Vastaus: DiRT Rally
Tulipa tuossa nyt sitten se uran ensimmäinen avoin kausi aloiteltua, jotta pääsee senkin makuun ja saa vähän rahaa tilille. Härskisti käytin ennakkovarausetua hyväkseni ja otin vain sen "fully upgraded" Minin ja sillä lähdettiin liikkeelle. Ihan kiva pikku kotterohan se on, simppeli ajaa, kun on etuveto, eikä ole liikaa tehoa, niin pysyy edes jotenkin näpeissä
Eilen ja tänään ajelin ne päivittäishaasteet B-ryhmäläisillä, eilen Lancia ja tänään Pösö ja kyllähän ne sellaisia tappolaitteita on, että ihan joutui vetämään kieli keskellä suuta, että pysyi jotenkuten tiellä...
Ensimmäinen kausi siis nyt puolessa välissä 60-luvun historikeilla, takana Kreikka(kolmas), Monte(voitto) ja Saksa(kakkonen). Noilla tuloksilla puolessa välissä 58 pistettä ja 7 pisteen johto, mutta tuloillaan vielä ihan vieras Suomi ja jo vaikeiksi koetut Wales ja Ruotsi, joten saapa nähdä, kuinka äijän käy. Tavoitteena loppupisteisiin paikka kärkikolmikkoon, jotta pääsee eteenpäin- Noilla suorituksilla on kasaantunut jo sellainen 170 000 rahaa tilille ja jos sinne 250 000 tienoille pääsisi, kun tuo kausi loppuu, niin täytyy sitten katsella, millaisen pirssin sitä ostaisi ensimmäiseksi omaksi autokseen. Suosituksia saa antaa...
Noin muuten noista kolmesta kisasta täytyy sanoa, että Kreikan rinteet on kyllä Minilläkin melkoista menoa. Epätasaista röykytystä ja todellakin tulee mieleen ne muinaiset puheet Akropolis-rallin selviytymistaistelu-luonteesta. Montessa napsahti siis voitto ja 3/4 pohja-aikaa, siellä meno oli jo ihan rallin näköistäkin, auto meni ränneissä ihan siihen tapaan, että sitä olisi voinut jo sanoa ihan hallituksi ajamiseksikin. Sama meno jatkui Saksassa vähän laakeammilla niityillä ja metsiköissä, mutta japanilainen kilpakumppani oli kuitenkin 4 pätkällä yhteensä 20 sekuntia nopeampi. Hölläsin vähän viimeisellä pätkällä ja varmistin hyvät pisteet kakkostilasta, kun ei vaan riittänyt meno ihan kärkeen.