Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Patch noten mukaan sitä saavutusta ei ole korjattu joka vaatii daily eventissa top tier sijoituksen b-ryhmän audilla.

Veikkaan villisti, että päivityksen mukana ladataan myös tiistaina aukeava Monte Carlo-ralli, jotta tiistaina ei tarvitse kuin Storesta ruksata se käyttöön.

Hienoa että säätävät serveriltä niitä sääolosuhteista, ettei jatkossa olisi enää niin paljon yöllä ja rankkasateessa ajettavia pätkiä.
Tuntui että ne lisääntyivät sitä mukaan, kun etenit uralla. Pro-tasolla oli varmaan jo puolet tai ylikin sitä pimeässä ajamista.
Elite tasoa en edes aloittanut vielä ja sen aloitan vasta kun saavat Monten mukaan.

Eikö ketään häiritse onneton grafiikka? Itesellä tuo häiritsee välillä jopa ajoa, kun katson aika kauas horinsonttin ajaessa, niin menee välillä tosi suttaiseksi. Ps4prolla pelaan.

Eikö ketään häiritse onneton grafiikka? Itesellä tuo häiritsee välillä jopa ajoa, kun katson aika kauas horinsonttin ajaessa, niin menee välillä tosi suttaiseksi. Ps4prolla pelaan.
Ei se varsinaisesti ole häirinnyt, mutta onhan se suttuinen PS4 Prolla. Sen suttuisuuden näkemiseen vaikuttaa kuinka edessä tai takana auton penkki on, jos ajaa ohjaamon sisältä. Itsellä melkein kaikissa autoissa penkki ihan takana niin se ei ihan niin paljon häiritse. Ja joku yö+sade pätkä voi olla kyllä todella suttuinen.

USA:ssa tienvarsien kasvuston piirtoetäisyys on välillä häirinnyt, kun katse on juuri siihen piirtorajalle.

Sen verran hyvin olen immersiossa sisällä ajon aikana, että tässä ei ole hirveästi mikään häirinnyt ajamista (tunnoton FFB ainoastaan välillä). Jossain toisessa ajopelissä tilanne voisi olla eri.

Hep! Todellakin itseäni ainakin haittaa. Ajan konepelti näkymästä, ja esim. Argentiinaa ajaessa auto pomppii kuin villihevonen ylösalas, ja siihen päälle vielä epätarkka kuva ja sopivan hämärä paikka, niin aivan sokkona saa vetää. Saiko tuota "pomppimista" jotenkin muuten pienennettyä?

Hep! Todellakin itseäni ainakin haittaa. Ajan konepelti näkymästä, ja esim. Argentiinaa ajaessa auto pomppii kuin villihevonen ylösalas, ja siihen päälle vielä epätarkka kuva ja sopivan hämärä paikka, niin aivan sokkona saa vetää. Saiko tuota "pomppimista" jotenkin muuten pienennettyä?
Saa. Siellä on slideri sitä varten mutta se ei kuitenkaan mielestäni vaikuta mihinkään. Yhtä hyödyllinen kuin se kuuluisa venäläinen värkki joka ei mahdu eikä pärise.

Saa. Siellä on slideri sitä varten mutta se ei kuitenkaan mielestäni vaikuta mihinkään. Yhtä hyödyllinen kuin se kuuluisa venäläinen värkki joka ei mahdu eikä pärise.
Juu tuohon se ei auta yhtään. Luulen et se vaikuttaa johonkin muuhun.

Huomasin vasta eilen asetuksista et sieltä saa pois päältä sen automaatti jarrun maaliin tulon jälkeen. Ei voi enää täysillä kaikkialla vetää.

Juu tuohon se ei auta yhtään. Luulen et se vaikuttaa johonkin muuhun.

Huomasin vasta eilen asetuksista et sieltä saa pois päältä sen automaatti jarrun maaliin tulon jälkeen. Ei voi enää täysillä kaikkialla vetää.
Otin sen automaatti jarrutuksen heti alussa pois ja jossain pätkissä saa todella varovasti tulla maaliin, että ei metsässä pölise.

