Jouko Luhtala
New Member
From etusivu:
Yieppi kaa jee, motherfucker!
Vaikka jatko-osat nyt eivät yleisesti ottaen mitään hirvittävän hyvää lupaakkaan, niin minä ainakin odotan innolla Die Hard 4.0:aa (<-- mikä pirun .0, nooh, eiköhän sekin selviä). Toivon mukaan elokuva pysyisi kolmosen tasolla, joka on mielestäni semmoisen neljän tähden toimintarymistely. Kakkonen nyt ei ole kuin keskitason leffa, mutta ykkösellä on ikuinen klassikkostatus.
Äijätoimintojen ystävät saavat aloittaa John McClanen odottamisen, ainakin jos kolmessa aiemmassakin Die Hard -elokuvassa nähdyn Bruce Willisin sanoihin on luottamista. Willis kommentoi elokuvaa, ollessaan promoamassa tulevaa jännityselokuvaansa Hostage.
"Die Hard 4.0:aa kirjoitetaan parhaillaan, ja jos kaikki menee hyvin, aloitamme kuvaukset elokuussa itärannikolla, USA:ssa". Itse elokuvasta Willisillä ei ollut juuri sanottavaa: "John McClane on vetäytynyt eläkkeelle poliisin virasta, ja siinä onkin kaikki mitä tuotantoyhtiö Fox antaa minun kertoa".
Yieppi kaa jee, motherfucker!
Vaikka jatko-osat nyt eivät yleisesti ottaen mitään hirvittävän hyvää lupaakkaan, niin minä ainakin odotan innolla Die Hard 4.0:aa (<-- mikä pirun .0, nooh, eiköhän sekin selviä). Toivon mukaan elokuva pysyisi kolmosen tasolla, joka on mielestäni semmoisen neljän tähden toimintarymistely. Kakkonen nyt ei ole kuin keskitason leffa, mutta ykkösellä on ikuinen klassikkostatus.