Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Olen aika skeptinen tämä pelin suhteen mutta pidän ovet avoinna... uusin traileri ainakin näytti että välidemoissa piisaa. Kokoa ja näköä :D


Jos toiminnasta saadaan läheskään yhtä toimivaa kuin vaikkapa Dantes Awakeningista ja hahmonkehitys pelaa niin mikäs siinä. Kyllä minä mielelläni Midgariin palaan.
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Traileri nayttaa hyvalta mutta niinhan aina SquareEnixin CG animaatiot. Voi olla ihan mukiinmeneva shootteri tai sitten pelkkaa fanikamaa... Kuka tietaa. Tsekkaamisen arvoinen. PS2:lla menee viela vahvasti pelien saralla. Nyttenhan on sita aikaa, kun laitteesta otetaan eniten irti. Harmi, etta GC:lla ei ole sama tilanne... :(
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Traileri näytti herkulta.

Pitää laittaa odotukseen ja katsoa kunhan ekat arvostelut puskee, onko peli mistään ja miettiä sitten pitääkö vaivautua vai ei. Todella skeptisesti kyllä suhtaudun. Mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä tulee.
 
NewsFlash

Dirge of Cerberus -verkkopeli maksulliseksi 03.01.2006

Square Enix on paljastanut tammikuun lopulla Japanissa julkaistavan Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII -toimintaroolipelin verkkopelaamisen maksavan 760 jeniä (5,5 ) kuukaudessa. Lisähahmojen luomisesta veloitetaan lisäksi 100 jeniä (72 senttiä) kappaleelta.

Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII:n julkaisu länsimaissa on vielä täysin hämärän peitossa.
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Eli paljon melua tyhjästä. Tullut pelattua tätä pari tasoa ja on sanottava, että ei mikään erikoinen tekele. Tarinasta en voi sanoa olevani perillä, mutta pelattavuudestahan tässä on eniten valittamista. Pelin hienous päättyy lähinnä hienoihin CGI-pätkiin joiden tyyli on tuttua FFVII:AC:stä. Ohjattavuus pelissä on hemmetin hankalaa ja kökköä. Vincent pomppii hienosti välikohtoauksissa katoilla mutta oikeassa pelissä ei mies osaa kuin juosta ja ampua pyssyllä. Whopee... Aseen kustomointi on ihan ok:ta mutta muuten tästä jää aika paha maku suuhun. En usko edes kovemmankaan FFVII fanittajan saavan tästä mitään irti. Annan pelille 6/10.

Squarelta ei FPS:t oikein onnistu. RE4:sen pariin vain.
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

danholo sanoi:
Eli paljon melua tyhjästä. Tullut pelattua tätä pari tasoa ja on sanottava, että ei mikään erikoinen tekele. Tarinasta en voi sanoa olevani perillä, mutta pelattavuudestahan tässä on eniten valittamista. Pelin hienous päättyy lähinnä hienoihin CGI-pätkiin joiden tyyli on tuttua FFVII:AC:stä. Ohjattavuus pelissä on hemmetin hankalaa ja kökköä. Vincent pomppii hienosti välikohtoauksissa katoilla mutta oikeassa pelissä ei mies osaa kuin juosta ja ampua pyssyllä. Whopee... Aseen kustomointi on ihan ok:ta mutta muuten tästä jää aika paha maku suuhun. En usko edes kovemmankaan FFVII fanittajan saavan tästä mitään irti. Annan pelille 6/10.

Squarelta ei FPS:t oikein onnistu. RE4:sen pariin vain.

