Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Pelit siis 6.1 keskiviikkona klo 20.30, pahoitteluni virheestä. Tervetuloa mukaan vaan. Illan isäntä ja ohjelma selviää tod.näk huomenna.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ai niin, meinasi jo unohtua. Mutta mukana ollaan, voin hostata jos FOMOCO ei hostaa. Varmempaa olisi kuitenkin jos FOMOCO hostaisi, kun Mikinholla ja minulla taitaa olla jotain yhteensopivuusongelmia.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Mä voin kyllä houstailla..

Eli tähän mennessä ilmoittautuneet:

Mikinho82
vompatti
FOMOCO80
makke-95
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Voisin kans tulla koittaa ekan kerran, että miten tuo DIRT2 ratilla taittuu vai onko pelkkää pyörimistä?

Niin sessio oli kai 20:30 mikäli oikein käsitin?

Vompatti löytyy ainakin frendilistoilta joten eiköhän se inviminenkin onnistu.

Eli tähän mennessä ilmoittautuneet:

Mikinho82
vompatti
FOMOCO80
makke-95
GimbleFIN
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Eli mukana ollaan. Lisäilen FOMOCO sinut ystävälistalleni että voita heittää inviä sitten minulle.

Mikinho82
vompatti
FOMOCO80
makke-95
GimbleFIN
Leija_Spede
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Meiti kotiutui juuri töistä eli ohi meni tämän illan ajot :/ Ensi viikolla luultavasti sama juttu, valitettavasti.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

No niin eli kiitokset nyt näistä ensimmäisistä ajoista. Kovaa vääntöä oli varsinkin Mikinhon kanssa. Vompatin vauhtiin ei päässyt auto, enkä kyllä minäkään:D Pienet naurut tuli sille kun Fomocon kanssa vedettiin kylkikyljessä yhdellä Marokon pätkällä. Ajoin suoraan puuhun ja Fomoco veti täysiä perään ja heitti siitä näyttävän barrel rollin:D.

Mutta ensi viikolla sitten uudestaan...
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Olipahan mahtavat ajot jumankauta. GimbleFINin ja Leija_Speden kanssa käytiin kovaa vääntöä ja osumiltakaan ei vältytty. vompatin vauhtiin ei kukaan taas pystynyt vastaamaa. FOMOCO80:n vauhti on myös pikkasen liian kovaa meikäläiselle.

Oli pikkasen hauskaa täällä ko GimbleFIN kysy Manelta hänen kolarinsa jälkeen, että mitä tapahtui?? Mane totesi aneemisella äänellä, että "tais mennä tukivarsi poikki". Naurettiin emännän ja kaverin kanssa pikkasen. Kuinkahan monta keskeytystä masse-95 ja Mane mahtoivat yhteensä kerätä??

Pukki toi mulle ton headsetin, joten mulla on se käytössä ensi viikosta lähtien. Olis ollu jo nyt, mutta en ollu ladannu sitä.

Oikein mahtavaa, että oltiin saatu taas uutta verta mukaan.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Pienet naurut tuli sille kun Fomocon kanssa vedettiin kylkikyljessä yhdellä Marokon pätkällä. Ajoin suoraan puuhun ja Fomoco veti täysiä perään ja heitti siitä näyttävän barrel rollin:D.
Se oli kyllä suoraan elokuvista, auto pyörähti ilmassa ympäri ja laskeutui nätisti rattailleen!

Mukava oli ajella taas tauon jälkeen, alussa tuntui että vauhti ei riitä millään, mutta loppua kohden alkoi homma luistaa paremmin..
Yhdessä rallycrossissa voitin vompatinkin, mutta sillä tais olla jotain ohjelmaa muiden kanssa siinä alussa, koko ajan se mua saavutti ja viimeisessä mutkassa piti jo keskittyä vaan ohituspaikkojen blockkaamiseen..:p
Mikinhoa varmaan hymyilytti kun viimeisessä kisassa vedin juuri ennen maalia ulos, lähti totaalisesti käsistä siinä hypyssä ja kun ennestäänkin oli jo Minor wheel damagea yms.. sain sitten suditeltua pakilla maaliin.:D
Sain kylmää kyytiä siinä yhdessä LA:n crossissa kun piikkipaikalta menin spinnaamaan siinä neulansilmässä, ekkeri hyppäs komeesti kun porukka yritti vänkärin ovesta tulla hyttiin...:D

Tein kokeeksi vähän sekalaisia rata/laji valintoja, mitäs olitte mieltä? sopiiko tehdä jatkossakin vai haluatteko että ajetaan aina vain yhtä lajia kerrallaan?
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Taisin olla minä joka yritti tulla sun autostas läpi siinä neulansilmässä. Mitäs vedit ittes siihe poikittai. :D Se oli tosiaan hyvä missä tulit perse edellä maaliin. Olin jo maalissa ja kattelin, että kuka helvetti toi oli. Sitten vasta huomasin, että olit pudonnut tuloksissa.

