Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

moro! onkos tästä pelistä tulossa millon uus versio kun alkanu miettiin tän pelin ostoa jotta pääsis sessioihin messiin. näyttää jopa siltä että ilmottautujiakin on useampi eli aktiivisuttakin löytyy.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

moro! onkos tästä pelistä tulossa millon uus versio kun alkanu miettiin tän pelin ostoa jotta pääsis sessioihin messiin. näyttää jopa siltä että ilmottautujiakin on useampi eli aktiivisuttakin löytyy.

Ei oo mitää ilmotettu ainakaa käsittääkseni, mut sais ees ladattavana tulla ratoja, tympii noi radat aika pahasti jo
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilman muuta MikeMac hakemaan peliä kaupasta ja mukaan keskiviikkoisin pelailemaan. Täytyy muutenki saada uusia kasvoja mukaan, kun tuntuu joidenkin pelaajien osalta kyllästymistä olevan ilmassa. Itsehän en kyllästy näihin ajoihin koskaan. :D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilman muuta MikeMac hakemaan peliä kaupasta ja mukaan keskiviikkoisin pelailemaan. Täytyy muutenki saada uusia kasvoja mukaan, kun tuntuu joidenkin pelaajien osalta kyllästymistä olevan ilmassa. Itsehän en kyllästy näihin ajoihin koskaan. :D

Joo nää kilin kolinit onki melkein ainoita ajo-pelejä mitä oon jaksanu pelata vähän kauemminki. Paitsi nyt ollu pari vuotta taukoa mut jospane kurvit ois lihasmuistissa :D tulispa vähä vaihteluaki ton ikuisen änärin tahkoamisen ohelle:D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilman muuta MikeMac hakemaan peliä kaupasta ja mukaan keskiviikkoisin pelailemaan. Täytyy muutenki saada uusia kasvoja mukaan, kun tuntuu joidenkin pelaajien osalta kyllästymistä olevan ilmassa. Itsehän en kyllästy näihin ajoihin koskaan. :D

Ittee kyllästyttää melkee enempi se et mukana ei oo yhtään niin huonoa kun mä :D ei pysy likimainkaan perässä missään tilanteessa :D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

En ole varma ehdinkö huomenna kotiin klo:20.30 joten joku muu saa ainakin hostailla.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

on taas aikaa kun ajellu viimeks joten vauhtii ei varmaan oo mut muuten voisin kokeilla jos illalla on intoo ja tilaa peleis! kyselen sit vaikka psn:äs et mahtuuko!
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Pistäkää joku se huone pystyyn ni minä voin kutsua sitten porukkaa paikalle. Itsehän en voi huonettaa laittaa pystyyn, koska mun nettiyhteys joskus temppuilee. :)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

MESTARUUS!!! Ensimmäisessä kisassa vompatti ajoi rajusti ulos ja Mikinho helppoon voittoon. Toiseen kisaan vompatin auto parsittiin jeesus-teipillä kasaan ja tuloksena kakkossija, Mikinhon kurvaillessa murskavoittoon. Tässä vaiheessa mestaruudesta taistelivat enää sorateiden gladiaattorit Mikinho ja vompatti. Kolmannessa kisassa vompatin vauhti parani entisestään ja tuloksena voitto, Mikinhon ajaessa kakkoseksi. Neljännessä kisassa tilanne ei muuttunut yhtään, vompatti helppoon voittoon, Mikinho kakkosena maaliin. Viides kisa taitaakin sitten jäädä historiaan yhtenä tapahtumarikkaimmista kisoista kautta aikojen. Kisaan lähdettiin tilanteesta, jossa Mikinholle riittäisi kolmossija ja tasapisteisiin päädyttäisiin, jos olisin neljäs ja vompatti voittaisi. Kisa alkoi Spinnillä ja ehdin jo miettimään, että joko taas tässä käy näin. Vauhti kuitenkin löytyi ja saavutin kolmantena ajavaa Omenanraatoa. Sitten lähdettiin viimeisellä sektorille, joka ajetaan alusta loppuun kaasupohjassa (siis ne ketkä uskaltaa, FOMOCO ei tähän esim. pysty) vompatti tuli rinnalle ja molemmilla vauhtia joku 250km/h. Kumpikaan ei voi antaa periksi, koska vompatti tarvitsi voiton ja minä kolmannen sijan. Tuloksena oli se, että osuin vompatin autoon ja ajoin kivikkoon. Onneksi pääsin sieltä nopeasti pois ja kerkesin kolmantena maaliin. Kolari oli tosiaan oma vikani, koska en antanut vompatille tietä. MESTARUUS!!

