Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei se varsinaisesti ole häirinnyt, mutta onhan se suttuinen PS4 Prolla. Sen suttuisuuden näkemiseen vaikuttaa kuinka edessä tai takana auton penkki on, jos ajaa ohjaamon sisältä. Itsellä melkein kaikissa autoissa penkki ihan takana niin se ei ihan niin paljon häiritse. Ja joku yö+sade pätkä voi olla kyllä todella suttuinen.Eikö ketään häiritse onneton grafiikka? Itesellä tuo häiritsee välillä jopa ajoa, kun katson aika kauas horinsonttin ajaessa, niin menee välillä tosi suttaiseksi. Ps4prolla pelaan.
Eikö ketään häiritse onneton grafiikka? Itesellä tuo häiritsee välillä jopa ajoa, kun katson aika kauas horinsonttin ajaessa, niin menee välillä tosi suttaiseksi. Ps4prolla pelaan.
Saa. Siellä on slideri sitä varten mutta se ei kuitenkaan mielestäni vaikuta mihinkään. Yhtä hyödyllinen kuin se kuuluisa venäläinen värkki joka ei mahdu eikä pärise.Hep! Todellakin itseäni ainakin haittaa. Ajan konepelti näkymästä, ja esim. Argentiinaa ajaessa auto pomppii kuin villihevonen ylösalas, ja siihen päälle vielä epätarkka kuva ja sopivan hämärä paikka, niin aivan sokkona saa vetää. Saiko tuota "pomppimista" jotenkin muuten pienennettyä?
Juu tuohon se ei auta yhtään. Luulen et se vaikuttaa johonkin muuhun.Saa. Siellä on slideri sitä varten mutta se ei kuitenkaan mielestäni vaikuta mihinkään. Yhtä hyödyllinen kuin se kuuluisa venäläinen värkki joka ei mahdu eikä pärise.
Otin sen automaatti jarrutuksen heti alussa pois ja jossain pätkissä saa todella varovasti tulla maaliin, että ei metsässä pölise.Juu tuohon se ei auta yhtään. Luulen et se vaikuttaa johonkin muuhun.
Huomasin vasta eilen asetuksista et sieltä saa pois päältä sen automaatti jarrun maaliin tulon jälkeen. Ei voi enää täysillä kaikkialla vetää.
Mä kirosin et on typerä systeemi ku jarruttaa. Samalla ihmettelin et mikä toi yks asetus on.Otin sen automaatti jarrutuksen heti alussa pois ja jossain pätkissä saa todella varovasti tulla maaliin, että ei metsässä pölise.
En nyt ratilla aja, joten en kytkintä käytä, mutta siinä vaihteiston valinnan vieressä on se Clutch Override, olisiko se ongelma sun ratkaisuun?Ikänäkö tai vastaava, mutta jostain syystä en huonolla englannin osaamisella löytänyt kohtaa jostain saisi vaihteiston/kytkimen toimimaan kuten oikeassa autossa. Eli auto ei sammu missään tilanteessa, ja kytkin vain "luistaa" esim spinnauksissa vaikka makaan jarrulla. Haluisin sen niin että sammuu auto niinkuin oikeastikin tapahtuu.
Ainakin ilmoittivat eilen säätäneensä niitä.Joko mulla oli hyvä tuuri tai sitten codemasters on ihan oikeasti reippaasti säätänyt säätiloja.
Ajoin clubman tasolla espanjassa ja kaikki kuusi ek:ta ajettiin kuivalla asfaltilla. Nyt täytyy mennä vetämään rasti seinään ja laittaa varmaan lotto vetämään.
Huomenna varmaan jäätyy jo helvetti
Ilmeisesti tekivät samalla jotain ohjaukselle, ajaminen nyt paljon helpompaa, kunnon arcadehöttöä.