Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ootteko testannu millasia xp boosteja nyt sit tuli noihin painajaisdunkkujen vihuihi ja clearaamiseen? Mul jäi tää ny pahasti kesken ku alko levelien tulo / progressio sakkaamaan pahemma kerran.
Oho toihan on hyvä.Redditissä puhuivat 80% boostista.
Seasonit kun alkaa niin auttaa kaikkiaOnpas hyvä päivitys tuo teleportti NM dungeoneihin... Toki vähän liian myöhään kun omat glyphit on jo päivitetty, mutta uusille pelaajille helpottaa grindia varmasti.
Njöö, seasonit saa minun puolestani jäädä. Osaan kyllä itsekin poistaa hahmoni ja aloittaa alusta jos siltä tuntuu.Seasonit kun alkaa niin auttaa kaikkia
En ymmärrä näiden season hommien järkeä kyllä ollenkaan. Samat hommat toki kaikissa online-peleissä nykyään. En vaan löydä millään sitä pointtia, miksi noin olisi mielekästä pelata?Njöö, seasonit saa minun puolestani jäädä. Osaan kyllä itsekin poistaa hahmoni ja aloittaa alusta jos siltä tuntuu.
Erinomainen kiteytys kyllä. Sehän se varmasti juurikin on itselläni, että haen peleiltä ensisijaisesti uusia elämyksiä, en joidenkin samojen looppien hinkkaamista uudelleen ja uudelleen. Toki itsellenikin joskus grindaus on ok - ainakin, jos se toteutetaan hyvin ja palkitsevasti. Siinä pitää myös olla joku selkeä päämäärä, eli sellaisesta loputtomasta grindauksesta grindauksen vuoksi en kyllä pidä lainkaan.Tykkään seasoneista peleissä, mutta aika lailla on makuasia. Pelitavaltani olen grindaaja ja se vaikuttaa merkittävästi siihen saako mitään tyydytystä seasoneista. Jos hakee aina uusia elämyksiä uusista peleistä, ei tuollainen ole mielekästä.
Mun oli kanssa aika vaikea ymmärtää seasonien pointtia Diablo 3:ssa, mutta tuli sitten kokeiltu ja aika hauskaahan se oli. Kuten Rhykker tuossa videossaan sanoo myös, mullakin kävi juuri niin että en normipeliä Diablo 3:ssa ole pelannut seasonien alkamisen jälkeen ollenkaan. Seasoneissa tuppaa olemaan aina jokin teema, joka muuttaa pelaamista sen verran että normipelin ja seasonien välillä ei yleensä tule kahta samanlaista pelikertaa.En ymmärrä näiden season hommien järkeä kyllä ollenkaan. Samat hommat toki kaikissa online-peleissä nykyään. En vaan löydä millään sitä pointtia, miksi noin olisi mielekästä pelata?
Hyvä et voi teleporttaa dunkkuun mut ei toi xp kyl houkuttele yhtää pelaamaan. Hahmo on nyt lv73 ja vedin dunkun jossa vihut lv76, sain 1/3 yhdestä segmentistä (vihut + dunkun suoritus). Eli keskimäärin jotta saan levelin, mun pitää vetää noim 12 tollasta tylsää dungeonia läpi jossa on vihu tuolla ja toinen tuolla, urgh..
Mite hitos jotkut pystyy grindaa tasolle 100? Tuntuu itellä kestävän ikuisuuden.