Mulla meni pikkasen pasmat sekasin, kun FOMOCO kirjotti kesken ajojen; "oli juhavainio maantiellä poikittain, jalajallajalajalajei". Repesin täysin + Edellisen cupin mestaruuskyyneleet ni hyvinhän lähti lapasesta. :D

Pienet arvioinnit vielä jokaisesta tänään; Omenanraato, Symppistyyppi, vaikka paikottainen hitaus vaivaa. Säväytti yhdessä kisassa kakkossijallaan. Myffe77, Sorateiden on/off - tyyppi, vauhti välillä huikeaa, mutta virheitä tulee liikaa. vompatti, Omistaa kaksi eri persoonaa, mukava chättiheppu, mutta radalla armoton rallisoturi. NUMERO UNO. Leija_Spede, Rattimies henkeen ja vereen, mutta liekö jalkapallo vienyt miehestä parhaan terän, lisäksi erittäin kolariherkkä. FOMOCO, Uskomattoman vauhdin omaava kaveri, joka on viime ajoissa ollut todella vaisu. Selityksien mestari. juhavainio, Rookie, hyvä perusnopeus, mutta kolariherkkä, on kuitenkin tulossa?
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kiitoksia peliseurasta, meiti tuli myöhässä kun pääsen tosiaan töistä vasta 21.30 ja näillä näkymin seuraava vapaapv on kesäkuussa eli sitä mukaa mennään. Omenanraato veti aika huolella ulos vika pätkällä, kiiper toojota rinnettä aika nätisti :D

Yks etappivoitto tuli aika jeesh suorituksella eli pitää sitä fiilistellä nyt sit viikko :)

Sky
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Vai et paikottainen hitaus, oon niin julmetun hidas kokoajan, sit "vapaa-ajalla" ajan muita ajooelejä ja hyppään aina kylmiltään dirttiin ja en vieläkään osaa yhtään ratoja ja en kans opi ku meen metsässä enemmän ku radalla, se yks kakkossija oli ainut ku en menny metsään, virheitä tuli ja ajoin varovasti mut muilla meni enemmän puihin.

Vihaan muutenkin noita trailblazereita ylikaiken ku ei kert osaa ratoja ja kopista edes näe mitää ku vettä tulee silmille. Radalla on paljon kivompi ajaa vaikka viiminen olen sillonkin.

Heti vaan ku online puolelle mennään niin yritän ihan liikaa ja siks vauhti on mitä on, jos yksinpelin aikoja kattoo niin saisin sentään kamppailtua vikoista sijoituksista, mut ei vaa tuu onlinessa mitään. Ei siinä, ei kaikki oo rattimiehiä mut kiva on ajaa :D veikkaan et huomenna ssv8nc kisoissa pädimiehetkin vetää mun edelle ja kirkkaasti.

Edelleen ois kiva ajaa joskus rallicrossia vaikka pakotetusta koppikuvakulmasta niin muutkin kärsii vedestä ja rikkoontuneesta tuulilasista :)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Aivan kädetöntä hommaa oli taas tauon jälkeen, ei tie riittänyt millään.. liikaa yritystä kai.
Ei oo tuo Trailblazer oikeen mun juttu..

Hyviä nauruja kyllä sai välillä kun muutkin kohelsi!
Esim. myffe oli autoinensa kyljellään mun konepellillä parikymmentä metriä.. samalla pätkällä osuttiin vielä uudestaan loppupäässä.
Jossain radassa vedin pihalle ja Leija_Spede kuittas ohiajaessa äänimerkillä pari kertaa, no lähdin jatkamaan niin parin mutkan päässä oli Leija vuorostaan kyntämässä katollaan pientareella ja ei muuta kuin "tööt tööt" ja ohi..:)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Aluksi oli hiukan alkukankeutta kuin nudistileirillä.

Seuraavaksi ihmettelin onko pelissä jokin muuttunu , kun tuntuu puskevan koko ajan. No ajojen aikana huomasinkin että mun käsijarru asetus oli muuttunut R1 näppiksestä ratin (DFGT) takaa defaultiksi X-näppikseen.

