Tunteen pinnassa, kun melkein koko viestisi meni yritykseksi haistatella?
Jos jollain on nyt tunteet pinnassa, niin tuntuu olevan kyllä jossain muussa päässä, kuten oli jo tuolla yhdellä muullakin em. sankarilla heti alkuun, nimittäin minusta nuo vasta argumenttisi ovat lähinnä jo huvittavia.
Vaikka ottaa pannuun, kannattaa hillitä itsensä ja noudattaa sääntöjä.
Tämänkin pointtisi voi saman tien heittää sinulle takaisin bumerangina ja sekä lauleskele edelleen sitä Peteliuksen joulubiisiä, niin ehkä se keventää siellä päässä noita tunteitasi edes jossain määrin.
Jos uskot, että rahkeesi riittävät jonkun pointin esiin tuomiseen ja vitsin vääntämiseen tekstejäni "leikkaamalla ja liimaamalla", siitä vaan, mutta tee aikeesi selväksi ja tee se omassa tekstissäsi, älä quoten sisällä.
Itseasiassa en kyllä kohdallasi minkäänlaista uskoa itselleni elättele ja eihän tossa ollut kuin vastaavanlainen pieni demonstraatio kyseessä sinun "tiivistelmistäsi", jotka sinänsä eivät minusta idealtaan paljoa näistä ihme säännöistäsi poikenneet...
Perusteeton haukkuminen todellakin ON tyhmää. Älytöntä taas ovat puheet ylläpidon halusta poistaa viestisi. Samoin älytöntä on kritisoida itse peliä sen E3:ssa saamien palkintojen takia, jos palkintojen yleiset kriteerit eivät miellytä. Jos niistä kriteereistä haluaa valittaa, perusta vaikka ketju "E3 haisee".
Ja sama laulu jatkuu...älytöntä,älytöntä ja tyhmää...pyörittelet edelleen samaa skeidaa paikoillaan kierrellen, kaarellen ja säätäen, nimittäin noissa sinun kommenteissa ei ole minustakaan enää mitään järkeä.
Mitä tuohon ylläpidon deletointiin tulee, niin kyllä tuolta yhdeltä sektorilta lähti kävelemään jo itse aiheeseen kuuluvaakin tekstiä, mutta pääasiallisesti kyllä deletoitiin ihan aiheesta, koska se keskustelu oli 99%.sti jo väärässä paikassa, mutta täällä ko. kommenttini olikin lähinnä vitsi.
Puheet varmasti hyvästä pelistä ovat ihan perusteltuja.
Alkuperäisessä tekstissäni tein selvän eron erinomaisen ja hyvän pelin välillä. iD:n pitkässä historiassa jokainen peli on ollut vähintäänkin hyvä. Parhaimmat pelit ovat olleet erinomaisia. Siksi on ihan perusteltua olettaa, että lopullinen Doom III epäonnistuessaankin on hyvä peli.
Heh heh, vai että "varmasti" hyvä peli ja ihan perusteltua, eikun hullummaksi vaan menee... ja epäonnistuessaankin Doom3 olisi sitten hyvä peli. Miten kirjaimellisesti
epäonnistunut peli voisi olla jonkun mielestä hyvä? Jos minä sanoisin, että joku peli on epäonnistunut ja heti perään, että se on silti hyvä, niin eihän tos ois suinkaan mitää järkee, mutta toisaalta minä myös sanoin jo tuolla edellä, että voihan se peli henk.koht. tasolla olla jonkun mielestä silti hyvä, vaikka peli ei olisikaan täysin saavuttanut sitä mitä siltä yleisellä tasolla luottavaisesti alkuun odotettiin, mutta tällöin monen mielestä se voi olla taas auttamatta myös täyttä skeidaa jos se esim. ei täyttänytkään täysin näitä pelitekijöiden lupauksia, pelaajien yleisiä odotuksia ja nimenomaan vielä edellä kulkeneen mega-hypen huomioiden.
Olen puhunut myös pääasiallisesti hype ja laatupeleistä sekä kritisoinut tältä pohjalta huonoja/keskinkertaisuuteen kallistuvia pelejä joita silti jostakin syystä yli hehkutellaan vaikka yleinen mielipide jakautuu radikaalisesti kahtia. Alussa ilmaisin myös, että tällä hetkellä D3:n ympärillä hyörivän laajan hypen ja Alpha demon perusteella tuleva D3 ei minua "vielä" kaikilta osin vakuuta ja siltä pohjalta myös tätä edellä kritisoin ja se on myös minun tämän hetkinen mielipiteeni.
Lopullisen version jätin kuitenkin ymmärretysti vielä kysymysten/arvailun varaan, eli sitä en suoranaisesti taas kritisoinut, sanoin kuitenkin että lopullinen versio pitäisi olla jo jotain aivan muuta kuin tuo täysin vaiheessa ja E3-messuilla viimeksi esillä ollut D3 Alpha demo, annoin ymmärtää myös että voi se full-versiokin tulla olemaan yhtä hyvin monelle myös pettymys, kun ei siitä täys-version hyvästäkään peli sisällöstä mitään lopullisia takeita ymmärretysti vielä ole, muuta kuin se lupaavalta vaikuttava ja Carmackin hehkuttama visuaalinen puoli...mutta se ei yksin nyky kriteerien mukaan enää riitä(FPS-pelien rima on jo korkealla). Joku peli voi tietysti tehokkaan markkinoinnin, laajan hypensä ja näyttävän visuaalisuutensa avulla silti myydä hyvin vaikka pelillinen sisältö olisikin heikko ja sitä suuremmalla syyllä vielä jos pelitalo on ennestään jo tunnettu laadukkaasta tuotannostaan, mutta onko se sitten aina yksittäisen pelin laadun tae ja joka osa-alueella sitten hypensä todella lunastanut, niin se onkin sitten jo toinen juttu.
Mutta tälläisenkin negatiivisen mahdollisuuden heittäminen ilmoille tuntuu olevan joillekkin arka paikka, koska tunnutaan olevan miltei täysin varmoja jo siitä, että esim. D3 ei voisi olla huono peli missään suhteessa ja että se on täysin perusteltua väittää näin, koska ID:llä on tähän asti ollut positiivista näyttöä, eli tähän täysin edelleen luottaen ja perustaen ID ei sitten voi jatkossakaan kompastua, tämän historia seikan ja tulevan D3:n pohjalta ei sitten myöskään sitä voi laskea arvailuksi, koska epäonnistuessaankaan Doom III ei voisi olla huono peli. *ihan sairasta naurua*
Se että hoet jatkuvasti tota samaa, että nämä kommenttini ovat sinusta täysin tyhmiä, älyttömiä, perusteettomia ja ties vielä mitä, niin entä sitten... ei se minun D3 puolitie kantaani ja epäilyjäni tässä vaiheessa vielä mihinkään muuta. Ja en ole kuitenkaan pois sulkenut sitäkään mahdollisuutta, etteikö Doom III "lopullinen versio" voisi olla yhtä hyvin myös joka suhteessa hyvä, innovaatiomainen, laadukas ja yleisen hypensä veroinen peli(toivottavasti olisi). Tämän hetkisen D3-dokumentin perusteella en vain henk.koht. ole kuitenkaan siitä vielä kovinkaan vakuuttunut, eli oli tältä pohjalta kritisoiminen jonkun mielestä sitten ennenaikaisen perusteetonta tai ei, niin se ei vaikuta tämän hetkiseen kantaani vielä millään tavalla.