Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 4

Ootteko testannu millasia xp boosteja nyt sit tuli noihin painajaisdunkkujen vihuihi ja clearaamiseen? Mul jäi tää ny pahasti kesken ku alko levelien tulo / progressio sakkaamaan pahemma kerran.
 
Olipahan hyvä päivitys peliin tuo xp boost ja toki myös litistettiin bugejakin aimo kasa. Hienoa blizzard että asiat tapahtuu myös nopeasti mikä ei ollut niin tyypillistä esim. WoWissa. Näyttäs myös että pelaajiakin jopa kuunnellaan pelin tiimoilta. Season 1 tästä vie käyntiin niin menee tuo heinäkuukin komeesti diablon parissa.
 
Onpas hyvä päivitys tuo teleportti NM dungeoneihin... Toki vähän liian myöhään kun omat glyphit on jo päivitetty, mutta uusille pelaajille helpottaa grindia varmasti.
 
Njöö, seasonit saa minun puolestani jäädä. Osaan kyllä itsekin poistaa hahmoni ja aloittaa alusta jos siltä tuntuu.
En ymmärrä näiden season hommien järkeä kyllä ollenkaan. Samat hommat toki kaikissa online-peleissä nykyään. En vaan löydä millään sitä pointtia, miksi noin olisi mielekästä pelata?
 
Tykkään seasoneista peleissä, mutta aika lailla on makuasia. Pelitavaltani olen grindaaja ja se vaikuttaa merkittävästi siihen saako mitään tyydytystä seasoneista. Jos hakee aina uusia elämyksiä uusista peleistä, ei tuollainen ole mielekästä.
 
Tykkään seasoneista peleissä, mutta aika lailla on makuasia. Pelitavaltani olen grindaaja ja se vaikuttaa merkittävästi siihen saako mitään tyydytystä seasoneista. Jos hakee aina uusia elämyksiä uusista peleistä, ei tuollainen ole mielekästä.
Erinomainen kiteytys kyllä. Sehän se varmasti juurikin on itselläni, että haen peleiltä ensisijaisesti uusia elämyksiä, en joidenkin samojen looppien hinkkaamista uudelleen ja uudelleen. Toki itsellenikin joskus grindaus on ok - ainakin, jos se toteutetaan hyvin ja palkitsevasti. Siinä pitää myös olla joku selkeä päämäärä, eli sellaisesta loputtomasta grindauksesta grindauksen vuoksi en kyllä pidä lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Itse tykkään peleistä joita voin pelata todella pitkään jopa vuosia. Toki tämä vaatii sen että itse pelin ydin toimii täydellisesti, myöskin uudelleen peluu arvo pelissä pitää olla korkea jota tuetaan jatkuvilla päivityksillä. Joo eihän nämä seasonit ole kaikkien kuppi teetä.

Rhykkerin mietteitä season systeemistä

 
Itselleni myös grindaaminen on äärimmäisen rentouttavaa tekemistä, johon on helppo hypätä vaikka vain hetkeksi, jos ei esimerkiksi tiedä kauanko ehtii sillä hetkellä pelaamaan.
 
En ymmärrä näiden season hommien järkeä kyllä ollenkaan. Samat hommat toki kaikissa online-peleissä nykyään. En vaan löydä millään sitä pointtia, miksi noin olisi mielekästä pelata?
Mun oli kanssa aika vaikea ymmärtää seasonien pointtia Diablo 3:ssa, mutta tuli sitten kokeiltu ja aika hauskaahan se oli. Kuten Rhykker tuossa videossaan sanoo myös, mullakin kävi juuri niin että en normipeliä Diablo 3:ssa ole pelannut seasonien alkamisen jälkeen ollenkaan. Seasoneissa tuppaa olemaan aina jokin teema, joka muuttaa pelaamista sen verran että normipelin ja seasonien välillä ei yleensä tule kahta samanlaista pelikertaa.

