelmia päästä peliin? Ite ku yritän päästä peliin nii lataa hetken, tulee musta ruutu ja menee ps alkuvalikkoon... Kumminki diablon alkuvalikkoon menee normisti. Ei sitte pelata saatana

Jos jollain sattuu löytymään blackthorne setin housut crusaderin statseilla niin kelpais pirun hyvin :)

Tuli sitten hakattua 6,5 tuntia putkeen tätä peliä.. En tiedä muuta, kun että hyvin tämä koukuttaa.. Olis pitäny ehkä jättää tämä vaan Gamestopin hyllyyn.. :)

Kaikki 3 ranged hahmoo on nyt nostettu 70 lv+ paragonit päälle, joskin noitatohtori on poikani PSN tagilla nostettu, kun yhdessä ollaan väliin pelailtu. Noitatohtori on kyllä aikas op vs huntteri ja velho niin yksin kuin coopissa. Haunttia, locust swarmia kehiin, väliin heittää pirajat pureksiin niin ja zombikoirat tieteskin mukaan. Noitatohtorilla pärjää ihan ok jopa torment 5(coop) vähän "huonoimmillakin" statseilla verrattuna huntteri/velho. PC:llä tulikin pelailtua oikeestaan vaan munkilla ja barbilla et varmaan tästä syystä maistunu ranged hahmoluokat PS4. Harmi kun ei nää pelitunteja hahmoilla PS4 no toisaalta ehkä hyvä niin, ei tarvii taas meinaan ihmetellä mihin ne päivät oikein katos :)

PS: Niin ja jos sattuu jollekkin putoon Homunculus niminen legendaari mojo tai lojuu arkussa käyttämättömänä niin meikälle kelpais kyllä ;) saa tällä mojolla zombikoirat mukaan ilman että käyttää skilli paikkaa tähän, voi siihen paikkaan ottaa esim. Sacrifice skillin tilalle, auttas monessa tilanteessa.

Tämä tuli Destinyn tilalle eilen. Destiny jäi muoveihinsa ja meni vaihdossa, mutta muutaman tunnin tahkoamisen jälkeen vaikuttaa siltä, että iso paha Diablo oli oikea peli starttaamaan nextgen. Täysin uusi genre minulle - onnistuu paikoin palauttamaan fläshbäkkiä 90-luvun lautapelisessioista..
Jäätävän hyvä peli!
Aloitin normitasolla, mutta tuntuu helpohkolta. Olen n. 15 levelillä ja kertaakaan ei ole kuolo korjannut.. Vaikeustason nosto?
Ja sitten sitä peliseuraa hakemaan..

Vaikeustaso joo Hardille/Expertille ilmanmuuta.

Kylläpä tuntuu edelleen jotenkin vaan huonolta tuo Wizardi vaikka geari pitäs olla melko tikissä 70(+71) tasolla. Damagea edes yritelly
vertailla partyn kesken jos sais jotain osviittaa onko totakin liian vähän vai paljon, mutta n. 450k damaa on ja tuntuu monesti olevan
enemmän kun muilla saman levusilla mutta tuolla 310k HP:lla ei montaa osumaa kerkeä ottaa eikä edes potionia juomaan kun maihin
mennään.
Archon(2min cooldown) on ainoa pelastus tolle hahmolle, sen kun nakkaat päälle niin tykität monesti 15 miljoonan non crittejä ja jopa yli
20miljoonan crittejä. Siinä väistyy kyllä havut ja männynkävyt tieltä ja tuntuu olevan ainoa syy miksi en oo jo hahmoa vaihtanu.

Vaikeustaso joo Hardille/Expertille ilmanmuuta.

Kylläpä tuntuu edelleen jotenkin vaan huonolta tuo Wizardi vaikka geari pitäs olla melko tikissä 70(+71) tasolla. Damagea edes yritelly
vertailla partyn kesken jos sais jotain osviittaa onko totakin liian vähän vai paljon, mutta n. 450k damaa on ja tuntuu monesti olevan
enemmän kun muilla saman levusilla mutta tuolla 310k HP:lla ei montaa osumaa kerkeä ottaa eikä edes potionia juomaan kun maihin
mennään.
Archon(2min cooldown) on ainoa pelastus tolle hahmolle, sen kun nakkaat päälle niin tykität monesti 15 miljoonan non crittejä ja jopa yli
20miljoonan crittejä. Siinä väistyy kyllä havut ja männynkävyt tieltä ja tuntuu olevan ainoa syy miksi en oo jo hahmoa vaihtanu.

Jep, itte kans pelailin velholla, mut ei löydy oikein sellaista buildia mikä tuntus todella hyvälle. Tosiaan Archon on ainut millä tuntus saavan velholla kunnolla damagea. Nyt olen melki noitatohtorilla menny se on kyllä todella loistava hahmoluokka niin yksin kuin coopissa, noitatohtorilla pysyy hengissäkin hyvin, zombikoiriin kun saa passiven joka antaa healttia. Eilen tuli peliin joku bugi päivityskin 101 mb en löytänyt mitää detaileja mitä tämä korjas peliin.

Pelaan noitatohtorilla, antaaks hyviä vinkkejä siitä, mitä varusteita kannattaa keräillä.

Mitä settiä kannattaa kerätä noitatohtorilla? Olen level 25. Antakaa muutenkin hyviä vinkkejä Diabloa aloittevalle pelaajalle

Mitä settiä kannattaa kerätä noitatohtorilla? Olen level 25. Antakaa muutenkin hyviä vinkkejä Diabloa aloittevalle pelaajalle

Oikeestaan Lv 70 jälkee voi ruveta tosissaan miettii mitä settiä rupee kerään. Noilla lv vielä vaan laitat sitä mitä tippuu, no tietenki inteligensee kamoissa pitää olla noitatohtorilla. Kamat vaihtuu niin tiheeseen sinne 70lv asti

Jep.. Tuota vähän itsekin pohdin mutta kiitos vastauksesta. Barbaari level 44 ja noitatohtorilla aloin kokeileen ja se vaikuttaa mukavammalta kuin Barbaari.

Ylös Bottom