Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
No ää, eix oo ihan vitun kauheeta ku kuluttajille tarjotaan vaihtoehtoja!!1 (eihän sitä Xboxia ole pakko ostaa. Huom. se on todellakin Xbox eikä x-box) Pitäis vaan Nipalla olla samanlainen monopoliasema kuin MS:llä on käyttis puolella. Vitux se padikin on nii kauhee möykky ja ihan musta, sen on pakko olla ylkkä paska, vaikken ole sitä kokeillut. Ja on ihan kauheen väärin ku siinä on yhdistelty monien padien parhaita puolia!!1 (Sen padinkin taitaa olla suurelta osalta suunnitellut niinkin paska lafka ku Sega, tai jos ei ole niin vaikutteita heiltä on saatu. Omiin käsiini se istuu todella hyvin) Ja se koko ja meteli, vittux se on melkein auton kokonen ja pitää saman laista ääntä ku V8-kone. (Nätisti se tuossa hyllyssä lojuu eikä mitään häiritseviä ääniä kuulu pelatessa) Hyviä peläjäkään sille ei oo tulossa ku Mario ja Zelda ei tuu sille. (mitä noita nyt on, Haloa, JSRF, Sega GT 2002, TWS, yms...) Kaikki äkspoxissa on kopiout Nipan koneista eikä mitään uutta ja innovatiivista. (mitä nyt kovalevy, DTS äänet PELEISSÄ, verkko-ominaisuudet)
(Mut onnex mulle ei oo kehittynyt mitään katkeruutta tai asenne vammaa kun olen kuunnellut eri konsolin kannattajia)
![]()
Nyt kyllä liioittelet en oo tosiaankaan kirjottanu noin! Jos mun mielipide Xboxista(sori se x-box ei tule toistumaan