Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiitti mä luulin tähän päivään saakka et tuo penkin säätökin on PC pelaajien yksinoikeus.^ Menet ohjaimen asetuksiin josta määrätään kaikki napit. Mulla on dpadissa penkin siirto eteen/taakse/ylös/alas.
Itse ajan sisäkuvakulmasta, ratista olen poistanut kuskin kädet ja penkki mahdollisimman lähelle kojelautaa.
Vuorokausi on vaihtunut jo monessa paikassa maailmaa.Öööh...joku päivitys tuli tänään ja ulkomaisilla forumeilla puhuvat Montesta. Siis se tuli nyt jo joillekin, mutta ei kaikille vaikka mulla onkin deluxe edition?
Oho, onko edelleen samaa vikaa? Odottanut tän pelin ostamista, mutta jos ajomalli heikkenee... Not good. Ite tykkäsin dirt rallyn Audi Quattro sportista, sillä siinä autossa oli massan tuntua ja riittävän huono alusta.
Olis kyllä pirun jees kun saatais Suomi tohonNyt testattu montea ja vaikka vihasin ruotsin jälkeen eniten montea, niin vihdoin oli fiilis et tässä pelissä on kunnon pätkiä. Nyt odotan innolla saksaa ja toivottavasti suomea ja walesia.
Näillä fysiikoilla ekan osan pätkät, kyllä kelpaa!
Tätä olen itsekseni ajatellut alusta asti, mutta olen pitänyt suuni kiinni. Koska itse en huomannut mitään eroa ja ajelin paljon yksittäisiä EK:ta juurikin kuivalla, joten mulla ero sateen vähentymisestä ei ollu niin iso ku monella muulla.Mietin tuota pidon parantumista kautta ajaessa. Tuntuu kuin pitoa olisi enemmän, mutta tulin itse siihen lopputulokseen, että pito on sama, mutta nyt ei enää sada/ole märkää joka ek:lla joten pääsee ajamaan uusilla renkailla kuivalla pinnalla huomattavasti useammin kuin aiemmin. Kuivien pätkien jälkeen kun tulee yksi sade ek niin mielestäni tuntuma sama kuin ennenkin, liukuu ja joutuu sitomaan jarrulla. Eli pito on parantunut, mutta vain siksi että enää ei ole märkää joka ek:lla.
Jonka hinta on se 400.000 credittiäDay One edition sisältää Porschen.
On se aika paljon kun sulla menee myös niihin mahdollisiin korjauksiin rahaa.Eli sen saa helposti pelaamalla? Vai onko toi 400000 paljon?
Ai sen joutuu ostaa. Deluxessa sekin oli valmiina tallissa.Jonka hinta on se 400.000 credittiä
Ei sitä joudu ainakaan Deluxe pelaaja ostamaan mut ei ne omistetut autot häviä kaupasta mihinkään.Ai sen joutuu ostaa. Deluxessa sekin oli valmiina tallissa.