Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

Menitkö sen kolmannen jälkeen pelin päävalikkoon?
Juurikin noin. Päävalikkoon ja sit poistuin.
No täytyy jatkossa kattoo aikataulut silleen, et kerkii ajaa putkeen, niin kuin tapana on.

Oli vaan reilun parin viikon jälkeen kiva lähteä hakemaan ajotuntumaa ja sit kävi näin.
No huomenna sit Flying Finn Usa R2 vehkeillä.
 
Huomenna 2H kisana Aussit 6 EK:ta ja kalustona Group B RW.
Tiet on lanattu juhlakuntoon Neste-Rallin kuniaksi ja aurinko paistaa koko kisan, nyt pääsee lataamaan pitkää luisua huippu olosuhteissa ;) .
Kaikki kynnelle kykenevät viivalle, itse olen grilli juhlissa ja jos ehdin niin ajelen kisan myöhemmin.

Kuten aiakaisemmin ilmoitin olen to-su ralleissa ja MJV hoitaa sillä välin 2H kisoja.

Niin ja juhlan kuniaksi kamerakulma on vapaa.
 
Joka illalle jotain ja toivomuksia mielellään täytetään eli maa ja luokka ni pistetään tulille :)

Kerkeen ajaa to ja su.
Luokka toiveet: H3 tai A-ryhmä.
Rata toiveet: Uusi-Seelanti ja Puola, tai Wales jos pystyy laittaa.

Loppupeleissä kaikki käy, otetaan haasteena vastaan, mutta Uudessa-Seelannissa oon kerran käynyt kurvailemassa. Puola tutunpi, mutta ei ihan hetkeen.
 
Löysin vasta nyt nää Kfin Dirt topicit ja liityin kumpaankin clubiin.

Eilen jonkun aikaa treenailin cockpit kameralla ajamista, jonka jälkeen sit Monte Carloon. Muuten tuntui tosi hyvältä ajaa tosta kuvakulmasta, mistä yleensä en oo ajanut (oon ajellut Dirttejä vasta tän vuoden helmikuusta lähtien), MUTTA niinhän siinä sit kävi, että "musta jää" yllätti pari kertaa ja törmäsin tarpeeksi kovassa vauhdissa muuriin, jonka johdosta auto hajosi niin paljon, etten pystytnyt sitä huoltotauolla kunnolla korjaamaan.

Ajattelin kuitenkin vielä "Engine issuen" ja ilmeisesti kokonaan ilman pakoputkea tms. ajella rallin loppuun, mutta törmäsin vielä kuitenkin kerran ja ei ollut enää mitään järkeä ajaa loppuun autolla, joka leviää käsiin, eli lopputulos olis ollu sama jokatapauksessa, ajoin loppuun tai keskeytin.

Mutta ei se mitään! MC nyt on tuollanen erittäin julma ja etenkin vain yhdellä huoltotauolla rallin ajettaessa saa olla kyllä todella tarkkana ja propsit kaikille, ketkä tuon kunnialla läpi pääsee! :)

Kohti seuraavaa eventiä, joka varmasti tulee menemään paljon paremmin!
 
HC:ta kerkesin noin kilometrin verran ajella kunnes peli jääty, dnf ja kisa pilalla. Motorsporttia motorsporttia.
 
Kerkeen ajaa to ja su.
Luokka toiveet: H3 tai A-ryhmä.
Rata toiveet: Uusi-Seelanti ja Puola, tai Wales jos pystyy laittaa.
Kiitos :)
Walesia ei saa valikoimiin, CM vastasi että korjaus viivästyy ja ilmoittelevat sitten kun on jotain aikataulua tiedossa...

Pistetään siis torstaille H3 ja Puola, sunnuntaille A-ryhmä ja Uusi-Seelanti. OK? Vai toisinpäin?
6EK:ta lienee näille aika sopiva, 4 pitkää ja kaksi lyhyttä.

Perjantai,- ja lauantai-illat vielä vapaana jos muillakin ehdotuksia.

Näitä tehdään jos pelaajia riittää, vain kahdelle pelaajalle turha kisoja rustailla.
 
Viimeksi muokattu:
HC:ta kerkesin noin kilometrin verran ajella kunnes peli jääty, dnf ja kisa pilalla. Motorsporttia motorsporttia.