Diablo 3:ssa on nyt ollut 28 seasonia ja olen aktiivisesti pelannut viidessä seasonissa sekä ihan pikkaisen viidessä muussa. Eli 10 seasonia pelattuna ja 18 täysin skipattuna. Mielestäni hienous ainakin Diablo 3:n seasoneissa oli se että en kokenut minkäänlaista tarvetta pelata joka seasonissa. Sitten kun tuli taas Diablo-fiilis, pystyi hyppäämään uuteen seasoniin ja taas oli jollain tapaa uusi kokemus tulossa. Tykkään myös grindaamisesta ja Diablo 3:ssa tulikin paljon pelattua niin että katsoi jotain TV-sarjaa samalla. Yleisesti kyllä seasonit varmasti lisäsivät pelille paljon ikää omalla kohdalla ja eri alustojen välillä on varmaan 500 tuntia tullut yhteensä pelattua.

Eli vaikka ei tunnu nyt mitenkäänpäin omalta jutulta, kannattaa sitä seasonia ainakin kokeilla. Sit jos tuntuu että ei siltikään nappaa niin vanhat hahmot ovat edelleen olemassa ja seasonin hahmostakin tulee normipelin hahmo seasonin loputtua. Edit: Tietenki myös jos meinaa joskus tehdä eri hahmon kokeillakseen jotain toista hahmoluokkaa, ei menetä yhtään mitään siinä että tekeekin siitä hahmosta seasonal hahmon.
 
Hyvä et voi teleporttaa dunkkuun mut ei toi xp kyl houkuttele yhtää pelaamaan. Hahmo on nyt lv73 ja vedin dunkun jossa vihut lv76, sain 1/3 yhdestä segmentistä (vihut + dunkun suoritus). Eli keskimäärin jotta saan levelin, mun pitää vetää noim 12 tollasta tylsää dungeonia läpi jossa on vihu tuolla ja toinen tuolla, urgh..

Mite hitos jotkut pystyy grindaa tasolle 100? Tuntuu itellä kestävän ikuisuuden.
 
Hyvä et voi teleporttaa dunkkuun mut ei toi xp kyl houkuttele yhtää pelaamaan. Hahmo on nyt lv73 ja vedin dunkun jossa vihut lv76, sain 1/3 yhdestä segmentistä (vihut + dunkun suoritus). Eli keskimäärin jotta saan levelin, mun pitää vetää noim 12 tollasta tylsää dungeonia läpi jossa on vihu tuolla ja toinen tuolla, urgh..

Mite hitos jotkut pystyy grindaa tasolle 100? Tuntuu itellä kestävän ikuisuuden.

Sekin riippuu paljon minkä dunkun tekee. Jotkut antaa paljon enemmän suhteessa kauan niiden tekeminen kestää. Siihenkin kannattaa sekoittaa open world aktiviteetteja jottei tee vain jotain yhtä ja samaa.
 
Rhykkerin ajatusmaailma on vähän vääristynyt jo ihan alkumereiltä, kun esitetään että tässä olisi joku "asiaa ymmärtämättömät aloittelijat vs viisaat veteraanit" asetelma: Itse olen Diabloja vuosikymmenet hangannut eikä se poista tosiasiaa etten pidä seasoneista ollenkaan, enkä pidä niistä PoE:n puolellakaan.

Lisäksi olisi ollut mukavaa jos tämä video olisi tullut ihan keneltä tahansa muulta kuin Blizzardin omalta pojalta, nyt näyttää siltä että käsky kävi tuottaa äkkiä damage controlia kun puhelimettomat moukat eivät taas ymmärrä pitää siitä mistä käsketään.
 
Tommoiset listat on ihan jees, se vaan kun et voi hirveästi vaikuttaa siihen mitä dunkkuja saat niin se xp saanti on keskimäärin aika kökköä kuitenkin. Mut joo, kait sitä mix&match pitäis mut ku se sisältö on niiiiiiin tylsää.
 
Onko tosiaan niin, että fyysistä kopiota pelistä ei pysty myymään eteenpäin niin, että käytetyn ostaja pystyisi pelaamaan peliä omalla konsolillaan? :eek:
 
Ylös Bottom