Ah, sääli, että tällaiset ensi-impressiot. Nimenomaan ensi-impressiot. Kannattaa pitää mielessä, että usein uusavuttomat sankarit eivät osaa parin ensimmäisen tason aikana edes hyppiä, vaikkakin osaavat mahdollisesti manata muinaiset voimat avukseen. Itse jaksan silti uskoa Vinski-sedän pyssypaukutteluun, ja olenhan nyt, silti, kyseisen hahmon henkilökohtainen fanipoika. Ehkä mystinen takinkääntäjä oppii hypyt ja muut upeat kyvyt myöhemmässä vaiheessa peliä. Jos ei, niin ainakin jäljelle jää sankari, jolla on jalat maassa... ( puujalkaa kolottaa, anteeksi )
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Orin sanoi:
Ah, sääli, että tällaiset ensi-impressiot. Nimenomaan ensi-impressiot. Kannattaa pitää mielessä, että usein uusavuttomat sankarit eivät osaa parin ensimmäisen tason aikana edes hyppiä, vaikkakin osaavat mahdollisesti manata muinaiset voimat avukseen. Itse jaksan silti uskoa Vinski-sedän pyssypaukutteluun, ja olenhan nyt, silti, kyseisen hahmon henkilökohtainen fanipoika. Ehkä mystinen takinkääntäjä oppii hypyt ja muut upeat kyvyt myöhemmässä vaiheessa peliä. Jos ei, niin ainakin jäljelle jää sankari, jolla on jalat maassa... ( puujalkaa kolottaa, anteeksi )

tuntuu etta yritat itseasi vain huijjata ;)
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Kyllähän melkein jokainen hands-on on valitellut ohjauksen kankeutta. Pelkään pahoin, että saattaa mennä kategoriaan fanien-rahastus. Ja minä valitettavavasti kuulun siihen sarjaan joka pelin jokatapauksessa jostain hankkii :rolleyes:
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Jaa-a, millonhan tätä rainaa löytyy kaupan hyllyiltä? IGN lupaili Dirgeä Eurooppaan 1.8, tosin samaa julkaisupäivää en ole voinut muualta varmistaa. Mukava uutinen on se, että PAL-versiota -kuten myös jenkkiversiota- on koulittu kovalla kädellä, ja muun muassa kameraongelmat on jotakuinkin fiksattu. Liikkumisesta on tehty myös sulavampaa, kankea sivurullaus on korvattu dash-liikkeellä ja onpa tuplahyppykin lisätty Vinskin liikevalikoimaan. Haastettakin ovat lisänneet, mikä on hieno homma, sillä japskiversio oli kuulemma aevan liian helppo. Itse odottelen menevää shootteria, joka saa lisäarvoa upeista CG-pätkistä, tutuista hahmoista ja teemasta. Nyt kun vielä tietäisi milloin mokoma julkaistaan~
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Orin sanoi:
Itse odottelen menevää shootteria, joka saa lisäarvoa upeista CG-pätkistä, tutuista hahmoista ja teemasta. Nyt kun vielä tietäisi milloin mokoma julkaistaan~

Meikäläinen odottelee roskaa jolla rahastetaan kaltasiani FF7-faneja. Onneksi ei tule kiusausta hankkia kun PS2 on turvallisesti tuhansien kilometrien päässä.
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Orin sanoi:
Jaa-a, millonhan tätä rainaa löytyy kaupan hyllyiltä? IGN lupaili Dirgeä Eurooppaan 1.8, tosin samaa julkaisupäivää en ole voinut muualta varmistaa. Mukava uutinen on se, että PAL-versiota -kuten myös jenkkiversiota- on koulittu kovalla kädellä, ja muun muassa kameraongelmat on jotakuinkin fiksattu. Liikkumisesta on tehty myös sulavampaa, kankea sivurullaus on korvattu dash-liikkeellä ja onpa tuplahyppykin lisätty Vinskin liikevalikoimaan. Haastettakin ovat lisänneet, mikä on hieno homma, sillä japskiversio oli kuulemma aevan liian helppo. Itse odottelen menevää shootteria, joka saa lisäarvoa upeista CG-pätkistä, tutuista hahmoista ja teemasta. Nyt kun vielä tietäisi milloin mokoma julkaistaan~

IGN:stähän löytyi artikkeli asian tiimoilta, jossa muuten mainitaan että peli ilmestyy Ameriikoissa 15. Elokuuta, joten turha toivoa vähään aikaan Eurooppaankaan. Melko tuore artikkeli (21.7).

http://ps2.ign.com/articles/720/720094p1.html
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

US: August 15, 2006
Japan: January 26, 2006
Europe: August 1, 2006

Että silleen.
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Orin sanoi:
US: August 15, 2006
Japan: January 26, 2006
Europe: August 1, 2006

Että silleen.

