Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 [PS3]

Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Joo oli kyllä aika erikoinen kaveri, ihmettelin että mitä se vaahtoo kun olit laittanut sen jo. Ja oishan kaveri nähnyt sen itsekkin kun olis käynyt katsomassa settingsit.

Hauskaa oli, vaikka kuulemma pilasin yhden kuskin kaikki lähdöt...

Jos vaikka huomenna uudestaan?
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Harvoin tulee pelejä vastaan, joissa yksin- ja moninpeli koukuttaa näin pahasti. Jos ei saa partya kasaan, niin sitten paahtaa pohja-aikoja Utahin aavikoilla. Loistokamaa.
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Jep, hyvät olit sessiot. Pahoittelut vaan kolhimisiani. Ratin sain käsiini vastikään jne.. :)
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Ihan mukavat onlinesessiot saatiin taas aikaiseksi. Vierähti näppärästi reilu kolme tuntia

No voi perskeles, lähdin hetkeksi pois ratin ääreltä enkä enää hoksannut etsiä konsolifinnejä. En tajua noita onlinesysteemejäkään oikein vielä, kun en ole netissä paljon pelaillut.

Ajelin sitten loppuillan ulkomaan elävien kanssa niitä yhtäaikaisia rallilähtöjä haamuautoja vastaan ja totesin, että sehän on melkein kaikista paras laji. Ei tarvi pelätä törmäilijöitä, mutta toisaalta näkee paremmin tilanteen kuin perinteisessä rallissa. Se vain, että haamuautot sekottavat välillä näkökenttää. Saisivat olla mielellään vielä näkymättömämpiä.

Olen koukussa.
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Ihan mukavat onlinesessiot saatiin taas aikaiseksi. Vierähti näppärästi reilu kolme tuntia, kiitoksia vain kaikelle kanssakilpailijoille.

Tulipahan huomattua sekin, että ei se suomalaisuus välttämättä tee ihmisen käytöstä autuaaksi. Tuli yksi kaveri sisälle partyyn ja ensi töikseen totesi että laita se auton säätäminen päälle. No, minä tuumasin että samapa tuo minulle on ja laitoin sen päälle ja rupesin odottelemaan että väki ruksaa itsensä readyksi että voin käynnistää pelin. Kohta kaveri toteaa uudestaan että laita se auton säätö päälle. Itsellä ei ollut mikki päällä, joten kirjoitin sitten chattiin että se on jo päällä. Hetki menee vielä ja nyt tulee jo voimasanoilla höystettynä että laitta nyt **** se auton säätäminen päälle. Ja kohta kaveri toteaa taas voimasanoin että lähtee toiseen partyyn. Tässä vaiheessa repesin aika huolella ja tuumasin vain itsekseni että eipä tule ikävä :D


haha olin itse samassa partyssä kanssa ilman mikkiä ja pienti hihitystä kyllä sai aikaan.voi toki olla ettei kaveri huomannut viestiä kun ei tule suoraan ruudulle...oli kyllä siellä ajon aikanakin mukavan näköistä chattia kun tuli jotain kolareita ilmeisesti :D
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Viikonlopun kaahailut sai viimein siirrettyä tänne parempaan talteen: KonsoliFIN - Media - Colin McRae DiRT 2 (PS3)


Kiitos Gimblelle serveristä ja mukanaolijoille hauskasta seurasta. Kontaktia tulee, sehän on selvä kun kuitenkin radat ovat ahtaat ja vauhtia piisaa. Turha valittaminen aiheesta särähtää ainakin omaan korvaan, kun pelintekijä on selvästi kuitenkin rakentanut osaksi tämän varaan. Sieltähän voi hostaaja valita kaikki ghosteiksi lähietäisyydellä niin ei tarvitse päätänsä tyynyyn kyynel silmässä laittaa :D
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Kontaktia tulee, sehän on selvä kun kuitenkin radat ovat ahtaat ja vauhtia piisaa. Turha valittaminen aiheesta särähtää ainakin omaan korvaan, kun pelintekijä on selvästi kuitenkin rakentanut osaksi tämän varaan.

Hyvin sanottu. Tässä kuitenkin kaikissa muodoissa missä on yhteislähtö, niin se on kohtuullisen todennäköistä että saatetaan vähän peltiä hieroa jossain tilanteissa. Kunhan koitetaan vähän välttää osumia ja ei tahallaan ajeta päälle, niin se minusta riittää. Vahinkoja sattuu aina, niiden ei pidä antaa tappaa peli-iloa :)
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Oli kyllä hyvät väännöt tosiaan eilen.

