Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Donkey Kong Racing + DK: Coconut Crackers = no more

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

No ää, eix oo ihan vitun kauheeta ku kuluttajille tarjotaan vaihtoehtoja!!1 (eihän sitä Xboxia ole pakko ostaa. Huom. se on todellakin Xbox eikä x-box) Pitäis vaan Nipalla olla samanlainen monopoliasema kuin MS:llä on käyttis puolella. Vitux se padikin on nii kauhee möykky ja ihan musta, sen on pakko olla ylkkä paska, vaikken ole sitä kokeillut. Ja on ihan kauheen väärin ku siinä on yhdistelty monien padien parhaita puolia!!1 (Sen padinkin taitaa olla suurelta osalta suunnitellut niinkin paska lafka ku Sega, tai jos ei ole niin vaikutteita heiltä on saatu. Omiin käsiini se istuu todella hyvin) Ja se koko ja meteli, vittux se on melkein auton kokonen ja pitää saman laista ääntä ku V8-kone. (Nätisti se tuossa hyllyssä lojuu eikä mitään häiritseviä ääniä kuulu pelatessa) Hyviä peläjäkään sille ei oo tulossa ku Mario ja Zelda ei tuu sille. (mitä noita nyt on, Haloa, JSRF, Sega GT 2002, TWS, yms...) Kaikki äkspoxissa on kopiout Nipan koneista eikä mitään uutta ja innovatiivista. (mitä nyt kovalevy, DTS äänet PELEISSÄ, verkko-ominaisuudet)

(Mut onnex mulle ei oo kehittynyt mitään katkeruutta tai asenne vammaa kun olen kuunnellut eri konsolin kannattajia)

;)

Nyt kyllä liioittelet en oo tosiaankaan kirjottanu noin! Jos mun mielipide Xboxista(sori se x-box ei tule toistumaan:) ) on sellanen nii anna olla äläkä tuu valittaa! Mä muuten oon pelannu Xboxia enkä todellakaan siitä pitänyt,mutta halo on hyvä peli! Niin olihan siinä Xboxissa uutta pääsi unohtuun:rolleyes: ) mutta verkko pelit on muissakin!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tappakaa moralisoijat itsenne. Menkää johonkin kommarimaahan valittamaan, bisnes on bisnestä
Oho! Konsolisota kiihtyy, nyt ollaan jo tappamassa ihmisiä...
Täytyy varmaan kaivaa vanha kunnon Zapper kaapista, ja käydä snaippaamassa Mr. Gates...:D

...Ja Super Scopella turvaamme selustan. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tappakaa moralisoijat itsenne. Menkää johonkin kommarimaahan valittamaan, bisnes on bisnestä. Luuletteko että Sony oli tosi iloinen kun Square hyppäsi Nintendon kelkkaan TÄYSIN ilman Sonyn suostumusta sopimusta kiertäen? Nintendolla varmaan nauravat itsensä kipeäksi siinä missä Sonyllä repivät pelihousujaan.

Mikä tämä sopimus muuten on? Itsellä on mennyt ohi... olen kuvitellut Sonyn olevan osakas muiden joukossa about 25%:lla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kulipoika voisi palata takaisin yläasteen äidinkielentunneille, jotta hän voisi opetella sellaisia mielenkiintoisia sanoja kuin "sarkasmi" ja "ironia" :)

Kyllä tässä hiekkalaatikossa pärjää vähemminkin tiedoin.

Ja tälle ketjulle voisi IMO laittaa lukkoa, koska tämä ei enää vastaa otsikkoa ja on muutenkin riistäytynyt käsistä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan

Mikä tämä sopimus muuten on? Itsellä on mennyt ohi... olen kuvitellut Sonyn olevan osakas muiden joukossa about 25%:lla.
Kun Sony pumppasi lisärahoitusta elokuvaseikkailussa pahasti takkiinsa ottaneeseen Squareen, voi olla aika varma, että kaupan oli muutakin kuin tulevaisuuden osinkotuloja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
sori nyt vaan Xbox faneille se mun viime viesti, mutta se vaan sattuu olemaan mun hekilökohtainen mielipide Xboxista. Se ei kyllä tarkemmin ajateltuna sopinutkaan tälle palstalle, mutta ei teidän Xbox fanien tarvi tulla tänne siitä ruikuttaan,pysykää siellä omalla palstalla. Unohin tosiaan ne Xboxin äänet sehä oli vissiin uutta:rolleyes:

No eipä tuo kovin mielipiteeltä kuulostanut vaan joltain kiihkoilulta. Voihan se toki olla, mutta saisko perusteluita miksi se itse Xbox on niin paska? Sen ymmärrän jos sen padi ei istu sun käteen, mutta mikä tekee siitä itse konsolista huonon? Sillä sehän toimii kuten pitää, eli pyörittää pelejä ja vielä hyvillä ominaisuuksilla.

