Jätkä menee kyllä semmoista vauhtia että ei tarvi itsellä haaveilla että pysyisi perässä.
Älähän nyt! Ihan hyvä vauhti se näyttää olevan teikäläiselläkin, mitä olen pistänyt merkille online-haasteissa ja aika pienistä eroista lopulta on kysymys
Ehkä mä olen tehnyt vain pidemmissä ralleissa vähemmän virheitä? Aina niitä virheitä tahtoo tulla itse kullekin ja muutaman kerran ollut viikkohaasteen tai kk-haasteen voitto pienistä virheistä kiinni. Ihan kärkikamppailuun päästäkseen vaatii jo melkolailla virheetöntä kisaa.
Etuvetoisilla R2-luokan autoilla olen huomannut jääväni muille paaaaljon enemmän kuin nelikolla tahi Classic-luokan peleillä.
Ne R2:t vaan tuntuu niin tylsiltä, että ei ole tullut juurikaan niillä ajettua ja en muista onko mulla missään niistä vielä yhtäkään moottoripäivitystä edes.
Ja asiasta kukkaruukkuun...
Aamulla ennen töihin lähtöä katsoin josko Saksa olisi ilmestynyt jo ladattavaksi, mutta ei sitä näkynyt storessa. Onkohan se tullut ladattavaksi vasta myöhemmin?
Aika maltillisesti saa tehdä mielestäni Suspension säätöjä, ettei hukkaa sitä hyvää tunnetta ratin palautteesta.
Mulla tuo on G29-ratilla tällä hetkellä muistaakseni 55 ja se on tuntunut ihan suht ok. Ehkä sitä voisi kokeilla vielä hivenen pienemmälläkin, mutta kiinnitin myös huomiota samaan, että se on aika pienestä kiinni, kun häviää kokonaan se saatu palaute.
SAT olen nostanut muistaakseni 80 aiemmasta 65:stä.
Viimeksi muokannut moderaattori: