Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen
Kovat väännöt oli eilen. Tulipahan itsekin tölväiltyä enemmän kuin aikoihin. Mokomissa biileissä jarruvalot oli sopivasti spoilerin takana piilossa, joten kahdesti kajautin suoraan perään edellä menevää kuskia, kun lähellä tulin ja sitten edessä oleva kastoi jarrua odottamattomassa paikassa. Ensimmäinen kärsiä oli Skylobby ja vieläpä minkälaisessa paikassa
Sky oli kärjessä, viimeisen kierroksen viimeinen mutka ja meikäläinen tulee kontista sisään tuhoten Skylobbyn voiton. Kyllä hävetti. Toinen kärsijä oli Myffe, LA:n radalla sellainen pitkä loiva mutka jonka voi hyvällä linjalla ajaa kutosella kaasu pohjassa. Myffe hipasi jarrua ja taas tulin kontista sisään ja Myffe pyörähti. Sorry molemmille. FOMOCO:n eteen taisin kanssa vetää muutaman kerran aika yllättäen Jaappanissa. Ekalla kerralla väistin edellä ollutta ja toisella kerralla karkasi auto vähän liikaa luistoon ja tulin linjalle mutkan ulostulossa.
Muutoin oli kyllä hyvät mäiheet sillä tavalla, että tuntui kun kisa olisi ollut tiukempaa kuin aikoihin. FOMOCO vetää jo aikalailla samaa vauhtia meikäläisen kanssa, eikä muutkaan kaukana ole. Tuntuukin, että kaikkien muiden paitsi minun vauhti on parantunut
Jos esim. FOMO lähtee paalulta ja itse lähden porukan hänniltä, niin ei kyllä kerkiä enää ajaa kiinni viidessä kierroksessa.
Nyt täytyy kyllä olla rehellinen ja myöntää, että vaikka kilpailu oli kovaa, niin rupeaa kyllä radat pikkuhiljaa vähän kyllästyttämään. Huomasin eilen myös omasta ajosta sen pariin otteeseen, jos olin paalulla niin tuli yritettyä vaan jotain ihan täydellistä kierrosta tai ruimittua autoa mutkiin ja leikittyä käsijarrulla yms. Muutaman kerran kostautuikin, kun kolaroin sisämutkaan tai muuta vastaavaa ja takana tulevat pääsivät kuittaamaan ohi. Ei ole jotenkin keskittyminen sitä mitä pitäisi. Voi että kun tulisi DLC:nä lisää ratoja, voisin maksaa hunajaa ratapaketista! Olisiko mitään ideoita millä saataisiin touhuun vähän vaihtelua?