Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Tätä listaa ei kannata liikaa noteerata. Ajattelin vaan, että jos joku ajattelee ettei viitsi tulla pelailemaan kun ei porukkaa näytä löytyvän. Listan ulkopuolelta on jo kaksi lupautunut mukaan.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kiitoksia peliseurasta taas, olisin ajanut toki pidempääkin mutta silmät ei pysy auki ja auto menee pitkin seiniä :) Ens keskiviikkona toivottavasti jaksaa pidempään, tai miksei ennen sitäkin jos joku laittaa pelejä pystyyn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kiitokset peliseurasta. Vähän latisti tunnelmaa kolarien puuttuminen, mutta ensi kerralla ne otetaan mukaan. NUPENVIINA kävi kalassa ja mua nöyryytettiin noin muuten vaan. Siinä päivä anti. Toivoisin myös, että ajetaan vähintään neljän kierroksen kisoja. Aikamoista romurallia välillä ko kaikki ahnehtii liikaaki. Keskiviikkona jatketaan klo 21!!
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Nyt ei kyllä meinannu tie riittää millään, liian paljon tuli tunaroitua...sit meni keskittymiskyky kokonaan ku emäntä tuli mussuttaa vieree jotain et pitäs päästä big brotheria kattoon..

Mut sai välillä kyllä nauraa kunnolla, pahin kohellus oli kun hyppäsin siinä yhdessä rallicross radassa kleihilin (?) yli juuri ennen maalilinjaa ja luulin että se oli viimeinen kierros... tuli sitten pyyhittyy aivan täysillä siihen tiukkaan oikeeseen!:D

Tais olla kleihilillä muuten mikki turhan isolla kun alussa kuulu kun vissiin astioita tiskailit :D ja sitten koko ajan kuulu kartturin ääni läpi kun ajoit.
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kiitokset peliseurasta. Vähän latisti tunnelmaa kolarien puuttuminen, mutta ensi kerralla ne otetaan mukaan. NUPENVIINA kävi kalassa ja mua nöyryytettiin noin muuten vaan. Siinä päivä anti. Toivoisin myös, että ajetaan vähintään neljän kierroksen kisoja. Aikamoista romurallia välillä ko kaikki ahnehtii liikaaki. Keskiviikkona jatketaan klo 21!!

luulin laittaneeni kolarit päälle kun chattasit, mut en sitten vissiin osannutkaan. tuli tuo hostaaminen koettua ensimmäistä kertaa ja oli homma vähän hakusessa...
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Voi olla, että loppupuolen kisoissa oli jo kolarit päällä, mut niissä alkupään ralleissa ei ollu. (ajelin nimittäin muutaman kerran NUPENVIINAN perässä. Millon se kävi järvessä ja millon kiipes vuorta ylös. Aina matka jatku.) :D

Ajelin tässä to-ti välisenä aikana 100-120 nettikisaa ja hyvin pelitti. Heti ko toimin isäntänä Suomi-peleissä ni putosin kuin eno siitä kuuluisasta veneestä. Onneks loppuilta sujui hyvin.

Ensi viikolla onkin kaikilla karu paluu arkeen, kun vompatti liittynee jälleen mukaan. Silloin on vain jämäsijoja tarjolla. :D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Tais olla kleihilillä muuten mikki turhan isolla kun alussa kuulu kun vissiin astioita tiskailit :D ja sitten koko ajan kuulu kartturin ääni läpi kun ajoit.

Joo oon saanut tuosta kuittia muissakin peleissä. Volat on kyllä mikissä minimissään, mutta kun takakajari sojottaa korvan juuressa, niin ei mahda minkään :D

Hauskaa oli vaikka tulikin turpaan notta peruukki lähti. Voitin sentään sen ekan rallikrossin, en tiiä mitä paskarinkiä jäitte sinne piirtämään :p
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ei ole kiva lukea näitä hehkutuskommentteja, kun ite ei päässyt mukaan :) Siispä, päräytetäänkö ensi viikon suunnittelut käyntiin. Hostaanko minä vai hostaako joku muu?
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Mut hei ihmeiden aika ei ole ohi, nimittäin voitin pari kisaa!:D Perskule ku mun kalareissu loppu lyhyeen ku tuli lupia kyselemään, niin piti jatkaa matkaa kiireellä...:p
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

vompatti voi mun puolesta hostata, vaikka kyllä FOMOCO hoiti homman tyylillä. Itse en hostaa enää koskaan. Toivottavasti muutama immeinen löytäis tälle foorumille ja päättäis liittyä mukaan. Saataisiin aina kunnon petsit.