Siinä kun yritin joitain päästää ohi niin parissa mutkassa huomasin että nehän on myös siellä mun takana, liukuneena mutkasta ulos :rolleyes:

Hurjin kohta oli kun joku heitti volttia mun edessä ja ajoin kisaajan auton ali. Tai kun aloin kattoa karttaa ja jonkun auto on kaukana vasemmalla puolella rataa, jossa sattui oleen järvi :)

Kiitän vinkistä että select-näppäimellä pääsee irti ristiriipunnasta :p

Hiukan yleistä havaintoa ensikertalaisena näissä kisoissa
* Yleisessä onlinessa kun kisa/autot vaihtuu joka kerralla niin tuo vaihtelua. Toisaalta on mukava keskittyä esim juuri 5 kisaa tiettyyn kisaan. Toisaalta 5x3 trailblazeria alkaa oleen aika paljon :)

Jokin näppis olis hyvä online chat näpyttelyyn ...

Juha (juu pari kertaa oltiin poikittain ja kerran tuli kaide nopeeta vauhtia vastaan)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Hyvin kyllä Mikinho vedit sen cupin. Pää kesti loppuun asti. Epäilin, että kyllä jossain kisassa teikäläisen sijoitus on sen muutaman tarvittavan pykälän alempi, että riittää voitot lopuista kisoista, mutta eipä käynyt niin! Siinä toisessa kisassa tuli vedettyä ajattelemattomuutta reilusti leveäksi yksi mutka ja Leija_Spede näppärästi seurasi meikän virheellisiä ajolinjoja tullen komeasti perään. Sen kisan kun olisi ajanut tietä pitkin, oisi voinut olla tulos toinen. Turhaa jossittelua, Pori on pyttynsä ansainnut!

Siinä seuraavassa cupissa tapahtunut äksidentti jäi kyllä ihmetyttämään, mitä ihmettä teikäläinen oikein puuhaili? Vedit yhtäkkiä siinä tiellä jarrulle/päästit kaasulta ja käänsit suoraan ajolinjalle. Minulla oli jotakuinkin 200 lasissa siinä vaiheessa ja suoraan perään. Siitä sitten pellolle ja vähän volttia ja auto jäi katolleen.

Yks etappivoitto tuli aika jeesh suorituksella eli pitää sitä fiilistellä nyt sit viikko :)

Jos meinaat sitä viimeistä satsia jossa Trophy Truckeilla ajettiin, niin jos minulta kysytään niin teikäläinen piti kovempaa vauhtia kyllä muutamalla muulla pätkällä, vaikka niukasti toiseksi jäitkin. Sillä pätkällä minkä voitit kävin halailemassa vähän betoniporsasta ja sitten löysin kiven johon en ollut ennen ajanut. Mutta muutamalla muulla pätkällä tulin puhtaasti ja omasta mielestä aika hyvää kyytiä, mutta silti splitit oli tyyliin -0,06.

Tuli tosiaan tuollainen ratkaisu siihen loppuun, kun väki pyysi Trophy Truckeja enkä jaksanut enää vaihtaa ratoja :p
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Siinä yhdessä kisassa missä tulin sun eteen vompatti niin peli bugitti ihan järkyttävästi. Joku oli takanani, mutta eipä vaan palluraa näkynyt kartalla. Yritin vaan olla pilaamatta kenenkään kisaa, mutta tottakai sitten osuin suhun. Siinä samassa kisassa juhavainio ajoi mun autoni alitse. Ei paha temppu Rookielta. Mahtoko juhavainiollakin bugata toi kisa? Väitti vaan, että olit yli minuutin kärjestä kisan puolivälissä. Mulla bugas se seuraavakin, joten päätin lopettaa.

Perjantaina buggaa uutta ilmoittautumislistaa.

Mestari
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilmoittautumislista 24.03.10 KLO 20.30!!

Mestari
Myffe77(sorateiden on/offilla tekee tiukkaa, että ehtiikö paikalle ajoissa joten varauksella)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilmoittautumislista 24.03.10 KLO 20.30!!

Mestari
Myffe77(sorateiden on/offilla tekee tiukkaa, että ehtiikö paikalle ajoissa joten varauksella)
juhavainio

----
Juha
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ilmoittautumislista 24.03.10 KLO 20.30!!

Mestari
Myffe77(sorateiden on/offilla tekee tiukkaa, että ehtiikö paikalle ajoissa joten varauksella)
juhavainio
Omenanraato (pakko kai taas tulla ottamaan selkäänsä :/)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

peli on vieläkin hakusessa mulla mutta enköhän sen jostaki saa hommattua. pelaatteko ikinä muuten muina päivinä ku keskiviikkona ku se on itelle aika paha päivä pelaamisen osalta?
 
Ylös Bottom