Dirt Rally 2.0

Mikkomoi

Member
Tuli myt vähän väliä pelattua rallicrossia. Huhhuh on tosi haastava, asfaltilla ärsyttävääkin kun jarrutuksissa spinnaa niin helposti, ihan käsijarrutyyliin. Onko tässä siis jarrut takapainoiset ja voiko säätää eteenpäin?

Vaihteita vaihdan G29 ratin läpysköistä mutta hankalaa silloin kun kääntää rattia niin läpyskät kääntyy mukana, vaihdekeppi vois olla parempi mutta miten ihmeessä ehtis tarttua vaihdekeppiin kun auto vikuroi niin paljon ,samaan aikaan vaihteita pitää plärätä tiuhaan tahtia. Pitääkö oppia ohjaamaan yhdellä kädellä? Tuntuu mahdottomalta.
 
Tuli myt vähän väliä pelattua rallicrossia. Huhhuh on tosi haastava, asfaltilla ärsyttävääkin kun jarrutuksissa spinnaa niin helposti, ihan käsijarrutyyliin. Onko tässä siis jarrut takapainoiset ja voiko säätää eteenpäin?

Vaihteita vaihdan G29 ratin läpysköistä mutta hankalaa silloin kun kääntää rattia niin läpyskät kääntyy mukana, vaihdekeppi vois olla parempi mutta miten ihmeessä ehtis tarttua vaihdekeppiin kun auto vikuroi niin paljon ,samaan aikaan vaihteita pitää plärätä tiuhaan tahtia. Pitääkö oppia ohjaamaan yhdellä kädellä? Tuntuu mahdottomalta.
Millä asteilla ajelet? Jos on 540 tmv niin kokeilee alempaa esim. 470, 440, 405, 360 niin silloin ratin mukana liikkuvat viikset ehkä toimii paremmin.

Tässä olisi yksi setuppi mitä testata jos olisi vaikka helpompi hallita
RX Supercars 2019Renault Megane (July 1st 2021)
Alignment:Front: toe 0.00, camber -0.90 / Rear: toe 0.00, camber -1.00
Brakes:2,920.00Nm, bias 66%
Differential:Front: driv 36%, brak 32%, 70.00 / Rear: driv 50%, brak 40%, 100.00
Gears:0.400 (80kph) / 0.525 / 0.660 / 0.820 / 1.000 / FD 0.208 (top speed 200km/h or 124mph)
Damping:Front: 2.00, 2.00, 0.48mps, 1.00 / Rear: 2.00, 2.00, 0.48mps, 1.00
Springs:Front: rh -10.00mm, spr 118.55, arb 13 / Rear: rh -10.00mm, spr 104, arb 16
notes:
handling: untested
Osa noista luvuista on sinnepäin niin laita lähin.
Ja jos on tuolla vakaampi ajaa niin sittenhän voisit kokeilla vaihtaa kepilläkin (h-kaavio tai kumilenkki modilla sekventiaalikeppi joka näissä oikeastikin on)
 

Mikkomoi

Member
Millä asteilla ajelet? Jos on 540 tmv niin kokeilee alempaa esim. 470, 440, 405, 360 niin silloin ratin mukana liikkuvat viikset ehkä toimii paremmin.

Tässä olisi yksi setuppi mitä testata jos olisi vaikka helpompi hallita
RX Supercars 2019Renault Megane (July 1st 2021)
Alignment:Front: toe 0.00, camber -0.90 / Rear: toe 0.00, camber -1.00
Brakes:2,920.00Nm, bias 66%
Differential:Front: driv 36%, brak 32%, 70.00 / Rear: driv 50%, brak 40%, 100.00
Gears:0.400 (80kph) / 0.525 / 0.660 / 0.820 / 1.000 / FD 0.208 (top speed 200km/h or 124mph)
Damping:Front: 2.00, 2.00, 0.48mps, 1.00 / Rear: 2.00, 2.00, 0.48mps, 1.00
Springs:Front: rh -10.00mm, spr 118.55, arb 13 / Rear: rh -10.00mm, spr 104, arb 16
notes:
handling: untested
Osa noista luvuista on sinnepäin niin laita lähin.
Ja jos on tuolla vakaampi ajaa niin sittenhän voisit kokeilla vaihtaa kepilläkin (h-kaavio tai kumilenkki modilla sekventiaalikeppi joka näissä oikeastikin on)
Oli pitkään tauolla toi dirtti ku keskityin koko ajan gt sporttiin.. nyt on vaihdekeppi hommattuna ja nyt huomaan että kepin kanssa paljon helpompaa ja hauskempaakin. Ja aloitin tutustumaan säätöjen vaikutuksiin, nyt aurauskulmien vaikutuksia tutkin.

Tuolla gt sport puolella daily racet on ollu mulle tosi koukuttavia, kätevää kun voi milloin vain osallistua kisaamaan..
Dirtissä näyttää siltä et samalaista systeemiä ei ole?
 

Gunslinger

Well-Known Member
Oli pitkään tauolla toi dirtti ku keskityin koko ajan gt sporttiin.. nyt on vaihdekeppi hommattuna ja nyt huomaan että kepin kanssa paljon helpompaa ja hauskempaakin. Ja aloitin tutustumaan säätöjen vaikutuksiin, nyt aurauskulmien vaikutuksia tutkin.

Tuolla gt sport puolella daily racet on ollu mulle tosi koukuttavia, kätevää kun voi milloin vain osallistua kisaamaan..
Dirtissä näyttää siltä et samalaista systeemiä ei ole?

Tässä on tavallaan parempi systeemi, ei hinkata samaa rataa koko viikkoa, vaan Eventit on se juttu, ne ajetaan vaan kerran ja sitten siirrytään seuraavaan. Löytyy päivä, viikko ja kuukausittain vaihtuvat eventit, joissa aikaa verrataan muiden ihmisten ajamiin. Palkinnoksi saa crediittejä joilla voi parannella autoja ja tiimiä.

Jos haluaa taas ajaa kokonaista kautta ihmisiä vastaan, niin siirtyy Club-kisoihin.
 

Mikkomoi

Member
Tässä on tavallaan parempi systeemi, ei hinkata samaa rataa koko viikkoa, vaan Eventit on se juttu, ne ajetaan vaan kerran ja sitten siirrytään seuraavaan. Löytyy päivä, viikko ja kuukausittain vaihtuvat eventit, joissa aikaa verrataan muiden ihmisten ajamiin. Palkinnoksi saa crediittejä joilla voi parannella autoja ja tiimiä.

Jos haluaa taas ajaa kokonaista kautta ihmisiä vastaan, niin siirtyy Club-kisoihin.
Puhut siis rallista? Mä olen enemmän kiinnostunut rallicrossista, ajamaan samaa rataa ympäri useamman kierroksen.
Tosiaan events oli se taikasana, enkkua ku en osaa. Rallicrossikin löytyi ihmisiä vastaan. Jotenki hämää vielä, todellako siellä on ihmisiä ohjaamas autoja mun lisäkseni ku meno on aika siistiä verrattuna GT sporttiin jossa aika härskisti tönitään toisia.. ja heti pääsee viivalle ajamaan kun GT sportissa joutuu odottelemaan kisojen alkua..
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom