Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En kyllä ymmärrä. Ite tuolla ännäläisellä mitsulla jään ihan samalla tavalla.
Kuitenkin kaverilistalla päivähaasteissa sijoilla 1-3 käytännössä aina. Suurin osa niistä vetää vieläpä ratilla.
En voi käsittää miten en silloin pärjää pro kuskeja vastaan urassa. Järjestäen EK:n viimeinen ja todella rajuilla eroilla.
 
Hyvin huomaa tuon päivityksessä muuttuneen ajomallin Puolan pätkillä, ennen piti sitoa tietyissä mutkissa, nyt ne samat pystyy painamaan rajottimella paukuttaen läpi. Mun mielestä sivuttaispitoa on tullut lisää ja meno on enemmän junamaista.

Harmittaa kun se ajomalli oli jo niin nautittava ennen tätä.
 
Mä ajelin tuolla Skodan WRC:llä elite-tasolla käytännössä koko ajan reilusti nopeampaa kuin AI, pari pätkää taisin vaan hävitä. Puolaa en tosin ajanut, halusin meinaan tuon auton käyttöön päivähaasteisiin.



Eilen onnistuin vihdoinkin ajamaan ekan päivähaasteen ilman kuperkeikkoja tai pyörähdyksiä, lopullinen sijoituskin oli sitten ihan tyydyttävä :D. Aiemmin parhaimmillaan ollut neljäs, tosin tuolloin olin n. 12 sekuntia kärkeä hitaampi.


1689
 
Auton takaa ajettuna noin lujaa...voi morjes.
Kyllä mäki arcadet takaa ajelen, mut en tällästä pysty metriäkään ajamaan tuolta. Huh huh mitä menoa.
 
Ei se ole näemmä toimiva yhtälö tuo perjantai-ilta, punaviiniä, olutta ja online haasteet...:D
Lepikot raikasi ja tulos oli pääasiassa ulos.
 
Viskiä tuli nuorempana otettua, mutta nykyään tulee otettua sitä vain pieni lasillinen ja hyvin harvoin.
Itseasiassa ei ole tullut itsekään vuosiin ”läträttyä”, mutta muutaman viinilasillisen ja oluen toki otan aina silloin tällöin. Eilen nuo sitten pikkasen pääsivät yllättämään ajellessani rallia....
Se pienikin alkoholimäärä hidastaa refleksejä tällaisessa pelissä kyllä uskomattoman paljon!
Pahaa elämää ei ole ollut mullakaan vuosikausiin, kun osannut ottaa sopivasti
 
Seuraavassa päivityksessä tulee alkolukko ja viikkohaasteissa viikonloppuisin, ehtona olla vähintään 1 promillen tuiterissa o_O
 
Saako noista kuukausihaasteista mistä nähdä dataa? Kaikissa muissa lukee että X Stages. Eli montako pätkää yhteensä on.
Kuukausi haasteissa lukee X Events. Mut montako pätkää yks eventti pitää sisällään?

Jotain ne on noille takavedoille tehny annoin niille nyt mahdollisuuden kun päivitys tuli ja alkoihan tuo sujumaan Kummassakin päivähaasteessa 130 paremmalle puolelle.

Normaali tulos on siellä sijoilla 500 jotain.... :D Eli taas kun nyt on joku logiikka niin parhaat ajot tulee tässäkin takavedoilla. ;)
Milläs @Fabre#4 ajaa kun ihan sama mitä mä teen niin vaikka ajaisin omasta mielestäni täydellisen pätkän niin sä voitat aina listoilla noin 20 sekunnilla.

Tuo Lancia Stratos oli DR1 ihan painajaismainen ajaa tässä siitä jopa nauttii.
 
Olipa tiukkaa vääntöä @FINGTR kanssa näemmä New England H2 viikkohaasteessa.
Parin ekan pätkän jälkeen olin edellä 2sek ja sitten seuraavilla onnistuin kasvattamaan eron jo noin 20sek. Pätkällä seitsemän sitten tulikin kunnon kohellukset ja jäin minuutin kärjelle. Putosin sijalta 13 sijalle 29. Tässä vaiheessa FINGTR pääsi ohittamaan ja saamaan kahdelle vikalle pätkälle noin 15sek kaulan. Vikalle pätkälle lähdin enää 3sek päässä ja pätkä meni ihan jees ilman suurempia virheitä. Vikalla siis ohi ja vajaan 11sek loppuajoissa mun hyväksi sijoitus tällä hetkellä 14.
 
Testasin ekaa kertaa gt sarjan autoo daily challengessa Puolassa. Ei sitte pysynyt ollenkaan hanskassa ja oltiin metsän puolella monta kertaa. Yli puoltoista minuuttia kärkeen:D
 
Eilen tuli ajettua aika paljon takavetoisella Escortilla ja alkaa sekin pysymään jo hyvin näpeissä. Lukkoja piti avata, niin alkoi auto pysymään hallussa.
Aloitin jopa kk-haasteen sillä ja kahden ekan maan jälkeen olin sijalla 13. Sitten iski ilmeisesti joku bugi pelissä, kun onnistuin tölväsemään takapään New Zeland pätkällä niin että meni rengas. Sitä ei saanut vaihdettua, vaikka yksi vararengas oli. Auto ei lopulta liikkunut eteenpäin enää vanteella olleessaan ja lukuisista yrityksistä huolimatta renkaanvaihto ei onnistunut. Nitkuttelin pätkän maaliin hyvin hitaasti ja seuraavalle pätkälle olisi pitänyt lähteä ilman rengasta. Jälleen yritin sitä vaihtaa, mutta ei...lopulta tuli diskaus liian pitkään paikallaan olosta.
 
Mitä kuvakulmaa käytätte? Itse käytän konepelti näkymää. Se vaan on pikkusen turhan leveä.
 
Voisi tietysti itsekin kokeilla laittaa ratin näkyviin, jos se ei häiritse ajamista. Nyt olen ajanut ilman näkyvää rattia, kun oma ratti on riittänyt, kahta en ole tarvinnut.
 
^Noin itsekin aina ajan. Häiritsee yli kaiken se, että ruudulla oleva ratti ei mene 1:1 oman ratin kanssa vaan siinä on aina se pieni viive ja tosiaan kahta rattia en näkökentässä muutenkaan kaipaa.
Padilla pelatessa sitten ne kädet ja ratti ruudulle paitsi esim R5 skodaa on pakko ajaa konepellin päältä, koska ohjaamossa kameraa ei saa tarpeeksi lähelle tuulilasia.
 
^Noin itsekin aina ajan. Häiritsee yli kaiken se, että ruudulla oleva ratti ei mene 1:1 oman ratin kanssa vaan siinä on aina se pieni viive ja tosiaan kahta rattia en näkökentässä muutenkaan kaipaa.
Padilla pelatessa sitten ne kädet ja ratti ruudulle paitsi esim R5 skodaa on pakko ajaa konepellin päältä, koska ohjaamossa kameraa ei saa tarpeeksi lähelle tuulilasia.
Mulla taas pädillä saatava ratti pois. Itse kun ei kääntele rattia vaan tattia, niin mun aivot ei kykene kommunikoimaan enää oikein. :D jos käsiä ei pelistä pois saa ratin kera, niin sit konepelliltä.
 
Ylös Bottom