Otin sen automaatti jarrutuksen heti alussa pois ja jossain pätkissä saa todella varovasti tulla maaliin, että ei metsässä pölise.
Mä kirosin et on typerä systeemi ku jarruttaa. Samalla ihmettelin et mikä toi yks asetus on.
Codemasterilla ei ole tapana avata kyllä mitään asetuksia jne teksteillä et mitä tapahtuu mistäkin.

Ikänäkö tai vastaava, mutta jostain syystä en huonolla englannin osaamisella löytänyt kohtaa jostain saisi vaihteiston/kytkimen toimimaan kuten oikeassa autossa. Eli auto ei sammu missään tilanteessa, ja kytkin vain "luistaa" esim spinnauksissa vaikka makaan jarrulla. Haluisin sen niin että sammuu auto niinkuin oikeastikin tapahtuu.

Ikänäkö tai vastaava, mutta jostain syystä en huonolla englannin osaamisella löytänyt kohtaa jostain saisi vaihteiston/kytkimen toimimaan kuten oikeassa autossa. Eli auto ei sammu missään tilanteessa, ja kytkin vain "luistaa" esim spinnauksissa vaikka makaan jarrulla. Haluisin sen niin että sammuu auto niinkuin oikeastikin tapahtuu.
En nyt ratilla aja, joten en kytkintä käytä, mutta siinä vaihteiston valinnan vieressä on se Clutch Override, olisiko se ongelma sun ratkaisuun?

Päivähaaste Minillä Uudessa Seelannissa ja kärkiaika (PS4) tähän mennessä 10:10.308.
Ekan kerran tuli nyt vedettyä online-haaste kytkimellä ja H-vaihteistolla :)
Muutamia virheitä tuli vielä ja pari kertaa heitin vapaalle.

Mitenkäs muuten nuo kuukausihaasteet...
Pitääkö ne kaikki 4 eventtiä ajaa kerralla vai voiko yhden eventin jälkeen poistua ja jatkaa toisena päivänä?

Joko mulla oli hyvä tuuri tai sitten codemasters on ihan oikeasti reippaasti säätänyt säätiloja.
Ajoin clubman tasolla espanjassa ja kaikki kuusi ek:ta ajettiin kuivalla asfaltilla. Nyt täytyy mennä vetämään rasti seinään ja laittaa varmaan lotto vetämään.
Huomenna varmaan jäätyy jo helvetti :D

Joko mulla oli hyvä tuuri tai sitten codemasters on ihan oikeasti reippaasti säätänyt säätiloja.
Ajoin clubman tasolla espanjassa ja kaikki kuusi ek:ta ajettiin kuivalla asfaltilla. Nyt täytyy mennä vetämään rasti seinään ja laittaa varmaan lotto vetämään.
Huomenna varmaan jäätyy jo helvetti :D
Ainakin ilmoittivat eilen säätäneensä niitä. :)

Ilmeisesti tekivät samalla jotain ohjaukselle, ajaminen nyt paljon helpompaa, kunnon arcadehöttöä.

^ Samaa olen lukenut codemastersin foorumilta.
Jotkut sanoo, että pitoa on enemmän ja jotkut, että mikään ei ole muuttunut. Itse ajoin eilen sillä b-ryhmän pösöllä ja H3 datsunilla ja samalta ne mielestäni tuntui kuin aina.

Itse en kanssa huomannut ainakaan pädillä pienintäkään eroa aikaisempaan. Useampaa autoluokkaa ja EK:ta, että olosuhteita koitin.

Ilmeisesti tekivät samalla jotain ohjaukselle, ajaminen nyt paljon helpompaa, kunnon arcadehöttöä.

Höpöhöpö :)

Kytkin ja manuaalivaihteet käyttöön, niin tuo on kaukana arcadehötöstä.
Itse en kyllä huomannut mitään muutosta ohjauksessa tuon patchin jälkeen.

Ylös Bottom