Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0

^ Menet ohjaimen asetuksiin josta määrätään kaikki napit. Mulla on dpadissa penkin siirto eteen/taakse/ylös/alas.
 
Siis optionsien tsekkaaminenhan pitäisi olla ihan ensimmäinen asia joka tehdään kun peli käynnistetään ekaa kertaa.
Esim project cars 1 ja 2 on täynnä eri asetuksia ja konsoleillakin saa esim lens flare ja bloom efektit säädettyä jos haluaa. Puhumattakaan niistä miljoonasta eri toiminnosta jotka voi määrittää ohjaimessa ihan mihin haluaa.
 
Öööh...joku päivitys tuli tänään ja ulkomaisilla forumeilla puhuvat Montesta. Siis se tuli nyt jo joillekin, mutta ei kaikille vaikka mulla onkin deluxe edition?
 
Oho, onko edelleen samaa vikaa? Odottanut tän pelin ostamista, mutta jos ajomalli heikkenee... Not good. Ite tykkäsin dirt rallyn Audi Quattro sportista, sillä siinä autossa oli massan tuntua ja riittävän huono alusta.

Kyllä tässä hyvin on autoissa massaa jne. ja todella paljon edellä ykköstä. Mutta omasta mielestä 1.04 päivityksen jälkeen autoihin tuli pitoa lisää ja se vei ainakin itseltä fiilistä ajamiseen.
Ei ajamisessa ole enää mitään haastetta, liian helppoa pitää auto tiellä. Takavedoillakin pystyy lähtemään kaasu pohjassa joka mutkasta ulos.

En tiedä nyt tuon tänään tulleen 1.05 päivityksen jälkeen, että onko muuttunut ajotuntuma, eipä tosin kyllä huvita edes testata.
 
Viimeksi muokattu:
Itsekkin tässä kovasti pohtinu ja koittanut miettiä millainen peli oli ennen päivitystä ja en kyllä tunne muutosta. Pelaan itse Xbox one X ja Thrustmaster TX (leather edition) takavetojen kanssa saa veivata rattia, että ne saa mutkissa pysymään tiellä. Nelivedot menee aika mukavasti, mutta en huomaa, että pitoa olisi enemmän tai vähemmän päivityksen jälkeen. Ajotaidotkin on kyllä parantunut kokoajan ja laitan kyllä aika paljon sen piikkiin. Itse en rallipelejä ole ratilla ennen DR2:sta pelannut (muuten kokemusta FM7 ja assetto corsa).
 
Nyt testattu montea ja vaikka vihasin ruotsin jälkeen eniten montea, niin vihdoin oli fiilis et tässä pelissä on kunnon pätkiä. Nyt odotan innolla saksaa ja toivottavasti suomea ja walesia.
Näillä fysiikoilla ekan osan pätkät, kyllä kelpaa!
 
Nyt testattu montea ja vaikka vihasin ruotsin jälkeen eniten montea, niin vihdoin oli fiilis et tässä pelissä on kunnon pätkiä. Nyt odotan innolla saksaa ja toivottavasti suomea ja walesia.
Näillä fysiikoilla ekan osan pätkät, kyllä kelpaa!
Olis kyllä pirun jees kun saatais Suomi tohon :)
 
Mietin tuota pidon parantumista kautta ajaessa. Tuntuu kuin pitoa olisi enemmän, mutta tulin itse siihen lopputulokseen, että pito on sama, mutta nyt ei enää sada/ole märkää joka ek:lla joten pääsee ajamaan uusilla renkailla kuivalla pinnalla huomattavasti useammin kuin aiemmin. Kuivien pätkien jälkeen kun tulee yksi sade ek niin mielestäni tuntuma sama kuin ennenkin, liukuu ja joutuu sitomaan jarrulla. Eli pito on parantunut, mutta vain siksi että enää ei ole märkää joka ek:lla.
 
Mietin tuota pidon parantumista kautta ajaessa. Tuntuu kuin pitoa olisi enemmän, mutta tulin itse siihen lopputulokseen, että pito on sama, mutta nyt ei enää sada/ole märkää joka ek:lla joten pääsee ajamaan uusilla renkailla kuivalla pinnalla huomattavasti useammin kuin aiemmin. Kuivien pätkien jälkeen kun tulee yksi sade ek niin mielestäni tuntuma sama kuin ennenkin, liukuu ja joutuu sitomaan jarrulla. Eli pito on parantunut, mutta vain siksi että enää ei ole märkää joka ek:lla.
Tätä olen itsekseni ajatellut alusta asti, mutta olen pitänyt suuni kiinni. Koska itse en huomannut mitään eroa ja ajelin paljon yksittäisiä EK:ta juurikin kuivalla, joten mulla ero sateen vähentymisestä ei ollu niin iso ku monella muulla.
 
Siis onko näissä mitään eroa:
Ja:



Kun toi yksi on day one edition
 
Ai sen joutuu ostaa. Deluxessa sekin oli valmiina tallissa.
Ei sitä joudu ainakaan Deluxe pelaaja ostamaan mut ei ne omistetut autot häviä kaupasta mihinkään.

Mulla on esim semmonen määrä autoja jo että enemmän tulee vastaan niitä jotka jo omistan. Aina kun menee kauppapaikkaa kattomaan.
 
Ylös Bottom