Eikä näy edes listoilla missään :confused:
Kumma juttu, mutta eipä löytynyt missään nettikaupan valikoimassa. Olisihan se mukavaa vaihteeksi, että FF-peli ilmestyisi ensin Euroopassa. Ei ollut myöskään infoa sqare-enixin eurosivuilla, taitaapi olla IGN väärässä ma luulen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Dirge sai saksalaisen ikärajansa (16) 8.8.
Jos julkaisua haluaa arvailla, niin esim. Kingdom Hearts II:n ikäraja (6) määriteltiin jo 31.5....:rolleyes:
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Jees, Squarenixin virallinen lätty sanoo seuraavaa:
Square Enix Ltd., the publisher of Square Enix® interactive entertainment products in Europe and other PAL territories, announced today the highly anticipated DIRGE of CERBERUS -FINAL FANTASY® VII- will be shipping to PAL territories in November 2006 exclusively for the PlayStation®2 computer entertainment system.

Part of the compilation of FINAL FANTASY VII series that revisits the characters and locations of the award-winning RPG and that also includes the DVD/UMD release of the CG-animated film FINAL FANTASY VII: ADVENT CHILDREN®, DIRGE of CERBERUS -FINAL FANTASY VII- is an exciting action shooter set three years after Meteors devastating attack on the planet.

Starring as FINAL FANTASY VIIs enigmatic Vincent Valentine, players must battle against a mysterious military organisation known as Deepground. Before Meteorfall, these soldiers formed one of Shinra's most secret projects but with the destruction of Midgar, the soldiers left below the towns smouldering remains were forgotten. Vincent Valentine must now retaliate against this impending threat with his trusty Cerberus in hand.

Since the original Japanese release, Square Enix has made several changes to the game play to offer an even more immersive experience. Many aspects of the game have been enhanced. These include:

* Movement. Vincent now runs 1.2 times faster, adding a more dynamic edge to the gameplay.

* Gunplay. Aiming has been made faster, and this can be further increased with weight reduction, achieved by customising Vincents trusty Cerberus and other firearms. Power, range, firing rate and more can also be improved through customisation.

* Jumping. Vincent can now utilise a new double-jump move, making evasive manoeuvres look more amazing than ever!

* Combat. Obliterate your adversaries with impressive aerial shooting attacks and devastating melee combos.

* Rush Dodge. The dive-roll dodge has been replaced with an effective rush move that allows Vincent to recover and prime himself for attack faster than before.

* Limit Break. Vincents magic bar is no longer depleted when using his fearsome Limit Break attack. You must instead find single use limit-break items to pull off these awesome assaults as Vincent transforms into an unstoppable beast!

* New Missions. Multiplayer, which required a PS2 hard-drive to play, is no more. Instead, players will be treated to over 40 special missions

* Ex Hard Mode. Offering players an even tougher challenge for Vincent to face, but with greater rewards. Unlocked by completing the game on either difficulty setting, normal or hard. Play through the extra challenge of both the New Missions and Ex Hard mode to unlock new, modified weapons, a character-model viewer along with artwork and sound galleries.

* Unrivalled Cinematics. Fully-voiced, cutting-edge CG cinematics in the renowned Square Enix style from the animators who brought you, FINAL FANTASY VII: ADVENT CHILDREN.​

COMPILATION OF FINAL FANTASY VII Timeline

CRISIS CORE -FINAL FANTASY VII- "CC" (Release of CC in PAL territories is TBD)

BEFORE CRISIS -FINAL FANTASY VII- "BC" (*Network RPG for the mobile phone. Service in PAL territories is TBD.) - Set 6 years before the events of FINAL FANTASY VII

FINAL FANTASY VII: ADVENT CHILDREN "AC" - Set 2 years after the events of FINAL FANTASY VII

DIRGE of CERBERUS -FINAL FANTASY VII- "DC" - Set 3 years after the events of FINAL FANTASY VII (one year after "AC")​
 
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Hyvä peli, suorastaan mainio. V*tut joistain revikoista, paskaa puhuvat :) Suosittelen.

PS.

Mies alapuolellani ei tiedä mitä on tehnyt. Antakaa hänelle anteeksi! *identiteettikriisi*
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII [Hype]

Varokaa sitä punaviittaista miestä siellä Kokkolassa! ;)
 
Ylös Bottom