Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0

On kyllä vaikea oppia nuita erikoiskokeita edes jotenkin ulkoa, koko ajan tulee eri niin ei oikein hahmota. Nyt tulee liikaa virheitä kun nuotti on väärä.

Pitää alkaa varmaan jossakin vaiheessa jauhamaan Time Attack, niin saattaa vähän oppiakkin ja autojakin pitäis alkaa säätämään.

No eipä tässä oo vasta kun noin 10h peliä takana niin ei sinällään kiirettä.

Saapa nähdä tuleeko päivitys ens viikolla, vissiin yrittävät saada ens viikolla ulos.
 
On kyllä vaikea oppia nuita erikoiskokeita edes jotenkin ulkoa, koko ajan tulee eri niin ei oikein hahmota. Nyt tulee liikaa virheitä kun nuotti on väärä.

Pitää alkaa varmaan jossakin vaiheessa jauhamaan Time Attack, niin saattaa vähän oppiakkin ja autojakin pitäis alkaa säätämään.

No eipä tässä oo vasta kun noin 10h peliä takana niin ei sinällään kiirettä.

Saapa nähdä tuleeko päivitys ens viikolla, vissiin yrittävät saada ens viikolla ulos.

Mistä löytyy virheellisiä nuotteja? Itellä ei ole tullut vielä yhtään vastaan ja on jo joku yli 30h takana. :)
 
Onhan tää vaan ihan keskeneräinen peli! Sisältöä lisätään dlc paketteineina. Ei tällästä vaan oikeasti voi maksullisena julkaista tai max 15€ hintaan. No, kohta löytyy ale laariasta, jolloin kannattaa hankkia.
 
Onhan tää vaan ihan keskeneräinen peli! Sisältöä lisätään dlc paketteineina. Ei tällästä vaan oikeasti voi maksullisena julkaista tai max 15€ hintaan. No, kohta löytyy ale laariasta, jolloin kannattaa hankkia.

Puhutko kokemuksen rintaäänellä, vai mistä tulee väite "ihan keskeneräisestä"? Ilmeisesti rattien force-säädöissä on ollut valittamisen aihetta, mutta nekin on saatu useimmissa tapauksissa asetuksilla ihan okei-kuntoon ja käsittääkseni niitä on tarkoitus parantaa tulevissa päivityksissä. Jo perusversiossa on hyvin sisältöä ajettavaksi ja paljon autoja, mutta halukkaat ja isot rallifanit saavat pikkurahalla paljon lisää sisältöä. Lisäksi kaikki uudet ominaisuudet ovat myös peruspaketissa mukana.

Olet kyllä totaalisen kujalla, jos kuvittelet, että perusversio olisi pitänyt olla julkaisussa 15 euron hintainen :D
 
Mistä löytyy virheellisiä nuotteja? Itellä ei ole tullut vielä yhtään vastaan ja on jo joku yli 30h takana. :)
Kyllähän ne varmaan teknisesti on oikeita, mutta monesti jos itse saisin päättää niin laittaisin eri numeron.

Esimerkiksi joihinkin mutkiin pystyy vetämään kaasupohjassa ja joihinkin pitää vähän hiljentää, silti molemmat on vaikkapa 6, tämä aiheuttaa sen että nuottia pelkää.
 
Kyllähän ne varmaan teknisesti on oikeita, mutta monesti jos itse saisin päättää niin laittaisin eri numeron.

Joihinkin pystyy vetämään vaikkapa kaasupohjassa ja joihinkin pitää vähän hiljentää, silti molemmat on vaikkapa 6.
Juu noita on ihan älyttömän paljon. Samoin esim kolmosen mutkat on välillä lähes kaasu pohjassa ja välillä saa jarruttaa ihan huolella.
Lisäksi tää tarttis eri autoluokille omat nuotit.

Edelleen en ymmärrä miksi näihin ei tehdä nuottieditoria.
Ensinnäkin noi nuotit äänitetään varmaan siten, että numerot erikseen, suunnat erikseen jne ja sit ne vain niputetaan. Siihen ois helppo tehdä editori missä äänität itse nuotit ja jaat netissä/lataat muiden nuotteja. Onnistuisi jopa konsoleilla. Saisi suominuotit jne.

Näiden lisäksi olisi helppo tehdä editori missä EK näkyy ”helikopteri” näkymästä mitä voisi zoomailla jne. Siinä sit näkyis nuotit.
Nuotteja vois sit siirtää oikeaan kohtaan ja muutella niitä ja myös niitä lisäohjeita.
Näitä sit taas jaettais pelaajien kesken.
 
Kyllä tässä täytyy opetella noi pätkät ulkoa, että pystyy vetämään huippuaikoja.
Mä en vaan halua tehdä tota. Mulle rallipelien suola on siinä että mennään nuotilla, eikä osata ulkoa. Vaikka oikeat kuskit osaakin, niin mä en halua osata. Mielummin generaattorilla täysin uniikit pätkät aina. Jos vaan joku osais tehdä sellaisen, eikä Dirt4 tyyppistä geneeristä roskaa.
 
Mä en vaan halua tehdä tota. Mulle rallipelien suola on siinä että mennään nuotilla, eikä osata ulkoa. Vaikka oikeat kuskit osaakin, niin mä en halua osata. Mielummin generaattorilla täysin uniikit pätkät aina. Jos vaan joku osais tehdä sellaisen, eikä Dirt4 tyyppistä geneeristä roskaa.
Yritän itse kans välttää tuota ulkoa opettelua, mutta alkaa jo nyt tulla pätkät tutuksi vaikka päivässä kerkeää ajamaan vain muutaman erikoiskokeen.
 
