Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilmoittaumislista 03.02.2010 Klo 20.30

Mikinho82
FOMOCO80
vompatti
Myffe77
Leija_Spede



Ei tälle illalle löydy suhareita?
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilmoittaumislista 03.02.2010 Klo 20.30

Mikinho82
FOMOCO80
vompatti
Myffe77
Leija_Spede



Ei tälle illalle löydy suhareita?

Juurikin laittamassa rattia hollille...
Keskiviikko viel hieman avoin, jos lapset käyvät nätisti nukkuu niin sitten pääsen
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ei tunnu kyl vauhti riittävän oikeiden kuskien rinnalla :)

En tiedä mut mun mielestä vaikka hitaampi auto ois kärjessä (kuten itse olin kahdessakin lähtökiihdytyksessä) niin mun mielestä siitä hitaammasta tullaan reilusti ohi, kun nyt joka kerta pyörähdin kun toinen tinttas takakulmaan :S

Inkkarin kanssa oli yhdessä kisassa ihan hyvää kisaa kun inkkari tais komennella lapsia samalla ja mä ajoin tosissani :D

Noh, kivaa kuitenkin oli kunnes äsken kisan loputtua tilttas koko pleikkari, ja samalla sit alko muksukin huutelee sängyssä niin lopetin.

Time Trialissa tos iltapäiväl kattelin niin ei kroatin pätkällä mulla oo ikinä saumaa vompatin ja leija speden aikoihin, inkkarin aikakin vaatii jotain super onnistunutta ajoa :)

Noh, keskiviikkona sit paremmin ja ilmeisesti "omalla porukalla" vaan? ettei oo noit ulkopuolisia jotka ajaa tahallaan perään
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Noh, keskiviikkona sit paremmin ja ilmeisesti "omalla porukalla" vaan? ettei oo noit ulkopuolisia jotka ajaa tahallaan perään

Jep omalla porukalla vain. Jos vaikka ajettaisiin Trailblazer-kisoja, niitä kun ei hetkeen ole ajettu ja kun Inkkari tuolla aiemmin vähän kyseli niiden perään (kiva kun kerrankin joku pyytää jotain, ei tarvitse itse aina keksiä :)). Pistän tässä jossain vaiheessa vielä vähän tarkemman infon, mitä ratoja ja sillain. Sen voin sanoa jo nyt, että Dallenbach on kieltolistalla.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Dirtin voittopokaalia on nyt sitten esitelty Porissa ihan riittämiin. Pyttyä on uitettu kokemäenjoessa, laahatty yyterin hiekkadyyneillä ja onpa se vieraillut Porin Isomäen hornankattilassakin.

Parhaani mukaan yritän puolustaa ensimmäisen cupin mestaruutta, mutta mahdotontahan se on vompatin ollessa mukana. Jos nyt kolmen sakkiin yltäis ni vois olla tyytyväinen.

Mäksälle tiedoksi, että kukaan muukaan ei pysty niihin vompatin aikoihin Time-Trialissa. Yhdellä radalla vompatilla on koko maailman kärkiaika. Me muut ollaankin sitten tavallisia kuolevaisia.

On hyvä muuten muistuttaa uusille kuljettajille (ja miksei vanhoillekin), että aina jos takana oleva saa sut kiinni niin annat välittömästi tietä. Oma kisa on kuitenkin siinä kohtaa tod.näk jo aika pilalla.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

TRAILBLAZER

Keskiviikkona 3.2.2010 alkaen klo 20.30 (serveri on pystyssä noin 20.20)

Osio 1
1. Kiina Yu Yong Sprint
2. Kiina Yu Yong Sprint B
3. Utah Kane Creek
4. Utah Hurrah Pass
5. Kiina Yu Yong

Osio 2
1. Kiina Yu Yong B
2. Marokko Ounila Valley
3. Marokko Ounila Descent
4. Kiina Yu Yong Sprint
5. Utah Kane Creek

Osio 3
1. Utah Hurrah Pass
2. Kiina Yu Yong
3. Kiina Yu Yong B
4. Marokko Ounila Valley
5. Marokko Ounila Descent

Ja jos väellä energiaa riittää, niin

Osio 4
1. Baja Spillway Long
2. Marokko Kashbah Run
3. Kiina Li River
4. Malesia Ladang Long
5. Kroatia Mali Alan Pass

Säännöt: "Herrasmiessäännöt", eli ei ajeta tarkoituksella toisten päälle, ei työnnetä toisia pois tieltä jne. Jos takana tuleva saa kiinni, on kohteliasta antaa tietä.
Ajoneuvoluokka: All-Star
Vaihteet: Vapaat
Kamerakulma: Vapaa
Auton säätäminen: Päällä
Vauriot: Päällä
Lähtöjärjestys: Porrastettu, käänteinen viimeisen kisan tulokset
Auton vaihto osioiden välissä: Sallittu

Kielletyt autot: Dallenbach Special


Mikrofonin käyttö erittäin suositeltavaa, mutta ei pakollista.

