Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lienet pelannut pelkästään customia tai time trialia? Silloin olosuhteet (kellonaika ja sää) pitää valita itse erikseen siitä samasta valikosta mistä valkkaat itsellesi pätkän, eli kohdasta Conditions.Mistä saa valittua säätilan peliin, olen pelannut viikon joka päivä,eikä yhtää sadekeliä ole vielä ollut?
Konsoleilla fov on kait lukittuna 50 asteeseeen (sama kuin pc:llä fov slideri puolivälissä) ja se on vertikaalinen fov-arvo (ylös-alas suuntaan). Eli 55" tv/näyttö on n.68cm korkea ja jos pelin vfov on 50astetta niin silloin katseluetäisyyden pitäisi olla n.75cm (75-100cm varmaan ihan ok).
töhersin paintissa esimerkin miltä se näyttää
Tuli tuossa ostettua dirt rally 2.0 (game of the year version) koska tuli totaalinen kyllästyminen wrc sarjaan. Nyt sitä muutaman päivän hakannut ratilla ja polkimilla (logitech g920) ja tottakai career modea. Peli on kyllä miljoona kertaa parempi kuin wrc 9 aikasemmista puhumattakaan mutta yksi ongelma mulla siinä on, ilmeisesti siinä ei saa säädettyä vaikeus tasoa career modessa. Eka kauden toki voittaa mennen tullen mutta kun pitäis alkaa pelaa toista kautta ni vauhti ei yksinkertaisesti riitä ja sekös on ärsyttävää tuntuu että pitäis olla kolmin kertaisesti nopeempi kuin eka kauden kisoissa. Oisko jollain jotain vinkkiä vai jättääkö se career omaan arvoon ja tehä itte omat championchipit.
Iso kiitos.Jos haluat ajaa uramoodia, niin tietysti loppuunasti viritetty auto auttaa pärjäämisesä.
Tiimiin kannattaa myös palkata lisää mekaanikkoja yms. niin ehtii korjaamaan paremmin.
Eventeistä saa myös kerättyä rahaa ja avata päivityksiä autoihin. Kannattaa varoa, ettei romuta niissä alussa autoa, kun rahasta on vielä tiukkaa.
Yksi helpotus on arpoa kauden alussa kisakalenteria, niin kauan, että tulee mieluisat 6 maata.
Ajamalla helpottuu. Vauhtia tulee, mitä enemmän ralleja ajaa. Oppii kyseisen rallim erikoisuudet ja uskaltaa ajaa kovempaa, kun muistaa edes pahimmat ulosajopaikat. Siellä on muutamia nuottivirheitä, joten siksi nuo on hyvä olla joku muisti jälki niistä, vaikka muuten nuotilla ajaakin.
Jotkin luokat/autot on helpompia pärjätä, kuin toiset. Kannattaa testata. Esim H3 Lancialla on suhkot helppo, jos tykkää ajaa takavetoisilla.
Säätämällä autoista saa parempia, säädöt toimii järkevämmin kuin wrc9:ssä, enemmän kuten simuissa.
Ai niin renkaista, softit kestää uramoodissa aina ja on nopeammat kuin mediumit tai hardit. Asfaltilla tarvitsee märällä wetit. Jos yli kolme pitkää tai 4 lyhyttä pätkää ennen huoltoa, niin voi miettiä aikaisintaan mediumia. Eli uramoodissa kuivalla aina softit. Muistat vain vaihtaa huollossa uudet renkaat.
Autoissa on täydet tehot jos ajat time trialia tai niitä pätkiä customissa(online, clubit jne.) Ainoastaan uratilassa ja niissä daily, weekyl, monthly jutuissa autoissa on se engine mapping käytössä jonka olet avannut ja ostanut.Ai että onse vaan niin maittavaa p*sk** tämä peli että. Oikeestaan ainut ärsyttävä piire pelissä onse että ei jaksa millään lopettaa pelaamista. Alkaa jossain kentissä saaha vauhtiakin että 100 parhaan joukkoon pääsee leaderboardissa. Peliä vasta viikko takana.
Ainiin sitä piti kysästä että tuleeko kaikki päivitykset ja engine mapit kun pelaa aika ajoa jos ne on autoon hankkinut.
Ruotsin rallicross radan jotain oikaisuja karsittu ja jotain pikku fixejä oli. Eipä oikein mitään merkittävää ollut päivityksessä.Mitähän tämä 10gt päivitys piti sisällään mikä tuli pari päivää sitten ainakin xboxille. Mistään en löydä tietoa tästä päivityksestä.