Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
DiBlon pelaajat .... Herätkää.. Ei tämä ketju nyt. Iin kullu voi olla!
Ei tuota destinyä jaksa yksinään vääntää, niin minua kyllä näkee pelaamassa. Nostelen noita hahmoja sinne 70 tasolle yksi kerrallaan ja sitten voisi testiä sitä HC peliä. Tässä sentään on cooppi kohdallaan ja pystyy isomman tason pelaaja liittymään aloittelijan mukaan ilman että kummankaan pelikokemus siitä kärsisi.
Siis kuin tuo cooppi tässä toimii, skaalaako se jotenkin vihuja jokaisen pelaajan mukaan? Mutkin saa ps4 puolella lisäillä, tällä hetkellä act 3 ja lvl 47wizard menossa ekaa playtroughta
Pitäisiköhän tämä nyt poistaa, kun tuli PS4 hankittua kesällä. Kolmosella en demosta jotenkin innostunut yhtään. Tuntui (ja videoissa näyttää) vaan melko aivottomalta hack-n-slashilta eikä sen lootin ja levelöinnin makuun päässyt siinä lyhyessä rykäisyssä.
Mikä lvl oot?Osaisko teistä joku kertoo miks adventure mode ei auennu mulle vaikka läpäsin pelin? Ps4 siis kyseessä.
Osaisko teistä joku kertoo miks adventure mode ei auennu mulle vaikka läpäsin pelin? Ps4 siis kyseessä.
Olikohan 56 ehkä. Pitää kokeilla hangata tuonne 70 tuo ukko ja ihmetellä sitten lisää. Ei vaan oikein jaksas alusta pelata..Mikä lvl oot?
Edit. Muistaakseni aukee vasta lvl 70
Blizzard on saanu sen end gamen kyllä hiottua jo todella koukuttavaks ja todella iso plussa siitä et sitä pystyy hyvin pelaan myös lyhyinäkin sessioina. En ole konsolilla sitä pelannu mut oletan ettei hirveästi eroa pc-versiosta. Alkuperäinen end game oli ihan järkyttävä [emoji1]Kokeilitko jo käydä settingseistä vaihtamassa? Adventuren pitäisi tosiaan aueta lopputekstien jälkeen.
Itse äskettäin sain Wizardilla läpäistyä pelin ja nyt olisi lvl 70 kiikarissa jälleen, ja näin ollen toinen maksimilevunen ukko (Crusader tuli eka vedettyä tuonne saakka). Kyllä tuo peli jaksaa edelleen koukuttaa uskomattoman paljon vaikka samat kentät ja bossit on monta kertaa tullut koettua (PC-versiosta kokemusta aikasemmin).
Se oli liian helpoks tehty. Kiitoksia vaan taas. Vieläkö porukka pelailee tätä miten aktiivisesti? Ois mukava saaha kavereita touhuamaan bountyja tai mitä nyt mieleen tulee.Avaat inventoryn ja etit halutun planin ja sitten painat X tai A (konsolista riippuen)