Vähän harmittaa kun oma ajotyyli tuppaa välillä olemaan vähän turhankin aggressiivinen, mistä vompatti kohteliaasti huomauttikin :D Kukaan ei diggaa Schumachereista. Sori vaan kaikille jotka eilen osumaa allekirjoittaneen pirssistä saivat. Yritän vastaisuudessa ajella vähän pehmeämmin.


On tämä Dirt 2 kyllä aika ässä peli verkossa.
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Minä taisin olla se joka vähän valitteli eilen. Meni vaan hermot ko esim Lontoossa vedettiin perseeseen kolme kertaa kisan aikana. Ymmärrän kyllä lähtökolarit. Hauskaa oli kyllä eilen. Edelleenkään en tajua miten helkutissa vompatti ajoi sen yhden pitkän trailblazer-kisan (utah tai kiina) niin kovaa. Ajoin ilman virheitä ja jäin yhdeksän sekuntia. Täytyy jatkaa reenausta. ;D
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Noita teidän juttuja , kun lueskelee niin alkaa kuumottaa kyseinen peli todella paljon. Ja mitä noihin osumisiin tulee niin en tykkää, jos tahallaan vedetään kylkeen jatkuvalla syötöllä. Mutta reilu ja tiukka kilpailu suorastaan huutaa pieniä vääntöjä ja kolhuja:D Miesten laji, ei neitien:D
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Hyvin sanottu. Tässä kuitenkin kaikissa muodoissa missä on yhteislähtö, niin se on kohtuullisen todennäköistä että saatetaan vähän peltiä hieroa jossain tilanteissa.

Yhteislähtö on olemassa nettipeleissä myös haamuautoilla, jolloin kolarointi ei ole mahdollista (Pro tour). Itse tykästyin tähän kovasti, mutta pystyykö tuolla systeemillä tekemään omia kisoja ollenkaan? Suomi-mittelöissä toki kelpaa nämä "romurallitkin", kun porukka on asiallista, mutta yleensä noissa nettikahinoissa näyttää olevan tavallisesti mukana vähintään yksi tyyppi, jonka tarkoitus ei ole pärjätä vaan tuhota muiden kisa.

Mutta tosiaan, posti toi NFS: Shiftin viikko sitten, mutta enpä ole edes tullut testattua koko peliä kun olen Dirttiin niin koukussa :D
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Vähän harmittaa kun oma ajotyyli tuppaa välillä olemaan vähän turhankin aggressiivinen, mistä vompatti kohteliaasti huomauttikin :D

Sen jälkeen saatiinkin heti tosi hyvät väännöt LA:ssa. Pitikin mennä päästämään se yksi mutka leveäksi. Sen jälkeen en löytänyt enää ohituspaikkaa, vaikka yritin hiillostaa sinua virheeseen :)

Edelleenkään en tajua miten helkutissa vompatti ajoi sen yhden pitkän trailblazer-kisan (utah tai kiina) niin kovaa. Ajoin ilman virheitä ja jäin yhdeksän sekuntia. Täytyy jatkaa reenausta. ;D

Utahissa taisin vetää sen yhdeksän kertaa katon kautta ympäri! :p Auto pyöri aika väkkäränä ilmassa pituusakselinsa ympäri. Muutenkin tuli vedettyä "hienosti" ulos muutaman kerran, harmi kun ei ole replayta onlinessa eikä sen tallennusmahdollisuutta. Pari kertaa lähti kapeissa ränneissä täydestä vauhdista mättämään nurin.

Mutta reilu ja tiukka kilpailu suorastaan huutaa pieniä vääntöjä ja kolhuja. Miesten laji, ei neitien:D

Jep. Itsellä ajotyyli tässä pelissä on aikalailla sellainen, että jos olen takana, niin koitan kyttäillä edellä menevän virheitä ilman kontaktia. Sitten jos virhe tulee niin sukellan aukeavasta paikasta sisään silläkin riskillä, että saattaa vähän osua. Yleensä selviää ilman osumia, mutta eilen taisi olla Miccis jonka kylkeen jysäytin aika kovaa Japanissa viimeisellä kierroksella niissä lopun "shikaaneissa". Micciksellä oli paljon leveämpi linja, itse vedin lähes suoraan sen, mutta Miccis kerkesi tulla takaisin joten ajoin suoraan kylkeen. Tämän jälkeen autot pomppi vähän aikaa ees taas, osuivat uudestaan toisiinsa ja lopulta maaliviivan yli ilman että sijoitukset vaihtuivat.

