Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Millä autolla ajoit Eliteä?
Vois joku päivä kokeilla itsekin aloittaa sen uudelleen, jos sijoitus olisi nyt 20 paremmalla puolella.
Tuntuu että se oma taso on ja pysyy siellä noin 63 tasolla (siis kun Free Play:ssa saa sen säädettyä).
PS4:lla ei ilmeisesti näe mitään statistiikkaa kuinka kauan on pelin parissa viettänyt, veikkaan että itellä jossain 100-150 tunnin nurkilla.
Shifteri oli kyllä hyvä hankinta tuon G29:n rinnalle.
Pakko myöntää että välillä otan rennosti ja käytän H-vaihteistoa ilman kytkintä, se vaihde kun ei aina mene päälle ellei kytkinpoljin ole painettuna ennen kuin vaihteen naksauttaa päälle. Onhan se kytkinpoljin silti siellä käytettävissä muita tilanteita varten.
Kiitos, mutta en tarkoittanut tätä. Siis pystyykö pädillä pelatessa kytkintä käyttämään ajaessa? Dirt ykkösessä se oli L1:sta, tässä näköjään tuulilasipyyhkimet toimii kun painaa L1Settings-->Assists-->Launch Control-->On/Off
Itse laitoin tuon päälle, koska rallycrossissa ei näy kaikissa radoissa lähtövalot ja GO huudon perusteella myöhästyt lähdöstä.
Tuossa lienee virhe, jos olet tuon katsonut ketjun aloituksesta. Tuo listaus on otettu teamvvv:n jutusta, koska siinä näkyi päivämäärät valmiiksi laskettuna.Onko missään paljastettu että mikä sieltä "Special Rallyna julkaistaan Tiistaina?
Autothan jo tiedetään, mutta pää pyörittelee toiveajatuksia..
Annetaanpa pieni vinkki Logitech G29 omistaville.
Huomasin yhtäkkiä, että kaasu oli alkanut väpättämään ja seilasi oudosti.
Purkasin polkimet ja vika löytyi kaasupolkimen potentiometrin löysistä liittimistä. Liittimet kiristetty ja taas toimii tasaisesti kaasu.
Menee vähän OT, mutta onko muuten ratti/polkimet toiminut hyvin ja kauanko ollut käytössä? Itse miettinyt boksille G920 joka käsittääkseni on vastaava kuin G29 ja todnäk samat "ongelmat" edessä jossain vaiheessa.Itseasiassa pelkkä liittimen kiristys ei tuonut kuin osittaisen parannuksen.
Purkasin polkimet vielä uudelleen ja nyt myös vedin potentiometrin atomeiksi. Sen kosketuspintojen puhdistaminen korjasi sitten kaikki ongelmat.
Nyt kaasu toimii todella smoothisti ja niinkuin sen kuuluukin toimia.
Suosittelen tarkistamaan miten teillä kaasu toimii Input reporting valikossa. Eli painakaa kaasua pikkuhiljaa eri asentoihin. Jos prosentit alkaa heittelemään ylös-alas, niin potikan putsaus ja liittimien kiristys auttaa. Ei ole edes hankala homma.
Tässä vielä hyvä ohje:
Muistakaahan Deluxen omistajat ruksailla huomenna uudet autot käyttöön Storesta, kun BMW M1 Procar ja Opel Manta tulevat jakoon!
Kahden viikon päästä sitten Ruotsin ralli.