Sama kävi mulle tässä joku aika sitten.
Kyllä välillä meinaa mennä vähän kiukun puolelle tämän bugisena täyteen rahaan myyty peli...
Hyvä rallihan tämä on, mutta v*tuttaa olla betatestaajana ja maksaa siitä vielä täysi hinta. Näin bugista peliä en muista koskaan tulleen vastaan PS4:lle tehtynä...tosin en kovin paljon pelejä edes omista (lähinnä pari autopeliä ja änäreitä)
 
Kiitos :)
Walesia ei saa valikoimiin, CM vastasi että korjaus viivästyy ja ilmoittelevat sitten kun on jotain aikataulua tiedossa...

Pistetään siis torstaille H3 ja Puola, sunnuntaille A-ryhmä ja Uusi-Seelanti. OK? Vai toisinpäin?
6EK:ta lienee näille aika sopiva, 4 pitkää ja kaksi lyhyttä.

Perjantai,- ja lauantai-illat vielä vapaana jos muillakin ehdotuksia.

Näitä tehdään jos pelaajia riittää, vain kahdelle pelaajalle turha kisoja rustailla.

Mulle passaa hyvin noin. Toivotaan, että ajajia riittää. Itte tykkään rykästä kisat putkeen, niin 2H:n idea just hyvä.
 
Konsolifin hc Monte.

Neljä ekaa pätkää tuli vielä joten kuten mutta viidenellä auto rotkoon ja aivan paskaksi. Subaru kuulosti sen mällin jälkeen kipeeltä ampiaiselta ja ei liikkunut mihinkään niin sama keskeyttää koko kisa.
 
Flying Finn raporttia, oli tiukkaa kisaa Jyrtsin kanssa. Kyllä oli tiukassa ajaa noita menetettyjä sekunteja kiinni. Lopussa oli sitten Jyrtsillä jotain ohjelmaa kun pääsin ohi. Oman auton vedin shakedownissa Terminal damage kuntoon mutta onneksi sain pääosin kuntoon ilman aika sakkoa huollossa. Aikalailla saa vetää lappu lattiassa näillä pärpättimillä.
 
Flyin Finn USA

Käytännössä puhdas suoritus, pätkät pedaali pohjassa ja auton ehjänä koko kisan mutta kun ei kulje niin ei kulje.
MOPO! Se sinä olet pösoo :mad:

Olisi muuten hyvä, jos Clubi-kisoihin olisi hc-moodi, jolloin ei näkisi ennakkoon, mitkä pätkät ja kelit niillä on. Vasta osallistuessa kisaan näkisi nuo ja osallistumisen jälkeen ei voisi ajaa muuta, joten taukoja voisi pitää, mutta kisa olisi hoidettava silti putkeen.

Olisi hyvä kyllä. Selkeästi ärsyttää yhtä paljon nämä tietyt hinkkaajat jotka eivät putkeen aja, vaikka siitä kuinka yrittäisi täällä herrasmiessopimuksen tehdä;)
 
Viimeksi muokattu:
Flying Finn USA

Kisa meni läpi ilman mitään suurempaa ohjelmaa. Kisaa käytiin Gröönholmin ja Moguzin kanssa.
Moguzilla ohjelmaa sit Ek 8:lla, niin kisa latistu siihen. Loppu pätkät ajettiin sit Gröönholmia vastaan.:)

Mitä ajaneet tykkäsivät kisan juonesta?
Noudatti pääpiirteittäin Sm sarjan systeemiä ja luokkana SM 3 kalusto, joka sarjan suosituin luokka osallistuja määrällisesti.

Kisa aikaa jäljellä vielä reilusti, joten menkäähän ajamaan! :)
 
Flyin Finn USA

Olisi hyvä kyllä. Selkeästi ärsyttää yhtä paljon nämä tietyt hinkkaajat jotka eivät putkeen aja, vaikka siitä kuinka yrittäisi täällä herrasmiessopimuksen tehdä;)
Mulla on sellainen ongelma kuin 2.5v poika joka ei anna hetken rauhaa ajaa. Välillä pystyy pari pätkää vetämään mutta sitten ollaan taas vaatimassa jotain. H2 kisoja en pysty ajamaan kuin satunnaisesti koska ajolaitteet jouduin laittamaan makuuhuoneeseen. Muksu menee nukkumaan 20 niin siinä ei paljoa ajeta.
 
Ylös Bottom