Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Skylobby töissä ainakin seuraavat 3 keskiviikko iltaa eli väliin jää. Olen kotosalla yleensä n. 21.30 eli auttamatta liika myöhään :(
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Skylobby töissä ainakin seuraavat 3 keskiviikko iltaa eli väliin jää. Olen kotosalla yleensä n. 21.30 eli auttamatta liika myöhään :(
kyllä siinä vielä tunteroisen vielä kerkee pelaamaan.. voihan sitä invin laittaa, tuut jos tuut.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Minä en pääse myöskään, valitan
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Täytyy jälleen ilmeisesti pitää breikkiä. Yksi uusi heppu olisi tullut myös mukaan, mutta täytyy odottaa hänenkin ensi viikkoon. YRITTÄKÄÄ NYT IMMEISET ENSI VIIKOLLA PÄÄSTÄ VIIVALLE!!
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Mä oisin voinu tulla ajelee kyl tänään, varsinki jos joku uus ois tullu, mut ei varmaa nelistää kannata ajella
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ensi viikolla jatketaan. Aina kannatta ilmoittautua mahdollisimman nopeasti. Moni saattaa jättää ajot väliin, kun huomaa ettei porukkaa ole riittävästi.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Minä olisin vielä tullut mukaan, mutta miehet eivät taida keretä mukaan näin pienellä varoitusajalla? Mikinho ja Mäksä ovat ainakin paikalla. Inkkariakin voisi kysellä.

Mäkin voisin tulla pitkästä aikaa mukaan perjantaina tohon aikaan, jos vaan on ajot. Tää keskiviikko on vähä huono päivä, sillo ei oikee kerkee...
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Itsellä vähän 50-50, että pääseekö perjantaina
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kyl torstaikii olis aika hyvä päivä. Keskiviikko ja lauantai melkeinpä ne surkeimmat.. :(
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kyl torstaikii olis aika hyvä päivä. Keskiviikko ja lauantai melkeinpä ne surkeimmat.. :(

Eihän sitä lauantaina ollutkaan tarkoitus ajaa. Keskiviikko on hyvä viikon piriste ja siitä on muodostunut jo aikamoinen perinne. Voidaanhan näistä tietysti jotain muutosta sopia, mutta henk. kohtaisesti tuo keskiviikko käy hyvin...
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

joo kyllä yleisesti ottaen keskellä viikkoa on paremmin menot tiedossa kuin viikonloppuna
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Skylobby on huomenna perjantaina 07.15-22.30 töissä eli en pääse mukaan :eek:
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

no niin, nyt tuli kunnon adsl boxi takuuna postiin uus, niin nyt voi huoletta osallistua jatkossa joka kerta :) Eli jos huomenna ajetaan niin oon mukana, ja ens keskiviikoks ilmottaudun jo kans :)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

No kopioikaapa sitten tämä ja lisätkää nimenne, niin katsotaan huomenna kannattaako ajaa vai ei.

Ilmoittautumislista 12.3.2010 klo 20:00

-FOMOCO80
 
Ylös Bottom