Laitan kutsuja vain niille, jotka ovat ilmoittautuneet tässä ketjussa. Ilmoittautumalla takaat, että säännöt on luettu. Laitan kutsut myös siinä järjestyksessä kun väki on ilmoittautunut, joten nopeat syö hitaat jos halukkaita on enemmän kuin kahdeksan. Jos joku ei jostain syystä saavu paikalle, niin jatkan kutsujen laittamista ilmoittautumisjärjestyksessä muillekkin, joten jos kiinnostusta on, niin ilmoittautuminen kannattaa vaikka jo kahdeksan kuskia olisi ilmoittautunut.

Ilmoittautuneet:
1. Mikinho82
2. FOMOCO80
3. vompatti
4. Omenanraato
5. Myffe77
6. Leija_Spede
7. Inkkari (varauksella)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ymmärrän noilla esim trailblazer pätkillä et toisen päästää ohi, mutta ei kai sentään rallicrossissa täydy nopeampia päästää ohi?

Ainakin oma näkemys on se, että esim formuloissa jarno trulli on hyvä esimerkki siitä, että aika-ajoissa pärjätään mut kisassa ollaan kaikkien tukkona...ärsyttävää mutta ei auta jos ei ohi pääse.

Itse aikaisemmalla komentillani viittanin nimenomaan rallicrossiin jota tossa netissä ajeltiin ja muut tuli mun niskaan ja tipuin viimiseksi sen myötä. Ei mun mielestä järkeä kisata rallicrossia jos suosiolla kaikki päästää ohi, koska siitä just se kisa syntyy et muut jotka on nopeempia, yrittää niiden hitaiden ohi.

Eri juttu tommoset aikaa vastaan kisattavat, tottakai sillon päästetään nopeat ohi.


ps. Itse tosiaan pääsen huomenna vasta noin 20.45 aikaisintaan paikalle, kun tuo vaimo kursseiltaan kotiin saapuu lasta vahtimaan :)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ah, trailblazer tuo feivöritti ralli muoto, nopeuden esimerkki, vaarallisten tilanteiden herra, innolla odotan tulevaa koitosta, jospa ensiksi ehtisin karting centerissä ajella...(/homostelu). Juu hyvä että dallenbach on kielletty, aivan liian ylivoimainen ja kaikenlisäksi ruma auto. Ja miulla ainakin puhtia riittää 4 osioonkin.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Yeah, tänään pääsen viimeistään 21:00 mukaan.
Ei oo mitään muuta esteitä kun tuo sauna mikä on vähän jälkeen 20:00, kun tuo emäntä saapu töistä.
Pitäisköhän alkaa pyytelee ylläpidolta omaa aluetta autopeleille??
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ja muistutus, noin 1½ tuntia h-hetkeen!

Inkkari ja Mäksä, koska on paljon mahdollista, että tulette kesken cupin mukaan, niin varmistakaa ennen invin hyväksymistä, että teillä ei ole Dallenbach Trailblazerissa autona. Koska jos tulette mukaan vaikka kisaan 3/5, ei peli anna valita autoa, vaan se ottaa suoraan sen mikä on viimeisenä ollut kyseisessä pelimuodossa käytössä. Siispä ensin varikolle varmistamaan auto ja sitten vasta invin hyväksyminen. (ei siihen nyt maailma kaadu jos väärällä autolla kesken cupin tulee, mutta tuolla tavoin sen saa kuitenkin helposti vältettyä)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

netissä tänään pelasin kyseisellä autolla...eli täytyykö valita joku vaikka utahin pätkä yksinpeliin ja sitte vaikka subaru alle, ja menen peliin asti ja sitte takas valikkoon ja mukaan peliin?
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

netissä tänään pelasin kyseisellä autolla...eli täytyykö valita joku vaikka utahin pätkä yksinpeliin ja sitte vaikka subaru alle, ja menen peliin asti ja sitte takas valikkoon ja mukaan peliin?

Tuo on varmaankin varmin tapa, mutta saattaa riittää se, että menet asuntovaunusta ulos, sitten autoihin ja valitset sieltä.

