Gunslinger
Well-Known Member
Flying Finn/Uusi-Seelanti/Ford Escort MK II
Kärki menee hurjaa vauhtia edellä, mutta ihan tyytyväinen omaan ajoon. Poljin huollon jälkeen ja dash cam kuvakulmalla, Ekkeri alkaa pikkuhiljaa pysymään näpissä, eikä ajaminen ole enää niin arpapeliä.
Suhkot varovasti ajelin silti kisan, ettei tule Ruotsin uusintaa ja EK1-3 tulikin ilman isompia tilanteita, huollossa tarvitsi oikoa vain vähän peltiä. Ennakkoon ajattelin jääväni märällä, kuin tikku köntsään, mutta EK4 tuli yllättävän hyvin, suhteessa muihin. Sitten EK5, vauhtiosuuden lopuksi lähti auto lapasesta ja meni katon kautta ympäri. Syyläri otti siinä rytäkässä hittiä, mutta renkaat säilyi ehjänä. EK6 lähti ihan hyvin, sitten kone rupes hyytyilemään ja pätkän loppupuolella oli yksi tilanne aidan kanssa. Aita kaatu 10-0, Ekkeri pysy pystyssä. FINGTR kanssa oli hyvää kisaa, mutta 5 pätkän kohelluksessa pääsi ohi, enkä rikkonaisella koneella saanut yhtään kiinni. Tällä hetkellä maalissa neljäntenä.
Kärki menee hurjaa vauhtia edellä, mutta ihan tyytyväinen omaan ajoon. Poljin huollon jälkeen ja dash cam kuvakulmalla, Ekkeri alkaa pikkuhiljaa pysymään näpissä, eikä ajaminen ole enää niin arpapeliä.
Suhkot varovasti ajelin silti kisan, ettei tule Ruotsin uusintaa ja EK1-3 tulikin ilman isompia tilanteita, huollossa tarvitsi oikoa vain vähän peltiä. Ennakkoon ajattelin jääväni märällä, kuin tikku köntsään, mutta EK4 tuli yllättävän hyvin, suhteessa muihin. Sitten EK5, vauhtiosuuden lopuksi lähti auto lapasesta ja meni katon kautta ympäri. Syyläri otti siinä rytäkässä hittiä, mutta renkaat säilyi ehjänä. EK6 lähti ihan hyvin, sitten kone rupes hyytyilemään ja pätkän loppupuolella oli yksi tilanne aidan kanssa. Aita kaatu 10-0, Ekkeri pysy pystyssä. FINGTR kanssa oli hyvää kisaa, mutta 5 pätkän kohelluksessa pääsi ohi, enkä rikkonaisella koneella saanut yhtään kiinni. Tällä hetkellä maalissa neljäntenä.
Viimeksi muokattu: