Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0

Huomasin itse saman ja ajattelin että päässä viiraa ku missään ei ole ollut puhetta että olisi tullut päivitystä. Ajaminen jäänyt viime aikoina vähemmälle kun on vittumainen avioero prosessi menossa. Jospa kesällä kun on lomaa niin kerkeisi kunnolla ajamaan.

Tsemppiä! Itse erosin muutama vuosi sitten ja vaikka sopuisasti (minun aloitteesta) erottiinkin, niin olihan se henkisesti raskas prosessi kaikkine syyllisyyden tunteineen...
 
Pelin käynnistyksen yhteydessä se ilmoittaa uudesta päivityksestä ja mitä sisältää tai näin se on ainakin aikaisemmin toiminut. Kerro ihmeessä mitä ilmoittaa niin vois ehkä sitten harkita pelin käynnistystä taas pitkästä,pitkästä aikaa
 
Hmm...muutuikohan jotain päivityksen myötä vai kuinkas se nyt lähti noin 10sek pois omasta enkasta Ruotsissa heti ekalla yrityksellä...?
Vähän siellä sun täällä vähän penkkoihin tuli nojailtua.

 
Onko muilla "screen tearing" ongelmia sateella konsolilla pelatessa? Itse vältän sateella pelaamista, koska ainakin Xboxilla on sen verta kauheaa kuraa pelaaminen kun fps heittelee ja ruutu repeilee joka kurvissa :S
 
Kyllä mulla ainakin ruutu repeili jopa one x:lla julkaisun aikoihin. Mielestäni se väheni hieman jonkun päivityksen jälkeen, mutta ei poistunut kokonaan.
Varsinkin yö+sade ja tiukat hiusneula mutkat usa:n metsikössä sai ruudun repeämään oikein kunnolla.
 
Kyllä mulla ainakin ruutu repeili jopa one x:lla julkaisun aikoihin. Mielestäni se väheni hieman jonkun päivityksen jälkeen, mutta ei poistunut kokonaan.
Varsinkin yö+sade ja tiukat hiusneula mutkat usa:n metsikössä sai ruudun repeämään oikein kunnolla.
Joo One x täälläkin ja kyseiset olosuhteet on kyllä melkein deal breaker. Viimeaikoina oon kyllä tahkonnu enimmäkseen timetrialia niin ei ole pimeä ja saateet haitannu :D
 
Twitteristä: " DiRT Rally 2.0 v1.4.1 - the Force Feedback update - is going live at 11am UK time. Please log out of the game before the update drops, as our servers will go down for maintenance - we'll let you know when we're back online! "
 
Onkohan suomen rallia luvattu jossain vaiheessa?
Ei, mutta ilmeisesti viimeistään ensi viikolla kuullaan Season 2 sisällöstä. Ja eikä sitä tiedä, vaikka kertoisivat samalla myös jotain vihjeitä sen jälkeisestä sisällöstäkin. Rallycross sisältöä on ainakin luvassa, mutta sitä ei vielä tiedetä tuleeko Season 2:ssa vai sen jälkeen.

Täytyykin kokeilla tänään FFB-päivitystä, toivottavasti eivät ole pilanneet mitään. Nykyinen mallinnus on ollut kuitenkin ihan toimiva, vaikka rengas ja tiepalaute on ollut nollissa.
 
Ratti Thrustmaster T300RS/599FXX rimmi:

Suoraan tuollaisenaan mun FFB säätöihin tuo uusi road noise (Suspension 100) toi vaan tasaisen "gummipuhkes" efektin. Huomasin kuitenkin, että nyt Tyre Friction sekä myös Self Alignment säädön kautta sai oikeasti rengaspalautetta.

Lähdin rakentamaan uudet FFB säädöt, ei ole ihan niin tunnoton ajaa ja ajaminen erittäin lujaa yrittämällä tuntuu turvallisemmalta. Eiköhän sitä useamman ajopäivän, eri maan ja auton jälkeen löydä hyvän tasapainon asetuksiin.

Nyt alustavasti R5 Pololla Uudessa Seelannissa tuntui hyvältä:
65
40
85
55
100 (ei pysty muuttamaan)
100 (ei pysty muuttamaan)
80
80
off
 
Onko noi uudet autot maksullisia vaikka on kausipassi? Esim Focus 07
Ei, mutta pitää ladata erikseen ainakin konsolilla.

Ihan kiva ollut nyt ajaa uusilla FFB asetuksilla 4WD-autoja eri alustoilla. Uuden-Seelannin dailyssa 2. sija tällä hetkellä. Espanjan viikorallin vedin puhtaasti ja niin lujaa, kun pääsi. Ilman engine upgradeja oli kuitenkin tyytyminen sijaan 50.
 
Siis sellaisen jossa auto seisoo sivulla jossakin ja jätkä heiluttaa käsiään varoitukseksi? Tapahtuu edelleen välillä tuota, eipä se paljoa häiritse kun tosiaan ei tiellä ole auto. Minusta hieno ominaisuus, tuo aitouden tunnetta.
Eilen pitkästä aikaa ajelin pari rallia urassa päivityksien jälkeen niin ei kummassakaan näkyny keskeyttäneitä autoja pätkän varrella. Aikaisemmin mielestäni lähes joka kisassa oli 1-3 kertaa joku varoittamassa. Ei sikäli et se vaikuttais ajamiseen mutta tosiaan kiva lisä se on.
 
Itellä perusversio+kausipassi niin kyllä se Opel Kadett on tallissa ja käytössä vaikka storessa sen kohdella on jostain syystä hinta 1,49 €. Muiden kohdalla lukee "asennettu". Rallicrossissa huomasin että siinä pääluokassa on kyllä helpompi voittaa ja pärjätä kuin alemmissa, n. 10 sek voittoja alkuerissä täysin kehittämättömällä autolla. Muutenkin tuo moottorin kehitys... Täytyy testata onko sillä mitään vaikutusta, siinä alemmassa nelivetoluokassa rossissa auto kehitetty loppuun asti mut ei sillä muihin nähden kyllä mitään helpotusta saa.
 
Eilen pitkästä aikaa ajelin pari rallia urassa päivityksien jälkeen niin ei kummassakaan näkyny keskeyttäneitä autoja pätkän varrella. Aikaisemmin mielestäni lähes joka kisassa oli 1-3 kertaa joku varoittamassa. Ei sikäli et se vaikuttais ajamiseen mutta tosiaan kiva lisä se on.

Aika jännää, kun mulla ei ole tullut vastaan vielä ensimmäistäkään, että joku olisi ollut varoittamassa. Olen nähnyt muiden puhuvan tästä, mutta ei ole osunut vieläkään omalle kohdalle.
 
Ylös Bottom