Yritän itse kans välttää tuota ulkoa opettelua, mutta alkaa jo nyt tulla pätkät tutuksi vaikka päivässä kerkeää ajamaan vain muutaman erikoiskokeen.
Niin alkaa ja siksi en itse aja uran kausia ollenkaan ennen kuin Monte tulee.
Liikaa toistoa kokoajan.
 
On noi pätkät ihan nuotitettu ja Phil Mills sitten lukenut ne liikesimulaattoripenkissä. DR1:ssä oli aika pitkiin lohkoihin pätkän nuotit laitettu, eivät pystyneet oikein korjamaan jotain yksittäisiä nuottivirheitä.

Tässä varmaan lähinnä mutkayhdistelmät niputettu yhteen, veikkaisin näin. Välillä kuuluu joku kohta lujempaa pätkän aikana, se vaikuttaa siltä että olisi korjattu nuottia sekä äänitetty jälkikäteen siihen päälle.

Itse en usko, että teoriassa nykyiseen nuotitukseen pystyisi helposti tekemään nuottieditoria, jos ne nuotin osat ei ole tässä erillisiä. Vaatisi varmaan tuollaisen yksinkertaisen syystemin tähän rinnalle, missä ne kaikki nuotituksen osat on eritelty toisistaan.

Voipi olla, että olen väärässäkin, kun en ole tämän DR 2.0:n kehityksestä ja toteuksesta ihan kaikkea nuuskinu
 
Tässä on hyvä pätkä tuosta nuottien teosta tähän peliin. En tiedä onko jo postattu tänne aiemmin.

 
Tuntuvatko autot tässä samanlaisilta kevyiltä laatikoilta kuten dirt rallyssa vai onko painoa? Odotan että pelin hinta putoaa tai jotain tarjousta niin pääsee taas rallia ajamaan. Paras autourheilu. Dirt rally oli hieno.
 
Tuntuvatko autot tässä samanlaisilta kevyiltä laatikoilta kuten dirt rallyssa vai onko painoa? Odotan että pelin hinta putoaa tai jotain tarjousta niin pääsee taas rallia ajamaan. Paras autourheilu. Dirt rally oli hieno.
Painoa on ihan mielettömästi enemmän ja se painon tunne on se isoin parannus tuntumassa.
 
Näköjään tuo Bottaksen taktiikka on ihan toimiva, että tauon aikana repäisee kännillä pään tyhjäksi. Paitsi itse pidin vain 5 päivää taukoa, join vain pari olutta ja en toisaalta sitten kylläkään ihan dominoinut muita päivähaasteissa. Selkeä parannus kuitenkin aikasempiin tuloksiin verrattuna, joten kai siinä jotain taikaa on. ;)

Kädet lämpöiseksi Fulvialla Uudessa-Seelannissa, sehän olikin varsin hauskaa ja sieltä pamahti toistaiseksi paras sijoitus Dailyissa. Sija 34.

Takavetoisella Datsunilla ajoin varman päälle vain puhtaasti, kun ei ole vielä kokemusta takavetoisilla lujaa ajamisesta. Sija 470.

R5:lla en myöskään ole ehtinyt ajamaan paria kokeilua lukuunottamatta ja sen huomasi kyllä ajosta, mutta silti sija 63.

C4:llä ajo meni romuralliksi, mutta kuitenkin sija 129.

AI Challengessa Porschella sija ~50, se oli varsin hauskaa ajamista. Ainoastaan se ärsytti, kun tieltä meni millinkin sivuun niin alkoi hirveä kolina ja kerran auto lähtikin 6 vaihteella täydestä vauhdista hanskasta pienestä leikkauksesta. Kuin ihmeen kaupalla liuin koko pitkän suoran perä edellä sitä kapeaa ränniä yli 150 km/h vauhdista, varmaan joku 200m, sitten vain pyörähdin oikeaan suuntaan ja matka jatkui. Siinä olisi voinut tulla myös todella rumaa jälkeä.

Ehtisin jo säikähtää, kun palkintoja ei meinannut tulla klo 12 aikaan. Mutta tulihan ne lopulta varttia yli.

Fun game!
 
Ajelin tuossa ennen puolta päivää päivähaasteet ja sain taas jokaisella pätkällä auton katon kautta ympäri. Uudessa-Seelannissa jopa kahdesti, silti sijoitus 12. ja Xboxilla taisin olla 1. :rolleyes:. Nuo muut ei ihan yhtä hyvin menneet, mutta silti tuonne tier 1 sisään kuitenkin.

Voin valehtelematta sanoa, etten ole yhtään päivähaastetta ajanut ilman pyörähdystä. Toivottavasti nyt joskus saisi ihan puhtaankin vedon aikaiseksi.
 
Ajelin tuossa ennen puolta päivää päivähaasteet ja sain taas jokaisella pätkällä auton katon kautta ympäri. Uudessa-Seelannissa jopa kahdesti, silti sijoitus 12. ja Xboxilla taisin olla 1. :rolleyes:. Nuo muut ei ihan yhtä hyvin menneet, mutta silti tuonne tier 1 sisään kuitenkin.

Voin valehtelematta sanoa, etten ole yhtään päivähaastetta ajanut ilman pyörähdystä. Toivottavasti nyt joskus saisi ihan puhtaankin vedon aikaiseksi.

No kyllä olet nopea ajamaan jos pitää paikkansa, että menet katon kautta ympäri ja vielä noin korkealla sijoitus. :)
 
Ärsyttääkö ketään muuta tuo, kun noissa kaikissa päivähaasteissa pitää olla se pisin pätkä ajettavana aina? Eikö niitä lyhyempiäkin pätkiä voitais joskus ajella... Itellä ainakin alkaa käpy palaan tohon, kun ei aina kiinnostaisi ajella noita 10 minuutin pätkiä.
 
Ylös Bottom