Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

joo oli meikällä meleko Failblazerit... oon tottunu noihin ralliautoihin, niin tuntui että auto kulkee niin pirun kovaa ja sit kun jää väliajoissa, niin yritys kasvaa ja pätkät kun ei ole muistissa niin taas metsä kutsuu... rallipätkät meni paljon paremmin mulla..
Leija-Spede veti kyllä hyvin! (ja tietty vompatti, mut se ei ylitä enään uutis-kynnystä, se vaan voittaa ja voittaa!:p)

Toi viimenen rundi oli kyllä semmoista kisaamista etten vähään aikaan muista!
Ajettin vompatin, Mikinhon, Leija-Speden kanssa -95 Subaruilla crossia (subarun aikaisemmat kilometrit +30).. aivan mahtavaa kisailua ja vauhdikkaita ohituksia!

Niin ja Mikinho, ei kai se mun ohitus nyt niin törkee temppu ollut kuin chatissa manasit..? se mutka ennen hyppyriä LA:ssa... sä vedit sen edellisen vasurin niin että ajauduit siihen oikealle taittuvaan mutkaan liian aikaisin sisälle ja sitten sulla meni se hieman leveeksi ja vauhti "kuoli" kun mä taas leikkasin niin että vasuriin jälkeen oli melkein tien vasemmassa laidassa ja sain leikattua siihen oikeaan niin että sain todella hyvät vauhdit siihen hyppyrisuoralle... näin kyllä että tässä saattaa osuma tulla ja niinhän siinä kävikin että mun takakulma osui sun etukulmaan.. mutta ei tässä mun mielestä ollut mitään törkeetä nojaamista vaan mulla oli niin paljon kovempi vauhti ja linja siinä mutkassa että ei siinä olis viittinyt jättää ohittamatta edes Ensio "Enska" Itkonen!:D ... tietty se oli viimeinen kierros ja täten ymmärrän tuohtumuksesi!:D ja vaikka tulinkin siinä vain 3:ksi oli se taisteluvoitto mulle kun tuli kaadettua siinä hypyllä muutama kierros takaperin kun yritin hiillostaa Leija-Spedeä..:)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Leija_Spedellä on muuten semmoisia J-M Latvalamaisia piirteitä. Niin kauan kuin latu riittää, niin tullaan todella kovaa :)

Kyllä sitä jotain samoja piirteitä varmaan löytyy, kun sukunimi minulla on Latvala. : D Puola kun olisi pelissä, niin kaikki varmaan tietävät mitä voisi sattua viimeisessä kisassa...

Sitten vielä nämä autot millä tänään ajettiin on sellaisia, että virheitä tulee herkästi.

Vauhdintuntu oli huima verrattuna Dallenbachin menoon. Nyt piti tehdä hommia oikein kunnolla, että auto pysyy puiden välissä, eikä sekään aina riittänyt...

Toisessa cupissa ajattelin jotain sinisiä ajatuksia eikä ollut keskittyminen oikein kohdillaan ja kolmessa ensimmäisessä kisassa ajoin kaikissa ulos. Leija_Spede tuli takaa ja kiitti kahdessa ensimmäisessä, mutta onneksi kolmannessa taisi olla sullakin jotain ylimääräistä ohjelmaa kun jäit taakse?

Rupesin jo ajattelemaan, että jos nyt tän voitan niin kaksi viimestä pätkää pitäs körötellä toiseksi. Sitten olikin jo perä menosuuntaan päin. :o


Toi viimenen rundi oli kyllä semmoista kisaamista etten vähään aikaan muista!
Ajettin vompatin, Mikinhon, Leija-Speden kanssa -95 Subaruilla crossia (subarun aikaisemmat kilometrit +30).. aivan mahtavaa kisailua ja vauhdikkaita ohituksia!

Oli kyllä kovinta vääntöä valovuosiin. Pienikin virhe ja kaveri kuittaa heti ohi. Tämmöstä lisää tulevaisuuteen. :)

Ja Mäksä, ajattele positiivisesti. Viime viikon loppupuolella sait pelin ja nyt vedit jo muutamaa jätkää paremmin. Vähän kun opit ratoja paremmin, niin tiedät parhaat ajolinjat. Maltti on kyllä valttia, sitä kun tulisi minullekin lisää niin voisi pysyä Vompatin kannassa kummasti...
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

No joo, välillä olin ajamallakin jotain nopeampi mutta ei se mua lohduta ku haluisin olla keskikastissa :) noh, täytyy reenata.

Ajaakos kaikki muutkin muuten sisäkuvakulmasta tuota niinkuin minäkin? Välillä kauhee tunne kun ei tiedä missä rata menee kun tulee 3-4 kuralätäkköä silmille ja tarttis pitää silti kaasupohjas et teidän sekopäiden vauhdis pysyy, muissa kuvakulmissahan tota ongelmaa ei oo, ratilla pelatessa ei vaan muuta osaa käyttää
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Siinä taisi yhdessä kisassa melkein tulla jonkun puskuri miun tuulilasista läpi mutta onneksi vaan hipasi:D. Liian paljon virheitä tein, 2 roundin loppua kohin alko auto pysymään hanskassa. Olisiko sillä vaikutusta että lähdin kylmiltään monen viikon tauon jälkeen:rolleyes:...Nii ja Mäksä elä tosiaan oo noin ankara itelles, kaikki me (ainaki mie) ollaan oltu alussa hitaita ja tehty virheitä. Minkäslaista rallin muotoa ensiviikolla olisi? Minä käytän ainakin konepelti kuvakulmaa.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ajaakos kaikki muutkin muuten sisäkuvakulmasta tuota niinkuin minäkin?

No niin, heti saadaan sulta pari sekkaa ajoista pois, eli kuvakulma vaihtoon. Tai no, onhan tuo paljon tottumiskysymys, mutta tässä pelissä on kyllä etua ajaa jostain muualta, juuri tuon veden takia. Itse ajelen nokkapeltinäkymällä ja taitaa olla, että se on myös hiukan korkeammalla joka sitä kautta antaa vähän paremman näkymän tielle. On kyllä tosi harvassa ne pelit mitä itse ajan sisäkuvakulmasta. Varsinkin ratilla, ärsyttää katsella kahta rattia peräkkäin. Sitten joissain peleissä se tuntuma on kohillaan sisältä ja toisissa vaan ei. Rally Trophy on sellainen jota on aina tullut ajettua sisältä ja PS3:lla taitaa olla Ferrari Challenge ainut mitä ajoin sisältä. Yleensä se on aina nokkapelti mistä ajan.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

No niin eli pojjaat fuskaa :D

no ei, kyl se on niin fiilis juttu vaan ajaa sisältä et vaik oisin ikuinen viiminen enkä näe rikkinäisen lasin tai kuravellin vuoksi niin ei voi mitään :) arcade peliinkin hieman realistisuutta
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Voidaanhan me joskus ajaa niin, että on pakko käyttää sisäkuvakulmaa. Hostilla on mahdollisuus pistää tuossa pakotettu sisäkuvakulma. Voisi olla itseasiassa ihan mielenkiintoista kokeilla.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ei kannata, sit mul ei oo enää mitää tekosyytä miks en pärjää :D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ajattelin jos ottais tänään pikku ajot ennen Flashforwardia??
Klo 19:45 --> 21:00 Rallycrossia -95 Subaruilla.
Anyone??:rolleyes:
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Hyvä! käyn tarkistamassa täällä vielä klo 19:30 onko tullut muita ilmoittautuneita.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

speden ja inkkarin kanssa äsken ajeltiin, ja pojat vissii jäi ajeleekki vielä, mulla ei hermo kestäny niitä jotka tulee 200 taulussa perään, oli tilanne mikä vaan, jos vahingossaki meet mutkassa sivuluisuun ni tullaan jarruttamatta takakulmaan.

