Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 Online Kausi 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jontsa93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Jos kerran tuo lvl 10 riittää nii tulen ilman muuta mukaan. Kummassa lohkossa minä nyt sitten ajan ku noita perumisia näytti olevan melko paLJON

Jees! Loistavaa tälläinen. Harmillista vain, kun vain neljä pelaaja oli loppujenlopuksi paikalla lohko kakkosessa ja yksi ragequittasi (?) puolessavälin ... :(

Itse huomasin varmistelevani liikaa kyllä tuossa, mutta meillä oli ihan ok skabat oopp99 kanssa, 10 sekuntin marginaali lopputilastossa. :).. Ensi ralliin pitää petrata vähän.

Antaako lohkon hosti nuo ajat noihin tilastoihin vai joka äijä kertoo oman aikansa?

LOHKO 2: FINLAND

Paikalla jopa neljä kuskia, joista yhden (jooseppi1997) yhteys hävisi kesken kisan.

Miiw tuossa jo kyselikin, eli minä olin kyllä kännykkäkameran ottanut valmiiksi viereen että saan foton tuloksista, Mutta... Kylläpä menee tässä kolmosessa nopeaan ohi tuo tulostaulu!!! Prkl. Pahoittelut etten saanut kuvaa.

Leejuhlee ilmoitti että 2. olleen (miiw007) aika olisi ollut 11.11.xxx. Ja Miiw sen vahvisti.

TULOKSET
1. oopp99: 11.01.xxx
2. miiw007 11.11.384
3. leejuhlee xx.xx.xxx

PS. Varakuskeiksi ilmoittautuneet (qckfi, aappo1, laatumilli) eivät yksikään olleet ainakaan minun kaverilistallani. Ruttuluukkuhan ilmoitti jo aiemmin ettei pääse.

Nyt sitten jännityksellä odotellaan kuinka kovaa ykköslohkossa on menty... :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Asiasta viidenteen...

Jontsa: Torstai 23.6. on muuten Juhannustorstai. Itse en silloin ainakaan viivalle pääse, saattaisin ounastella että kovin moni muukaan ei pääse. Olisiko aiheellista siirtää jollekin toiselle päivälle se kisa?

Hyvä kisa! :cool: Citroenin junnut for the win! Ei oo kyllä varmaan mitään helppoja noi loput kisat, ainakaan mulle.

Mukavat kisailut! Tuloksena harmittavasti 7. sija ja nolla pistettä, kun tuli keskeytettyä kakkosEK:n lopussa. Pyörähdin veden reunalle ja sitten kun koitin peruuttaa niin yhtäkkiä väitti että keskeytin. No ei se mitään. Yhdet pohja-ajat kuitenkin sain tehtyä.

Leejuhlee minulle jo ilmoitti että 2. olleen (miiw007) aika olisi ollut 11.11.xxx. Muistatko Miiw oliko näin?

Juurikin näin.

Minun aikani oli 11.11.384 helppo muistaa, kun sama numero kahdesti :). Meidän aikaeromme oli 10s. Sinun aikasi oli 11.01.xxx. Sadasosia sinun ajastasi en muista.

Lohko 1 Suomi

1. Zetor - 10:22.820
2. Tomperton - 10:34.152
3. Suomi-Rampa - 11:02.135
4. Martti93 - 11:03.130
5. jontsa93 - 11:05.911
6. Jaba82 - 11:29.920
7. teppoil - 11:33.823
8. aappo1 - 14:04.744

Jontsa: Torstai 23.6. on muuten Juhannustorstai. Itse en silloin ainakaan viivalle pääse, saattaisin ounastella että kovin moni muukaan ei pääse. Olisiko aiheellista siirtää jollekin toiselle päivälle se kisa?
Hyvä huomio! Eiköhän samantien pyöräytetä tuosta lähtien kaikkia kisoja viikolla eteenpäin. :)

Etusivu päivitetty

HUOM!

Muutin tuonne "Kuljettajat ja tallit" -kohtaan näin:

Varalla
1. RuttuLuukku (Lohko 2)
2. QcKFI (Lohko 2)
3. hiiliproomu (Lohko 2)
4. aappo1 (Lohko 1)
5. laatumilli (Lohko1)

Laitetaan noin niin ei tule varakuskien nimiä molempien lohkojen pistetaulukoihin :) Sit jos ei varakuskitkaan pääse niin ajetaan vajaalla miehistöllä :) Kaikista selkeintä näin

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itsellä nyt meni eka ek ihan päin pers*ttä. Toinen meni jo hieman paremmin. Kolmanness oli vauhti kohdallaan mutt syöksyinpäs sitten suoraa jokeen :) Neljäs ek oli osaltani paras sillä olin huikealla sijalla 5 jaa siihenki mahtui virheitä eli täydellisellä ajolla voi päästä vaikka mihin. Viimeinen ek päättyi myös keskeytykseen kun putosin sillalta alas :P. Tämän jälkeen ajoimme neljään pekkaan keniaa ja siellä olin jopa välillä nelikön nopein eli siellä on vauhti kunnossa. Eli toivottavasti perumisia tulee myös kenian kisaan.

Huomasin aloitusviestistä tämmöisen että tuloksissa kolmantena kisana olisi Norja ja neljäntenä Michigan mutta kalenterissä nämä ovat toisinpäin

Eli lohko 2 varakuskit. Lisätkää nyt PSN:ään teidän sarjan hostit (oopp99 ja hiphei_finland) jos teitä tarvitaan niin ei tule sitten sitä, että "ei mulla ollut sen psn tunnusta niin en voinut tulla korvaamaan X kuskia" :D 1 lohkon varajätkillä taitaakin olla kaikilla ainakin mun PSN. Lisätkää nyt tekin varuuksi tuo Player9:n PSN eli karppane

Ylös Bottom