Yhteislähtö on olemassa nettipeleissä myös haamuautoilla, jolloin kolarointi ei ole mahdollista (Pro tour). Itse tykästyin tähän kovasti, mutta pystyykö tuolla systeemillä tekemään omia kisoja ollenkaan?

On mahdollista. Ja omissa peleissä voi (kait) laittaa ihan mihin pelimuotoon tahansa. Muistaakseni Gimble laittoi joskus domination kisat ghostina. Taidettiin ajaa rallycross autoilla ja radoilla tuolloin.
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

hyvää kisaa oli, vaikka tuntu että aina minä lensin ekan kurvin jälkeen lepikkoo :D ei siin mittää...

ja pahoitteluni jos tuli survottua vähän väkisin jonku kylkimyyryssä ohi välistä... mutta rally cross yms. ne ovatkin tarkotettu pikku kontakti lajeiksi... jos ei haluu kontaktia niin sitä varten on sit perus ralli ja sit se puuduttavampi malli joka ei ole oikein suosikkini
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

piti nyt tähän väliin laittaa semmonen kysymys et onko kukaan muu onnistunu törmäämään haamu autoon pelissä? itselläni kävi nettipelis publalla kun utahin loppu suoralla olin menossa ohi semmosta traktorin näkösestä autosta niin kuului vaan kolhadus ja subaruni lenteli minne sattuu siis keskellä tietä! ja olen varma etten törmännyt kiveen
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

piti nyt tähän väliin laittaa semmonen kysymys et onko kukaan muu onnistunu törmäämään haamu autoon pelissä? itselläni kävi nettipelis publalla kun utahin loppu suoralla olin menossa ohi semmosta traktorin näkösestä autosta niin kuului vaan kolhadus ja subaruni lenteli minne sattuu siis keskellä tietä! ja olen varma etten törmännyt kiveen

Mulla on jotain hämminkiä sattunut kans, mutta epäilin että edessäni ajanut haamuauto osui johonkin tien sivussa olevaan kylttiin, joka sitten irrottuaan osui minuun...
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

piti nyt tähän väliin laittaa semmonen kysymys et onko kukaan muu onnistunu törmäämään haamu autoon pelissä? itselläni kävi nettipelis publalla kun utahin loppu suoralla olin menossa ohi semmosta traktorin näkösestä autosta niin kuului vaan kolhadus ja subaruni lenteli minne sattuu siis keskellä tietä! ja olen varma etten törmännyt kiveen

Kerran on käynyt itsellä moinen myös että haamuautoon tuli törmättyä
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Osuin heti ensimmäisessä onlinepelissä haamuautoon, ja tietysti sen jälkeen yritin vähän aikaa välttää törmäyksiä kunnes tajusin että niihin ei oikeasti voikkaan törmätä.

Rallycrossit on yhtä kiroilua niin kauan kun pääset vastustajista karkuun. Naisen alapäätä huudan täällä kun tuupitaan eikä yritetä edes ajaa kilpaa.
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Millaiset mahdollisuudet kavereiden kanssa moninpeliin on samalta koneelta? Voiko ajaa jotain sarjaa moninpelinä? Voiko ajaa rallia kavereiden kanssa niin että jokainen ajaa omalla vuorolla koko ruudulla?
 
Vastaus: DiRT 2 [PS3]

Millaiset mahdollisuudet kavereiden kanssa moninpeliin on samalta koneelta? Voiko ajaa jotain sarjaa moninpelinä? Voiko ajaa rallia kavereiden kanssa niin että jokainen ajaa omalla vuorolla koko ruudulla?


eipä onnistu sillei.mutta itse olen kavereitten kanssa vetänyt ihan time trialia ja aika paperille aina maaliin tullessa ja restart race sit aina vaan ja seuraava pelaaja puikkoihin..toimii ihan jees mutta helpottaisi jos ei tarttis kirjotella :S
 
Ylös Bottom