Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilmoittautumislista 24.02.10 klo 20.30!!!

Mikinho82
Myffe77
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

milläs pojjaat tänää ajelee?

vähänlaisesti on ilmottautuneita kyllä nyt :( Itelläki periaattees ois tärkeempääki tekemistä ku kokoajan istua ton pleikan ratin takana mitä nyt täs oon tehny, vaikka pitäis yritystä pistää pystyyn ja tehdä laskelmia jne :D

Ite taidan laskelmia tehdä tänään illalla samalla kun kattelee olympialaisia...vaimollakin viiminen kurssi päivä et ens viikosta alkaen pääsis olee paremmin mukana :P
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Mikinholle tuossa eilen PSN:ssä vastailin, että olen kyllä mukana jos väkeä tulee, mutta ei meidän varmaan kannata 3-4 pelaajalla ruveta kauheita cuppeja vääntämään. Sillä en ole oikein mitään valmistanutkaan. Katsellaan nyt vielä jos tulee lisää ilmottautuneita, jos ei niin pidetään paussi ja jatketaan ensi viikolla?
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Mikinholle tuossa eilen PSN:ssä vastailin, että olen kyllä mukana jos väkeä tulee, mutta ei meidän varmaan kannata 3-4 pelaajalla ruveta kauheita cuppeja vääntämään. Sillä en ole oikein mitään valmistanutkaan. Katsellaan nyt vielä jos tulee lisää ilmottautuneita, jos ei niin pidetään paussi ja jatketaan ensi viikolla?

Taitaapi olla paussin paikka....itse joudun perumaan osallistumiseni tältä päivältä...anteeksi
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilmoittautumislita 03.03.10 klo 20.30!!

Mikinho82
Omenanraato
FOMOCO80
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Jos minä hostaan, niin väännetään vaikka crossia. Pistän tarkempia tietoja alkuviikosta.


Ilmoittautumislita 03.03.10 klo 20.30!!

Mikinho82
Omenanraato
FOMOCO80
vompatti
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

No missäs loput ajajat? ..vai onko täällä tullut joku sääntömuutos joka on karsinut porukkaa... HANSsi pakollinen vai?:D

Nyt vaan ilmoittautumaan rohkeesti!
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilmoittautumislita 03.03.10 klo 20.30!!

Mikinho82
Omenanraato
FOMOCO80
vompatti
Myffe77
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Pitkästä aikaa ajetaan rallycrossia ihan normaaleilla rallycross-autoilla. Aloitetaan All-Star ajoneuvoluokalla, mutta jos tuntuu että menee romuralliksi, niin pudotetaan sitten.


JAAPPANIN IHMEIDEN RALLYCROSSTSEMBALOT

Keskiviikkona 3.3.2010 alkaen klo 20.30 (serveri on pystyssä noin 20.20)

Osio 1
1. UK Battersea Air
2. LA Marina Air
3. JP Shibuya
4. UK Battersea Bridge B
5. LA Stadium Sprint

Osio 2
1. JP Shibuya B
2. UK Battersea Bridge
3. LA Marina Sprint
4. JP Shibuya
5. UK Battersea Air

Osio 3
1. LA Marina Air
2. JP Shibuya B
3. UK Battersea Bridge B
4. LA Marina Sprint
5. JP Shibuya


Säännöt: "Herrasmiessäännöt", eli ei ajeta tarkoituksella toisten päälle, ei työnnetä toisia pois tieltä jne. Lyhyesti, ajetaan Rallycrossia, ei romurallia.
Kierrokset: 5
Ajoneuvoluokka: All-Star
Vaihteet: Vapaat
Kamerakulma: Vapaa
Auton säätäminen: Päällä
Vauriot: Päällä
Lähtöjärjestys: Käänteinen viimeisen kisan tulokset

Käytettävissä olevat autot:
Mitsubishi Lancer Evolution IX
Mitsubishi Lancer Evolution X
Subaru Impreza STI Group N
Subaru Impreza WRX STI


Mikrofonin käyttö erittäin suositeltavaa, mutta ei pakollista.

Laitan kutsuja vain niille, jotka ovat ilmoittautuneet tässä ketjussa. Ilmoittautumalla takaat, että säännöt on luettu. Laitan kutsut myös siinä järjestyksessä kun väki on ilmoittautunut, joten nopeat syö hitaat jos halukkaita on enemmän kuin kahdeksan. Jos joku ei jostain syystä saavu paikalle, niin jatkan kutsujen laittamista ilmoittautumisjärjestyksessä muillekkin, joten jos kiinnostusta on, niin ilmoittautuminen kannattaa vaikka jo kahdeksan kuskia olisi ilmoittautunut.

Ilmoittautuneet:
1. Mikinho82
2. Omenanraato
3. FOMOCO80
4. vompatti
5. Skylobby
6. Myffe77
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Sori mut mun on pakko taas perua ajot :(

viimeyönä iski koko perheelle järkyttävä oksennustauti, pahoittelut
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kovat väännöt oli eilen. Tulipahan itsekin tölväiltyä enemmän kuin aikoihin. Mokomissa biileissä jarruvalot oli sopivasti spoilerin takana piilossa, joten kahdesti kajautin suoraan perään edellä menevää kuskia, kun lähellä tulin ja sitten edessä oleva kastoi jarrua odottamattomassa paikassa. Ensimmäinen kärsiä oli Skylobby ja vieläpä minkälaisessa paikassa :( Sky oli kärjessä, viimeisen kierroksen viimeinen mutka ja meikäläinen tulee kontista sisään tuhoten Skylobbyn voiton. Kyllä hävetti. Toinen kärsijä oli Myffe, LA:n radalla sellainen pitkä loiva mutka jonka voi hyvällä linjalla ajaa kutosella kaasu pohjassa. Myffe hipasi jarrua ja taas tulin kontista sisään ja Myffe pyörähti. Sorry molemmille. FOMOCO:n eteen taisin kanssa vetää muutaman kerran aika yllättäen Jaappanissa. Ekalla kerralla väistin edellä ollutta ja toisella kerralla karkasi auto vähän liikaa luistoon ja tulin linjalle mutkan ulostulossa.

Muutoin oli kyllä hyvät mäiheet sillä tavalla, että tuntui kun kisa olisi ollut tiukempaa kuin aikoihin. FOMOCO vetää jo aikalailla samaa vauhtia meikäläisen kanssa, eikä muutkaan kaukana ole. Tuntuukin, että kaikkien muiden paitsi minun vauhti on parantunut :) Jos esim. FOMO lähtee paalulta ja itse lähden porukan hänniltä, niin ei kyllä kerkiä enää ajaa kiinni viidessä kierroksessa.

Nyt täytyy kyllä olla rehellinen ja myöntää, että vaikka kilpailu oli kovaa, niin rupeaa kyllä radat pikkuhiljaa vähän kyllästyttämään. Huomasin eilen myös omasta ajosta sen pariin otteeseen, jos olin paalulla niin tuli yritettyä vaan jotain ihan täydellistä kierrosta tai ruimittua autoa mutkiin ja leikittyä käsijarrulla yms. Muutaman kerran kostautuikin, kun kolaroin sisämutkaan tai muuta vastaavaa ja takana tulevat pääsivät kuittaamaan ohi. Ei ole jotenkin keskittyminen sitä mitä pitäisi. Voi että kun tulisi DLC:nä lisää ratoja, voisin maksaa hunajaa ratapaketista! Olisiko mitään ideoita millä saataisiin touhuun vähän vaihtelua?
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ihan hyvät pelit oli eilen. Itsekin saavutin pari kakkossijaa, kun paalulta pääsi lähtemään. Yhden voiton menetin FOMOCOLLE kisan viimisessä mutkassa. Kolaroitua tuli vähän kaikkien kanssa, joten kaikilta anteeksi tasapuolisesti. Kahden viikon ajotauko näkyi selvästi otteissa. Toivosin, että muutama lisäpelaaja saatais aina viivalle. Tuo kummasti heti sähköä tonne peräpäähän. En keksi mitään uusia uudistuksia nyt ainakaan tähän hätään.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilmoittautumislista 10.03.10 KLO 20.30.

Mikinho82
FOMOCO80


Hyvää kisaa oli tosiaan viime ajoissa, mukavaa kun pystyi edes jotenkin vompattia haastamaan.. (pelaa vaan muina iltoina sitä MAGia, älä Dirttiä) ;)

Radat tosiaan alkaa jo kyllästyttään, olispas samanlainen ratavalikoima kuin esim. Colin 1 ja 2 osissa oli.. tietty nykypäivän tasolla toteutettuna!

Täytyy pitää peukut pystyssä ton uuden WRC-pelin suhteen, toivottavasti olis niin hyvä että voitas siirtyä sen pariin...
 
Ylös Bottom