Itselläni olisi muutama ehdotus. 1. Ilmoittautumislista esille aina jo perjantaina. 2. Aina, kun vedetään cup loppuun niin kolmen minuutin breikki.

Kivoja kisoja oli tänään, mutta itse henk.koht. tykkään, että ajellaan cupissa saman "genren" kisoja. Oli se sitten Rallya, Rallycrossia tai Raidia. Ja useammin voitaisiin ajella samoilla autoilla ajettavia cuppeja. Niissä meno on jotenkin vielä vaan huikeampaa.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Yhdessä rallycrossissa voitin vompatinkin, mutta sillä tais olla jotain ohjelmaa muiden kanssa siinä alussa, koko ajan se mua saavutti ja viimeisessä mutkassa piti jo keskittyä vaan ohituspaikkojen blockkaamiseen..:p

Kiitokset taasen hostaamisesta. Kyllä tuossa kisassa pääsin aika nopeasti näköetäisyydelle, mutta ei vaan vauhti riittänyt ajamaan kiinni nopeammin. Joko oli autoissa eroa, mulla setupit häränpyllyllä tai sitten ajoit vaan niin kovvoo. Muistan kyllä, että olen juuri tuolla samaisella radalla joskus ennenkin jahdannut sua ihan tosissaan, joten eiköhän se ollut ihan teikäläisen vauhdista johtuvaa etten meinannut saada kiinni :) Pari kierrosta vedin sillain normaalisti ja kun ero ei yhtään kaventunut, niin tuumasin että nyt on pakko kokeilla jotain muuta jos meinaa ajaa vielä kiinni. Vedin sitten viimeisellä kierroksella vähän agressiivisemmalla tyylillä mutkiin ja sitten sainkin ajettua sut kiinni. Ihan viimesissä mutkissa nousin rinnalle, mutta joko et huomannut tai sitten taktisesti blokkasit mut sisämutkan betoniin :p Olisin kyllä jäänyt ulkopuolelle viimeseen mutkaan, että tuskin sieltä olisin noussut kuitenkaan.

Olen vähän samoilla linjoilla Mikinhon kanssa. Se kuitenkin selkeyttää touhua, on se laji sitten mitä tahansa, jos vedetään samaa ainakin sen viiden kisan verran. Sitten itse en ole noiden Raid (vai mitkälienee) ratojen suuri ystävä, niissä kun on useita reittivaihtoehtoja joka taas tarkoittaa yleensä kolareita. Itsekin vedin Manen kanssa vitosen vauhdista kunnon mällin, kun satuttiin vaan tulemaan risteäviltä reiteiltä samaan aikaan. Molemmat kaseikkoon ja molempien kisa pilalla. Mutta härötkin rata&autoyhdistelmät on ihan jees, niin kuin tänään pyörititkin. Ja siitäkin olen Mikinhon kanssa samaa mieltä, että noissa yksityyppikisoissa on se oma hohtonsa. Niitä on kiva vetää välillä. Kaikilla sama biili viivalla, on se sitten mikä tahansa, jotenkin siinä on vaan oma fiiliksensä. (Tai sitten se johtui vaan siitä ekkeristä :D). Mutta summa summarum, kaikki kyllä käy, niin kauan kun ei kisat muutu pelkästään niiksi Stock lava-lulliksi, niin meikäläisen löytää kyllä viivalta. Ja kaikkeahan voidaan kokeilla!
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Taidan taas hostailla..?

Keskiviikon ajoihin Ilmoittautuneet:

-Mikinho82
-QcKFI
-FOMOCO80
-Myffe77
-vompatti

Ajattelin että tällä kertaa vedettäisiin 2 ralli-kierrosta ja 2 rallicross-kierrosta, eli 2x5 + 2x5 = 20 rataa/ek:ta. muutaman raid-radan saatan heittää crossiin, ok??:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Mukana ollaan! PSN ID on Myffe77. Kuka hostaa?
 
Ylös Bottom