Yritin yhdes välis repiä rattia ajotuolista irti et saan sen ikkunasta pihalle videotykin kera, mut onneks oli hyvin pultattu kiinni...muksukin heräs ku kirosin sen vert.

Yhden pätkän rallicrossissa ajoin ihan hyvin, tosin inkkarin vauhtiin ei ollu saumaa, mut olin kakkosena vikaan mutkaan asti kunnes mokasin ja jäin kolmanneksi :(

ei kyl näe yhtään mitään varsinkaan iltakisoissa tuolta auton sisältä, mut periaatteistani en luovu, auton sisältä ajetaan tai ei ollenkaan :)

En taida kyl tohon illan skabaan osallistua kun on vastustajat niin kovaa tasoa, niin olen vain tiellä siellä, pelailkaa te pojjaat vaa kunnolla :)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Sinne vaan opiskelemaan ratoja mäksä...
Kylläpä oli kiva päristellä RS200:lla L.A:ssa kerrankin onnistuin välttämään aloitus ruuhkan/tönimisen, loppu olikin tasaista kyytiä...
Illemalla ajettavat kisat joudun varmaan jättää väliin...
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Et mikinho tullutkaan mukaan? kurvailtiin Leija_Speden kans parit crossit.

Oli ensin avoin sessio ja mukaan tuli jotain tuntemattomia kuljettajia, ei jumalauta... oli heti semmosta ryminää ja perään ajoa että oli pakko antaa kaikille muille kickkiä ja muuttaa kisat "invites only"-muotoon.:mad:

Hyvää vääntöä oli vaikka kahdestaan ajettiinkin, peräkkäin mentiin ja tuli varmaan molemmin puolin huomattua että viimeisessä mutkassakin voi vielä kärkipaikka vaihtua!:D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Odoteltiin Leija_Speden kanssa sua, mut ei äijää kuulunut ni päätin jatkaa lätkän parissa. Juu ikinä ei kande crossiin ulkkareita ottaa mukaan.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Odoteltiin Leija_Speden kanssa sua, mut ei äijää kuulunut ni päätin jatkaa lätkän parissa. Juu ikinä ei kande crossiin ulkkareita ottaa mukaan.
Tulin online 19:48, kolme minuuttia ilmoitetusta aikataulusta..:rolleyes: säkin olit sillon vielä online, mutten kerennyt laittaa kutsua kun katosit.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Radalla piti olla varttia vaille, joten odotin kutsua jo aiemmin. Eli olit myöhässä noin 10min. Itse poistuin 20.51 (Kelloni taitaa olla etuajassa näköjään). Peliaikaa oli muutenkin niin vähän, että päätin häipyä.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Radalla piti olla varttia vaille, joten odotin kutsua jo aiemmin. Eli olit myöhässä noin 10min. Itse poistuin 20.51 (Kelloni taitaa olla etuajassa näköjään). Peliaikaa oli muutenkin niin vähän, että päätin häipyä.
sori, mulla oli munat kiehumassa..:)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Pitäisikö tehdä raju veto ensi viikon ajeluita varten ja ajettaisiin vaikka niillä lava-autoilla? Vedettäisiin ensin vaikka last man standingiä, sitten dominationia haamuautoilla jonka jälkeen voitaisiin ajaa tiimikisoja tuon dominationin perusteella (vaikka 1, 4, 5 ja 8 vs 2, 3, 6 ja 7 tai jos halutaan useampia tiimejä, niin 1 ja 8, 2 ja 7, 3 ja 6 jne. Jollain systeemillä kuitenkin). Miltä kuulostaa? Noilla autoilla ei ole ajettu varmaan puoleen vuoteen eikä noita erilaisia pelimuotoja olla oikeastaan edes kokeiltu. Joskus ilmestymisen aikoihin vedettiin noita tiimikisoja ja ne oli ainakin aika hauskoja ja sisältävät pientä taktikointia.
 
Ylös Bottom