Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Don't Starve: Console Edition

Vastaus: Don't Starve: Console Edition

Loisto juttu. Sopii paljon paremmin käsikonsolin peliksi. Loistava jo nyt Remote playllä, mut ei saa teksteistä selvää. :)
 
Vastaus: Don't Starve: Console Edition

On tullut tämän viikonlopun pelattua tätä peliä PC:llä, kun sai Steamista kokeiluun viikonlopuksi. Mukavaa ajanvietettä tämä peli on, mutta itselle on jääny vähän epäselväksi mikä tämän pelin tarkoitus on muuta, kun yrittää selviytyä mahdollisimman pitkään. Voiko tätä peliä päästä jotenkin läpitte? Itselle pisin aika mitä olen selviytynyt tässä pelissä on 12 päivää ja sitten olen kuollut johonkin typerään virheeseen.

Onneksi tuli otettua tämä peli silloin PS4, kun se oli plus pelinä niin voi pelailla sitten lisää, kun konsolin saan hommattua.
 
Vastaus: Don't Starve: Console Edition

Voiko tätä peliä päästä jotenkin läpitte?

Jostain päin karttaa löytyy sen pahiksen ovi tai portti, josta pääsee suorittamaan tehtäviä (olisikohan viisi tehtävää) ja kun ne on suorittanut, pääsee pelin läpi. Näin ainakin muistaisin, en siis itse ole peliä läpäissyt :D
 
Vastaus: Don't Starve: Console Edition

Jostain päin karttaa löytyy sen pahiksen ovi tai portti, josta pääsee suorittamaan tehtäviä (olisikohan viisi tehtävää) ja kun ne on suorittanut, pääsee pelin läpi. Näin ainakin muistaisin, en siis itse ole peliä läpäissyt :D

Itse en löytänyt muuta ovea, kun sen mistä pääsi johonkin Adventure Mod:iin tai joku tuollainen se oli.
Itse en päässyt viikonlopun aikana muuta, kun 14 päivään asti. Meni hyvin siihen asti kunnes löysin jonkun lihansyöjäkasvin ja istutin sen tyhmänä sitten omaan leiriin. No menin tutkimaan kartaa ja, kun tulin leiriin niin koko leiri oli täynnä jotain ihmeen silmiä jokka sitten tappoi mut ja peli loppui siihen :D

Huomasin muuten ainakin PC:llä pelatessa, että joitankin asioita ei meinannut löytää sitten millään mistään. Esim jos löysin vaikka kultaa niin sitten en meinannut löytää hämähäkkejä mistään ja toisin päin eli jos löysin hämähäkkejä niin en sitten löytänyt kultaa mistään. Vähän kyllä latisti pelitunnelmaa, kun tuossa 13 päivän kohdalla ei meinannut löytää noita hämähäkkejä mistään ja sitten, kun ne löysin niin niitä oli jo niin paljon, että niitten tappaminen oli melkein mahdotonta.
 
Vastaus: Don't Starve: Console Edition

Sillä lailla, pelin Giant Edition on tulossa kevään aikana Wii U:lle! Sen lupaillaan olevan pelin "definitiivinen" versio, koska konsolin ohjainta pystyy käyttämään karttana.

Olen tyytyväinen, sillä tulee tuo sitten myös itseni ulottuville. Ei tarvitse lukea tätä ketjua enää harmituksen vallassa. :)
 
Vastaus: Don't Starve: Console Edition

Saako Vita-versiossa mitenkään näkymään numeroarvoja noista... no, yhtään mistään?

Olin onnellisena mussutellut paistamiani punaisia sieniä, kunnes wikistä selvisi, että nehän onkin haitallisia. Paistettuina ei niin paljon,
mutta kuitenkin. Ei se tässä pelissä paljon vaadi, että reisille menee. Terveysmittari välähti aina ja ajattelin että logiikka on se,
että jos välähtää vihreänä - hyvä, jos punaisena - paha. Mutta eipä taida ollakaan.

Ekassa pelissä minullakin kävi niin, että sitä kultaa ei vaan meinannyt löytyä mistään. Kestin 15 päivää ja hurtat hyökkäsivät just kun
sen science machinen oli saanut pystyyn.

Se sytkärityttö on tämän hetken suosikkihahmo. Ikuinen valonlähde on kätevä, samoin se ettei tuli vahingoita.

Olin rakentanut itselleni kotia, eli kiviseinät nuotiopaikan ja science machinen ympärille. En ole vieläkään keksinyt, voiko kotiin
rakentaa jotenkin oven, etteivät monsut pääse vaan kävelemään sisään. Tarkoitus oli tehdä "oveksi" mutkainen käytävä, jota
pitkin voi perääntyä ja taistella yhtä houndia vastaan kerrallaan.

Rakit hyökkäsivät ennen käytävän valmistumista, joten juoksin ympäri kotiani ja koetin siinä taistella. Lopulta juoksin metsään ja
tuikkasin koko roskan palamaan. Ensimmäisen kerran tunsin selvinneeni hurtista voittajana.

Ruoantuotantoa pitää myös opetella. Siinä oli pakko katsoa videoista, miten hommassa pääsee jotenkin alkuun. Olin talikolla myllännyt
maata ja koettanyt istuttaa siemeniä. Eihän se niin mene.
 
Vastaus: Don't Starve: Console Edition

Olin onnellisena mussutellut paistamiani punaisia sieniä, kunnes wikistä selvisi, että nehän onkin haitallisia.

Eipä taida ihan oikeassa luonnossakaan "kauheasti" terveellisiä punaisia sieniä olla.. :rolleyes:
 
Ylös Bottom