PS. Kokeilin äsken Trailblazer-autoa Mali Alan Passissa. Sairasta :D Nyt koitan äkkiä vielä syödä jotain.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kävin tossa muuttamassa auton ja jätän nyt tohon pelin siks aikaa päälle et pääsen pelailee. ipana tos lattial leikkii nyt tyytyväisenä, mut en viitti kisoja jättää kesken jos se alkaa sit parkumaan siinä, ni varmempi ootella vaimoa kotiin :)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

hohhoijaa mitä ajoa multa :(

Eikä mua ees ärsytä se, ettei vauhti riitä, vaan se ettei auto pysy lapasessa sitten tippaakaan vaan nyttenkin tuli vain yks pätkä puhtaasti läpi ja siinä olin kakkonen kun muut kämmäs, muutoin saatoin olla puoliväliin kamppailemassa kolmanneksi tai toiseksi viimeisestä sijasta mut sit meni mettään :/ tosin suurin osa niistäki johtu kun en vaan tiennyt ratoja tippaakaan niin sokkona vedin monesti vika suuntaan tai oikosin liikaa.

Noh, tilaa koitin takaa tuleville antaa parhaani mukaan.

Hauskaa oli kyllä ei siinä mitään, mut kyllä masentaa toi oma ajo pahasti :/

Onneks sentää sieditte muakin siellä roikkumassa mukana, jatkossa uusiks :)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Oli oikein kiva, kun olit mukana Omenanraato. En olis sinuna turhan ankara ittelles. Vauhtia löytyy varmasti pikkuhiljaa lisää. Ja kyllä sulla oli siellä tosi hyviäkin väliaikoja. Tasaisuutta tulee, kun saat kilometrejä alle. Ja latua annoit tosiaan mainiosti joka kerta. :D

Hyvät oli pelit taas. Leija_Speden vauhti pisti erityisesti silmään. Inkkarilla oli aikamoisia vaikeuksia välillä ja FOMOCOLLA ei oikein kulkenut. Ittelläni kulki mielestäni aika hyvin, vaikka välillä oli tuskaista.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Onneks sentää sieditte muakin siellä roikkumassa mukana, jatkossa uusiks :)

No mikä nottei! Kivaa vaan kun on väkeä ajamassa. Ja tuo ratojen tunteminen tekee paljon. Jos selaat vaikka tätä ketjua, että kuinka kauan esim. minä, Mikinho ja FOMOCO ollaan pelailtu tätä, niin ei ihme, että osataan radat jo aikas hyvin ja siinä on meillä selkeä etulyöntiasema. Leija_Spedellä näyttää kanssa olevan hyvä ratatuntemus, ei muuten vauhti olisi tuollaista. Leija_Spedellä on muuten semmoisia J-M Latvalamaisia piirteitä. Niin kauan kuin latu riittää, niin tullaan todella kovaa :)

Sitten vielä nämä autot millä tänään ajettiin on sellaisia, että virheitä tulee herkästi. Itse osaan ulkoa lähes kaikki noista Trailblazer pätkistä (väärään suuntaan ajettaessa en ihan kaikkea muista) ja silti tuli tehtyä virheitä roppakaupalla tällä kertaa. Noilla vehkeillä vauhti on kovaa ja jarrut heikot, joten pienikin virhe kostaantuu. Sitten kun ajetaan taas ralliautoilla niin huomaat, ettet tee ollenkaan niin paljon virheitä.

Tuo virheiden kostautuminen tuli huomattua tänään liiankin hyvin. Toisessa cupissa ajattelin jotain sinisiä ajatuksia eikä ollut keskittyminen oikein kohdillaan ja kolmessa ensimmäisessä kisassa ajoin kaikissa ulos. Leija_Spede tuli takaa ja kiitti kahdessa ensimmäisessä, mutta onneksi kolmannessa taisi olla sullakin jotain ylimääräistä ohjelmaa kun jäit taakse? Sitä kautta sain sitten väännettyä cupin voiton kuitenkin. Ja sitten ainoa rallipätkä mitä testasin ennen kisaa ja siellä piti ajaa tyyliin kolmannessa mutkassa betoniporsaaseen ja sitten auto väänti niin maan perusteellisesti, että poistuin oikein huolella toistamiseen :p
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Siittä kolarista FOMOCO sen verran, että tulit pahimpaan aikaan mun rinnalleni juuri ennen hyppyriä. En päässyt oikealle, koska olit kyljessä kiinni, enkä myöskään voinut hidastaa, koska en olisi millään päässyt enää hyppyrin yli. Niinpä ajoin suoraan muikkuverkkoihin. Kysymyksessä ei kuitenkaan ollut törkeä temppu, mutta likasta peliä se oli. :D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Oli muuten aika tappovauhtia noissa rallipätkissä noilla autoilla :D
 
Ylös Bottom