Meidän ei tarvi tulla tänne ruikuttaa? Sä meinaat siis että koska esim. mä pelaan Xboxilla niin siksi en saa tulla tänne nipa-puolelle keskustelemaan? Nyt olet tainnut ymmärtää vähän väärin. Vaikka olishan se varmaan kivaa jos kaikki viestit olisivat juu-juu-kilpakehumista, eipä ainakaan tarvitsisi perustella mitään, senkus vaan kiihkoilis.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Kun Sony pumppasi lisärahoitusta elokuvaseikkailussa pahasti takkiinsa ottaneeseen Squareen, voi olla aika varma, että kaupan oli muutakin kuin tulevaisuuden osinkotuloja.

Eiko tuo lisärahoituksen pumppaaminen ollut aivan tavallista osakekauppaa? Siis Square joutui myymään omia osakkeita ulos, mitä kautta tietenkin tulee rahaa sisään. Toivoisin jotain varmaa tietoa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

koska esim. mä pelaan Xboxilla niin siksi en saa tulla tänne nipa-puolelle keskustelemaan?

Mun mielestä on ainakin hyvä, että tämä boardien kokonaisuus voi yhdistää- vaikka sitten väittelyyn:)- kaikki konsolipelaajat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Eiko tuo lisärahoituksen pumppaaminen ollut aivan tavallista osakekauppaa? Siis Square joutui myymään omia osakkeita ulos, mitä kautta tietenkin tulee rahaa sisään. Toivoisin jotain varmaa tietoa.
En tiedä osakekaupan yksityiskohtia, mutta varmaan kyseessä oli suunnattu osakeanti Sonylle. Muutenhan uudeksi omistajiksi olisi voinut tulla vaikka Gatesin Bill.

Muutenkaan omistusosuus ei kerro todellista äänivaltaa. Kun vielä Japanissa on omistukset menevät täysin ristiin, eikä todellisista omistussuhteista ota selvää millään, on paha arvailla mitään tarkempaa.

Meidän ei tarvi tulla tänne ruikuttaa? Sä meinaat siis että koska esim. mä pelaan Xboxilla niin siksi en saa tulla tänne nipa-puolelle keskustelemaan? Nyt olet tainnut ymmärtää vähän väärin. Vaikka olishan se varmaan kivaa jos kaikki viestit olisivat juu-juu-kilpakehumista, eipä ainakaan tarvitsisi perustella mitään, senkus vaan kiihkoilis.

Kuten tuolla aikaisemminkin jo huomatettiin, sopisi tämä keskustelu huomattavasti paremmin sille tarkoitetulle forumille, eli konsolisotiin. Niin Xbox, kuin muidenkin laatikoiden pelaajat voivat keskustella täällä tietenkin, mutta IMO aiheesta. Tässä topikissa on kuitenkin tarkoitus keskustella _ kahdesta Nintendo Gamecubelle peruutetusta pelistä_.

Ja mitä tuohon aikaisempaan kommenttiini tulee, en tarkoittanut, ettetkö saisi kirjoittaa sarkastisesti ja ironisesti vaikka oletkin moderaattori, tarkoitin, että moderaattorin on IMHO syytä välttää (kaikesta huolimatta) tuollaisia sanankäänteitä forumissa, joka ei ole tarkoitettu konsolisotiin. Tiesit kuitenkin, että postauksesi, joka on varsinainen ironian ja sarkasmi helmi, saisi aikaan vastaryöpyn. Konsolisodat konsolisotiin jne. Nyt täytyisi olla hiukan kovempi, parempi ja varmempi. :)

Kanadassa aikoinaan paikalliset asukkaat hermostuivat ison panimon toimintaan. Syntyi valtava adressi/kansanliike, joka kehotti olla ostamatta kyseisen olut firman olutta. Ison panimon pomot/omistajat vaan naureskelivat koko homalle. Eipa mennyt aikaakaan, kun kyseisen firman ollutta ei myytykkaan enaa entiseen malliin vaan myynti tippui radikaalisti. Lopulta panimon oli pakko peraantya ja myontaa tappionsa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Kanadassa aikoinaan paikalliset asukkaat hermostuivat ison panimon toimintaan. Syntyi valtava adressi/kansanliike, joka kehotti olla ostamatta kyseisen olut firman olutta. Ison panimon pomot/omistajat vaan naureskelivat koko homalle. Eipa mennyt aikaakaan, kun kyseisen firman ollutta ei myytykkaan enaa entiseen malliin vaan myynti tippui radikaalisti. Lopulta panimon oli pakko peraantya ja myontaa tappionsa.
Mitä ihmeen tekemistä tällä on minkään kanssa?

