Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen
Oliko illan peleissä mitään erikoista??
Erikoista oli ainakin kun yritin sönköttää Duncs:lle englantia
yhdessä LUULIN voittavani kunnes viimeisellä kierroksella alkoi moottoriäänet kuulua takaa ja tiesin että voitto olisi vain toiveajattelua.
Näin jälkeenpäin voin mainostaa, että teikäläisellä oli itse asiassa tosi hyvät saumat voittoon siinä. Pääsin vissiin toisen kierroksen aikana toiseksi, pyörähdin jossain kontaktitilanteessa kisan ekalle/tokalla kierroksella. Sitten kolmas kierros oli ensimmäinen minkä pääsin vapaasti ajamaan. Kierroksen alussa eroa oli yli viisi sekuntia ja tuon kierroksen jälkeen eroa oli vielä yli neljä sekuntia. Ja kyllä sen yritin tulla minkä pääsin. Ehkä aavistuksen kovempaa pystyin tulemaan sen neljännen ja viidennen kierroksen kun rata kävi tutummaksi, mutta jos olisit vetänyt samaa vauhtia neljännen ja viidennen kierroksen kuin kolmannen kierroksen, niin ei olisi ollut mitään saumoja saada enää kiinni. Mutta neljännellä kierroksella sulla oli ilmeisesti ohjelmaa, kun ero kaveni siitä reilusta neljästä sekunnista alle sekuntiin, joten pääsin viimeisen kierroksen alussa ihan perään kiinni
Tapahtumat mitkä itselle jäi hyvin mieleen tästä kerrasta. Yhdessä UK:n kisassa NUPENVIINALLA oli joku ihmeen magneetti autossaan. NUPENVIINA johti, olin toisena ja kärkyin ohituspaikkaa ja vaikka kuinka koitin välttää osumia, niin silti kopsauttelin koko ajan takakulmiin. Zemarcos väläytteli muutamassa kisassa hyvää vauhtia. kobsterii erottui joukosta hyvin kun oli ainut jolla ei ollut Escortia. Duncs:in menoa sai huvittuneena seurata pariin otteeseen, LA:ssa ottivat FOMOCO:n kanssa kylkikontaktin ja Duncs lähti komeasti tangentin suuntaan. Sitten taisi olla UK:n radalla kun Skylobby ja Duncs ottivat kylkikontaktin jonka seurauksena Duncs:n Esco pyörähti katon kautta ympäri. Pääsin molempia tilanteita seuraamaan aitiopaikalta. Duncs valitteli että on aivan liian tottunut Shiftin ajotuntumaan, eikä sen vuoksi meinannut tulla hommasta mitään.
Oma mielenkiintoisin ohitus oli varmasti Skylobbysta. Tultiin LA:n viimeiseen mutkaan, sain paremman vauhdin mutkan ulostulosta ja ulkopuolella oli auton mentävä aukko joten tungin sinne ja ajattelin meneväni hyppyrin aikana ohi. No, osuttiin sitten ilmassa yhteen sillä seurauksella, että oma autoni laskeutui puoliksi sen betonikaiteen päälle. Auto oli näin ollen "kahdella" pyörällä, tosin tosiaan auton vasemman puolen pyörät oli sen betonin päällä. Tuumasin vaan että käyhän se näinkin, en nostanut kaasulta missään vaiheessa ja pääsin ohitse vaikka matkasin jonkun matkaa tuolla tavoin.
Tästä kerrasta tuli taasen opittua muutama asia. Niin kuin Mikinho ja Skylobby jo totesivatkin, niin nämä yhden automallin kisat olivat positiivinen yllätys. Sitten 3 osiota on riittävästi kun on kyse rallicrossista, 5 kierroksen kisat kuitenkin ottavat aikaa. Ja Mikinholle pitää laittaa 5 inviteä ennen jokaista kisaa
Että mua harmitti sen toisen osion ekassa kisassa kun näin että putosit taas ja tajusin että olisin voinut ennakoida tilannetta ja laittaa useamman invin. Tuossa kun on cup menossa niin ei pysty (en ainakaan ole itse huomannut) mitenkään kutsumaan kesken ketään mukaan.