Itse olen tahkonnut tätä jälleen ihan hulluna viimeisen viikon. Seuraava tavoite onkin saavuttaa 1000 online-kisaa. Siihen menee aikaa tosin... :D
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Päädyin nyt sitten omavaltaisesti tällaiseen ratkaisuun :D Ilmotelkaa jos joku ei miellytä tai jos haluatte jotain muuta. (lisäsin ilmoittautuneisiin jo Skylobbyn ja Mikinhon, kun vaikutti siltä että olette ensi viikolla tulossa ajelemaan)


TRAILBLAZER

Keskiviikkona 25.11.2009 alkaen klo 21.00 (serveri on pystyssä noin kymmentä vaille)

Osio 1
1. Kiina Yu Yong Sprint
2. Kiina Yu Yong Sprint B
3. Utah Kane Creek
4. Utah Hurrah Pass
5. Kiina Yu Yong

Osio 2
1. Kiina Yu Yong B
2. Marokko Ounila Valley
3. Marokko Ounila Descent
4. Kiina Yu Yong Sprint
5. Utah Kane Creek

Osio 3
1. Utah Hurrah Pass
2. Kiina Yu Yong
3. Kiina Yu Yong B
4. Marokko Ounila Valley
5. Marokko Ounila Descent


Säännöt: "Herrasmiessäännöt", eli ei ajeta tarkoituksella toisten päälle, ei työnnetä toisia pois tieltä jne. Jos takana tuleva saa kiinni, on kohteliasta antaa tietä.
Ajoneuvoluokka: All-Star
Vaihteet: Vapaat
Kamerakulma: Vapaa
Auton säätäminen: Päällä
Vauriot: Päällä
Lähtöjärjestys: Porrastettu, käänteinen viimeisen kisan tulokset
Auton vaihto osioiden välissä: Sallittu

Kielletyt autot: Dallenbach Special


Mikrofonin käyttö erittäin suositeltavaa, mutta ei pakollista.

Laitan kutsuja vain niille, jotka ovat ilmoittautuneet tässä ketjussa. Ilmoittautumalla takaat, että säännöt on luettu. Laitan kutsut myös siinä järjestyksessä kun väki on ilmoittautunut, joten nopeat syö hitaat jos halukkaita on enemmän kuin kahdeksan. Jos joku ei jostain syystä saavu paikalle, niin jatkan kutsujen laittamista ilmoittautumisjärjestyksessä muillekkin, joten jos kiinnostusta on, niin ilmoittautuminen kannattaa vaikka jo kahdeksan kuskia olisi ilmoittautunut.

Ilmoittautuneet:
1. vompatti
2. Skylobby
3. Mikinho82
4. FOMOCO80
5. kpsu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Ja muistutus! Tänään huristellaan.

(Meikällä yläselkä rupesi vähän temppuilemaan eilen, joutuukohan turvautumaan padilla ajamiseen ensimmäistä kertaa ratin hommaamisen jälkeen.. :()
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Kiitoksia taas ralleista, alun tailblazer cupit oli kivoja mut toi viimonen oli hirveetä kuraa kyllä :) Mikinhon kantti ei kestäny ahtailla Losin kaduilla hehehe. Rallitaidot on peritty meikäläisen kummitädiltä vissiin.

Ens viikolla taas, kaikki mukaan!
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Joo, niin kuin servulla sanoin, niin nyt ymmärrän miksi trailblazer autoilla ei ajeta baja-radoilla! Oltiin jo vedetty niitä samoja ratoja niin monta kertaa, niin tuumasin että jos saataisiin hienoja loikkia loppukevennykseksi. Loikat oli pitkiä, mutta eihän tuo yhistelmä nyt muuten yhtään toiminut...

Mutta kiitokset taas kaikille mukana olleille peliseurasta :)
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

Oli kyllä meleko sessiot..

Kello oli viittä vaille kun yritin kirjautua nettiin, niin pleikka ilmoittaa että järjestelmän päivitys tehtävä = latasin sitä sitte 40min ,:mad:

Sitten kun vihdoin pääs pelaan, niin tajusin minkälaista on ajaa kun ei ole pelannut viikkoon = välitön suistuminen ja keskeytys! tuli varmaan 3 kertaa keskeytettyä ulosajoon. :D

Se yks LA:n crossi oli kyllä ihmeellinen.. olin viimeisenä kun skylobby ja mikinho kolaroi, vompatti pääs piikkiin mutta hyppäs hyppyristä sitten muistaakseni kyljelleen, ite tunaroin seuraavissa mutkissa niihin kyltteihin ja spinnasin, vompatti meni ohi, sain hieman kiinni sitä kunnes sitten siinä isossa hypyssä sillä lähti lapasesta ja pääsin ruutulipulle ensimmäisenä! :D ..mietin jo siinä välillä kun ajoin vompatin perässä että kyllä kai siellä on kuski vaihtunut kun ajolinjat ei olleet lainkaan vompattimaisia vaan meinasi mennä mutkat hieman leveeksi tai sitten liian sisältä?? pelasitko padilla vai mitäs? :rolleyes:
 
Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

..mietin jo siinä välillä kun ajoin vompatin perässä että kyllä kai siellä on kuski vaihtunut kun ajolinjat ei olleet lainkaan vompattimaisia vaan meinasi mennä mutkat hieman leveeksi tai sitten liian sisältä?? pelasitko padilla vai mitäs? :rolleyes:

Mulla meni auto ihan tohjoksi niissä hyppyreitten alastuloissa, se väänsi tosi reilusti. En paljoa nostellut hyppyreihin kuin vasta viimeisessä kisassa.. :o Ja sitten tosiaan ihan herjalla heitin tuon pelimuodon siihen loppuun, en ollut ikinä ajanut noilla rata&autoyhdistelmillä, niin eihän siitä mitään tullut kun ensinnäkin veti mutkiin liian kovaa, sitten auto väänsi minne sattui ja aina hyppyrin jälkeen otti jälkiloikan kaseikkoon :)
 
Ylös Bottom