Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yhden näkemys sopivista tärinäasetuksista G29 / G920 ratille:
Täytyypä kokeilla, eilen ei jaksanut.
edit: Muutaman EK:n ajoin (Focus Rally, Austraia) ja tuo ratin nakutus ei nyt ihan kauheasti säväytä. En tiedä miltä se tuntuu hihnavetoisissa tai DD paremmissa rateissa, mutta hammasrattaisessa G29:ssä ei mun mielestä ole ihan kauhean erikoinen.
edit2: Näemmä myös autosta kiinni...ajoin just Cosworthilla AI kuukausihaasteen läpi ja ihan hyvältä siinä tuntui tärinät.
Season 2 sisältö:
Näytä liitetiedosto 1857
On niissä sen verran eroa, että suomi on kaikkien aikojen paras rallipelin pätkä ja mitään en muista vihanneeni niin paljon kuin tätä Puolaa.Puola ja Suomi ovat kuitenkin aika samanlaisia.
Cmr ei tainnu olla aitoja pätkiä, eikä niiden fysiikat pääse lähellekään nykyisiä.Pyh, CMR 2 sen monet eri Suomi pätkät rankkaan korkeammalle ja CMR3:ssakin oli ihan jees. RSRBR Ouninpohja on aidompi kuin DR1:ssä, mutta liian vaikea mulle.
Hyvähän Suomi oli DR1:ssä, mutta leveät tiet ja kuufysiikat verottaa arvostusta.
Hyvät perustelut, mutta en voi ostaa mielipidettä koska omalla kohdallani muut on korkeammalla.Cmr ei tainnu olla aitoja pätkiä, eikä niiden fysiikat pääse lähellekään nykyisiä.
RBR en laske, koska on modi ja ei ole konsoleilla sitä. Modit ylipäätään on yleensä parempia.
DR1 fysiikat ontui ja siksi suurin syy olikin koko DR2 osto, koska tässä hypyt toimii paljon paremmin.
Sen mitä itse olen ajanut SimRacin simulla ouninpohjaa, niin ei se nyt niin järin kapealta siinäkään tuntunut, joten ei mua DR1:n leveys koskaan haitannut.
Päivityslokissa ei ole näistä ollut mainintaa.
Koskeeko tuo kaikkia autoluokkia ja maita? Niissähän on ollut eroa.
Vaikkapa 2000cc Montessa oli kyllä melkolailla mahdoton päästä edes pisteille, mutta nyt siis ok?
Rallycrossin puolella huomannut että Mettet sellainen, jossa AI tuntuu olevan muita ratoja selkeästi parempi.
Leaderboardit tuntuvat sekoilevan 1.4 (1.07) päivityksen jälkeen.
Mites muut Masters tasolla olevat, oletteko huomanneet tekoälyn tasossa muutosta?
Tuli vihdoin tämäkin ostettua levy versiona kun dirt rally oli loistava. Tässä uraakin ajettu ja history rallin yksi sarja ajettu ykkösenä maaliin. Tuli myös ostettua storesta heti lisäautot ja ek:t kun sai 16€:lla. Mitä muutamaa takavetoista autoa koittanut niin nehän on ajokelvottomia, vähänkin kosket kaasuun ne pyörähtää heti jos ei ole avustimia päällä.
Jätkä menee kyllä semmoista vauhtia että ei tarvi itsellä haaveilla että pysyisi perässä.Kyllä ne takatuupparitkin alkaa hetken ajelun jälkeen pysymään näpeissä. Alkuun ehkä kannattaa lukkoja avata reilusti ja yrittää säätää autoa mieluummin aliohjaavaksi, niin alkaa löytymään se tuntuma.
Mä olen ”vanhana miehenä” jäänyt aika koukkuun tämän rallin suhteen. Eipä tule juuri muuta pelailtua kuin autopelejä ja lätkää. Ralli on aina ollut lähellä sydäntä ja siinä tällainen ”pappakin” voi vielä pärjätä ihan hyvin ja se saa innostumaan.