Nyt alkaa mitta täyttymään tämän Dirt Rallyn beta testaamiseen...
Joka helvetin päivityksessä menee jotain rikki ja nyt meni sitten äänet ps4 prolla.
Mulla näyttää olevan joku Super Deluxe versio pelistä, kun sain Teslan päivityksen myötä
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt alkaa mitta täyttymään tämän Dirt Rallyn beta testaamiseen...
Joka helvetin päivityksessä menee jotain rikki ja nyt meni sitten äänet ps4 prolla.
Talli | Kokonaistilanne |
Ford | 131 |
Fiat | 132 |
Opel | 98 |
Ketterä on Bossen 206, mutta helposti yliohjaa tai lähtee poikittain.
Mulle ihan uus tuttavuus tämä peli. Ilta meni peliin tutustuessa. Saako uusia autoja/ratoja /maita avattua ajamalla. Vai ainoastaan playstation storesta ostamalla?
Ketterä on Bossen 206, mutta helposti yliohjaa tai lähtee poikittain. Soralla kestää oppia se tai sitten pitää odottaa GTR Technicalin säätöjä.
Ruotsissa aivan superhauska menopeli, ajelin Stor-jangen Sprint pätkää. Muilla autoilla ehkä pääsee lujempaa, mutta on hauskaa sekä antaa erillaisen vaihtoehdon.
Suomi mainittu!
Oletko varma? Siinä Codemastersin perjantain videolla oli ainakin Suomen ralli märällä tiellä, kun Mitsuun Evo 6:lla ajoivat.Suomessa et voi ajaa sateessa tai märällä tiellä, mutta Kreikassa kyllä sataa. Hienoa työtä Codemasters!
Olet oikeassa, mutta sekin on pimeällä, itse en ainakaan tykkää pimeässä ajella. Olisi hyvä jos olisivat lisänneet vaikka vesisateen keskipäivälle tai edes märät tiet. Olisi erilailla haastetta kuivaan pintaan verrattuna.Oletko varma? Siinä Codemastersin perjantain videolla oli ainakin Suomen ralli märällä tiellä, kun Mitsuun Evo 6:lla ajoivat.
Joo, sateella oli hauskaa ajella Ouninpohjaa Dirt Rally 1:ssä. Harmi, jos tässä se liukas tie on mahdollista ainoastaan hämärässä.Olet oikeassa, mutta sekin on pimeällä, itse en ainakaan tykkää pimeässä ajella. Olisi hyvä jos olisivat lisänneet vaikka vesisateen keskipäivälle tai edes märät tiet. Olisi erilailla haastetta kuivaan pintaan verrattuna.
Kyllä se näin näyttää olevan, välillä ei pysty kyllä käsittämään näitä pelintekijöiden ratkaisuja.Joo, sateella oli hauskaa ajella Ouninpohjaa Dirt Rally 1:ssä. Harmi, jos tässä se liukas tie on mahdollista ainoastaan hämärässä.
No nyt on todella informatiivinen viesti. Kiitokset tästä.Aika paska peli. Onneks en montaa kymppiä tästä tekeleestä maksanu !
B-ryhmän nelivedot pitävät mielen virkeänä.