Itse ostan konsolin pelien perusteella. Xboxilla kiinnostavia pelejä oli Halo ja huhuttu tuleva Shenmue 3. Playstation kakkosella taasen VF4, Shinobi ja joskus ilmestyvä uusin Grandia. Gamecubella oli jälleen kerran Mariot, Zeldat ja Skies of Arcadia. Päädyin Cubeen.

Todellakin. Jos joku heittää jollain alueella "xbox on pepusta", siellä on puoli kylää kirveet kädessä. Sen jälkeen he alkaavat paasaamaan tulevista peleistä ja alkavat väittämään ettei ohjain ole iso. Alkaako hieman tympimään? Saa sitä mielipiteensä sanoa, jos hän on eri mieltä kanssasi, mitä siitä? Tuskin siitä maailmanloppu tulee. Joidenkin mielestä ilmeisesti tulee. Konsoli sodan selvästi viisain osapuoli on pleikkarin pelaajat. He (suurin osa) pitävät turpansa kiinni ja nauravat vieressä kun muut sotivat konsoliensa puolesta.

Toivottavasti jotkut oppivat tästä jotain (Slaisser ja yoshi), sillä ei ole kiva lukea viestejä joissa on quote kauhistuksia ja yhden rivin kommentteja yhdestä mielipiteestä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg

Todellakin. Jos joku heittää jollain alueella "xbox on pepusta", siellä on puoli kylää kirveet kädessä. Sen jälkeen he alkaavat paasaamaan tulevista peleistä ja alkavat väittämään ettei ohjain ole iso. Alkaako hieman tympimään? Saa sitä mielipiteensä sanoa, jos hän on eri mieltä kanssasi, mitä siitä? Tuskin siitä maailmanloppu tulee. Joidenkin mielestä ilmeisesti tulee. Konsoli sodan selvästi viisain osapuoli on pleikkarin pelaajat. He (suurin osa) pitävät turpansa kiinni ja nauravat vieressä kun muut sotivat konsoliensa puolesta.

Huoh, kuten sanottu se mun viesti oli huumoria. Toiseksi jos tulee tuollaisia typeriä "vittux ku toi on pska." viestejä ilman mitään perusteluita niin siinä ei ole mitään järkeä ja kai mä vain yritin tuolla viestillä kertoa Yoshille että voisi niissä viesteissä olla oikeasti jotain asiaakin eikä puhdasta trollausta.

Ps. on se nyt vähän kumma kun musta tehdä pahapoika kun yritin vähän "puhua" järkeä tuollaiselle......

Slaisser: Et sinä se "pahapoika" ole, ja kyllä, tajusin että se sinun aiempi viestisi oli täyttä sarkasmia. Mutta sitä edeltävät. No asiahan ei minulle kuulu koska en tietääkseni ole moderaattori.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Mitä ihmeen tekemistä tällä on minkään kanssa?

No sita, etta ihmiset voivat vaikuttaa asioihin, vaikka tosin luullaan. Liittyen allaolevaan lainauksen/postaukseen.

jos microsoft todella aikoo ostaa raren, niin tehdään adressi microsoftille, rarelle ja nintendolle ettei sitä tapahtuisi, niin kuin suomi venäjälle sillon helmikuun manifestissä kerätään ympäri maailmaa kaikilta nipa ja rare faneilta nimet siihen.

Message(#6851-000071-9155\719155)

Hello and thank you for contacting Nintendo,

According to my resources, our relationship with Rare Ltd. has not changed at this time. So any games we release with Rare Ltd. will be exclusive to Nintendo systems, like the upcoming Donkey Kong Racing, Kameo: Elements of Power, and Star Fox Adventures. If our relationship with Rare Ltd. changes in the future, we'll make sure to post it on our website or a future issue of Nintendo Power.

Sincerely,

Nintendo of America Inc.
Dervin Camden

Nintendo's home page: http://www.nintendo.com/
Power Line (Automated Product Info): (425) 885-7529

Ylös Bottom